Κερδίζει έδαφος το e-shopping

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
Κερδίζει έδαφος το e-shopping

Κι αν μέχρι τώρα, όταν μιλούσαμε για αγορές στο μυαλό φέρναμε μεγάλους εμπορικούς δρόμους, βιτρίνες και πολυκοσμία, στο μέλλον φαίνεται πως θα αλλάξουμε συνειρμούς. Όλο και περισσότεροι είναι εκείνοι, που απαρνιούνται τον πατροπαράδοτο τρόπο αγορών και στρέφονται στο e-shopping.

Το Internet αντικαθιστά ραγδαία στην προτίμηση των καταναλωτών τις πολυσύχναστες αγορές, καθώς σύμφωνα με βρετανική έρευνα από το Φεβρουάριο μέχρι τον Απρίλιο οι αγορές μέσω Internet τριπλασιάστηκαν φτάνοντας από το 13,4% στο 30%.

Την ίδια ώρα η κινητικότητα των καταναλωτών στους εμπορικούς δρόμους παρουσίαζε μειωτική τάση. Υπολογίζεται, ότι μόνο τον Απρίλιο 22 εκατομμύρια Βρετανοί επέλεξαν το διαδίκτυο για τις αγορές τους. Σύμφωνα με τα παρόντα στοιχεία υπολογίζεται, ότι μέχρι το 2010 η χρήση του διαδικτύου για εμπορικούς λόγους θα αυξηθεί κατά 320%.

Προς το παρόν το ποσοστό του e-shopping επί του συνόλου των εμπορικών συνδιαλλαγών, στη Βρετανία αγγίζει το 7% και πιστεύεται, ότι μέχρι το 2010 θα φτάσει στο 20%. Πρακτικά αυτό θα σημαίνει, ότι 36.000.000 Βρετανοί θα σερφάρουν στο Internet για να κάνουν τα ψώνια τους.

Σύμφωνα με τον James Roper, επικεφαλής της ομάδας της εταιρίας IMRG, που διεξήγαγε την έρευνα αυτή η νέα τάση οφείλεται στο ότι το Internet επιτρέπει στους χρήστες την ευκαιρία να συγκρίνουν εύκολα και γρήγορα τις διαφορετικές τιμές για το προϊόν, που τους ενδιαφέρει.

Η δυνατότητα αυτή, τους παρέχει αυτοπεποίθηση και την αίσθηση, ότι κανένας δε μπορεί να τους εξαπατήσει.

Η αναζήτηση ευκαιριών είναι ο κυριότερος παράγοντας της στροφής των καταναλωτών στο e-shopping συνηγορεί και η εκπρόσωπος της εταιρίας Keynote Systems, Bonny Brown, που διενέργησε έρευνα σε οχτώ μεγάλα βρετανικά εμπορικά sites.

Τι αποθαρρύνει τους e-shoppers

Η εν λόγω έρευνα ασχολήθηκε και με το τι "εκνευρίζει" τους καταναλωτές στις διαδικτυακές τους αγορές.

Όπως προέκυψε το πιο αποθαρρυντικό στοιχείο σύμφωνα με το 27% είναι να υποχρεώνονται να εγγράφονται στο συγκεκριμένο δικτυακό τόπο προκειμένου να κάνουν οποιαδήποτε αγορά.

Παράλληλα, ένα 20% πιστεύει έπρεπε να υπάρχει περισσότερη διαφάνεια στη διασταύρωση διαφορετικών τιμών για ένα προϊόν.

Παρά τα μικροπροβλήματα το e-shopping γίνεται ολοένα και περισσότερο ο αγαπημένος τρόπος αγορών για τους καταναλωτές.
Μάλιστα, οι ειδικοί αναλυτές εκτιμούν, ότι αν τα μεγάλα εμπορικά καταστήματα θέλουν να διατηρήσουν τους πελάτες και τα κέρδη τους θα πρέπει να στραφούν σύντομα δημιουργικά και δυναμικά προς το διαδίκτυο , καθώς έχουν πολύ δρόμο μπροστά τους για να φτάσουν το Amazon και το ebay, που κυριαρχούν στο e-shopping.


Πηγή: news.ert.gr
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • loggeo
    Projectors
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.062
Μηνύματα
3.039.608
Members
38.524
Νεότερο μέλος
Vaslamp
Top