Μεταξένιες μεσαίες, χορταστικές χαμηλές, αιθέριες υψηλές

Μηνύματα
2.738
Reaction score
5.970
Το κουαρτέτο ετοιμάζεται...φωνή, μπάσο, τύμπανα, σαξόφωνο σοπράνο, τενόρο...Ο ήχος από τα μικρόφωνα περνάει σε μια συστοιχία ενισχυτών (δεν ξέρω και εγώ τι...επαγγελματικά μηχανήματα βέβαια) και αποδίδεται στην πίσω σειρά με τα τοποθετημένα σε καίριες θέσεις ηχεία της μουσικής σκηνής.....Το θρόισμα του σοπράνου σαξοφώνου δημιουργεί την πρώτη επαφή....οι "μεταξωτές" μεσαίες του και η "αιθέρια" υψηλή οκτάβα αποτελούν ηχητική πανδαισία για τα ώτα μας...ακολουθεί ένα απότομο C κάτω από το πεντάγραμμο από το όρθιο μπάσο που είναι γροθιά στο στομάχι και δονεί ολόκληρο το σώμα...και η εισαγωγική απόλαυση απογειώνεται με την εισαγωγή της γυναικείας φωνής...με σωστά συριστικά και σώμα και ¨βελούδινη" χροιά......
Και όλα αυτά από τα εκατέρωθεν ηχεία (επαγγελματικά τα λένε...πιθανά Yamaha να ήταν) που οδηγούνταν από τους όχι Hi-End "επαγγελματικούς" τελικούς...
Και αναρωτιέται κανείς: αν ο ηχολήπτης κάνει σωστά την δουλειά του και σου δώσει το ίδιο μουσικό γεγονός σε ένα αρχείο ψηφιακό γιατί να μην μπορεί ένας παρόμοιος "επαγγελματικός" ενισχυτής και "επαγγελματικά" ηχεία να το αναπαράξουν όπως έκαναν και στην μουσική σκηνή; Γιατί να μην μπορούν και στο σπίτι με τις κατάλληλες συνθήκες να δώσουν τα "μεταξωτά¨μεσαία, τα χορταστικά χαμηλά και τις "αιθέριες" υψηλές όπως θα έκανε κάθε Hi-End; ενισχυτής που "σέβεται" τον εαυτό του και τα χρήματα που ζητάει;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.009
Το κουαρτέτο ετοιμάζεται...φωνή, μπάσο, τύμπανα, σαξόφωνο σοπράνο, τενόρο...Ο ήχος από τα μικρόφωνα περνάει σε μια συστοιχία ενισχυτών (δεν ξέρω και εγώ τι...επαγγελματικά μηχανήματα βέβαια) και αποδίδεται στην πίσω σειρά με τα τοποθετημένα σε καίριες θέσεις ηχεία της μουσικής σκηνής.....Το θρόισμα του σοπράνου σαξοφώνου δημιουργεί την πρώτη επαφή....οι "μεταξωτές" μεσαίες του και η "αιθέρια" υψηλή οκτάβα αποτελούν ηχητική πανδαισία για τα ώτα μας...ακολουθεί ένα απότομο C κάτω από το πεντάγραμμο από το όρθιο μπάσο που είναι γροθιά στο στομάχι και δονεί ολόκληρο το σώμα...και η εισαγωγική απόλαυση απογειώνεται με την εισαγωγή της γυναικείας φωνής...με σωστά συριστικά και σώμα και ¨βελούδινη" χροιά......
Και όλα αυτά από τα εκατέρωθεν ηχεία (επαγγελματικά τα λένε...πιθανά Yamaha να ήταν) που οδηγούνταν από τους όχι Hi-End "επαγγελματικούς" τελικούς...
Και αναρωτιέται κανείς: αν ο ηχολήπτης κάνει σωστά την δουλειά του και σου δώσει το ίδιο μουσικό γεγονός σε ένα αρχείο ψηφιακό γιατί να μην μπορεί ένας παρόμοιος "επαγγελματικός" ενισχυτής και "επαγγελματικά" ηχεία να το αναπαράξουν όπως έκαναν και στην μουσική σκηνή; Γιατί να μην μπορούν και στο σπίτι με τις κατάλληλες συνθήκες να δώσουν τα "μεταξωτά¨μεσαία, τα χορταστικά χαμηλά και τις "αιθέριες" υψηλές όπως θα έκανε κάθε Hi-End; ενισχυτής που "σέβεται" τον εαυτό του και τα χρήματα που ζητάει;
Διότι οι πραγματικά ουδέτερες συσκευές θα τείνουν κατά την ακρόαση να ξεμπροστιάζουν περισσότερο τις πλημμελείς χωροταξικές συνθήκες και να κολακεύουν λιγότερο το υπερεγώ του χρήστη...:sneaky:
 

