Μόναχο...κατόπιν εορτής

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
13.921
Reaction score
41.464
...
Το δικό μου το φαντασιακό πάντως, εαν τελικά είναι ιατρός, φωνάζει "ψυχίατρος".
Εγώ για ουρολόγο τον κόβω τόσο "κατούρημα" που ρίχνει στο χαι-εντ :roflmao:
Ο ίδιος πάλι βάζω μέχρι και στοίχημα ότι δεν είμαι...ούτε το ένα ούτε το άλλο.:D

H AVM παρουσίασε πλήρες ηχοσύστημα με μπροστάρη τα ενεργά ηχεία Ovation 6.3 (14900 eu).Διαθέτουν ψηφιακά κρος με λογισμικό προσαρμογής απόκρισης στο χώρο και ασύρματη συνδεσιμότητα με τη σειρά CS της ίδιας εταιρείας.

Το κατασκευασμένο από την ΕΑΤ βινυλιακό:

Η ακροαματική του απόδοση κινείτο στο τρίπτυχο που χαράσσεται πλέον από τις σύγχρονες παρεμφερείς υλοποιήσεις : τονική καθαρότητα - τρισδιάστατη απεικόνιση - δυναμισμός.

Η σκωτσέζικη Fyne Audio διατείνεται ότι η σχεδιαστική ομάδα (προερχόμενη από την Tannoy μετά την αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος) έχει πίσω και μεταξύ των μελών της διακόσια ολόκληρα χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή ηχητικών αναπαραγωγών.Κι εφόσον τα εκατό πρώτα είναι ως γνωστόν τα πλέον...δύσκολα,αναμένει κανείς κατά τη διάρκεια των επόμενων εκατό να έχει καλλιεργήσει τουλάχιστον τις απαραίτητες δεξιότητες στην κατασκευή μετατροπέων ηλεκτρικής ενέργειας σε ηχητική.

Το μοντέλο F1-10 (22500 eu) φαντάζει σαν φουτουριστικός συγγενής της συμπατριώτισσάς της και διαθέτει απ'όλα τα παραδοσιακά καλά : custom 10ιντση ομοκεντρική μονάδα με πατενταρισμένη τεχνοτροπία Isoflare ομοιογενέστερη διασπορά επί του φάσματος,στιβαρή καμπίνα με ενισχυμένη επιδαπέδια βάση,πλούσια σε καμπύλες για μετριασμό της εντοπισμένης περίθλασης,εξελιγμένες κοιλότητες ανάκλασης χαμηλών με προσανατολισμό κατωφερή και διαχυτή γεωμετρίας tractrix που επιτρέπει μέχρι και τοποθέτηση κολλητά επί του οπίσθιου τοιχώματος και ιταλικές αποχρώσεις στο φινίρισμα.Διαθέτει επίσης και μικρομετρικά ρυθμιστικά για μπάσα-πρίμα τα οποία τιτλοφορεί με τους άκρως ψαρωτικούς όρους ΄΄ενέργεια΄΄ & ΄΄παρουσία΄΄ αντιστοίχως.

Είχε αρκετά...deluxe απόδοση,τηρώντας τις υποσχέσεις για εξαφάνιση μέσα στο προκύπτον ηχητικό πεδίο.Εξαιρετικό τονικό κούρδισμα τουλάχιστον στο συγκεκριμένο δωμάτιο και πειστικές δυναμικές αντιθέσεις στις επιλεγείσες στάθμες.

Μια εξωτική τρόπον τινα κατασκευή που ξεφεύγει από τα τετριμμένα είναι το ενεργό ηχείο Legend 4000 σχεδίασης John Watkinson,ο οποίος δεν έχει πίσω του αιώνες κατασκευαστικής εμπειρίας.Η απόκριση είναι ισοσταθμισμένη υπολογίζοντας επιστημονικά δεδομένα σχετικά με την ιδιαίτερη απόκριση του ακουστικού μας συστήματος εντός χώρων που αναπτύσσουν πεδίο αντήχησης - όπως οι τυπικοί οικιακοί χώροι ακρόασης.Χρησιμοποιεί αναλογικά κρος.
http://www.legendloudspeakers.com/
Πίσω από την υφασμάτινη επένδυση κρύβονται ζεύγος οχτάιντσων γούφερ και μονάδες μεσαίων και υψηλών συζευγμένες με κυματοεδή διάταξη και ακουστικούς φακούς που τους προσδίδουν παντοκατευθυντική πολική απόκριση προσομοιάζοντας τέλεια σημειακή πηγή.

