Μηχανική γείωση, απομόνωση, ''αντικραδασμικά"

Μηνύματα
1.669
Reaction score
3.916
Πενία τέχνας κατεργάζεται

Χάθηκε ο κόσμος να πάρετε μια σωστή βάση της Symposium, μαζί με τα ειδικά πατάκια για να εδράζονται τα μηχανήματα επάνω σε μπίλιες;.

Αλλάξτε χόμπι άμα δεν μπορείτε να αναδείξετε τις διαφορές στις χροιές.
Να πάρετε ένα Tivoli να ακούτε ραδιόφωνο που διαθέτει και line level είσοδο για το κινητό σας το Android.
Πάω στοίχημα ότι ούτε ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπορείτε να αγοράσετε και μετακινήστε ακόμα με τη Vespa και το καταλυτικό τουτού
Άσε μας ρε μάστορα. 0,21 λεπτά το μπιφτέκι βγαίνει.
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.592
Reaction score
31.759
Ξερετε που βρισκει κανεις καποιο υλικό παρόμοιο με σορμποθανη η κατι τετοιο χωρις να πληρώσει το premium της audioquest? Ψαχνω ένα απορροφητικό αφρό για ενα μικρο κινητηρα.
Μπορείς να βρεις στα καταστήματα που πουλάνε είδη από ελαστικό.
Το καουτσούκ μπορεί να βγει σε διάφορες σκληρότητες, ανάλογα με την συνταγή.
Υπάρχει πολύ σκληρό που βάζουν σε βαριά μηχανήματα και πολύ μαλακό σε στυλ αφρού, για εφαρμογές με τις ανάλογες απαιτήσεις για απομόνωση κραδασμών, ή για να ακουμπάνε ευαίσθητα υλικά όπως π.χ. τα τζάμια.

Δες εδώ.
 

Μηνύματα
8.992
Reaction score
4.363
Άσε μας ρε μάστορα. 0,21 λεπτά το μπιφτέκι βγαίνει.
Να ξέρεις ότι κάθε φορά ακούς τον πιο αδύναμο κρίκο της ηχητικής αλυσίδας.
 

Μηνύματα
1.669
Reaction score
3.916
Να ξέρεις ότι κάθε φορά ακούς τον πιο αδύναμο κρίκο της ηχητικής αλυσίδας.
3 πρώτα αμπιφτεκο, 3 τελευταία μπιφτέκατα

1000009559.jpg


Μπιφτέκι for the win ρε 21 λεπτά.

Θα ζήσω με το πιο αδύναμο κρίκο.... :p
 



Μηνύματα
1.669
Reaction score
3.916
Δυνατουταικα tap με το δάχτυλο πάνω στο έπιπλο. Το κινητό πάνω στο έπιπλο και το κινητό πάνω στα μπιφτέκια.
Στο έπιπλο με τα μηχανήματα είναι μικρότερη η διακύμανση, ανάθεμα άμα βαράει τόσο το στερεό
 

Μηνύματα
8.992
Reaction score
4.363
3 πρώτα αμπιφτεκο, 3 τελευταία μπιφτέκατα

View attachment 395671

Μπιφτέκι for the win ρε 21 λεπτά.

Θα ζήσω με το πιο αδύναμο κρίκο.... :p
Η εναλλακτική ερμηνεία των μετρήσεών σου από διαφορετική οπτική γωνία:

Τα 3 πρώτα spikes κραδασμών, τα 'αμπίφτεκα', τα διώχνει γρήγορα το μηχάνημα (ή rack) οπότε τα λαμβάνει το κινητό , καθότι ο accelerator sensor βρίσκεται στο κινητό σου. Εκεί δεν τα μετράς ;

Η δεύτερη τριάδα των spikes κραδασμών, δηλαδή τα 'μπιφτεκάτα,' μεταφέρονται εξασθενημένα στο κινητό καθότι η ενέργεια των κραδασμών καταναλώνεται σχεδόν εξ ολοκλήρου στο μηχάνημα (ή rack) και όχι στο κινητό.

Να κάνεις παρέα με τον άλλο που μετράει καλώδια με το κινητό του 🥰
 

Μηνύματα
1.669
Reaction score
3.916
Ρε το κινητό πάνω τραπέζι είχα και χτύπαγα δίπλα του. Μετά έβαλα το κινητό πάνω σε 2 μπιφτέκια και χτυπαγα στο ίδιο σημείο.
Ήθελα να δω πόσο από το χτύπημα μεταφέρεται στο κινητό.

Στην τελική πιο πολύ πείραμα ήταν, δεν πίστευαν εξαρχής και γενικά ότι τα αντίκραδασμικα κάνουν δουλειά σε dac κτλ.

Αν περίμενα βελτίωση από αυτά χέσε μέσα σε σχέση με τα υπόλοιπα που έχω εδώ μέσα.
 

