- Μηνύματα
- 58.254
- Reaction score
- 143.906
Καθότι η οικογένεια αυξήθηκε υπερβολικά (τρίτεκνος) και η ανάγκη για (δυστυχώς) επταθέσιο πολυμορφικό είναι πιά επιτακτική, μετά από προτροπή για τα μέλη του forum από τον αδερφό μου (διαχειριστή και όχι μόνο...), βάζω την εξής αγγελία:
εδάφους-εδάφους πυραυλάκι μάρκας SKODA μοντελάκι Octavia (4), 1,8Τ έκδοση Collection (ασημί στην κεντρική κονσόλα), προσθιοκίνητο, αναζητεί νέο πιλότο.
Για να μη πολυλογώ περί του "πυραύλου", απλά λέω ότι βγάζει 230+ άλογα και 34+ κιλά ροπής με εξαιρετικά σχεδιαγράμματα και σε μεγάλο εύρος σρτοφών - ολμαλότατα και χωρίς σκασίματα (δυναμομετρήσεις δόξα το θεό υπάρχουν και μπόλικες μάλιστα, ακολουθούσαν κάθε στάδιο βελτίωσης), που βγαίνουν με καταπληκτικό τρόπο στο δρόμο (στημένο από μηχανικό αγωνιστικών αυτοκινήτων, και ...πρωταθλητή!!!!). Τελική (κλέβει το ...κοντέρ, αφού έχω ρόδες οριακά μεγαλύτερης περιμέτρου από της "μανίσιες") κάπου στα 260, αφού το κοντέρ τερματίζει στα 245+ και οι στροφές συνεχίζουν να ανεβαίνουν..... 0-100 λίγο κάτω από 6,5'', μετρημένο από το συνοδηγό (κάποτε συνοδηγός εγώ, οδηγός ο bro, το πάτησε φεύγοντας από τα διόδια, μέτρησα 7'' παρά κάτι ψιλά, θυμάσαι νέε??? χαχαχαχαχαχα).
Οδηγικά δε "βαράει", δε "χτυπάει", δε τερματίζουν οι αναρτήσεις, δεν τσαλακώνει τη μέση σου, ίσα-ίσα είναι γλυκό και καταπίνει ανωμαλίες, ως προβλέπεται. Μια χαρά και σε αντίξοο χωματόδρομο. Χαμηλωμένο μόνο 2,5 cm. Αλλά δε "γέρνει", δε "πλέει", ακολουθεί πιστά το οδόστρωμα....
Σε υπερβολικά υπεράριστη κατάσταση, παντελώς απροβλημάτιστο, μηδέν βλάβες, προσεγμένο σα παιδί, κι όχι απλά ατρακάριστο, αγρατζούνιστο. Σε ασημί χρώμα, λάμπει (ας είναι καλά τα κερώματα).
Σε δικό μου πάρκινγκ πάντα.
Κάθε (μα κάθε) έλεγχος δεκτός, όπως και test drive (αλλά με άξια χέρια για τα όρια, αυτό το με τα "μεταξωτά βρακιά" το ξέρετε? Ζητούν ανάλογα ....οπίσθια! χαχαχαχαχαχα)
Αγορασμένο το 2004 με 45.000 χλμ στο κοντέρ, και αλλαγή λαδιών κάθε 7.500 χιλιόμετρα, με κορυφαίο (πάντα) επιλεγμένο φούλ συνθετικό λαδάκι (μυστικό αλλά ακριβούτσικο...).
Τα έξτρα που φοράει είναι ένα κατεβατό. Κόστος των έξτρα περίπου 20,000 ευρώ!!! Oποιος ενδιαφέρεται πραγματικά να του τα αποστείλω λεπτομερώς και με αναλυτικά κοστολόγια με pm.