Παρά την σίγουρα εξωτική τιμή (37800 eu - περιλαμβάνεται σ'εκείνη και πλήρης διαδικασία στησίματος στο χώρο του αγοραστή) και κάποιες υπεραισιόδοξες προδιαγραφές απόκρισης και βεβαίως τα...τραπεζάκια έξω (ή και...μέσα τα τραπεζάκια μου-όπως το δει κανείς),η ακροαματική τους απόδοση ήταν κι εκείνη αυθεντική deluxe,ιντριγκάροντας κατά τη σύντομη επαφή χάρη στην τονική ισορροπία και την εθιστική συνοχή στο ηχητικό πεδίο που αυτά δημιουργούσαν.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
13.921
Reaction score
41.464
Η ναυαρχίδα Roma της ιταλικής Diesis Audio χρησιμοποιεί ζεύγος από 15ιντσα woofer σε ανοικτή καμπίνα με δομικά υλικά από ενισχυμένο Corian και διπολική ακτινοβολία,ομοαξονική μονάδα μεσαίων-υψηλών με φόρτιση χοάνης και supertweeter.Μπορεί να διαχειριστεί μέχρι 400 Watt αποδιδόμενης ισχύος με ευαισθησία 98,5 db / 2,83 V,φέρει υλικά υψηλής ραπτικής στα δικτυώματα και είναι ειδικά προσαρμοσμένο για οδήγηση από μονοτελικές τριόδους.

Οδηγούμενο από ενισχυτικά Kondo με βινυλιακό της V.Y.G.E.R. και μαγνητόφωνο,άπαντα συνδεδεμένα με τα γνωστά σιτεμένα ασημοκαλώδια,το πρόγραμμα που αναπαρήγε ακούστηκε κυριολεκτικά εξωτικό,με αρμονική πληρότητα,κρουστική δύναμη,ακαριαία μεταβατικά συμβάντα και υλοποιώντας τη σκιώδη άλω των ερμηνευτών στην εκτεταμένη ηχητική σκηνή.

"Τα ηλεκτρόνια απελευθερώνονται από τα δεσμά της αναπαραγωγής..." ψιθύριζε διαλογιζόμενος ο Μιγιάγκι-Χτος "...και η κοινωνία με το μουσικό δρώμενο ανοίγει διάπλατα τις πόρτες προς μια άχρονη εμπειρία που πάντα είχαμε εντυπωμένη μέσα μας χωρίς καν να χρειαστούμε να τη βιώνουμε..."

΄΄Εντάξει,εντάξει...΄΄ πετάχτηκε καγχάζοντας ο Σίγιου ΄΄...κάτσε να του βάζαμε κανα Moby,να δεις για πότε οι εμπειρίες θα γίνονταν κόμποι...΄΄
΄΄Δεν χρειάζεται να μαλώσουμε ούτε να μας σκιάζουν οι γλόμποι...΄΄ αποκρίθηκε ο υποφαινόμενος,΄΄...επειδή μερικά ηχοσύνολα φέρνουν στην επιφάνεια τον Πάρι που όλοι οι ακροαματικόφιλοι κουβαλάμε κατά βάθος...΄΄

"Σιγά μη μας πάρουν και...χαμ-Πάρι.Έχουν κιόλας όλα τα καλώδια χάμω οι τσουρούτηδες...Κάτσε μια στιγμή να πάμε στο διπλανό δωμάτιο να φέρουμε τους αρθρωτούς καλωδιοανελκυστήρες της Vertere και θα δούμε τότε τα ηλεκτρόνια στις ανόδους ποζιτρόνια..." συνέχισε ο Σίγιου μασώντας μια τσίχλα.

