Μουσικη Βιομηχανια: Τζιρος, Τασεις, Συνηθειες κ.α.

Μηνύματα
2.423
Reaction score
4.121
Η παρακατω εκδοση του επισημου γερμανικου φορεα για το 2020 υπαρχει ολοκληρη στον παρακατω συνδεσμο. Αφορα την Γερμανια

Ας δουμε μερικα ομως ενδιαφεροντα στατιστικα στοιχεια.
Ο τζιρος της μουσικης βοιμηχανιας αυξανεται ακομη και σε καιρους πανδημιας. αυτο βεβαια οφειλεται στις υπηρεσιες streaming. Ναι αυτο το κιτρινακι αφορα τα κερδη απο το βινυλιο.
1633362841951.png


επισης βλεπουμε και την προγνωση εως το 2023. εχω δει προγνωσεις προηγουμενων ετων πχ. 2016 ,2017 και ανταποκρινονται ολες στην πραγματικοτητα. εδω φαινεται ξεκαθαρα οτι τα κερδη θα προκυπτουν σχεδον αποκλειστικα στο μελλον απο τα αυλα μεσα.
1633363216534.png



Ενδιαφερον εχουν επισης οι συνηθειες των ηλικιακων ομαδων αλλα και του αγοραστικου κοινου.

Ξεκιναμε με ολους εκεινους που αγορασαν ενα τουλαχιστον βινυλιο το 2020, το 0,8% των Γερμανων δλδ :biggrin:
1633363587173.png

1633363844288.png


Οπως βλεπετε το βινυλιο ειναι ανδρικη υποθεση (93) σε αντιθεση με αλλα φορματ . Η νεολαια προτιμα τις υπηρεσιες στριμινγκ κτλπ.
Αυτο που εχει ενδιαφερον ειναι οτι οι βινυλιακηδες σε ποσοστο ανω του 50 (54) ενδιαφερονται ιδιαιτερα για ειδικες εκδοσεις μουσικων παραγωγων (Συλλεκτες?:biggrin:)
Παλιοτερα υπηρχε και η ερωτηση εαν ειναι μεγαλοι λατρεις της μουσικης. Ε ναι λοιπον οι βινυλιακηδες δηλωναν σε ποσοστο 90% μεγαλοι λατρεις της μουσικης ενω οι υπολοιποι βρισκοταν στο ποταπο 75%.

Θα λεγαμε συνοπτικα οτι προκειται για ανδρες καποιας ηλικιας που αναζητουν ειδικες (συλλεκτικες?) εκδοσεις και λατρευουν με δηλωση τους παρα πολυ την μουσικη.(Houston, we have a problem here)

Ας δουμε τελος τις συνηθειες των Γερμανων μια τυπικη βδομαδα. Παρατηρουμε οτι η νεολαια περνα τον μουσικο της χρονο στριμαροντας (50) ενω μολις 2% απο τον χρονο της περνα παρεα με φυσικα φορματ.
Τα ατομα μιας καποιας ηλικιας αντιθετως τον περνανε ακουγοντας ραδιο βαζοντας ομως σε αντιθεση με τους νεους πιο συχνα ενα δισκο ή σιντι να παιζει . Κατα βαση περνανε ομως τον καιρο τους , ενα 90% του χρονου που ακουνε μουσικη δλδ, χωρις την συντροφια των υλικων φορματ.

1633365693628.png
 

Μηνύματα
1.353
Reaction score
1.684
Η παρακατω εκδοση του επισημου γερμανικου φορεα για το 2020 υπαρχει ολοκληρη στον παρακατω συνδεσμο. Αφορα την Γερμανια

Ας δουμε μερικα ομως ενδιαφεροντα στατιστικα στοιχεια.
Ο τζιρος της μουσικης βοιμηχανιας αυξανεται ακομη και σε καιρους πανδημιας. αυτο βεβαια οφειλεται στις υπηρεσιες streaming. Ναι αυτο το κιτρινακι αφορα τα κερδη απο το βινυλιο.
View attachment 225125

επισης βλεπουμε και την προγνωση εως το 2023. εχω δει προγνωσεις προηγουμενων ετων πχ. 2016 ,2017 και ανταποκρινονται ολες στην πραγματικοτητα. εδω φαινεται ξεκαθαρα οτι τα κερδη θα προκυπτουν σχεδον αποκλειστικα στο μελλον απο τα αυλα μεσα.
View attachment 225126


Ενδιαφερον εχουν επισης οι συνηθειες των ηλικιακων ομαδων αλλα και του αγοραστικου κοινου.

