Κι αν το BR έχει βγάλει ήδη τα μέγιστα;;;

Μηνύματα
8.676
Reaction score
6
Απάντηση: Κι αν το BR έχει βγάλει ήδη τα μέγιστα;;;

Δεν κατάλαβα γιατί το συζητάμε από τη στιγμή που τα δύο formats υποστηρίζουν ακριβώς τους ίδιους codecs ήχου, άλλα τέλος πάντων.
Ο λογος που το συζητάμε είναι γιατι εχει περάσει τον κοσμο η γνώμη ότι το HD True ( DTS η Dolby) είναι ο συμπιεσμένος ηχος, και το PCM το μονο ασυμπίεστο format ηχου.

Αυτό βέβαια είναι ανακριβές.
Το να παρεις ένα πουκάμισο και να το διπλώσεις προσεκτικά ώστε να χωρέσει στην βαλίτσα σου με τα αλλα πράγματα , δεν σημαίνει πως το συμπιέζεις.
Κάθε άλλο.
Οταν ερθει η ωρα , το βγάζεις, το ξεδιπλώνεις ,και το εχεις στην ιδια μορφή που το αγορασες.
Το να πάρεις όμως ένα πουκάμισο και να κόψεις με το ψαλιδι ,τα μανίκια ,και τον γιακά , για να το χωρέσεις στην βαλίτσα ( δηλαδή να το συμπιέσεις με το πιο βάναυσο τροπο) είναι αντελως διαφορετικό και δεν εχει καμιά σχεση με αυτό που λεμε HD True η αλλιως μη απολεστικο ηχο.

Το παράδειγμα είναι "καπως" , αλλα το διατυπώνω ετσι για να γινει οσο το δυνατον πιο κατανοητό :crazy_1:



Λάθος, το PCM είναι συνήθως 48Hz/24bit, π.χ. Pirates of the Carribean και Apocalypto.

Αυτό δεν ισχυει.
Η καλύτερα, ισχύει ανάλογα την περίπτωση ( η μάλλον το στούντιο)
Η Buena Vista ( όπου ανήκουν οι τιτλοι που αναφέρεις ) εχει κάθε δικαίωμα να περηφανεύεται για τον ασυμπίεστο ηχο της.
Η πλειοψηφία των τιτλων της παιζει στα (48Hz/24bit) και σε καποιες περιπτώσεις (48Hz/16bit)


Από την άλλη η Fox χρησιμοποιεί κατά κόρον DTS-HD και Dolby-HD ανεξαρτήτου χωρητικότητας δισκου ( 25αρι η 50αρι).
Αυτό εχει ως αποτέλεσμα τις θετικότατες κριτικές σε οσα review έχουν γινει και αφορούν τον ηχο των τίτλων της .


Στο στρατόπεδο των Paramount και Warner τα πράγματα στον ηχο των BD είναι απογοητευτικά.
Οι version των BD στο τομεα του ηχου είναι [FONT=&quot]εγκαταλειμμένες [/FONT]και ευτυχώς που βγαινουν και σε HDDVD με πλήρες περιεχόμενο .


Τελος η Sony ως δημιουργός του μεσου ( BD) ο ασυμπίεστος ηχος τους είναι αυτό που λεει ο NIX.
Αρπακολατσίδικος όπως φυσικα και το Mpeg2 που χρησιμοποίησε στους πρωτους τιτλους της.

Η τίτλοι της με αξιοπρόσεκτο ασυμπίεστο ηχο που να μην υστερούν ακομα και από το Dolby Plus, είναι μετρημένοι στα δάκτυλα (όπως το Casino 48Hz/16bit)
Κάποια στιγμη βεβαια θα ακολουθήσει τους συντρόφους HD, αλλα είναι απορίας άξιο πως ο αρχηγός της BD παρέας λειτουργεί με αυτόν τον πρόχειρο τρόπο.


Παρακάτω σας παραθέτω μερικούς BD τιτλους με στοιχεία που αφορούν τον ήχο.