- "Είτε το κάνεις χαϊφαϊ,είτε το κάνεις χάλι-φαϊ...Δεν περιγράφω άλλο,παρά μόνο την άλω Μπι-Σαν" είπε ξερά ο Μιγιάγκι επανερχόμενος στη στάση του λωτού πάνω στην καρέκλα.

Η ακροαματική προτίμηση για συνδυασμούς όπως τα γνωστά Harbeth 40.2 οδηγούμενα από Magnum Dynalab δεν συνιστά ούτε ανωμαλία ούτε στίγμα.Είναι απλώς ένα στάδιο από το οποίο θα όφειλε κάθε ακροαματικόφιλος να διέλθει,για να κατείχε έτσι σχετικό μέτρο σύγκρισης - καθώς και...πειρασμού - προκειμένου να κατέληγε η συνείδηση σε όποιο σκέλος του ακροαματικού τόξου επέλεγε κατά τη διαδρομή της,την απόλυτη πιστότητα ή τον απόλυτο αισθησιασμό.Και όσες συνειδήσεις ξέρουν πού βρίσκεται ο τελικός τους προορισμός,δεν κολλάνε σε Λωτοφάγους και Κίρκες,όσο σαγηνευτικά και να φάνταζαν όλα αυτά.
"Κατά τα άλλα δεν παίζει και άσχημα το ρημάδι σε μεσαίες στάθμες..." μου ψιθύρισε ο Σίγιου κραδαίνοντας το ποτήρι με σκωτσέζικο single malt που μόλις του είχαν προσφέρει."...Κρίμα μόνο που το χαϊ-φαϊ δεν ρουφιέται σαν οινοπνευματώδες ώστε να μετρούσε το υλικό του ξύλινου βαρελιού στο οποίο θα παλαίωνε..."

Ο θάλαμος που φιλοξενούσε το σύστημα της Kharma απετέλεσε χαρακτηριστική περίπτωση όπου η εφαρμογή ακουστικής φροντίδας στο χώρο δεν αποτρέπει υπό οιαδήποτε συνθήκη την αμαύρωση για το ακροαματικό κάρμα των επισκεπτών.
"Κατάσταση...Dharma" σχολίασε ο Μιγιάγκι παγιδεύοντας μια μύγα ανάμεσα στα ξυλάκια που μεταχειριζόταν για το βρασμένο ρύζι.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.738
Reaction score
89.395
H AVM παρουσίασε πλήρες ηχοσύστημα με μπροστάρη τα ενεργά ηχεία Ovation 6.3 (14900 eu).Διαθέτουν ψηφιακά κρος με λογισμικό προσαρμογής απόκρισης στο χώρο και ασύρματη συνδεσιμότητα
Η ακροαματική του απόδοση κινείτο στο τρίπτυχο που χαράσσεται πλέον από τις σύγχρονες παρεμφερείς υλοποιήσεις : τονική καθαρότητα - τρισδιάστατη απεικόνιση - δυναμισμός.
το ενεργό ηχείο Legend 4000 σχεδίασης John Watkinson,ο οποίος δεν έχει πίσω του αιώνες κατασκευαστικής εμπειρίας.Η απόκριση είναι ισοσταθμισμένη υπολογίζοντας επιστημονικά δεδομένα σχετικά με την ιδιαίτερη απόκριση του ακουστικού μας συστήματος εντός χώρων που αναπτύσσουν πεδίο αντήχησης
Τελικά αυτά τα "ενεργά" με τα σατανικά DSP, μάλλον κερδίζουν έδαφος, και πιθανώς άξια, ε;
 

PMC

Sailing!
Μηνύματα
2.902
Reaction score
13.260
Ο ίδιος πάλι βάζω μέχρι και στοίχημα ότι δεν είμαι...ούτε το ένα ούτε το άλλο.:D