Ξεκιναμε με ολους εκεινους που αγορασαν ενα τουλαχιστον βινυλιο το 2020, το 0,8% των Γερμανων δλδ :biggrin:
View attachment 225127
View attachment 225128

Οπως βλεπετε το βινυλιο ειναι ανδρικη υποθεση (93) σε αντιθεση με αλλα φορματ . Η νεολαια προτιμα τις υπηρεσιες στριμινγκ κτλπ.
Αυτο που εχει ενδιαφερον ειναι οτι οι βινυλιακηδες σε ποσοστο ανω του 50 (54) ενδιαφερονται ιδιαιτερα για ειδικες εκδοσεις μουσικων παραγωγων (Συλλεκτες?:biggrin:)
Παλιοτερα υπηρχε και η ερωτηση εαν ειναι μεγαλοι λατρεις της μουσικης. Ε ναι λοιπον οι βινυλιακηδες δηλωναν σε ποσοστο 90% μεγαλοι λατρεις της μουσικης ενω οι υπολοιποι βρισκοταν στο ποταπο 75%.

Θα λεγαμε συνοπτικα οτι προκειται για ανδρες καποιας ηλικιας που αναζητουν ειδικες (συλλεκτικες?) εκδοσεις και λατρευουν με δηλωση τους παρα πολυ την μουσικη.(Houston, we have a problem here)

Ας δουμε τελος τις συνηθειες των Γερμανων μια τυπικη βδομαδα. Παρατηρουμε οτι η νεολαια περνα τον μουσικο της χρονο στριμαροντας (50) ενω μολις 2% απο τον χρονο της περνα παρεα με φυσικα φορματ.
Τα ατομα μιας καποιας ηλικιας αντιθετως τον περνανε ακουγοντας ραδιο βαζοντας ομως σε αντιθεση με τους νεους πιο συχνα ενα δισκο ή σιντι να παιζει . Κατα βαση περνανε ομως τον καιρο τους , ενα 90% του χρονου που ακουνε μουσικη δλδ, χωρις την συντροφια των υλικων φορματ.

View attachment 225131
Έτσι, σαν και εσένα, και εγώ χαίρομαι που δεν αγοράζει βινύλια κανένας και ούτε και η νεολαία. Να σταματήσουν και οι συλλέκτες. Θα μείνουν περισσότερα για μένα και θα είναι και πιο φτηνά καθώς κανένας δε θα αγοράζει. (ιδίως οι Γερμανοί που είχαν και καλό πρέσινγκ κλπ).
 

Μηνύματα
2.423
Reaction score
4.121
Έτσι, σαν και εσένα, και εγώ χαίρομαι που δεν αγοράζει βινύλια κανένας και ούτε και η νεολαία. Να σταματήσουν και οι συλλέκτες. Θα μείνουν περισσότερα για μένα και θα είναι και πιο φτηνά καθώς κανένας δε θα αγοράζει. (ιδίως οι Γερμανοί που είχαν και καλό πρέσινγκ κλπ).
βασικα οι πωλησεις του βινυλιου αυξανονται, απο 3,4 εκατ. κομματια το 2019 πωληθηκαν 4,2 το 2020. Η νεολαια ,ε ναι δεν ασχολειται με το σπορ αλλα εσυ δεν θα αποφυγεις τον ανταγωνισμο στην συλλογη δισκων βασικα απο ατομα της ηλικιας σου:biggrin:
το σιντι πεφτει ξεκαθαρα
παντως οπως αναφερεται στο κειμενο , τα φυσικα μεσα χανουν σε σημασια για την μουσικη βοιμηχανια. θα γινουν στο τελος τελειως αδιαφορα μου φαινεται.
το 2020 ειναι η χρονια που για πρωτη φορα στην ιστορια της μουσικης βιομηχανιας στην Γερμανια , τα 2/3 του κερδους προερχονται απο τον ψηφιακο κοσμο (streaming, download) 71,5%
1633414816784.png
 