Closer (Blu-ray)
(48kHz/16-Bit/4.6mbps)

Deja Vu (Blu-ray)
(48kHz/16-Bit/4.6mbps)

Night at the Museum (Blu-ray)
BD-25 Single-Layer Disc
English DTS-HD Lossless Master Audio 5.1 Surround (48kHz/24-bit/6.9mpbs)


Identity (Blu-ray)
English PCM 5.1 Surround (48kHz/16-Bit/4.6mbps)

Flight of the Phoenix (Blu-ray)
BD-25 Single-Layer Disc
English DTS HD Lossless Master Audio 5.1 Surround



Finding Neverland (Blu-ray)
English PCM 5.1 Surround (48kHz/24-Bit/6.9mpbs)

Rocky Balboa (Blu-ray)
English PCM 5.1 Surround (48kHz/16-Bit/4.6mbps)


The Holiday (2006) (Blu-ray)
English PCM 5.1 Surround (48kHz/16-Bit/4.6mbps)


Casino Royale (Blu-ray)
English PCM 5.1 Surround (48kHz/16-Bit/4.6mbps)


Brothers Grimm (Blu-ray)
BD-25 Single-Layer Disc
English PCM 5.1 Surround (48kHz/16-Bit)
4.5 /5 σε εικόνα και ηχο




Reign of Fire (Blu-ray)
BD-25 Single-Layer Disc
English PCM 5.1 Surround (48kHz/16-Bit)


Planet of the Apes (Blu-ray)
BD-25 Single-Layer Disc
English DTS HD Lossless Master Audio 5.1 Surround


Alien vs. Predator (Blu-ray)
English DTS-HD Lossless Master Audio 5.1 Surround
 

Μηνύματα
3.143
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Κι αν το BR έχει βγάλει ήδη τα μέγιστα;;;

Ο λογος που το συζητάμε είναι γιατι εχει περάσει τον κοσμο η γνώμη ότι το HD True ( DTS η Dolby) είναι ο συμπιεσμένος ηχος, και το PCM το μονο ασυμπίεστο format ηχου.
Μα είναι συμπιεσμένο το True HD (το λες και ο ίδιος στο παράδειγμα σου), με τη διαφορά ότι η συμπίεση είναι μη απωλεστική. Διαφορά ποιότητας δεν υπάρχει και καταλαμβάνει πολύ λιγότερο χώρο.
Δεν βλέπω να υπάρχει κάποια παρανόηση, τουλάχιστον εδώ στο AVsite.

Αυτό δεν ισχυει.
Η καλύτερα, ισχύει ανάλογα την περίπτωση ( η μάλλον το στούντιο)
Η Buena Vista ( όπου ανήκουν οι τιτλοι που αναφέρεις ) εχει κάθε δικαίωμα να περηφανεύεται για τον ασυμπίεστο ηχο της.
Η πλειοψηφία των τιτλων της παιζει στα (48Hz/24bit) και σε καποιες περιπτώσεις (48Hz/16bit)
Τελος η Sony ως δημιουργός του μεσου ( BD) ο ασυμπίεστος ηχος τους είναι αυτό που λεει ο NIX.
Αρπακολατσίδικος όπως φυσικα και το Mpeg2 που χρησιμοποίησε στους πρωτους τιτλους της.

Η τίτλοι της με αξιοπρόσεκτο ασυμπίεστο ηχο που να μην υστερούν ακομα και από το Dolby Plus, είναι μετρημένοι στα δάκτυλα (όπως το Casino 48Hz/16bit)
Κάποια στιγμη βεβαια θα ακολουθήσει τους συντρόφους HD, αλλα είναι απορίας άξιο πως ο αρχηγός της BD παρέας λειτουργεί με αυτόν τον πρόχειρο τρόπο.
Όντως, λάθος μου και μόνο η Buena Vista (και η Fox στο Night at the Museum) βάζει προς το παρόν 48Hz/24bit.
Παρόλα αυτά δεν βλέπω γιατί το PCM 48Hz/16bit της Sony είναι αρπακολλατζίδικο ενώ το Dolby TrueHD 48Hz/16bit της Warner στο Matrix δεν είναι...
Όσο για το ότι υστερεί ο ασυμπίεστος ήχος από το lossy DD Plus, είσαι ο πρώτος που ακούω να το υποστηρίζει και συγνώμη αλλά δεν στέκει με τίποτα.
Ας μην καταφεύγουμε σε υπερβολές, ο ήχος είναι καταπληκτικός και στα 16bit. Απλά στα 24 είναι ακόμα καλύτερος.
Και αυτό είχε αναγνωριστεί ήδη από τους πρώτους κακούς τίτλους της Sony που υστερούσαν σε εικόνα αλλά ηχητικά "πέταγαν".


