Κράνος

Μηνύματα
27.250
Reaction score
25.238
Μπά? και ότι είναι για πίστα , μας παίρνει το κεφάλι ?
Όχι λεβέντη μου.
Εχω δοκιμάσει shoei που ήταν πολύ πιο ήσυχα. Αν και ήταν για πίστα όπως λες.
Αν και τώρα που το σκέφτομαι , δεν υπάρχει τέτοια κατηγορία κρανών. Η μήπως κάνω λάθος?
 

Μηνύματα
518
Reaction score
460
Εμπειρικά τωρα , ένα shoei 1000 που το 2016 είχε 50.000 km και 7 χρόνια ζωή ερχόμενο σε επαφή με τσιμεντένιο κράσπεδο μετα από πτωση μου με προστατεψε άριστα .
Συμπέρασμα , φοράμε πάντα κράνος , σοβαρό ,αν αντεχει το βαλαντιο μας .
Καλές βόλτες συμφορουμιτες.
Δεν είναι έτσι ακριβώς , μιάς και τα κράνη μοτοσυκλετών καλούνται να απορροφήσουν κρούσεις πολλαπλάσιας ταχύτητας από ότι τα αντίστοιχα των ποδηλάτων. Θεωρητικά πάντα και ίσως λέγοντας παπαρολογίες , αλλά από ότι έχω δεί τα κράνη των ποδηλάτων είναι πολύ πιο light από αυτά των μοτ/των.
Εχοντας αλλάξει κάμποσα , από κάτι romer γερμανικά σε , shoei RIHR, μετά σε ARAI DOOHAN , μετά σε ARAI RX7R CORSAIR το οποίο και δεν αλλάζω , αν και θα έπρεπε λόγω ατυχήματος , έχω να πω ότι και τα δύο , ARAI SHOΕΙ είναι ότι καλύτερο υπάρχει , και σέβεται απόλυτα την αποστολή του. Την επιτελεί δε, με την μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια και σοβαρότητα.
Αυτό που έχω διαπιστώσει , είναι ότι τα ARAI είναι πάντα λίγο έως πολύ πιο φασαριόζικα. Κάνουν θόρυβο ρε παιδί μου.
Ετσι δε και σηκώσεις λίγο την ζελατίνα το σφύριγμα είναι απίστευτο. Αυτά μέχρι τα 180-200. Μετά απλά δεν αντέχεται, άσε που κλείνουν μόνα τους την ζελατίνα. Με το rx 7 corsair , τα επίπεδα θορύβου είναι σχεδόν εκωφαντικά , στο παλιό δικό μου , ελπίζω τώρα να έχουν μειωθεί.
στα 200 δεν νομίζω να μπορείς να πας με ανοιχτή ζελατίνα ούτε 10 ´´ εγώ πάντως δεν το έχω καταφέρει ούτε με το z1000 που ηταν γυμνό ούτε με το zx 12r που είχε καλή προστασία !
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.024
Reaction score
6.876
...........με λιγα (150+ ) μου ειχαν σκασει πολλες φορες στην ζελατινα σφηκες.....
νομιζα οτι με πετροβολουσαν..............
α και η ζελατινα των arai βγαινει την πατας κατω με ολη σου την δυναμη ,......και ουτε καν γρατζουνιεται
(οχι μονο στα arai βεβαια)....σε καθε καλο κρανος.........
 

Μηνύματα
387
Reaction score
237
Μπά? και ότι είναι για πίστα , μας παίρνει το κεφάλι ?
Όχι λεβέντη μου.
Εχω δοκιμάσει shoei που ήταν πολύ πιο ήσυχα. Αν και ήταν για πίστα όπως λες.
Αν και τώρα που το σκέφτομαι , δεν υπάρχει τέτοια κατηγορία κρανών. Η μήπως κάνω λάθος?
Οι ίδιες εταιρείες κατηγοριοποιούν τα κράνη τους για χρήση σε πίστα ή πιο γενικής χρήσης, κλπ. Το RX7 θέλει να πετύχει καλό εξαερισμό και γι αυτό έχει διαφορετικούς αεραγωγούς από τα υπόλοιπα κράνη της ARAI
 

Μηνύματα
6.906
Reaction score
5.786
Τα κράνη είναι κατασκευασμένα από πολυμερή υλικά και από τη στιγμή που βγαίνουν στην ατμόσφαιρα αρχίζει η διαδικασία γήρανσης, η οποία επιταχύνεται ραγδαία με την έκθεση στον ήλιο (Ελλάδα = ηλιοφάνεια). Το πιο ευπαθές κομμάτι των κρανών, το οποίο μάλιστα δεν είναι αντικαταστάσιμο, είναι το EPS (ή διογκωμένη πολυστερίνη) που είναι υπεύθυνο για την απορρόφηση της κρούσης.