A

AKARL

Guest
Και αναρωτιέται κανείς: αν ο ηχολήπτης κάνει σωστά την δουλειά του και σου δώσει το ίδιο μουσικό γεγονός σε ένα αρχείο ψηφιακό γιατί να μην μπορεί ένας παρόμοιος "επαγγελματικός" ενισχυτής και "επαγγελματικά" ηχεία να το αναπαράξουν όπως έκαναν και στην μουσική σκηνή; Γιατί να μην μπορούν και στο σπίτι με τις κατάλληλες συνθήκες να δώσουν τα "μεταξωτά¨μεσαία, τα χορταστικά χαμηλά και τις "αιθέριες" υψηλές όπως θα έκανε κάθε Hi-End; ενισχυτής που "σέβεται" τον εαυτό του και τα χρήματα που ζητάει;
Απολύτως απόλυτος δεν δύναται να είναι κανείς στην προσπάθεια να απαντήσει στην ανωτέρω απορία.

Μια προσέγγιση της απάντησης, από την πλευρά της πσωλοακουστικής (η οποία είναι ανθυποκλάδος της πσυχοακουστικής), θα μπορούσε είναι η ακόλουθη:

Περίπτωση Πρώτη:

Στην οικία του ορθοδόξου, κατά τα BΖED Ευαγγέλια, ακροαματικόφιλου, με τις κατάλληλες συνθήκες, κάλλιστα μπορεί ένας παρόμοιος "επαγγελματικός" ενισχυτής και "επαγγελματικά" ηχεία να αναπαραγάγουν, όπως έκαναν και στην μουσική σκηνή, τα "μεταξωτά" μεσαία, τα χορταστικά χαμηλά και τις "αιθέριες" υψηλές.

Όμως, απαράβατη, αναγκαία και ικανή συνθήκη είναι να τηρούνται απαρέγκλιτα οι προϋποθέσεις της ορθής αναπαραγωγής: ήτοι, τρίγωνο ακρόασης, φροντισμένος χώρος και αρτισίξτυ, κατάλληλα εργαλεία (ενεργά ηχεία, υποβαθύφωνες μονάδες κ.ο.κ.), ισοστάθμιση κατά τις προβλεπόμενες καμπύλες ακουστότητας και πάει λέγοντας.

Ομολογουμένως, στην περίπτωση αυτή το ακουστικό αποτέλεσμα θα είναι το πλέον πιστό άρα, εξ ορισμού, αν η επεξεργασία της ηχογράφησης εμπεριέχει τις αιθέριες χροιές, τις υγρές μεσαίες, το γρανιτένιο μπάσο, τις μεταξένιες υψηλές και την τεράστια σκηνή αυτά να αποδοθούν πιστά στον χώρο αυτό.

Περίπτωση Δεύτερη:

Στην οικία του απλού μουσικόφιλου (που τον ενδιαφέρει σε ένα βαθμό η πιστή αναπαραγωγή αλλά όχι και τόσο ώστε να ακολουθεί πιστά τα BΖED Ευαγγέλια) κάλλιστα και εύκολα μπορεί ένας παρόμοιος "επαγγελματικός" ενισχυτής και "επαγγελματικά" ηχεία να αναπαραγάγουν, όπως έκαναν και στην μουσική σκηνή, τα "μεταξωτά" μεσαία, τα χορταστικά χαμηλά και τις "αιθέριες" υψηλές.

Δε θα είναι τόσο πιστά όσο στην πρώτη περίπτωση αλλά αυτό ουδόλως ενδιαφέρει τον συγκεκριμένο τύπο μουσικόφιλου.

Περίπτωση Τρίτη:

Στην οικία του ποζεροχαλιεντά, η οποία είναι φροντισμένη από ιντήριορ ντηζάϊνερ, αποκλείεται, ρητά και κατηγορηματικά, να μπορεί ένας παρόμοιος "επαγγελματικός" ενισχυτής και "επαγγελματικά" ηχεία να αναπαραγάγουν, όπως έκαναν και στην μουσική σκηνή, τα "μεταξωτά" μεσαία, τα χορταστικά χαμηλά και τις "αιθέριες" υψηλές.