Από την άλλη η Fox χρησιμοποιεί κατά κόρον DTS-HD και Dolby-HD ανεξαρτήτου χωρητικότητας δισκου ( 25αρι η 50αρι).
Αυτό εχει ως αποτέλεσμα τις θετικότατες κριτικές σε οσα review έχουν γινει και αφορούν τον ηχο των τίτλων της .
Η Fox έχει μαζέψει θετικότατες κριτικές για το DTS-MA που χρησιμοποιεί κατά βάση, αλλά και απίστευτη γκρίνια από τον κόσμο γιατί ελάχιστοι έχουν τον εξοπλισμό να τον απολαύσουν. Το DTS-MA είναι πολύ ελκυστικό στα χαρτιά (ειδικά για χρήση σε 25άρι BD που χρησιμοποιεί πολύ η Fox) γιατί δε χρειάζεται να συμπεριληφθεί δεύτερο "lossy" sountrack όπως στο Dolby TrueHD αφού τα μη συμβατά players αποκωδικοποιούν και παίζουν τον "πυρήνα" του (απλό DTS 1,5 Mbps). Στην πράξη όμως η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών ακούει το lossy DTS και όχι το DTS MA.
Οπότε μπράβο στη Fox μεν, αλλά στην ουσία, καθώς φυσικά γνωρίζουν τα προβλήματα και τις καθυστερήσεις με το DTS-MA, η πολιτική της δε διαφέρει πάρα πολύ απ' αυτήν της Warner ή της Paramount.

Στο στρατόπεδο των Paramount και Warner τα πράγματα στον ηχο των BD είναι απογοητευτικά.
Οι version των BD στο τομεα του ηχου είναι [FONT=&quot]εγκαταλειμμένες [/FONT]και ευτυχώς που βγαινουν και σε HDDVD με πλήρες περιεχόμενο .
Warner & Paramount βάζουν DD Plus στα 640Kbps στα HD-DVD τους και απλό DD επίσης στα 640Kbps στα BD τους. Υπάρχει πλεονέκτημα του HD-DVD αλλά δεν είναι μεγάλο, πράγμα που επιβεβαιώνεται από τις κριτικές, οπότε αν τα BD είναι απογοητευτικά τα HD-DVD είναι λίγο λιγότερο απογοητευτικά....
Ειδικά η Paramount είναι απαράδεκτη απέναντι και στα δύο formats (και στους καταναλωτές αφού είμαι σίγουρος ότι θα ακολουθήσουν πάρα πολλά double dips στο μέλλον), ενώ η Warner κάνει κάποιες προσπάθειες τους τελευταίους μήνες βάζοντας π.χ. Dolby TrueHD στο Matrix ή PCM στο BD του Departed.

Έκανα και ένα υπολογισμό: η ανώτατη ποιότητα ήχου που υποστηρίζουν BD & HD-DVD μέσω Dolby TrueHD είναι 7.1 @ 96Hz/24bit. (Το ίδιο το Dolby TrueHD έχει πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες, περισσότερα κανάλια, 192 Hz κλπ. αλλά δεν υποστηρίζονται από κανένα από τα 2 format).
Σε PCM το 7.1 @ 96Hz/24bit θέλει 96000 x 8 x 24 = 18.432.000 bps = 18,432 Mbps. Το Blu-ray έχει max bitrate 54,55 Mbps, γύρω στα 50 χωρίς τα overheads, ενώ για PCM υποστηρίζει μέχρι 27Mbps. Κανένα πρόβλημα ως εδώ.