Πιο συγκεκριμένα, για τα fiberglass κράνη όπως όλα τα Shoei, ο ίδιος ο κατασκευαστής σε ραμμένο ταμπελάκι πάνω στο κράνος αναγράφει πέντε (5) χρόνια χρήσης. Αν το κράνος έχει αποθηκευτεί σωστά, δηλαδή σε σκιερό μέρος μέσης θερμοκρασίας και χωρίς υγρασία, μέχρι και δύο χρόνια αποθήκευσης δεν επηρεάζουν ιδιαίτερα την κατάσταση του κράνους, οπότε ισχύουν ακόμα τα πέντε χρόνια χρήσης. Έτσι, κράνος κατασκευής 01/2010, που φορέθηκε πρώτη φορά 01/2012 μπορεί να χρησιμοποιηθεί με σιγουριά έως και 01/2017.

Αν τώρα η ερώτηση αφορά ένα καλής ποιότητας Polycarbonate κράνος (όπως είναι τα Nolan, AGV κ.α.) που έχει πιο γρήγορο πολυμερισμό ακόμα και στο εξωτερικό κέλυφος (πέρα από το EPS), το παραπάνω χρονοδιάγραμμα θα πρέπει να είναι σούπερ απόλυτο ακόμα και αν η χρήση είναι αραιή και ο καθαρισμός του κράνους επιμελής και τακτικός.

Τέλος, κράνη των 50-100€ καλύτερα να αντικατασταθούν ακόμα και στην 3ετία χρήσης για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Αν πάλι δεν αναγράφεται η ημερομηνία κατασκευής, ένα ενδεικτικό της κατάστασης του κράνους είναι η κατάσταση των εσωτερικών επενδύσεων. Συνήθως οι σοβαροί κατασκευαστές φροντίζουν οι επενδύσεις τους με μέση χρήση να αντέχουν όσο και τα δομικά στοιχεία του κράνους.

Δεν ξερω ποσο ισχυουν αυτα οπου μου απαντησε πωλητης σε ερωτηση μου με μειλ.
 

Μηνύματα
3.703
Reaction score
3.085
Προσωπικά δεν κρατώ κράνος πάνω από 5 χρόνια,κάτι σαν τα παπούτσια,τα βαριέμαι
 

papavmax

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.081
Reaction score
1.601
Να βαλουμε τα πραγματα στην θεση τους?
Δουλευω απο πιτσιρικας σε συνεργεια με μηχανακια και σε μαγαζια με πωληση ενδυση αξεσουαρ μοτοσυκλετας πολλα χρονια στην Dainese και ειχα και την arai και shoei και suomy και agv και xlite kai nolan και και και

Απο την δικη μου ταπεινη αποψη ολα αυτα τα χρονια με αυτα που εχω δει εγω απο την πειρα μου κατατασω το rx7 και το παλιο corsair και το καινουργιο gp και gp-v σαν το καλυτερο κρανος που εχει κυκλοφορησει εξω μεχρι στιγμης .

Ναι κανει θορυβο γιατι ειναι γεματο αεραγωγους ακομα και στην ζελατινα στα φρυδια( Στο σεμιναριο της araι οι ιαπωνες ρωτηθηκαν γιατι τα κρανοι της εταιριας τους κανουν θορυβο? ειναι ενα επιχειρημα που οι ελληνες το εχουν οταν αγοραζουν κρανος. Απαντηση τα κρανοι κατασκευαζονται για να προστατευουν το κεφαλι σας και οχι για να μην κανουν θορυβο φορεστε ωτοασπιδες) εχει 100 λιτρα αερα το λεπτο που σημαινει μπιτιλιαρισμενος στην κηφισιας με 40 βαθμους το βγαζεις και δεν εισαι μουσκεμα στον ιδρωτα, ειναι η μοναδικη εταιρια που εχει μεγεθος εσωτερικου-μαξιλαρια σε mm 15, 20, 25, 30, για να το ταιριαξεις ακριβως στο κεφαλι σου αυτη την ανεση δεν την παρεχει καμια αλλη εταιρια. Ποιοτηκα ειναι το πιο αριστο και για το κελυφος του δεν γρατζουνιεται ευκολα εχει καλο βερνικι αν ποτε το εχεις στον αγκωνα και το κοπανησεις καπου αν βρεις σε μια πορτα δεν θα γρατζουνιστει αντιθετα με ενα shoei που ειναι κοντα στης τιμες της arai για αυτο το αναφερω που θα σημαδευτει για πλακα, το ιδιο και για την ζελατινα του πιο πολλες ζελατινες ανταλακτικες ειχα πουλησει για shoei και agv suomy και nolan ελαχιστες για arai. Η arai δεχονται να το χτυπησουν οταν περναει προδιαγραφες απο ολες της πλευρες ενω ολες οι αλλες εταιριες το αρνιουνται δεχονται μονο ενα κτυπημα πανω απο το μετωπο και οχι περιμετρικα. Ζελατινα του βαλτην κατω και χοροπηδα πανω της δεν σπαει με τιποτα, οπως την παρεις στα χερια σου ειναι καμπυλωτη δοκιμασε να την γυρισεις να την σπασεις απο την αντιθετη πλευρα να την διπλωσεις αντιθετα δεν σπαει με τιποτα. πληθως ανταλακτικων υπαρχει περιπτωση να ψαχνεις να βρεις αυτακι για corsair του 2000 και να το παραγγειλεις στην αντιπρωσοπεια και να ερθει.