Οι λόγοι είναι πάμπολλοι και έχουν να κάνουν με τα τρομερά μειονεκτήματα των επαγγελματικών ενισχυτών και ηχείων. Ας δούμε μερικά από αυτά:

1) Είναι πολύ άσχημα ... σχεδόν αποκλειστικά μάβρα, χωρίς επιλογές άλλου χρώματος, χωρίς στιβαρή πρόσοπση από βουρτσιζμένο αλουμίνιο, αναλογικά βγιούμετρα και κσύλινα μάγουλα.

2) Είναι καρακιτσαργιά με τα δγιάφορα φωτάκια που είτε φέγγουν μονίμως είτε λειτουργούν ως φωτορυθμικά.

3) Είναι πολύ ελαφριά και φτηνά. Λόγου χάρη, στην περίπτωση του Κραουνάκη ΧΛΣ-2002 το κάθε βατ στα 4 Ωμ ζυγίζει μόνο 0,0075 κιλά (7,5 γραμμάρια!) και κοστίζει 77 λεπτά του Γιούρο ... το-κάθε-βατ! Η ξεφτίλα η απόλυτη.

4) Συνοδεύονται από ένα λεπτά και κοντά καβλωδιάκια ρέβματος εντελώς του κ@λου. Μα καλά κανείς επαγγελματικός κατασκευαστής δε δγιαβάζει τις οδηγίες της Νόρντοστ ότι το σωστό καβλώδιο ρέβματος πρέπει να έχει τουλάχιστον 1,5-2 μέτρα μήκος και να έχει πάχος πύθωνα που χωνεύει ιπποπόταμο ... και αντίστοιχο βάρος;

5) Οι μπόρνες τους .... Τέτχοια φτηνοπλαστικούρα κινεζγιά θα πρέπει να τη δεις για να την πιστέπσεις ... κατηγορίας Τζάμπο. Δεν δέχονται δίχαλα παρά μόνο μπανάνες και γυμνό καβλώδιο ηχείων ... μικρού πάχους. Και να θέλεις να βάλεις κάτι τση προκοπής βρε αδερφέ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ! Μα για όνομα πχιά. Τα δε ΕΡΣΕΑ τους δεν είναι καν επίχρυσα ... σκέτα μεταλλικά είναι ... το ρόδιο δεν το γνωρίζουν ούτε ως όρο.

6) Προκειμένου να είναι φτηνά είναι πσηφιακά. Τελεία.

7) Ο ήχος τους ... που να αρχίσω και που να τελειώσω. Φουλ στο κάθε είδους γρέζι. Ούτε μια αρμονική τση προκοπής δε βγάνουν, ούτε υπόνοια χροιάς, ζεστασιάς, γρανιτένιου μπάσου, υγρών μεσαίων και αιθέριων υψηλών ... απολύτως βαρετός και προβλέπσιμος ρε παιδί μου. Πας να βάλεις να ακούσεις μια Ντιάνα Κραλλ και αντί για τη θεσπέσια φωνή της ακούγεται κάτι άλλο που παραπέμπει σε ... Σαπφώ Νοταρά.

ΟΜΩΣ, το μεγαλύτερο μειονέκτημά τους, απ' τη σκοπιά της πσωλοακουστικής, είναι ότι τα επαγγελματικά ηχεία και ενισχυτές δεν επιμηκύνουν το μόριο ούτε και ενισχύουν το χαβά του μορίου έκαστου ποζεροχαλιεντά ... ούτε έναν πόντο.

Ας κλείσουμε με ένα σχετικό τραγουδάκι του Φρανκ Ζάππα που εδώ και καιρό θέλω να αναρτήσω:

Frank Zappa - Penis Dimension


Mark Volman:
Penis dimension.

Howard Kaylan:
Penis dimension.

Everybody:
Penis dimension is worrying me.
I can't hardly sleep at night
'Cause of penis dimension

Do you worry?
Do you worry a lot?

No!

Do you worry?
Do you worry and moan ...
That the size of your cock is not monsrtous enough?

It's your penis dimension!
Penis dimension!