Μηνύματα
566
Reaction score
991
Τον Μάιο του 22 θα γίνει η έκθεση του χι ενδ στο Μόναχο απο τις μεγαλύτερες του είδους, αν λοιπόν υπήρχαν εκεί στατιστικά στοιχεία πιο θα ήταν το αποτέλεσμα; μάλλον το αντίθετο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
6.793
Reaction score
15.925
Είναι απόλυτα λογικό να είναι αντίθετα. Στο Μόναχο θα πάει ο χαϊεντάς και ο μηχανάκιας.
Και οι δύο κατηγορίες δεν έχουν καμία σχέση με τον κύριο όγκο των ακροατών - καταναλωτών.
 

Μηνύματα
2.423
Reaction score
4.121
Στο Μόναχο μάλλον θα συγκεντρωθουν κατά κύριο λόγο αυτοί που αγοράζουν μουσική για να ακούνε τα μηχανάκια, ε εντάξει θα είναι και μερικοί που αγοράζουν μηχανάκια για να ακούνε μουσική αλλά η μειοψηφία σίγουρα. :biggrin:
 

Μηνύματα
1.353
Reaction score
1.684
βασικα οι πωλησεις του βινυλιου αυξανονται, απο 3,4 εκατ. κομματια το 2019 πωληθηκαν 4,2 το 2020. Η νεολαια ,ε ναι δεν ασχολειται με το σπορ αλλα εσυ δεν θα αποφυγεις τον ανταγωνισμο στην συλλογη δισκων βασικα απο ατομα της ηλικιας σου:biggrin:
το σιντι πεφτει ξεκαθαρα
παντως οπως αναφερεται στο κειμενο , τα φυσικα μεσα χανουν σε σημασια για την μουσικη βοιμηχανια. θα γινουν στο τελος τελειως αδιαφορα μου φαινεται.
το 2020 ειναι η χρονια που για πρωτη φορα στην ιστορια της μουσικης βιομηχανιας στην Γερμανια , τα 2/3 του κερδους προερχονται απο τον ψηφιακο κοσμο (streaming, download) 71,5%
View attachment 225175
++ .... αλλα εσυ δεν θα αποφυγεις τον ανταγωνισμο στην συλλογη δισκων βασικα απο ατομα της ηλικιας σου/ ++

Ναι, φίλε μου το ξέρω. Απλώς η απάντησή μου είχε άλλο σκοπό. Ο τίτλος πολύ ωραίος που έχεις βάλει, με ένα αρχικό σου πόστ που δε ξεκαθαρίζεις για ποιό ακριβώς λόγο , το παραθέτεις, τι προδσοκείς απο το νήμα και σε ποια κατεύθυνση θές να κινηθούν οι απαντήσεις, όπως επίσης δε θέτεις ενα αρχικό προβληματισμό σου απο τα στατιστικά που παραθέτεις και τι είναι ακριβώς αυτό που θές να συμβάλλουμε στο νήμα.

Π.χ. εσύ το βλέπεις θετικό που υπάρχει αυτή η μεγάλη πτώση στα υλικά μέσα όπως το cd και το βινύλιο ? τι επιπτώσεις έχει αυτό σε νέους καλλιτέχνες - δημιουργούς αλλά και για το μέλλον της "μουσικής" βιομηχανίας ,γνωρίζεις, σε ενδιαφέρει ?