Ως προς τη χωρητικότητα, 18,432/8= 2,304 MB/s x 7200 για μια δίωρη ταινία = 16,58 GB.
Άρα για το video μένουν περίπου 30 GB και 30 Mbps (ανά πάσα στιγμή), δηλαδή ....ένα HD-DVD :happy_5: Επομένως είναι απολύτως εφικτή η επιμονή σε PCM για το 90% τουλάχιστον των ταινιών.
Δεν νομίζω ότι θα το κάνουν, αφού υπάρχουν πολύ καλύτεροι τρόποι να αξιοποιηθούν 16 GB αλλά το καταθέτω για το θεωρητικό της συζήτησης αφού τέθηκε.
 

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
Δεν βλέπω που υπάρχει η διαφωνία...

Το τελικό συμπέρασμα είναι ότι δεν παίζει ρόλο αν ο ήχος είναι συμπιεσμένος ή απωλεστικός αλλά η δειγματοληψία...
 

Μηνύματα
8.676
Reaction score
6
Απάντηση: Κι αν το BR έχει βγάλει ήδη τα μέγιστα;;;

Μα είναι συμπιεσμένο το True HD (το λες και ο ίδιος στο παράδειγμα σου), με τη διαφορά ότι η συμπίεση είναι μη απωλεστική. Διαφορά ποιότητας δεν υπάρχει και καταλαμβάνει πολύ λιγότερο χώρο.
Νομίζω πως είναι κατανοητό αυτό που λεω .
Στον κοσμο περνάει η ιδεα πως υπάρχει ενας τυπος συμπιεσμένου ηχου ( δηλ. κακός ψυχρός ανάποδος και μακριά από μας) και από την άλλη ο σωτήρας των αυτιών, το ασυμπίεστο.
( φνετε σαν παιχνίδι λέξεων , αλλα αν το προσέξεις θα δεις πιο είναι το τρυκ)

Παρόλα αυτά δεν βλέπω γιατί το PCM 48Hz/16bit της Sony είναι αρπακολλατζίδικο ενώ το Dolby TrueHD 48Hz/16bit της Warner στο Matrix δεν είναι...
Γιατι πολύ απλα οποιο review και να διαβάσεις σε όλα τα σχετικα sites, πουθενα δεν θα δεις True HD να παιρνει βαθμολογία κατω από 9,5 στα 10.
Αντιθέτως το πολυδιαφημισμένο ασυμπίεστο της Sony εχει κατι εφτάρια και κατι συνηθισμένα οχτάρια αδικαιολόγητα για αυτά που υπόσχεται το PCM.

Όσο για το ότι υστερεί ο ασυμπίεστος ήχος από το lossy DD Plus, είσαι ο πρώτος που ακούω να το υποστηρίζει και συγνώμη αλλά δεν στέκει με τίποτα.
Ειχα κάνει μια λίστα με όλα αυτά που αποδεικνύουν αυτά που λεω παραπάνω αλλα δεν πρόκειται να την παραθέσω γιατι πολύ απλα δεν χρειάζεται να δώσεις καμιά σημασία στις υπερβολές μου και στις ασυναρτησίες που πιθανόν να λέω.
Κάνε απλά μια βόλτα στα γνωστά site με τα Review που αφορούν τον ηχο και δες.
Ακόμα και της Paramount τα DDPlus δεν εχουν πάρει χαμηλότερη βαθμολογία από αυτά των ασυμπίεστων της Sony ( δεν χρειάζεται να πω τίποτα παραπάνω για αυτό )

Warner & Paramount βάζουν DD Plus στα 640Kbps στα HD-DVD τους και απλό DD επίσης στα 640Kbps στα BD τους. Υπάρχει πλεονέκτημα του HD-DVD αλλά δεν είναι μεγάλο, πράγμα που επιβεβαιώνεται από τις κριτικές, οπότε αν τα BD είναι απογοητευτικά τα HD-DVD είναι λίγο λιγότερο απογοητευτικά...
Μάλλον αναφέρεσαι μονο σε BD της Warner

Σε HDDVD πλέον όλα της Warner βγαίνουν με HD True με εξαιρετικά αποτελέσματα σύμφωνα με τις κριτικές

Όπως τα παρακάτω.