Howard Kaylan:
Wah wah wah wah wah wah wah wah

Mark Volman:
Hiya friends. Now just be honest about it. Did you ever consider the possibliity that your penis, and in the case of many dignified ladies, that the size of the titties themselves might provide elements of subconscious tension? Weird, twisted anxieties that could force a human being to have to become a politician. A policeman. A jesuit monk. A rock and roll guitar player. A wino. You name it. Or in the case of the ladies, the ones that can't afford a silicone beef-up, may become writers of hot books.

Howard Kaylan:
"Manuel, the gardener, placed his burning phallus in her quivering quim."

Mark Volman:
Yes, or they become Carmelite nuns.

Howard Kaylan:
"Gonzo, the lead guitar player, placed his mutated member in her slithering slit." Ha ha ha!

Mark Volman:
Ooh, or racehorse jockeys. There is no reason why you, or your loved one should suffer. Things are bad enough, without the size of your organ adding even more misery to the troubles of the world.

Howard Kaylan:
Right on, right on!

Mark Volman:
Now, if your a lady and you've got munchkin tits, you can console yourself with this age-old line from primary school:

Mark Volman & Howard Kaylan:
Anything over a mouthful, is wasted.

Mark Volman:
Yes! and isn't it the truth? And if you're a guy, one night you're at a party and you're trying to be cool, I mean, you aren't even wearing any underwear your being so cool, and somebody hits on you one night, and looks you up and down and he says uh,

Howard Kaylan:
Eight inches or less?

Mark Volman:
Well let me tell you, brother, that's the time when you got to turn around and look that son of a bitch right between the eyes. And you got to tell him these words:
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.880
εγω που ειμαι της παλαιας σχολης (ραπ)....θα το ελεγα καπως ετσι\
(o ντε λα μπουτεν το ειπε εξεβγαινισμαινα)


 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.656
Το κουαρτέτο ετοιμάζεται...φωνή, μπάσο, τύμπανα, σαξόφωνο σοπράνο, τενόρο...Ο ήχος από τα μικρόφωνα περνάει σε μια συστοιχία ενισχυτών (δεν ξέρω και εγώ τι...επαγγελματικά μηχανήματα βέβαια) και αποδίδεται στην πίσω σειρά με τα τοποθετημένα σε καίριες θέσεις ηχεία της μουσικής σκηνής.....Το θρόισμα του σοπράνου σαξοφώνου δημιουργεί την πρώτη επαφή....οι "μεταξωτές" μεσαίες του και η "αιθέρια" υψηλή οκτάβα αποτελούν ηχητική πανδαισία για τα ώτα μας...ακολουθεί ένα απότομο C κάτω από το πεντάγραμμο από το όρθιο μπάσο που είναι γροθιά στο στομάχι και δονεί ολόκληρο το σώμα...και η εισαγωγική απόλαυση απογειώνεται με την εισαγωγή της γυναικείας φωνής...με σωστά συριστικά και σώμα και ¨βελούδινη" χροιά......
Και όλα αυτά από τα εκατέρωθεν ηχεία (επαγγελματικά τα λένε...πιθανά Yamaha να ήταν) που οδηγούνταν από τους όχι Hi-End "επαγγελματικούς" τελικούς...
Και αναρωτιέται κανείς: αν ο ηχολήπτης κάνει σωστά την δουλειά του και σου δώσει το ίδιο μουσικό γεγονός σε ένα αρχείο ψηφιακό γιατί να μην μπορεί ένας παρόμοιος "επαγγελματικός" ενισχυτής και "επαγγελματικά" ηχεία να το αναπαράξουν όπως έκαναν και στην μουσική σκηνή; Γιατί να μην μπορούν και στο σπίτι με τις κατάλληλες συνθήκες να δώσουν τα "μεταξωτά¨μεσαία, τα χορταστικά χαμηλά και τις "αιθέριες" υψηλές όπως θα έκανε κάθε Hi-End; ενισχυτής που "σέβεται" τον εαυτό του και τα χρήματα που ζητάει;
Για να φτιαξεις οποιοδηποτε ψηφιακο αρχειο χρειαζεται να συμπιεσεις ολα τα οργανα και τις φωνες. Αλλιως δεν "χωρουν" ασυμπιεστα.
 


vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.122
Reaction score
2.763
Για να φτιαξεις οποιοδηποτε ψηφιακο αρχειο χρειαζεται να συμπιεσεις ολα τα οργανα και τις φωνες. Αλλιως δεν "χωρουν" ασυμπιεστα.
Κάποιο τεχνικό reference ;
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.009
Απολύτως απόλυτος δεν δύναται να είναι κανείς στην προσπάθεια να απαντήσει στην ανωτέρω απορία.