Ποιά είναι η "μουσική" βιομηχανία που αναφέρεις , ξέρεις ? Ποιά είναι τα "κερδη" που αναφέρεις και σε ποιόν πάνε ? και πολλά άλλα. Κάνε μια τοποθέτηση αρχική να δούμε και τι ακριβώς σε ενδιαφέρει σαν αρχή τουλάχιστον να συζητηθεί στο νήμα σου. (από όλα αυτό το τεράστιο θέμα). Βάλε κάποια "όρια". Αλλιώς τι να καταλήξει στη γνωστή και χαζή αντιπαράθεση των τοποθετήσεων για τα φορμάτ και ποιό είναι καλύτερο ? ποιοί χαζοί ακούνε το ένα και ποιοι χαζοί ακούνε το άλλο ?
 

Μηνύματα
1.353
Reaction score
1.684
Το :

+++ ποιοί χαζοί ακούνε το ένα και ποιοι χαζοί ακούνε το άλλο ? +++

να γίνει :

++ ποιοί ακούνε το ένα και ποιοι ακούνε το άλλο και για ποιό λόγο ? ++

γιατί θα μου την "πέσει" ο @Zizik :) (και καλά θα κάνει).
 

Μηνύματα
566
Reaction score
991
Εάν το νήμα που ανοίξατε είναι παγίδα για να θίξετε τάχα τους άμουσους κατόχους (με μηχανάκια) αποτύχατε. Καθίστε έξω απο την έκθεση και ακούστε ελεύθερα γιου τουβ η φρεε σποτιφάι απο το κινητό σας. Τις εξελίξεις για κανα ντακάκι η ψείρες θα τις μάθετε αργότερα
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
6.793
Reaction score
15.925
Αυτά που είπες είναι σωστά, μόνο που αφορούν το πολύ μικρό ποσοστό των ακροατών που τους ενδιαφέρει κάτι τέτοιο και θα πάνε.

Η συντριπτική πλειοψηφία δεν.

Οπότε σε κάθε περίπτωση τα ποσοστά που έλεγες ότι θα είναι τα αντίθετα, δεν αλλάζουν.

Δηλαδή αν πχ 100 άνθρωποι που θα πάνε στην έκθεση, τους ενδιαφέρει το DAC κατά 90%, στον έξω κόσμο αν αυτό το ποσοστό είναι 5% η βιομηχανία του χαϊεντ θα έκανε πάρτι 🎉.
 

Μηνύματα
1.353
Reaction score
1.684
Αυτά που είπες είναι σωστά, μόνο που αφορούν το πολύ μικρό ποσοστό των ακροατών που τους ενδιαφέρει κάτι τέτοιο και θα πάνε.

Η συντριπτική πλειοψηφία δεν.

Οπότε σε κάθε περίπτωση τα ποσοστά που έλεγες ότι θα είναι τα αντίθετα, δεν αλλάζουν.

Δηλαδή αν πχ 100 άνθρωποι που θα πάνε στην έκθεση, τους ενδιαφέρει το DAC κατά 90%, στον έξω κόσμο αν αυτό το ποσοστό είναι 5% η βιομηχανία του χαϊεντ θα έκανε πάρτι 🎉.
Μουσική βιομηχανία δηλαδη ο νηματοθετης εννοει το Χαι Φαι ?
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
6.793
Reaction score
15.925
Μουσική βιομηχανία δηλαδη ο νηματοθετης εννοει το Χαι Φαι ?
Όχι, τι μουσική βιομηχανία δηλαδή τις δισκογραφικές.
Τα μηχανήματα δεν είναι μουσική βιομηχανία.
Ειναι consumer electronics dedicated στην αναπαραγωγή ήχου.
 

Μηνύματα
1.353
Reaction score
1.684
Όχι, τι μουσική βιομηχανία δηλαδή τις δισκογραφικές.
Τα μηχανήματα δεν είναι μουσική βιομηχανία.
Ειναι consumer electronics dedicated στην αναπαραγωγή ήχου.
Α, ΟΚ γιατί απο τα πόστ σας, νόμιζα μήπως πάλι ήμουν εκτός θέματος :) όπως συνηθίζω.
 