Τα πλέον σημαντικά έξτρα είναι:
ήχος: (ξεκινώ από τα ...βασικά!!! καθώς είμαι και δηλωμένος Hi-End-άς και DIY-άς...) φτιαγμένος απ'τα χεράκια μου (λέει πολλά αυτό) με ηχεία μόνο στις εμπρός πόρτες και με σάμπ JBL 12' 1000 watt σε καμπίνα ακουστικής ανάρτησης από ρητίνες με πρόσθια όψη MDF, τοποθετημένη στον θόλο της ρόδας του πόρτ-παγκάζ (αφήνει ελεύθερο το χώρο αποσκευών).
Ρόδες-ανάρτηση-φρένα: (για να ..πατάει στο δρόμο) 18' 7.5' Kozei Racer με 2 τετράδες εξαιρετικά λάστιχα (χειμωνιάτικα M+S με δείκτη ταχύτητας μέχρι 225 χ/ω - καλοκαιρινά Parada Spec II 360 χιλ/ω) 225/40/18, Bilstein αμορτισέρ (τα καλά) με bump-stoppers και επαναρυθμισμένο Bump στην Bilstein αλλά και βάση πίσω ελατηρίου από teflon για σωστό ύψος κώλου-ζύγισμα με τα HR ελατήρια, συμπαγή πίσω σινεμπλόκ στα μπροστά ψαλίδια (για αίσθηση-αμεσότητα τιμονιού), αντιστρεπτικές μπρος-πίσω HR, δίσκοι ευμεγέθεις πολυχάρακτοι Τaurus αγωνιστικοί με Ferodo 2500, κλπ κλπ κλπ
Μηχανικά: (για να ...πάει!) πρόγραμμα εγκεφάλου από το ΤΤ με τους 225 ίππους απείρως βελτιωμένο με πολλαπλούς χάρτες και τμήματα άλλων κορυφαίων προγραμμάτων (να μη λέμε μάρκες, θα μαζευτούνε πολλοί....) μαζί με κλέφτη γκαζιού χαρτογραφημένο βεβαίως βεβαίως κι όχι χύμα στο κύμα σπατάλη καυσίμου, Quaife αγωνιστικών προδιαγραφών (έως 70% της ιπποδύναμης στον τροχό με πρόσφυση) τόρσεν διαφορικό (μόνο έτσι ...στρίβει και σηκώνεται και σε 2 ρόδες, αλλά πάει και στα χιόνια και δε μασάει!), KOLOMBO εκκεντροφόρος εισαγωγής (ψάξτε το, λέει πολλά), Aquamist water injection σύστημα με εγκέφαλο 3 παραμέτρων (το κορυφαίο) με δυνατότητα μίγματος 50% μεθανόλης (ιπποδύναμη πάνω από 300 ίππους αλλά αχρείαστη...), τροχαλίες κινητήρα ελαφρού κράματος S&M Bros, φίλτρο, εξάτμιση ελευθέρας με 2 ελεύθερα καζανάκια και down-pipe και ...αθόρυβη!!!!, μπουζί Densen ιριδίου, μεγάλη μπαταρία κλπ κλπ κλπ
Πρόσθετα: (για να ...ομορφύνει - αλλά πάντα διακριτικό και να γίνει πιο εύχρηστο) φιμέ τζάμια (το πιο ανοιχτόχρωμο, όχι στο εμπρός παρμπριζ), λάμπες ξένον, δυό βαμμένες αεροτομές (διακριτικότατες), χούφτες στις πόρτες, χρώμια, σήματα αγωνιστικά, RS, ABT, φρύδια θόλων τροχών, ανθρακονήματα κολώνας παραθύρων, προστατευτικό μαρσπιέ με λογότυπο, λεβιές φωτιζόμενος, ηχομόνωση παντού, αισθητήρας όπισθεν, συναγερμός, λασπωτήρες μπρος πίσω, πλαστικά-κουμπωτά μαμά πατάκια, ποδιά, πετάλ RS, χρωμιωμένα καντράν, διακοσμητικά φρύδια εσωτερικά στις πόρτες, κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ (τα πλήρη της Milo tec από S&M Bros)
Για οδηγική απόλαυση στο maximum......εγγυημένα!