Μια προσέγγιση της απάντησης, από την πλευρά της πσωλοακουστικής (η οποία είναι ανθυποκλάδος της πσυχοακουστικής), θα μπορούσε είναι η ακόλουθη:
...
Αστυνομία...επίγνωσης : οι ακροδέκτες...πορδίου.:roflmao:
Για να φτιαξεις οποιοδηποτε ψηφιακο αρχειο χρειαζεται να συμπιεσεις ολα τα οργανα και τις φωνες. Αλλιως δεν "χωρουν" ασυμπιεστα.
Ενώ για τα αναλογικά σε master tapes και δίσκους βινυλίου άμεσης κοπής,τα έχουμε πιάσει από καιρό τα λεφτά μας...;)
https://www.avsite.gr/forum/threads/compression-και-μουσική.30856/page-3#post-1793203
Κάποιο τεχνικό reference ;
https://www.avsite.gr/forum/threads/compression-και-μουσική.30856/page-2

https://www.avsite.gr/forum/threads/Κυνηγοί-της-χαμένης-Αναλογικότητας.80298/
 
Last edited:

sterkon

Τελεοράσεις!
Μηνύματα
981
Reaction score
1.616
Απολύτως απόλυτος δεν δύναται να είναι κανείς στην προσπάθεια να απαντήσει στην ανωτέρω απορία...
o_O:unsure:

Χαρά στο κουράγιο σου και στην υπομονή σου αδερφέ... :thumbsup:

:drinks:
 

Μηνύματα
1.380
Reaction score
1.656
Κάποιο τεχνικό reference ;
Και αναλογικο, ο ερωτων ανεφερε το αρχειο.. Αναφερομαι στη διαδικασια παραγωγης μουσικης. Για να γινει πιο λιανα το πραγμα στον ερωτωντα, υποθετουμε οτι εχουμε μια κσι μοναδικη κιθαρα. Την ηχογραγουμε σε ενα καναλι και προσπαθουμε νσ την στριμωξουμε με αλλα 15 σε ενα οποιοδηποτε μουσικο μεσο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.827
Reaction score
144.844
μεταξωτά¨μεσαία, τα χορταστικά χαμηλά και τις "αιθέριες" υψηλές όπως θα έκανε κάθε Hi-End; ενισχυτής που "σέβεται" τον εαυτό του και τα χρήματα που ζητάει;
Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα.
Είναι εξ'ορισμού αντίφαση.

Το χάι εντ μηχάνημα δεν σέβεται τίποτε.
Είναι εξ'ορισμού (κατηγορία χάι εντ) άξιο για μήνυση.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.046
Reaction score
60.009
Και αναλογικο, ο ερωτων ανεφερε το αρχειο.. Αναφερομαι στη διαδικασια παραγωγης μουσικης. Για να γινει πιο λιανα το πραγμα στον ερωτωντα, υποθετουμε οτι εχουμε μια κσι μοναδικη κιθαρα. Την ηχογραγουμε σε ενα καναλι και προσπαθουμε νσ την στριμωξουμε με αλλα 15 σε ενα οποιοδηποτε μουσικο μεσο.
Κάθε άλλο παρά στριμώχνεται - ούτε ο...΄΄συνωστισμός΄΄ στη Σμύρνη πια να ήταν...We have the technology (Million Dollar Man).:D

Τα επιμέρους σήματα θα διέρχονται κατά τα στάδια της παραγωγής (ηχοληψία-μίξη-premastering) από διαμεσολαβητές (interface) όπως αυτός ο 24κάναλος και το μόνο που μένει θα είναι καταρτισμένοι μηχανικοί ήχου (επάγγελμα το οποίο έχει και αναγνωρισμένες σπουδές) για ν'αναδεικνύουν καταλλήλως τις καλλιτεχνικές κατευθύνσεις των συντελεστών.
Πιο απαιτητική διαδικασία θα είναι να ηχογραφηθεί το εκάστοτε μουσικό όργανο κατά τρόπον ώστε να μην συλληφθεί με αφύσικο τρόπο η πολική του απόκριση,γεγονός που θα οδηγεί σε διορθωτικές αντισταθμίσεις καθώς ο μηχανικός ήχου θα το ενσωματώνει στην οργανική ενότητα κατά τα επόμενα στάδια για τη δημιουργία του μέσου που θα διανέμεται ώστε ν'αναπαράγεται από τα ηχοσυστήματα.
 