Μηνύματα
2.423
Reaction score
4.121
++ .... αλλα εσυ δεν θα αποφυγεις τον ανταγωνισμο στην συλλογη δισκων βασικα απο ατομα της ηλικιας σου/ ++

Ναι, φίλε μου το ξέρω. Απλώς η απάντησή μου είχε άλλο σκοπό. Ο τίτλος πολύ ωραίος που έχεις βάλει, με ένα αρχικό σου πόστ που δε ξεκαθαρίζεις για ποιό ακριβώς λόγο , το παραθέτεις, τι προδσοκείς απο το νήμα και σε ποια κατεύθυνση θές να κινηθούν οι απαντήσεις, όπως επίσης δε θέτεις ενα αρχικό προβληματισμό σου απο τα στατιστικά που παραθέτεις και τι είναι ακριβώς αυτό που θές να συμβάλλουμε στο νήμα.

Π.χ. εσύ το βλέπεις θετικό που υπάρχει αυτή η μεγάλη πτώση στα υλικά μέσα όπως το cd και το βινύλιο ? τι επιπτώσεις έχει αυτό σε νέους καλλιτέχνες - δημιουργούς αλλά και για το μέλλον της "μουσικής" βιομηχανίας ,γνωρίζεις, σε ενδιαφέρει ?

Ποιά είναι η "μουσική" βιομηχανία που αναφέρεις , ξέρεις ? Ποιά είναι τα "κερδη" που αναφέρεις και σε ποιόν πάνε ? και πολλά άλλα. Κάνε μια τοποθέτηση αρχική να δούμε και τι ακριβώς σε ενδιαφέρει σαν αρχή τουλάχιστον να συζητηθεί στο νήμα σου. (από όλα αυτό το τεράστιο θέμα). Βάλε κάποια "όρια". Αλλιώς τι να καταλήξει στη γνωστή και χαζή αντιπαράθεση των τοποθετήσεων για τα φορμάτ και ποιό είναι καλύτερο ? ποιοί χαζοί ακούνε το ένα και ποιοι χαζοί ακούνε το άλλο ?
ο λογος που παραθετω γραφηματα και στατιστικες ειναι καθαρα ενημερωτικος θα ελεγα.:biggrin:
δειχνει τηνμελλοντικη ταση στην 4η αγορα παγκοσμιως μετα την αμερικανικη, την ιαπωνικη και την βρετανικη.
φυσικα και ενδιαφερει η προβλεψη οτι οι υπηρεσιες στριμινγκ θα αυξησουν τα κερδη ενα ταυτοχρονα το κερδος μεσω των φυσικων φορματς ολοενα και θα μειωνεται με οτι αυτο συνεπαγεται για την επιβιωση τους.
οταν ολα βρισκονται μεσα σε ενα σμαρτφον γιατι οχι και ολοκληρη η δισκογραφια? τι πιο ωραιο να μπορεις να ακους τα αγαπημενα σου τραγουδια οπου και αν εισαι? γιατι να θελω εναν χρωματιστο δισκο που φθειρεται συν το χρονο?
ενα 33,8% των εσοδων της βιομηχανιας επανεπενδυεται στην μουσικη. εαν φυτοζωει τοτε θα εχει και επιπτωση στους καλλιτεχνες που με τα σοσιαλ μιντια και τις διαφορες πλατφορμες εχουν βρει νεα εργαλεια προωθησης της δουλειας τους οποτε αποψη μου ειναι αρκετα πολυπλοκο το θεμα με τους καλλιτεχνες.
 

Μηνύματα
1.353
Reaction score
1.684
ο λογος που παραθετω γραφηματα και στατιστικες ειναι καθαρα ενημερωτικος θα ελεγα.:biggrin:
δειχνει τηνμελλοντικη ταση στην 4η αγορα παγκοσμιως μετα την αμερικανικη, την ιαπωνικη και την βρετανικη.
φυσικα και ενδιαφερει η προβλεψη οτι οι υπηρεσιες στριμινγκ θα αυξησουν τα κερδη ενα ταυτοχρονα το κερδος μεσω των φυσικων φορματς ολοενα και θα μειωνεται με οτι αυτο συνεπαγεται για την επιβιωση τους.
οταν ολα βρισκονται μεσα σε ενα σμαρτφον γιατι οχι και ολοκληρη η δισκογραφια? τι πιο ωραιο να μπορεις να ακους τα αγαπημενα σου τραγουδια οπου και αν εισαι? γιατι να θελω εναν χρωματιστο δισκο που φθειρεται συν το χρονο?
ενα 33,8% των εσοδων της βιομηχανιας επανεπενδυεται στην μουσικη. εαν φυτοζωει τοτε θα εχει και επιπτωση στους καλλιτεχνες που με τα σοσιαλ μιντια και τις διαφορες πλατφορμες εχουν βρει νεα εργαλεια προωθησης της δουλειας τους οποτε αποψη μου ειναι αρκετα πολυπλοκο το θεμα με τους καλλιτεχνες.