Ευχαριστούμε πολύ .Πολύ όμορφη παρουσίαση ... μέχρι και `επαγγελματική ` την λες...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
13.921
Reaction score
41.464
Τελικά αυτά τα "ενεργά" με τα σατανικά DSP, μάλλον κερδίζουν έδαφος, και πιθανώς άξια, ε;
Το σύστημα της Trinnov εφέτος ήταν πιο προσγειωμένο από πλευράς hardware αλλά πιο απογειωμένο από πλευράς software.Χρησιμοποιήθηκαν ως πηγές διανομέας αρχείων από την Innuos και βινυλιοσύστημα Origin Live Drive Sovereign/Enterprise βραχίονας με κεφαλή MySonic Lab Eminent GL και φωνογραφικό στάδιο της AS audiospecials.Εφαρμόστηκε σύσταση 4.2 (phantom κεντρικό κανάλι) με μπροστινά ηχεία τα Bohne BB-18 (24000 eu φέροντα μονάδα ribbon με woofer προέλευσης JBL) υπό ενεργό κρος,περιφερικά τα παθητικά BB-12 οδηγούμενα από τελικούς Trinnov Altitude και ξεχωριστό ζεύγος από υποβαθύφωνα BA Sub-18 (φέροντα αρθρώματα class-D ισχύος 2400 Watt έκαστον).Συμπληρώθηκαν με απομονωτή ρεύματος PS Audio και παθητική ακουστική φροντίδα από την Artnovion.Έλαμπαν δια της απουσίας τους κάθε λογής...καλωδιοανελκυστήρες και συναφείς με αυτά παραστάσεις.

Αστέρας του συστήματος ο προενισχυτής/επεξεργαστής Altitude 32 πιστοποιημένος να διαχειριστεί εκτός από τα συνήθη φορμά (3D,Auro κτλ) και το νέο MPEG-H 3D Audio,εξελιγμένο από την Fraunhofer IIS σε συνεργασία με την Trinnov και σειρά ευρωπαϊκών εταιρειών και ινστιτούτων στο πλαίσιο του προγράμματος ORPHEUS.Η εφαρμογή του δημιουργεί ακόμα πιο εκτεταμένη αίσθηση περιέλιξης από το αναπαραγόμενο γεγονός για τον ακροατή.Το λογισμικό προσφέρει δυνατότητες όπως σίγαση σχολιασμού με προαγωγή του περιβάλλοντος γηπεδικού χώρου κατά την παρακολούθηση αγώνων (ιδιαίτερα σημαντικό ένα τέτοιο προσόν σε συνάρτηση με τις επιδόσεις των εγχώριων τηλεσχολιαστών),ταπείνωση στάθμης για περιβάλλοντα ηχητικά εφέ ώστε να αυξάνεται η καταληπτότητα για τους διαλόγους ταινιών,παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων με τρισδιάστατη αναπαράσταση του περιβάλλοντος χώρου από το στούντιο.

Tο πρόγραμμα ORPHEUS χάρη στην τεχνοτροπία ΄΄Object-based Media΄΄ που ερευνά κι εξελίσσει,ευαγγελίζεται μοναδικές προοπτικές ως προς τον τρόπο παρακολούθησης εκπομπών,όπως λ.χ. διαμόρφωση από τον ίδιο τον θεατή της διάρκειας εκπομπών σε πραγματικό χρόνο,δυνατότητα επιλογής από δεδομένο ακροατή της ιδιαίτερης θέσης εντός της νοητής ηχόσφαιρας εκ της οποίας θα κάνει επισκόπηση ενός ραδιοφωνικώς μεταδιδόμενου έργου και αναμένεται ν'αλλάξει εκ βάθρων τις διαδικασίες παραγωγής στο ραδιοφωνικό τομέα και τις εφαρμογές πολυμέσων.
Και σε όσους βγάζουν εξανθήματα αντιμέτωποι με το πνεύμα των ηχοσυνόλων που παρουσιάζει κάθε φορά η Trinnov,παρέχεται η ευχέρεια να μην εκτεθούν στα σχόλια για την ακροαματική επίδοση...
- "Όποιος μπορεί να πιάνει μύγες ανάμεσα σε ξυλάκια,είναι ικανός να κάνει τα πάντα..." έλεγε ο Μιγιάγκι-Χτος φορώντας το αινιγματικό του μειδίαμα ΄΄...και η Trinnov μπορεί να πιάνει μέχρι και ψύλλους...΄΄
- ΄΄Ποτέ όμως στ'αυτιά μας!΄΄ πετάχτηκε ο Σίγιου ΄΄...Φαντάσου να εφαρμόσουν αυτό το πωστολέν λογισμικό και σε παρακολούθηση ροζ προγραμμάτων με τον θεατή να έμπαινε εικονικά στη θέση του πρωταγωνιστή...΄΄