Last edited:




stavrosz

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
1.382
Reaction score
1.813
Το κουαρτέτο ετοιμάζεται...φωνή, μπάσο, τύμπανα, σαξόφωνο σοπράνο, τενόρο...Ο ήχος από τα μικρόφωνα περνάει σε μια συστοιχία ενισχυτών (δεν ξέρω και εγώ τι...επαγγελματικά μηχανήματα βέβαια) και αποδίδεται στην πίσω σειρά με τα τοποθετημένα σε καίριες θέσεις ηχεία της μουσικής σκηνής.....Το θρόισμα του σοπράνου σαξοφώνου δημιουργεί την πρώτη επαφή....οι "μεταξωτές" μεσαίες του και η "αιθέρια" υψηλή οκτάβα αποτελούν ηχητική πανδαισία για τα ώτα μας...ακολουθεί ένα απότομο C κάτω από το πεντάγραμμο από το όρθιο μπάσο που είναι γροθιά στο στομάχι και δονεί ολόκληρο το σώμα...και η εισαγωγική απόλαυση απογειώνεται με την εισαγωγή της γυναικείας φωνής...με σωστά συριστικά και σώμα και ¨βελούδινη" χροιά......
Και όλα αυτά από τα εκατέρωθεν ηχεία (επαγγελματικά τα λένε...πιθανά Yamaha να ήταν) που οδηγούνταν από τους όχι Hi-End "επαγγελματικούς" τελικούς...
Και αναρωτιέται κανείς: αν ο ηχολήπτης κάνει σωστά την δουλειά του και σου δώσει το ίδιο μουσικό γεγονός σε ένα αρχείο ψηφιακό γιατί να μην μπορεί ένας παρόμοιος "επαγγελματικός" ενισχυτής και "επαγγελματικά" ηχεία να το αναπαράξουν όπως έκαναν και στην μουσική σκηνή; Γιατί να μην μπορούν και στο σπίτι με τις κατάλληλες συνθήκες να δώσουν τα "μεταξωτά¨μεσαία, τα χορταστικά χαμηλά και τις "αιθέριες" υψηλές όπως θα έκανε κάθε Hi-End; ενισχυτής που "σέβεται" τον εαυτό του και τα χρήματα που ζητάει;
Κανεις στην αρχικη τοποθετηση ένα θεμελιωδες λαθος. Η επιλογή επαγγελματικων μηχανηματων στα Live είναι αναγκαια επιλογή. Ασε που στην πλειονοτητα των ζωντανων εμφανισεων ακουστικα το αποτέλεσμα είναι μετριο. Εξαιρεση βεβαια η κλασσικη μουσικη οπου μη μεσολαβούντων μηχανηματων η ηχητικη τελειοτης, βοηθούντος του καταλληλου χωρου , είναι βεβαια. Αυτό που ακουμε σπιτι είναι ηχογραφημενο στα στουντιο σε πολύ καλυτερα μηχανήματα από τα PA των συναυλιών. Ακομα και όταν ηχογραφείται μια συναυλια γινεται από αλλα μηχανήματα και όχι συλλέγοντας τον ηχο από τα PA ηχεια και τους επαγγελματικούς ενισχυτες που αναφέρεις. Και βεβαια όλα τα Live υπόκεινται σε εξουθενωτικο mastering για να γινουν αποδεκτα. Τη συναυλια παντως την απολαμβανεις με ολο σου το είναι ακομα και όταν ηχητικα είναι μετρια. Αυτό υπάγεται στην ψυχοακουστικη. Στο σπιτι το κριτηριο διακρισης της ποιοτητας του ηχου είναι στο μεγιστο. Και εάν παρεις επαγγελματικα μηχανήματα σαν αυτά που εννοεις ,τα φθηνα, να ακους σπιτι σου θα ακους πολύ πολύ χειροτερα παροτι το αυτι σου θα συνηθισει να ακουει ότι του δωσεις.
 



Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
19.064
Reaction score
53.718
- φήμες λένε πως όσοι το ''ακούσουν'' δεν ξαναδοκιμάζουν τίποτε άλλο :focus:
 



Τελευταια Μηνυματα

Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.108
Μηνύματα
3.041.441
Members
38.532
Νεότερο μέλος
NIK DRAGON
Top