Κατανάλωση εξαιρετική (αν το πόδι είναι συνετό). Πάντα βάζω BP Ultimate 100. Mε 110 δείχνει (και είναι) κάτω από ...6 λ/100χλμ! Με 90 δείχνει έως και 4,7! Η καύση γίνεται πραγματικά άψογα! Αν το σανιδώσεις βέβαια, από την πρώτη μέχρι και στην τρίτη ταχύτητα τερματίζει ο μετρητής κατανάλωσης (στα ουκ ολίγα 52 l/100.... μέση κατανάλωση ως τώρα, 11. (η τρίτη φτάνει στα κόκκινα -7200- στα 185 χιλ/ω!!!)
Όλα τα "μαμά" στην άκρη κρατημένα σε άριστη κατάσταση, από διαφορικό, εκκεντροφόρο και εξάτμιση, μέχρι αναρτήσεις (ασκόνιστες-άστρωτες), φρένα, λεβιέ και ....λάμπες!
Επί εμμονής σε πιο νορμάλ καταστάσεις, παραδίδεται με το 150 ίππων αρχικό πρόγραμμα, τις "μαμά" αναρτήσεις-ζάντες-φρένα και χωρίς αντιστρεπτικές και water injection. Λοιπά ως έχουν. Ανάλογη τιμή φυσικά.
Περιμένω ΜΟΝΟ ΣΟΒΑΡΕΣ προσφορές. Δε βάζω τιμή. Πείτε το και στον καλύτερο φίλο σας.... Είναι πραγματικά μεγάλη ευκαιρία.
Δώρο η έξτρα φουλ μικτή ενός έτους ασφάλιση (αρχόμενη από 3/2007) με 0 ευρώ απαλλαγή σε ίδιες και μη ζημίες, και σε ποσό ολικής καταστροφής >20.000 ευρώ (κατόπιν πραγματογνωμοσύνης από ειδικό και συμφωνίας με την ασφαλιστική), αξίας 1000+ ευρώ.
Όποιος ενδιαφέρεται παρακαλώ ΜΟΝΟ τηλ. (όχι pm, δε θα έχω internet για >3μήνες) στο 6944763003, Κώστας Τσαρουχάς. (και σύντομα.....)
εδάφους-εδάφους πυραυλάκι μάρκας SKODA μοντελάκι Octavia (4), 1,8Τ έκδοση Collection (ασημί στην κεντρική κονσόλα), προσθιοκίνητο, αναζητεί νέο πιλότο.
Για να μη πολυλογώ περί του "πυραύλου", απλά λέω ότι βγάζει 230+ άλογα και 34+ κιλά ροπής με εξαιρετικά σχεδιαγράμματα και σε μεγάλο εύρος σρτοφών - ολμαλότατα και χωρίς σκασίματα (δυναμομετρήσεις δόξα το θεό υπάρχουν και μπόλικες μάλιστα, ακολουθούσαν κάθε στάδιο βελτίωσης), που βγαίνουν με καταπληκτικό τρόπο στο δρόμο (στημένο από μηχανικό αγωνιστικών αυτοκινήτων, και ...πρωταθλητή!!!!). Τελική (κλέβει το ...κοντέρ, αφού έχω ρόδες οριακά μεγαλύτερης περιμέτρου από της "μανίσιες") κάπου στα 260, αφού το κοντέρ τερματίζει στα 245+ και οι στροφές συνεχίζουν να ανεβαίνουν..... 0-100 λίγο κάτω από 6,5'', μετρημένο από το συνοδηγό (κάποτε συνοδηγός εγώ, οδηγός ο bro, το πάτησε φεύγοντας από τα διόδια, μέτρησα 7'' παρά κάτι ψιλά, θυμάσαι νέε??? χαχαχαχαχαχα).
Οδηγικά δε "βαράει", δε "χτυπάει", δε τερματίζουν οι αναρτήσεις, δεν τσαλακώνει τη μέση σου, ίσα-ίσα είναι γλυκό και καταπίνει ανωμαλίες, ως προβλέπεται. Μια χαρά και σε αντίξοο χωματόδρομο. Χαμηλωμένο μόνο 2,5 cm. Αλλά δε "γέρνει", δε "πλέει", ακολουθεί πιστά το οδόστρωμα....
