Μετά το εργοστασιακό, τι;

Μηνύματα
17
Reaction score
7
Βλέπω το παλεύετε πολύ καιρό αυτό! Αλλά δεν κατάλαβα, τελικά θα αλλάξετε πηγή;
Η πηγή είναι πάνω από όλα τα άλλα.
Πολύ καιρό το ανέβαλλα, η πραγματική πάλη έγινε τις τελευταίες 2 βδομάδες που βρήκα χώρο και ξέκλεβα χρόνο.

Δεν άλλαξα πηγή, - και δε ξέρω αν θα το κάνω - καθώς το αποτέλεσμα της προσθήκης υλικών στις 4 πόρτες και τον ουρανό (επειδή έφτιαξα και την ταπετσαρία με την ευκαιρία), είναι πολύ παραπάνω απο τις προσδοκίες μου.

Συγκεκριμένα έριξα τα παρακάτω υλικά:

-Στις 2 μπροστά πόρτες
1. STP Silver/black των 2mm, στο εξωτερικό φύλλο λαμαρίνας με κάτω απο 50% κάλυψη
2. Ένα κομμάτι 10μμ αφρώδους κλειστής κυψελίδας με σκληρή επιφάνεια, σάντουιτς με ενα κομμάτι CTK Elastic 6mm (περίσσεψε απο τον ουρανό και ειναι πολύ πιο μαλακό απο το πρώτο) στην περιοχή πίσω απο το ηχείο
3. Κλείσιμο με το ίδιο STP των οπών πρόσβασης στο εσωτερικό φύλλο λαμαρίνας με αρκετά ανω του 50% κάλυψη
4. Πάλι STP στις μεγάλες ευθείες επιφάνειες του πλαστικού πανελ της πόρτας
5. Και τέλος κάλυψη σχεδόν παντού με αφρό μνήμης Isolfon πάνω απο το STP
1689286082205.png



1689286133959.png



- Στις 2 πίσω πόρτες, τα ίδια εκτός του 3 (μιας και άφησα τα ίδια μίζερα εργοστασιακά 13άρια ηχεία)
1689285989023.png


- Στον ουρανό έριξα μια βασική κάλυψη με STP κι απο πάνω ολική με το CTK Elastic F6 των 6 χιλιοστών, κυρίως για την θερμομόνωση που προσφέρει

1689286290722.png



- Κάποια ελάχιστα κομμάτια του βουτυλικού STP, τα ριξα στρατηγικά στη ρεζερβα στην λαμαρίνα που είναι πολύ αδύναμη και σχεδόν συμπεριφερόταν σαν ηχείο.


- 40-45 μέτρα υφασμάτινης ταινίας tesa/yato, σε οτιδήποτε κουνιόταν, είχε κενά, ή απλά ακουμπούσε, ξηλώνοντας οτι ξηλωνόταν στην κονσολα του αυτοκινήτου. Ακούω σε χαμηλές σταθμες μουσική και κάποιοι τριγμοί μου την έδιναν απο καιρό

1689286414180.png
 

Μηνύματα
17
Reaction score
7
Φυσικά σύνδεσα και τα νέα ηχεία CK165L της Hertz, και καταφερα να βάλω και τα τουιτεράκια όπως φανταζόμουν χωρίς κενά και αστάθειες

1689286636284.png


Και αφού τα αφησα μερικές ώρες να κάνουν λίγη γυμναστική στις κόλλες τους, δοκίμασα να ακούσω την ίδια μουσική με τις ίδιες ρυθμίσεις.... Πολύ διαφορετικά όλα και ακόμα επεξεργάζομαι τι έχει γίνει και είμαι στη φάση που προσπαθώ να το συνηθίσω.

Ενδεικτικά να πω οτι με τα παλιά ηχεία και χωρίς τις μονώσεις είχα μόνιμα στο τέρμα (+12) τη ρυθμιση του μπάσου απο την πηγή, και την έριξα στο 0 για να ακούσω μετά. Το ίδιο και με τα πρίμα, - το οποίο και ανέμενα απο τις κριτικές που διάβαζα.

Απο καλύτερες ηχογραφήσεις (προς το παρον 320kbps mp3 που στέλνω μέσω bluetooth LDAC στην AUX) ακούω πλέον σημαντικές διαφορές, ενώ πριν δεν διέκρινα.

Η φασαρία μέσα στο αυτοκίνητο έχει αλλάξει αρκετά σε ταχύτητες κάτω των 80χλμ/ωρα που δεν υπάρχουν αεροδυναμικοί, παρά το οτι δεν μπήκαν υλικά που μπλοκάρουν τον ήχο. Ειδικά στους θόλους των τροχών που θα έπρεπε. Και το μπόνους ειναι οτι οι πόρτες πλεον ειναι βαριές, κλείνουν χωρίς τενεκεδενιο ήχο

Επειδή μόλις σήμερα κατάφερα να το ακούσω στο δρόμο, αναμένω να περασει η φαση γνωριμίας. Να δω αν θα αλλαξει ο ηχος μετά απο τις πρωτες ωρες παιξίματος, και να μετά αν θα ρίξω τα db του crossover στα twitter στο 0 αντί του +3.

Θεωρητικά
δεν είναι πλεονέκτημα να μπορώ να μειώνω απο την πηγή τα πρίμα και να παίρνω πάλι τις συχνότητες λογω της ρυθμισης στο crossover??
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.591
Μηνύματα
2.866.868
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top