Δεν ξερω τη απαντηση πηρε στο μαιλ ο @ Κυριακου Γιαννης αλλα εγω οσα κρανοι ειχα πουλησει ολα αυτα τα χρονια δεν ειχα δει μεσα ραμενο ποτε την ημερομηνια ληξης παρα μονο Νο μεγεθος και της προδιαγραφες ΕU

Δεν υπαρχουν κρανοι για την πιστα και κρανοι κρουιζερ οσο πιο ακριβο θα εχει καποια μπιχλιμπιδια παραπανω οπως αεραγωγους και ρυθμιζομενη αεροτομη που παραπεμπει σε αγωνιστικο βλεπε RX7GP-GPV βοηθαει στα πολλα εγω εχω δοκιμασει ρυθμισεις στην εθνικη σταματα ρυθμισε ξεκινα στα πολλα (αεροτομη τερμα κατω )και βοηθαει τουλαχιστον σε μενα με γυμνο μηχανακι vmax σταματαει να σκαμπιλιζει στα 250

Ολα τα χρονια εβλεπα τους ελληνες να ψαχνουν κρανοι που να μην κανουν θορυβο και κρανοι ελαφρια, για τον θορυβο μιλησα πιο πανω για το βαρος κοιταξτε ενα κρανος να ειναι καλοζυγισμενο και η arai εχει την τεχνολογια μπορει να φτιαξει κρανος full face κατω τους ενος κιλου αλλα δεν το κανει υπαρχει λογος παρα ενα κρανος κακοζυγισμενο ψευτοκαρμπον που ειναι της μοδας στα ελαφρια κρανοι που θα δημιουργησει προβλημα στον αυχενα.

Τip 1 Mια εταιρια που την δουλεψα χρονια ιταλικη και θυγατρικη της arai και που τρεχουν moto gp τα κρανοι της χρονια και πολυ vfm αρκετα οικονικα για αυτα που προσφερει ειναι τα suomy.

Τip 2 Mια εταιρια που ειναι αδικημενη στην ελλαδα αλλα συγκαταλεγεται σαν την arai της αμερικης ειναι τα κρανοι Bell μην γελατε οι ακριβες σειρες της τα σπανε.

Τip 3 Γνωρισα κοσμο σε αυτη την δουλεια που ηθελαν να τους πουλησω κρανοι του 50αρικο Το κρανος ειναι αναλογα ποσο κοστολογεις το κεφαλι σου. Εκανα αγωνα να τους εξηγησω οτι φορουσαν παπουτσια 200 ευρω μπλουζακι 300 αλλα ηθελαν κρανος του 50αρικο μην κανετε το ιδιο λαθος.
ΥΓ Το καταλαβαινω υπαρχει κριση και δεν εχεις λεφτα κανε λιγο υπομονη μαζεψε χρηματα και παρε το καλυτερο κρανος που μπορεις να φορεσεις!

Τip 4 Τα κρανοι μην τα βαζετε σε κατηγοριες rx7 κρουιζερ, αγωνιστικα, πολης, κτλ μια τουμπα με 100 χιλ θα ειναι ιδια ειτε καβαλας beverly 300 ειτε Gsxr 1000!

Tip 5 δυστηχως τα τζετ κρανοι ανοικτου τυπου μην τα εμπιστευεστε πωλητης γνωστου καταστηματος ενδυσης ασφαλειας μοτοσυκλετισμου βγηκε με ενα σκουτερ για δουλεια με τζετ κρανος αποσταση 500 μετρων στην καλλιροης περασε αμαξι stop τον πηρε σβαρνα εσκασε στο αμαξι κοπηκε η ζελατινα απο το τζετ κρανος και του χαρακωσε γερα την μαπα την τελευταια φορα που μιλησα ειχε βγει απο το δευτερο χειρουργειο στο προσωπο.

Τip 5 Παντα το κρανος δεμενο σφιχτα ενα λυμενο κρανος σε τουμπα ακομα και με 40 χιλ αν βρεις σε εμποδιο θα σου φυγει απο το κεφαλι, σε κουτρουβαλα μπορει να σου σπασει τον αυχενα!

Ολα αυτα ειναι εμπειριες που εχω συναντηση σαν πωλητης και μοτοσυκλετιστης χρονια δεν προωθω καμια εταιρια ειναι ολα αυτα που συναντησα στον χωρο αποκλειστικα προσωπικες εμπειριες φιλικα παντα!
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.598
Μηνύματα
2.867.339
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top