Σε υπερβολικά υπεράριστη κατάσταση, παντελώς απροβλημάτιστο, μηδέν βλάβες, προσεγμένο σα παιδί, κι όχι απλά ατρακάριστο, αγρατζούνιστο. Σε ασημί χρώμα, λάμπει (ας είναι καλά τα κερώματα).
Σε δικό μου πάρκινγκ πάντα.
Κάθε (μα κάθε) έλεγχος δεκτός, όπως και test drive (αλλά με άξια χέρια για τα όρια, αυτό το με τα "μεταξωτά βρακιά" το ξέρετε? Ζητούν ανάλογα ....οπίσθια! χαχαχαχαχαχα)
Αγορασμένο το 2004 με 45.000 χλμ στο κοντέρ, και αλλαγή λαδιών κάθε 7.500 χιλιόμετρα, με κορυφαίο (πάντα) επιλεγμένο φούλ συνθετικό λαδάκι (μυστικό αλλά ακριβούτσικο...).
Τα έξτρα που φοράει είναι ένα κατεβατό. Κόστος των έξτρα περίπου 20,000 ευρώ!!! Oποιος ενδιαφέρεται πραγματικά να του τα αποστείλω λεπτομερώς και με αναλυτικά κοστολόγια με pm.
Τα πλέον σημαντικά έξτρα είναι:
ήχος: (ξεκινώ από τα ...βασικά!!! καθώς είμαι και δηλωμένος Hi-End-άς και DIY-άς...) φτιαγμένος απ'τα χεράκια μου (λέει πολλά αυτό) με ηχεία μόνο στις εμπρός πόρτες και με σάμπ JBL 12' 1000 watt σε καμπίνα ακουστικής ανάρτησης από ρητίνες με πρόσθια όψη MDF, τοποθετημένη στον θόλο της ρόδας του πόρτ-παγκάζ (αφήνει ελεύθερο το χώρο αποσκευών).
Ρόδες-ανάρτηση-φρένα: (για να ..πατάει στο δρόμο) 18' 7.5' Kozei Racer με 2 τετράδες εξαιρετικά λάστιχα (χειμωνιάτικα M+S με δείκτη ταχύτητας μέχρι 225 χ/ω - καλοκαιρινά Parada Spec II 360 χιλ/ω) 225/40/18, Bilstein αμορτισέρ (τα καλά) με bump-stoppers και επαναρυθμισμένο Bump στην Bilstein αλλά και βάση πίσω ελατηρίου από teflon για σωστό ύψος κώλου-ζύγισμα με τα HR ελατήρια, συμπαγή πίσω σινεμπλόκ στα μπροστά ψαλίδια (για αίσθηση-αμεσότητα τιμονιού), αντιστρεπτικές μπρος-πίσω HR, δίσκοι ευμεγέθεις πολυχάρακτοι Τaurus αγωνιστικοί με Ferodo 2500, κλπ κλπ κλπ
Μηχανικά: (για να ...πάει!) πρόγραμμα εγκεφάλου από το ΤΤ με τους 225 ίππους απείρως βελτιωμένο με πολλαπλούς χάρτες και τμήματα άλλων κορυφαίων προγραμμάτων (να μη λέμε μάρκες, θα μαζευτούνε πολλοί....) μαζί με κλέφτη γκαζιού χαρτογραφημένο βεβαίως βεβαίως κι όχι χύμα στο κύμα σπατάλη καυσίμου, Quaife αγωνιστικών προδιαγραφών (έως 70% της ιπποδύναμης στον τροχό με πρόσφυση) τόρσεν διαφορικό (μόνο έτσι ...στρίβει και σηκώνεται και σε 2 ρόδες, αλλά πάει και στα χιόνια και δε μασάει!), KOLOMBO εκκεντροφόρος εισαγωγής (ψάξτε το, λέει πολλά), Aquamist water injection σύστημα με εγκέφαλο 3 παραμέτρων (το κορυφαίο) με δυνατότητα μίγματος 50% μεθανόλης (ιπποδύναμη πάνω από 300 ίππους αλλά αχρείαστη...), τροχαλίες κινητήρα ελαφρού κράματος S&M Bros, φίλτρο, εξάτμιση ελευθέρας με 2 ελεύθερα καζανάκια και down-pipe και ...αθόρυβη!!!!, μπουζί Densen ιριδίου, μεγάλη μπαταρία κλπ κλπ κλπ