+++ .... τι πιο ωραιο να μπορεις να ακους τα αγαπημενα σου τραγουδια οπου και αν εισαι? +++

Αυτό απο μεριάς καταναλωτή , απο μεριάς νεου δημιουργού ?


+++ ενα 33,8% των εσοδων της βιομηχανιας επανεπενδυεται στην μουσικη. εαν φυτοζωει τοτε θα εχει και επιπτωση στους καλλιτεχνες που με τα σοσιαλ μιντια και τις διαφορες πλατφορμες εχουν βρει νεα εργαλεια προωθησης της δουλειας τους +++

Εγώ εχω δεκάδες φίλους μουσικούς απο όλα τα είδη και διαφωνούν με την οικονομική ανάλυση σου. Ο μόνος τρόπος για να έχει κάποια υποτυπώδες έσοδο ο μουσικός είναι να τυπώσει τη δουλειά του σε ένα υλικό μέσο cd ή βινύλιο σε περιορισμένα αντίτυπα (για αυτό και το κάνει , συν να προσφέρει ισως και κάποια υποτυπώδη ποιότητα ηχου εάν είναι π.χ. στη τζάζ) και το να κάνει λάιβ. Στα social media περισσότερο διαφημ΄ζιουν τη δουλειά τους ωστε να γίνουν γνωστοί μήπως και αργότερα τους παρουσιαστεί μια καλύτερη ευκαιρία ή αναγνώριση αλλά και για να αυξήσει και διαφημίσει προσέλευση σε κάποιο λάιβ του, όπου και συνήθως πουλάει το υλικό μέσο με καλύτερο κέρδος και για αυτό και για τον αγοραστή.

Επίσης, αυτοί που θα βγάζουν όπως λές απο τα social media ποιοί νομίζεις θα είναι και τι είδους μουσική θα παίζουν ?

Τελωσπάντων με σαττιστικές και θεωρίες μπορεί να συζητάει κάποιος until the cows come home και να αποδείξει ότι έχει και δίκιο και ας έχει και άδικο.

Είναι ντροπή για μένα οποιοσδήποτε είναι ή δεν είναι Χαι Φιντελάς ή όχι εδω στο σαίτ να χαίρεται με την εξαφάνιση ή μείωση έκδοσης οποιουδήποτε φορμάτ για οποιοδήποτε λόγο, ιδιίως σε ενα μεταβατικό (ας ελπίσουμε) στάδιο μέχρι να ισορροπήσει η κατάσταση. Ιδίως οταν αυτό αποδίδει στον καλλιτέχνη , ή/και μπορεί να προσφέρει μια καλύτερη - ποιοτικά ενδεχόμενα παρουσιαση της δουλειάς του. Π.χ. τζάζ και κλασική αδικούνται απο την αναπαραγωγή σε στριμινγκ mp3 ενώ ποπ τραγουδια όχι, λόγω έτσι και αλλιώς χαμηλότερων συνήθως απαιτήσεων απο το "εκπαιδευμένο" μουσικά κοινό της γενιάς των κινητών αλλά και απόψη τακτικών στην παραγωγή ποπ τραγουδιών.

Μπορεί να είναι πρός το παρόν μια πραγματικότητα όλα αυτά, αλλά ας μη βάζουμε και την ταφόπλακα υποστηρίζοντας ότι είναι και καλά. Εγω βέβαια πιστεύω ότι θα ισορροπησουν τα πράγματα .... αλλά βλέπω οτι πολυαργεί το πράγμα. Ελπίζω να είναι αναστρέψιμη η "ζημιά" που επιτελείται μέχρι τώρα.

