Κατανάλωση αυτοκινήτων που έχουμε.



Μηνύματα
1.002
Reaction score
1.163
Ναι ρε φίλε αλλά είναι φέρετρο.
Ακριβότερο φέρετρο με ρόδες πιστεύω δεν υπάρχει.
Απορώ πως επιτρέπουν να κυκλοφορεί.
Ούτε ένα αστέρι 🌟;
View attachment 168114
Υπαρχει αυτο:
Ναι ρε φίλε αλλά είναι φέρετρο.
Ακριβότερο φέρετρο με ρόδες πιστεύω δεν υπάρχει.
Απορώ πως επιτρέπουν να κυκλοφορεί.
Ούτε ένα αστέρι 🌟;
View attachment 168114
Υπαρχει αυτο :
ΣΜΑΡΤ.png
 

Μηνύματα
1.002
Reaction score
1.163
20-30% παραπάνω από ότι λένε οι εργοστασιακές τιμές σε όλα τα αυτοκίνητα. Για εκτός πόλης πάντα μέχρι 130 χλμ/ώρα. Από κει και πάνω αλλάζουν, στην αρχή λίγο και μετά πολύ και πιο μετά πάρα πάρα πολύ.
Για τις μετρήσεις που έδιναν οι εταιρείες μέχρι πρότινος. Δεν ξέρω αν με την αλλαγή στον τρόπο μέτρησης των εκπομπών CO2 άλλαξε κάτι και στις καταναλώσεις που δίνουν.
Οι εργοστασιακες τιμες για την καταναλωση καυσιμου προερχονται απο μετρησεις υπο ιδανικες συνθηκες οικονομικης οδηγησης και στο δικο μου τουλαχιστον ειναι πραγματικες (6 lt / 100 Kw).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.116
Reaction score
124.696
Το Fiat Panda χρησιμοποιήθηκε (και χρησιμοποιείται) από αστυνομία, στρατό, εκαβ κλπ σε Ιταλία και Αγγλία, πιθανώς και σε άλλες χώρες.

Είναι άπειρες οι πωλήσεις αυτού του οχήματος...

32588246231_c70e04071c_b.jpg
istockphoto-836168346-1024x1024.jpg
bergamo-lombardije-italy-august-17-2017-italian-carabinieri-military-police-police-car-fiat-pa...jpg




ΥΓ. Το panda του '11 που είχα, είχε βαθμολογία 4 αστέρων στην ασφάλεια, το επόμενο μοντέλο του '18 δε μπορώ να καταλάβω γιατί έχει τόσο χαμηλή βαθμολογία...
 
Last edited:


Μηνύματα
1.002
Reaction score
1.163
Ναι, ο.κ. αλλα εγω βλεπω τι συμβαινει στην καθημερινοτητα (στην πραξη) συν αυτα που ακουσα σε κουβεντα με γνωστο μου ασφαλιστη αυτοκινητων ( πολυ υψηλος δεικτης δυστυχηματων και θυματων). Υπαρχουν και οι νομοι της φυσικης σχετικα με την αποσταση του οδηγου απο το σημειο προσκρουσης.
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.447
ΥΓ. Το panda του '11 που είχα, είχε βαθμολογία 4 αστέρων στην ασφάλεια, το επόμενο μοντέλο του '18 δε μπορώ να καταλάβω γιατί έχει τόσο χαμηλή βαθμολογία...
Γιατί άλλαξαν οι προδιαγραφές.
 

gid

Μηνύματα
7.319
Reaction score
8.541
Ναι, ο.κ. αλλα εγω βλεπω τι συμβαινει στην καθημερινοτητα (στην πραξη) συν αυτα που ακουσα σε κουβεντα με γνωστο μου ασφαλιστη αυτοκινητων ( πολυ υψηλος δεικτης δυστυχηματων και θυματων). Υπαρχουν και οι νομοι της φυσικης σχετικα με την αποσταση του οδηγου απο το σημειο προσκρουσης.
Είναι δικαίωμα του καθενός να αγνοήσει τους πλέον ειδικούς στο θέμα, και να πάει με την εικόνα που έχει κάποιος ασφαλιστής, και με το πώς κατά την γνώμη του εφαρμόζονται οι νόμοι της φυσικής σε ένα ατύχημα.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.116
Reaction score
124.696
Yaris υβριδικό:

IMG_20200603_122728.jpg


Μικτός κύκλος που το χρησιμοποιούμε, λέει 5.8 αλλά η πραγματικότητα είναι πως στα χέρια της γυναίκας με πολύ χαλαρή οδήγηση φτάνει τα 4,9 ενώ στα δικά μου χέρια βλέπω και 6,8.

Δεν είναι ιδιαίτερα "οικονομικό" με τα σημερινά δεδομένα.
 

Μηνύματα
1.002
Reaction score
1.163
Είναι δικαίωμα του καθενός να αγνοήσει τους πλέον ειδικούς στο θέμα, και να πάει με την εικόνα που έχει κάποιος ασφαλιστής, και με το πώς κατά την γνώμη του εφαρμόζονται οι νόμοι της φυσικής σε ένα ατύχημα.
Ετσι ειναι! Απλα εγω ειμαι απο αυτους που δινουν μεγαλυτερη βαρυτητα στην πραξη και στις πραγματικες συνθηκες σε σχεση με τη θεωρια και τις εργαστηριακες συνθηκες.
 