Πρόσθετα: (για να ...ομορφύνει - αλλά πάντα διακριτικό και να γίνει πιο εύχρηστο) φιμέ τζάμια (το πιο ανοιχτόχρωμο, όχι στο εμπρός παρμπριζ), λάμπες ξένον, δυό βαμμένες αεροτομές (διακριτικότατες), χούφτες στις πόρτες, χρώμια, σήματα αγωνιστικά, RS, ABT, φρύδια θόλων τροχών, ανθρακονήματα κολώνας παραθύρων, προστατευτικό μαρσπιέ με λογότυπο, λεβιές φωτιζόμενος, ηχομόνωση παντού, αισθητήρας όπισθεν, συναγερμός, λασπωτήρες μπρος πίσω, πλαστικά-κουμπωτά μαμά πατάκια, ποδιά, πετάλ RS, χρωμιωμένα καντράν, διακοσμητικά φρύδια εσωτερικά στις πόρτες, κλπ κλπ κλπ κλπ κλπ (τα πλήρη της Milo tec από S&M Bros)
Για οδηγική απόλαυση στο maximum......εγγυημένα!
Κατανάλωση εξαιρετική (αν το πόδι είναι συνετό). Πάντα βάζω BP Ultimate 100. Mε 110 δείχνει (και είναι) κάτω από ...6 λ/100χλμ! Με 90 δείχνει έως και 4,7! Η καύση γίνεται πραγματικά άψογα! Αν το σανιδώσεις βέβαια, από την πρώτη μέχρι και στην τρίτη ταχύτητα τερματίζει ο μετρητής κατανάλωσης (στα ουκ ολίγα 52 l/100.... μέση κατανάλωση ως τώρα, 11. (η τρίτη φτάνει στα κόκκινα -7200- στα 185 χιλ/ω!!!)
Όλα τα "μαμά" στην άκρη κρατημένα σε άριστη κατάσταση, από διαφορικό, εκκεντροφόρο και εξάτμιση, μέχρι αναρτήσεις (ασκόνιστες-άστρωτες), φρένα, λεβιέ και ....λάμπες!
Επί εμμονής σε πιο νορμάλ καταστάσεις, παραδίδεται με το 150 ίππων αρχικό πρόγραμμα, τις "μαμά" αναρτήσεις-ζάντες-φρένα και χωρίς αντιστρεπτικές και water injection. Λοιπά ως έχουν. Ανάλογη τιμή φυσικά.
Περιμένω ΜΟΝΟ ΣΟΒΑΡΕΣ προσφορές. Δε βάζω τιμή. Πείτε το και στον καλύτερο φίλο σας.... Είναι πραγματικά μεγάλη ευκαιρία.
Δώρο η έξτρα φουλ μικτή ενός έτους ασφάλιση (αρχόμενη από 3/2007) με 0 ευρώ απαλλαγή σε ίδιες και μη ζημίες, και σε ποσό ολικής καταστροφής >20.000 ευρώ (κατόπιν πραγματογνωμοσύνης από ειδικό και συμφωνίας με την ασφαλιστική), αξίας 1000+ ευρώ.
Όποιος ενδιαφέρεται παρακαλώ ΜΟΝΟ τηλ. (όχι pm, δε θα έχω internet για >3μήνες) στο 6944763003, Κώστας Τσαρουχάς. (και σύντομα.....)