Σε λίγο δε θα έχουμε κανένα φορμάτ να ακούμε. Επίσης οι νέοι (δημιουργοί και κοινό) έστω και μικρό κοινό που ήταν πάντα σε κάποια είδη, δε θα έχουν την ευκαιρία να ακούσουν κάποια συγκεκριμένα είδη και δεν θα υπάρχει πλουραλισμός στην δημιουργία.

Το βινύλιο δεν έχει προκύψει μόνο σαν μόδα όπως πιστευουν πολλοί. Είναι πλέον και ανάγκη. Σαν μόδα έχει προκύψει γιατί το μυρισιτηκαν οι μεγάλες εταιρίες, το καπέλωσαν και δίνουν παραγγελίες να παραχθούν και μεγάλα συγκροτήματα σε αρκετά αντίτυπα. Φίλος τζαζίστας μου έλεγε πριν 2 εβδομάδες ότι δε του παράγουν το βινυλιο του γιατί είναι τίγκα στην δουλειά τυπώνοντας "γνωστούς" καλλιτεχνες της πόπ εκτελώντας συμβόλαια εταιριών τους. (αυτό είναι μόδα). Ακούνε μερικοί πράγματα μισά απο εδω και απο εκεί και βγάζουνε και συμπεράσματα με ύφος δέκα καρδιναλίων κιόλας.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.353
Reaction score
1.684
+++ στους καλλιτεχνες που με τα σοσιαλ μιντια και τις διαφορες πλατφορμες εχουν βρει νεα εργαλεια προωθησης της δουλειας τους +++

Να ποιοί "καλλιτέχνες" (όχι στη μουσική, αλλά έτσι θα γίνει και εκεί) βγάζουν και τι.

 


Μηνύματα
2.423
Reaction score
4.121
συνεχιζοντας την αναλυση...
343909_1aba95ac899c049b1b4f089bca7faa24.png


1989 πτωση του τειχους και καταρρευση της λαικης δημοκρατιας οδηγει φυσικα σε κατακορυφη αυξηση των κερδων.
1999 μετα απο μια δεκαετια τα πειρατικα σιντι ξεπερνουν τα επισημα, φαινεται ξεκαθαρα η αρχη της μειωσης των κερδων
2012 εναρξη της υπηρεσιας στριμινγκ σποτιφαι που δινει νεα ωθηση στην μουσικη βιομηχανια
 

Μηνύματα
2.423
Reaction score
4.121
ο αριθμος των νεων κυκλοφοριων μουσικης ποπ σε φυσικη μορφη μειωνεται. το 2020 εμφανιζονται στην αγορα σε φυσικη μορφη 11.000 αλμπουμ περιπου 3,500 λιγοτερα απο οτι το 2019.
κατι αναλογο συμβαινει και στα αλμπουμ κλασσικης οπου το διαθεσιμο ρεπερτοριο ελαττωνεται , 900 λιγοτερα σε σχεση με το 2019.

συνολικα οι δισκογραφικες φιρμες θετουν στην διαθεση των φανς 249.000 αλμπουμ ποπ και κλασσικης μουσικης σε φυσικη μορφη και περιπου 4,2 εκατομμυρια αλμπουμ σε μορφη digital.
1633502142219.png
 

Μηνύματα
1.353
Reaction score
1.684
Εγω είμαι CEO στην IFPI και τα ξέρω αυτά. Είμαστε δίπλα στον καλλιτέχνη και βοηθάμε την ανάπτυξη της μουσικής βιομηχανίας.

Όλα θα πάνε καλά, αλλά μέχρι να οργανωθούμε καλά, αγοράστε και κανένα φυσικό μέσο για να βοηθήσετε. Τόσα χρήματα δίνετε αλλού.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
161.027
Μηνύματα
2.548.747
Members
36.255
Νεότερο μέλος
Γιάννης Τουρλάκης
Top