Μηνύματα
3.764
Reaction score
6.732
Εκπληκτικό αυτ/το από θέματα άνεσης, ασφάλειας (πολύ στρίψαμπολ και ροπάτο ) και ειδικά κατανάλωσης ήταν το ford fiesta 1,5 diesel. Δεν πέρασε ποτέ τα 5/100. Μην πω και τα 4,7/100. Ο λόγος που το έδωσα ήταν ότι ήταν επαγγελματικό και δεν είχε πίσω καθίσματα.
Έγινε αντικατάσταση για τις ανάγκες της καθημερινότητας με το eco sport που αν θυμάμαι καλά φορούν τον ίδιο κινητήρα. Λόγω μεγάλης διαφοράς βάρους υποθέτω, η κατανάλωση είναι αυξημένη (6/100 με 6,5/100 ) και οι επιδόσεις είναι και αυτές κατώτερες του προηγούμενου.
Ένα άλλο που έχω που τελικιάζει όπως του Μάρκου και λίγο πιο πάνω, ε αυτό όταν πατάς καίει λίγο παραπάνω:p
 

gid

Μηνύματα
7.319
Reaction score
8.541
Ετσι ειναι! Απλα εγω ειμαι απο αυτους που δινουν μεγαλυτερη βαρυτητα στην πραξη και στις πραγματικες συνθηκες σε σχεση με τη θεωρια και τις εργαστηριακες συνθηκες.
Κατά τη γνώμη σου τα τεστ που κάνουν στο euroncap αποτυγχάνουν να προσομοιώσουν τις πραγματικές συνθήκες;
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
6.923
Reaction score
7.992
Στις χρυσές εποχές, στην εποχή της αφθονίας, όταν δεν λογίζαμε κόστη κλπ. οι μαούνες ήταν στο φόρτε τους!
Δεν ξεχνώ την ροπή, το κράτημα, την ποιότητα κατασκευής, το δέσιμο , την ηδονή όταν στο φανάρι μου την έπεφτε κανένας πιτσιρίκος με τα γνωστά ''γρήγορα'' της εποχής!

2,5t, 220 ίπποι! Με διαφορά το καλύτερο αυτοκίνητο που πέρασε από τα χέρια μου. Βέβαια κάτω από τα 12-14 δεν έπεφτε με τίποτα!
 

Μηνύματα
455
Reaction score
572
Στις χρυσές εποχές, στην εποχή της αφθονίας, όταν δεν λογίζαμε κόστη κλπ. οι μαούνες ήταν στο φόρτε τους!
Δεν ξεχνώ την ροπή, το κράτημα, την ποιότητα κατασκευής, το δέσιμο , την ηδονή όταν στο φανάρι μου την έπεφτε κανένας πιτσιρίκος με τα γνωστά ''γρήγορα'' της εποχής!

2,5t, 220 ίπποι! Με διαφορά το καλύτερο αυτοκίνητο που πέρασε από τα χέρια μου. Βέβαια κάτω από τα 12-14 δεν έπεφτε με τίποτα!
MONTEO ή S-MAX;
 


Μηνύματα
14.877
Reaction score
20.422
και τα δύο τα χαλβάδιαζα την εποχή που πήρα το cx7
στο mondeo κόλλησα με το μέγεθος εργοστασιακών τροχών (16αρες αν θυμάμαι καλά) και το μέγεθος των φρένων κατεπέκταση (300mm δίσκους μπροστά) στο δε smax το απαγορευτικό ήταν η απουσία ανοιγόμενης οροφής - μόνο πανοραμική.
στο μεταξύ έτυχε να ήμουν ιαπωνία εκείνη την περίοδο σε ένα πλοίο γεμάτο mazda για αμερική και έπεσα πάνω του τυχαία. Ωρε φίλε ωραίο πράμμα τούτο (έχει και χώρο στο ταμπλό για 5αρι) , ποιός ξέρει πόσο θα έχει κλπ. Εντελώς τυχαία σε διάλογο στο hangouts με ένα φίλο είδα ότι και εντός προυπολογισμού ήταν και με δυνατό μοτέρ και με ηλιοροφή και το χτύπησα στο κεφάλι.
 

Μηνύματα
1.002
Reaction score
1.163
Κατά τη γνώμη σου τα τεστ που κάνουν στο euroncap αποτυγχάνουν να προσομοιώσουν τις πραγματικές συνθήκες;
Κατα ενα ποσοστο 20% ναι. Βασικα επειδη ισως (με ευθυνη μου) δεν εγινα κατανοητος, η επικινδυνοτητα του οχηματος συνισταται βασικα στη μεγαλη συχνοτητα συμμετοχης του σε δυστυχηματα, και κατα δευτερο λογο στις συνεπειες αυτων.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.116
Reaction score
124.696
Σε 2.0 diesel το είχα πάρει, ήταν αρκετά οικονομικό στην κατανάλωση, αλλά πέρασαν τα χρόνια, δε θυμάμαι καλά..

Νομίζω ήταν περί τα 6.5 αλλά δε θυμάμαι πια..

Για τα κιλά του, η κατανάλωση ήταν εξαιρετική.

Θυμάμαι πως είχε πολύ μεγάλη χωρητικότητα στο ρεζερβουάρ, και σε μεγάλα ταξίδια, με σταθερή ταχύτητα, έπεφτε αρκετά η κατανάλωση ώστε να κάνω Θεσσαλονίκη Αθήνα και επιστροφή με ένα γέμισμα, πάνω από 1000 χλμ αυτονομία.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.323
Μηνύματα
2.858.531
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top