Batman Begins

Happy Feet

Letters from Iwo Jima

The Complete Matrix Trilogy

Poseidon

Superman Returns

Constantine

Training Day

Troy

Lady in the Water
 

SOL

Μηνύματα
89
Reaction score
0
Βλεπω πως οι τελευταιοι τιτλοι της Buena Vista σε Blue Ray και συγκεκριμενα :

1.Pirates of the Caribbean: Curse of the Black Pearl
2.Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
3.The Prestige

παιρνουν 5/5 στην εικονα χρησιμοποιώντας για codec τον AVC και παιρνουν τις καλυτερες κριτικες για την ποιοτητα της εικονας.Αρα το Blue Ray ''δεν εχει αναγκη'' το VC1 και να πληρωνει δικαιωματα στην Microsoft.

Και ο ηχος βεβαια δεν παει πισω(χτυπαει και αυτος 5/5) και ειναι PCM 5.1 Surround (48kHz/24-Bit/6.9mbps).
Πιστευω για αρχη καλα ειναι να καταληξει και να χρησιμοποιει το BLUE RAY αυτα ως standrds για εικονα και ηχο(αν και θα προτιμουσα PCM 7.1 στον ηχο)

πηγη : http://www.highdefdigest.com/
 

Μηνύματα
2.734
Reaction score
0
Απάντηση: Κι αν το BR έχει βγάλει ήδη τα μέγιστα;;;

Το AVC και το VC-1 είναι παρόμοια codecs και η ποιότητα εξαρτάται από το studio και την ταινία.
 

SOL

Μηνύματα
89
Reaction score
0
Να λοιπον και ευκαιρια για συγκριση του PCM 5.1 σε BLUE RAY και του Dolby TrueHD σε HD DVD απο την ταινια The Departed και στα δυο format!

'The Departed' comes to Blu-ray with a real rarity for Warner, an uncompressed PCM 5.1 surround track (to my knowledge, the only other title from the studio to support PCM is 'The Sopranos: Season Six, Volume One'). The move is even more welcome, since its HD DVD counterpart features a Dolby TrueHD track, a format which so far has been a no-show on Blu-ray. So what an exciting opportunity -- the first title to allow us a direct, head-to-head comparison between the two high-resolution audio formats.

Now, how do the PCM and TrueHD tracks compare? Given this historic opportunity, I decided to conduct a little experiment. I invited a friend over, who is a big movie and music buff, but not particularly technical. He knows good audio when he hears it, yet doesn't know a PCM from an RPM from R.E.M. In other words, he's Joe Six-Pack with a great ear. Anyway, together we conducted a "blind" audio test -- we select ten short sequences from the film, and listened to a compare of each. We took turns firing up each scene, and selecting which one sounded better, with no knowledge of which sample was the Blu-ray and which the HD DVD.

After writing down our answers on little scraps of paper (note that we didn't throw them into a hat -- we aren't that dorky), the results were interesting. Out of the twenty comparisons (ten for him, ten for me), we could only detect differences on four scenes total. But of those four, we both always preferred the PCM track, if only a smidgeon. For example, there is a scene in involving an attempted trade bust between the Costello character and a Chinese gang. There is a sound of a gun firing that we went back over a few times, and as silly as it sounds, the force and impact of the sounds was a shade more realistic in PCM. Also a beneficiary of the uncompressed mix is the music, as this is a film brimming with rock songs. The first scene we picked featured the Rolling Stone's "Gimme Shelter," and again the PCM track boasted a slightly more spacious feel to the music in all channels -- as if the very highest end of the frequency range was more palpable.

Granted, these are very slight differences and subjective preferences. Had we not blindfolded each other (figuratively speaking, of course) and been flipping back and forth between discs like one of those old Coke-Pepsi commercials, such deviations likely would have been imperceptible. It is also certain that the average listener wouldn't be able to tell the difference without possessing the ears of a dog. Still, in this case I give a slight edge to the PCM track, though a comparison between a single title hardly qualifies as the final word. If nothing else, it made me realize that if all the studios dumped this dueling audio format business and went all-PCM, I can't say I would be likely to complain...