Μηνύματα
8.992
Reaction score
4.363
Ρε το κινητό πάνω τραπέζι είχα και χτύπαγα δίπλα του. Μετά έβαλα το κινητό πάνω σε 2 μπιφτέκια και χτυπαγα στο ίδιο σημείο.
Ήθελα να δω πόσο από το χτύπημα μεταφέρεται στο κινητό.

Στην τελική πιο πολύ πείραμα ήταν, δεν πίστευαν εξαρχής και γενικά ότι τα αντίκραδασμικα κάνουν δουλειά σε dac κτλ.

Αν περίμενα βελτίωση από αυτά χέσε μέσα σε σχέση με τα υπόλοιπα που έχω εδώ μέσα.
Δεν ανέβασες video, για αυτό ίσως δεν κατάλαβα πως και τι βάραγες κάθε φορά.
 


Μηνύματα
8.992
Reaction score
4.363
Τι βίντεο ρε σιγά μην έκανα και ντοκιμαντέρ.
Ενα 5' μας αρκούσε βρε για να καταλαβουμε το πείραμα .
Τελικά θα τα αφήσεις τα 'μπιφτέκια' ή θα βάλεις σορμποθάνες μαύρες Σκλαβενίτη ;
 

Μηνύματα
1.669
Reaction score
3.916
Ενα 5λεπτο μας αρκούσε για να καταλαβουμε το πείραμα .
Τελικά θα τα αφήσεις τα 'μπιφτέκια' ή θα βάλεις σορμποθανες του Σκλαβενίτη ;
Βαριέμαι οπότε θα μείνουν εκεί. Ζημιά δεν κάνουν, θα λέω στους φίλους είναι τα audioquest beefrator....πανάκριβα 250 η τετράδα να δείχνομαι..
 

Μηνύματα
8.992
Reaction score
4.363
Βαριέμαι οπότε θα μείνουν εκεί. Ζημιά δεν κάνουν, θα λέω στους φίλους είναι τα audioquest beefrator....πανάκριβα 250 η τετράδα να δείχνομαι..
να τους πεις ότι κοστίζει 250€ η τετράδα και 500€ η αντίστοιχη ψημένη 'well done'
 

Μηνύματα
20.497
Reaction score
24.669
Ρε το κινητό πάνω τραπέζι είχα και χτύπαγα δίπλα του. Μετά έβαλα το κινητό πάνω σε 2 μπιφτέκια και χτυπαγα στο ίδιο σημείο.
Ήθελα να δω πόσο από το χτύπημα μεταφέρεται στο κινητό.

Στην τελική πιο πολύ πείραμα ήταν, δεν πίστευαν εξαρχής και γενικά ότι τα αντίκραδασμικα κάνουν δουλειά σε dac κτλ.

Αν περίμενα βελτίωση από αυτά χέσε μέσα σε σχέση με τα υπόλοιπα που έχω εδώ μέσα.
Τιποτε δεν έκανες.Ενα φιλτρο εκανες κια μαλιστα μονο στις υψηλες για να πεσει τοσο λιγο. Κανονικά με ενα καπως αξιολογο αντικραδασμικό θα έπρεπε να παει στο 1-2 απο 15. Ουτε και αυτη η μιεωση που ειδες το 30 % σημαινει οτι θα την εχεις στους συνηθεις μικροκραδασμους ακομη και απλως του αεροφερτου της μουσικης που ειναι απο 0.1 m/s2 και κάτω. Εκει θα περασει ολος απο την μπιφτέκα χα χα και εαν τερματισει κιόλας απο το βαρος μηχανηματος καληνυχτα χα χα. Γαιτι αυτο που έκανες ήταν να βαλεις μονο το κινητο κατευθειαν πανω στην μπιφτεκα και ήταν ελαφρυ και έπλεε ...για αυτο δεν σταματαγε , εσβηνε ο κραδασμος ή βαρουσες συνεχεια με το δαχτυλο για τοσα πολλα δευτερολπετα ; :D Θα μας τρελάνεις βρε andrew . :D
 
Last edited:

Μηνύματα
20.497
Reaction score
24.669
Η εναλλακτική ερμηνεία των μετρήσεών σου από διαφορετική οπτική γωνία:

Τα 3 πρώτα spikes κραδασμών, τα 'αμπίφτεκα', τα διώχνει γρήγορα το μηχάνημα (ή rack) οπότε τα λαμβάνει το κινητό , καθότι ο accelerator sensor βρίσκεται στο κινητό σου. Εκεί δεν τα μετράς ;

Η δεύτερη τριάδα των spikes κραδασμών, δηλαδή τα 'μπιφτεκάτα,' μεταφέρονται εξασθενημένα στο κινητό καθότι η ενέργεια των κραδασμών καταναλώνεται σχεδόν εξ ολοκλήρου στο μηχάνημα (ή rack) και όχι στο κινητό.

