Κώστας Φ.
Truth hurts. Here's a teddy bear.
- Μηνύματα
- 8.978
- Reaction score
- 895
Κρασί.
Η απόλαυση είναι πιο έντονη όταν το κρασί είναι ακριβό.
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ και επιστημονικά: όσο πιο ακριβά πληρώνουμε κάτι, ένα προϊόν, τόσο περισσότερο το απολαμβάνουμε. Αυτό συμβαίνει για παράδειγμα στην περίπτωση του κρασιού. Άνθρωποι στους οποίους προσφέρθηκαν δύο όμοια κρασιά, δήλωσαν πως τους άρεσε περισσότερο το κρασί που ήταν πιο ακριβό. Δεν γνώριζαν βέβαια πως τα κρασιά ήταν ίδια.
Ειδική εξέταση του εγκεφάλου αποκάλυψε πως, πράγματι, το κέντρο της απόλαυσης στον εγκέφαλο ενεργοποιήθηκε περισσότερο από το ακριβό κρασί. Έτσι μπορεί να δικαιολογηθεί γιατί σε ένα δείπνο προτιμώνται- από αυτούς βέβαια που έχουν την οικονομική δυνατότητατα ακριβά κρασιά από τα φθηνά.
Το μάρκετινγκ
«Τα αποτελέσματα της έρευνας ρίχνουν φως στις επιπτώσεις που έχει το μάρκετινγκ», δήλωσε ο Αντόνιο Ρέιντζελ, βοηθός καθηγητής Οικονομικών στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Καλιφόρνιας, ο οποίος ήταν επικεφαλής της έρευνας. «Το ίδιο συμβαίνει και με τα ρούχα των σχεδιαστών. Η ψυχολογία είναι η ίδια. Δεν είναι τα χρήματα, αλλά η φήμη. Η εικόνα», σχολίασε ο Χιου Τζόνσον, ο «βασιλιάς» των δημοσιογράφων του οίνου!
Ο Ρέιντζελ, με τη χρήση της μαγνητικής απεικόνισης του εγκεφάλου, παρατήρησε τους εγκεφάλους 20 ανθρώπων την ώρα που τους προσέφεραν το ίδιο Cabernet Sauvignon ενώ τους είχαν πει πως η τιμή του κυμαίνεται από 4 μέχρι 70 ευρώ. Οι περισσότεροι περιέγραψαν ως καλύτερο το κρασί που χαρακτηρίστηκε ως το ακριβότερο.
Πηγή: Τα Νέα