Με λιγα λογια προτιμαει ο reviewer(και ο ''φιλος του'') το PCM,χωρις να ειναι προκατελημενοι αφου δεν ξεραν τι ακουγαν καθε φορα αφου δεν βλεπαν το μεσο που εκανε αναπαραγωγη καθε φορα

Πηγη το review σε BLUE RAY της ταινιας The Departed απο http://www.highdefdigest.com/
 

Μηνύματα
3.143
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Κι αν το BR έχει βγάλει ήδη τα μέγιστα;;;

Νομίζω πως είναι κατανοητό αυτό που λεω .
Στον κοσμο περνάει η ιδεα πως υπάρχει ενας τυπος συμπιεσμένου ηχου ( δηλ. κακός ψυχρός ανάποδος και μακριά από μας) και από την άλλη ο σωτήρας των αυτιών, το ασυμπίεστο.
( φνετε σαν παιχνίδι λέξεων , αλλα αν το προσέξεις θα δεις πιο είναι το τρυκ)

Σε ποιόν κόσμο; Στους ελάχιστους που ασχολούνται αυτή τη στιγμή; Ξέρουν πολύ καλά τί σημαίνει lossless, μη συζητάμε τώρα τα αυτονόητα.

Γιατι πολύ απλα οποιο review και να διαβάσεις σε όλα τα σχετικα sites, πουθενα δεν θα δεις True HD να παιρνει βαθμολογία κατω από 9,5 στα 10.
Αντιθέτως το πολυδιαφημισμένο ασυμπίεστο της Sony εχει κατι εφτάρια και κατι συνηθισμένα οχτάρια αδικαιολόγητα για αυτά που υπόσχεται το PCM.
Το ίδιο soundtrack είτε είναι σε PCM, είτε είναι σε TrueHD θα δώσει ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα. Με αυτό το κριτήριο πιστοποιήθηκαν τα Dolby TrueHD & DTS-MA ως lossless.
Αν ο ηχητικός σχεδιασμός μιας ταινίας είναι front heavy και αδιάφορος δε θα πάρει δεκάρι ό,τι codec και να χρησιμοποιηθεί. Απλά η Sony βάζει και PCM σχεδόν παντού, ενώ οι υπόλοιποι σε ταινίες με αδιάφορο sountrack χρησιμοποιούν lossy codecs.


Ειχα κάνει μια λίστα με όλα αυτά που αποδεικνύουν αυτά που λεω παραπάνω αλλα δεν πρόκειται να την παραθέσω γιατι πολύ απλα δεν χρειάζεται να δώσεις καμιά σημασία στις υπερβολές μου και στις ασυναρτησίες που πιθανόν να λέω.
Δεν ήξερα ότι δεν μπορώ να διαφωνήσω με τον κύριο συντονιστή επειδή προσβάλλεται, θα το θυμάμαι στο μέλλον...

Κάνε απλά μια βόλτα στα γνωστά site με τα Review που αφορούν τον ηχο και δες.
Ακόμα και της Paramount τα DDPlus δεν εχουν πάρει χαμηλότερη βαθμολογία από αυτά των ασυμπίεστων της Sony ( δεν χρειάζεται να πω τίποτα παραπάνω για αυτό )
Δεν μπορεί η απωλεστική κωδικοποίηση της πηγής να είναι καλύτερη από την ίδια την πηγή, είναι απλά αδύνατον.
Τώρα αν συγκρίνεις πολεμική ταινία με ρομαντική κωμωδία, ναι, η πρώτη θα έχει πιο εντυπωσιακό sountrack - αλλά χαίρω πολύ, συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια.

Edit: είχα βάλει το ίδιο quote με τον Sol από το Departed, το έσβησα για να μην ξεχειλώνει η σελίδα.
 

SOL

Μηνύματα
89
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Κι αν το BR έχει βγάλει ήδη τα μέγιστα;;;

Το AVC και το VC-1 είναι παρόμοια codecs και η ποιότητα εξαρτάται από το studio και την ταινία.
Φιλε Johny20 συμφωνω με αυτα που λες,απλα εγω το ειπα για να καταληξω που πρεπει κατα την γνωμη μου να καταληξει το Blue Ray για codec εικονας και για τον ηχο.Και αυτο γιατι ακομα βλεπουμε τιτλοι σε VC1,AVC,MPEG2 ενω το HD DVD σταθερα VC1
 