Να κάνεις παρέα με τον άλλο που μετράει καλώδια με το κινητό του 🥰
Κοιτα τωρα τι γινεται. Εάν εβαζε μετα και το μηχανημα και απο πανω το κινητο ...η ένδειξη θα έπεφτε στο 5 , ολος ο κραδασμος θα περνουσε , και ο Andrew θα νομιζε οτι αυτη πτωση οφειλεται στην μπιφτέκα κιόλας. Ολά καλά δηλαδή. :D
 

Μηνύματα
11
Reaction score
5
Λοιπόν είναι καταπληκτικά τα polysound sylo! Είναι η καλύτερη αναβάθμιση που έχω κάνει σε σχέση πάντα με το κόστος!

Παρατήρησα ότι χρειάστηκαν 2 μέρες να αποδώσουν αφού το σφουγγαράκι κάθησε/συμπιέστηκε αρκετά. Στην αρχή ήταν σκληρό. Επίσης παρατήρησα ότι με τρία ποδαράκια γίνεται καλύτερη δουλειά. Πχ. Τα ηχεία μου είναι 9kg, πήρα τα πορτοκαλί που αντέχουν έως 10 kg, άρα 2,5kg το κάθε ποδαράκι. Με τρία ποδαράκια έχω έως 7,5kg όμως αυτό μου έδωσε καλύτερο αποτέλεσμα. Δεν έχω εκμηδενίσει τους κραδασμούς αλλά τους έχω ελαττώσει σημαντικά που δεν νιώθω ότι χρειάζεται να το ψάξω άλλο.

Επίσης, νομίζω ότι έχει μειωθεί λίγο το soundstage. Ισως είναι η ιδέα μου, βέβαια πριν έπαιζε το ντουλάπι και το ξύλινο πάτωμα μαζί με τα ηχεία.

Δοκίμασε κανένας άλλος;
 


Μηνύματα
1.399
Reaction score
2.402
Ωραια η λυση σου 😄 Ξερετε που βρισκει κανεις καποιο υλικό παρόμοιο με σορμποθανη η κατι τετοιο χωρις να πληρώσει το premium της audioquest? Ψαχνω ένα απορροφητικό αφρό για ενα μικρο κινητηρα.
Παντως μαζι με τα τζελ αυτοκόλλητα (το τυρι) και αφρωδη ωτοασπίδες (επισης απο τζαμπο, 1€ για 8) οχι στα αυτια, αλλα επισης χρηση ως αποσβεστικό καταφερα να μειωσω τους κραδασμους του κινητήρα σε σημείο που δεν τους νιωθω ποια με το χερι σε σχεση με πριν.

Μετρησεις δεν εχει.
 

Μηνύματα
12
Reaction score
8
Λοιπόν είναι καταπληκτικά τα polysound sylo! Είναι η καλύτερη αναβάθμιση που έχω κάνει σε σχέση πάντα με το κόστος!

Παρατήρησα ότι χρειάστηκαν 2 μέρες να αποδώσουν αφού το σφουγγαράκι κάθησε/συμπιέστηκε αρκετά. Στην αρχή ήταν σκληρό. Επίσης παρατήρησα ότι με τρία ποδαράκια γίνεται καλύτερη δουλειά. Πχ. Τα ηχεία μου είναι 9kg, πήρα τα πορτοκαλί που αντέχουν έως 10 kg, άρα 2,5kg το κάθε ποδαράκι. Με τρία ποδαράκια έχω έως 7,5kg όμως αυτό μου έδωσε καλύτερο αποτέλεσμα. Δεν έχω εκμηδενίσει τους κραδασμούς αλλά τους έχω ελαττώσει σημαντικά που δεν νιώθω ότι χρειάζεται να το ψάξω άλλο.

Επίσης, νομίζω ότι έχει μειωθεί λίγο το soundstage. Ισως είναι η ιδέα μου, βέβαια πριν έπαιζε το ντουλάπι και το ξύλινο πάτωμα μαζί με τα ηχεία.

Δοκίμασε κανένας άλλος;
Τα παρήγγειλα και εγώ απευθείας από το site τους, τα έχω βάλει προς το παρόν μόνο κάτω από το πικ απ και είμαι τρομερά ικανοποιημένος- θα βάλω οπουδήποτε μπαίνουν , και κάτω από το sonosπου έχω στο γραφείο ακόμα -. Κοιτούσα πριν να αλλάξω ποδαράκια και να πάρω και μια βάση για το sony που έχω, μια και τα τζελ που είχαν τα δικά του ποδαράκια από προ απομνημονέυτων χρόνων είχαν ξεραθεί , αλλά έκατσαν "κουτί" τα άτιμα τα polysound . Σ΄ευχαριστώ πολύ, με βοήθησε η δοκιμή σου να γλιτώσω χρόνο και χρήμα !!!
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
178.662
Μηνύματα
3.109.341
Members
38.857
Νεότερο μέλος
kostισ mennis
Top