SOL

Μηνύματα
89
Reaction score
0
Φιλε Marvin γιατι κλεβεις τις πηγες μου?:mad_2: :happy_5: :happy_5: :happy_5: :happy_5:
 

Μηνύματα
2.611
Reaction score
14
Το site που αναφέρεις είναι μακράν το πιο αναξιόπιστο σε αξιολογήσεις video hd-dvd και bluray...
Έχω δει ταινίες σαν upscaled dvd και του βάζει 4,5 /5 εικόνα...
Είναι για γέλια οι τύποι εκεί...
Θα προτεινα για άλλη μια φορά τα reviews από :

www.dvdtown.com

www.dvdtalk.com

**το avc είναι πράγματι πάρα -πάρα πολύ καλός codec...
 

Μηνύματα
10.188
Reaction score
62
Με το DVD έπαιρνες την ταινία και καθάριζες. Τώρα κοιτάς codecs ήχου, codecs είκόνας, χωρητικότητες κ.λ.π!!
Άντε να εξηγήσεις στον Κυρ Κώστα και στον Κυρ Μήτσο, που θα άκουσε για το HD, αι θέλει ν' ασχοληθεί, όλα αυτά. Δεν θ' αλλάξει το DVD του που τόσο κόπο έκανε να το μάθει, ούτε σε 10 χρόνια!!!:happy_5:
 

Μηνύματα
1.790
Reaction score
2
Με το DVD έπαιρνες την ταινία και καθάριζες. Τώρα κοιτάς codecs ήχου, codecs είκόνας, χωρητικότητες κ.λ.π!!
Άντε να εξηγήσεις στον Κυρ Κώστα και στον Κυρ Μήτσο, που θα άκουσε για το HD, αι θέλει ν' ασχοληθεί, όλα αυτά. Δεν θ' αλλάξει το DVD του που τόσο κόπο έκανε να το μάθει, ούτε σε 10 χρόνια!!!:happy_5:
Ο κυρ Κώστας και ο κυρ Μήτσος και την χειρότερη μεταφορά σε HD να δουνε θα τους φανεί πολύ καλή. :happy_9:
 


SOL

Μηνύματα
89
Reaction score
0
Άντε να εξηγήσεις στον Κυρ Κώστα και στον Κυρ Μήτσο, που θα άκουσε για το HD, αι θέλει ν' ασχοληθεί, όλα αυτά. Δεν θ' αλλάξει το DVD του που τόσο κόπο έκανε να το μάθει, ούτε σε 10 χρόνια!!!:happy_5:
ο κυρ Κωστας και ο κυρ Μητσος δεν θα θελει ασχοληθει με το HD,γιατι δεν του περισευει χρονος απο την πρεφα στο καφενειο..."happy_1"
 

Μηνύματα
8.676
Reaction score
6
Απάντηση: Re: Απάντηση: Κι αν το BR έχει βγάλει ήδη τα μέγιστα;;;

Δεν ήξερα ότι δεν μπορώ να διαφωνήσω με τον κύριο συντονιστή επειδή προσβάλλεται, θα το θυμάμαι στο μέλλον...
.
Ε, εντάξει τωρα ..
Το χοντραίνεις και δεν είναι σωστό αυτό.
Σε καμία περιπτώσει τα γραφωμενα μου δεν είχαν την έννοια που τους δίνεις .
Λυπάμαι.
 

Μηνύματα
3.143
Reaction score
0
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Κι αν το BR έχει βγάλει ήδη τα μέγιστα;;;

Ε, εντάξει τωρα ..
Το χοντραίνεις και δεν είναι σωστό αυτό.
Σε καμία περιπτώσει τα γραφωμενα μου δεν είχαν την έννοια που τους δίνεις .
Λυπάμαι.
Αν σε παρεξήγησα με συγχωρείς, αλλά τα έχει αυτά ο γραπτός λόγος. Ουδέποτε έγραψα (είτε θα έγραφα) ότι λες ασυναρτησίες και δεν κατάλαβα που αποσκοπούσε η αντίδραση εκείνη.
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.929
Μηνύματα
3.034.259
Members
38.519
Νεότερο μέλος
papaevagelouv
Top