Η υγιής φιλοσοφία της εν λόγω εταιρείας έγκειται στο ότι προσπαθεί κάθε χρονιά να παίξει με διαφορετικό τρόπο τα τεχνολογικά χαρτιά της,απαρνούμενη - σε αντίθεση προς πολλούς καθιερωμένους χαϊενδοκράτορες - τις ακροαματικές αγκυλώσεις.Το υποσυνείδητο τραγούδι των αλγόριθμων μοχλεύει ανεξερεύνητες εγκεφαλικές συγκινήσεις,κάνοντας τον ίδιο τον ακροατή παρατηρητή μα και κομμάτι συνάμα της αναπαριστάμενης ηχόσφαιρας.Και το καταφέρνει όχι μόνο κατά την επίδειξη κωδικοποιημένης πολυκάναλης πληροφορίας,αλλά και με βινυλιακή ακόμα και σε δικάναλη σύσταση.

Η ηχητική παράσταση από την Trinnov διέθετε - όπως ήταν επόμενο - τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που υπαγόρευε η σύνθεση της ομάδας : ρυθμική βάση και δυναμικές αντιθέσεις που ανάσταιναν νεκρούς,τρισδιάστατη ανάπλαση συμπαγούς ηχητικής πραγματικότητας γύρω από τον ακροατή,ανάλυση με ξεκάθαρη περιγραφή του μουσικού γεγονότος.

Και ο βαθμός στον οποίο δεν φαινόταν να εκδήλωνε έτερα τετριμμένα από συνεχείς επικλήσεις χαρακτηριστικά όπως ροή,αρμονικό κορεσμό,συγκέντρωση μικροεξαχνωτικών παραγώγων της μουσικής ύλης,PRAT κ.τ.τ. έβαινε συναρτώμενος με τον...εγωισμό δεδομένου ακροατή.:sneaky:
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
13.921
Reaction score
41.464
Ευχαριστούμε πολύ .Πολύ όμορφη παρουσίαση ... μέχρι και `επαγγελματική ` την λες...
Και στον αντίποδα της Trinnov βρίσκουμε τη...σεσημασμένη διαρρήκτρια Silbatone.Παρουσιάστηκε κι εκείνη πιο προσγειωμένη εφέτος,από πλευράς ηχειακού -τουλάχιστον- εξοπλισμού : Ζεύγος από Western Electric 757Α,ζεύγος μονάδων TA4165s σε μπάφλα με φόρτιση χοάνης TA-7395 και δύο ζεύγη 755A προσαρμοσμένα σε καμπίνες κατασκευής Silbatone.Οδηγήθηκαν από τους συνήθεις λυχνιακούς ενισχυτές φέροντες vintage λυχνίες ισχύος,βινυλιακό σύστημα Kronos Sparta με κεφαλή MySonic Lab παραδίδουσα σήμα στο νέο βαρβάτο φωνογραφικό στάδιο με αρχιτεκτονική διπλού σασί από την Kronos.

Και σε όσους εμφανίζουν συμπτώματα γαστρίτιδας αντιμέτωποι με τη φιλοσοφία των ηχοσυνόλων από τη Silbatone,παρέχεται δυνατότητα να μην εκτεθούν στο κείμενο του σχολιασμού.
- "Η μέλισσα χρειάζεται να πάει σε νεαρό μπουμπούκι για να κάνει μέλι και όχι σε ζαρωμένα φρούτα...Χάϊιι - Φάει!" είπε ο Μιγιάγκι-Χτος αδειάζοντας την κούπα σάκε που κρατούσε και τίναξε προς τα μπρος τον βραχίονα λες και λάκτιζε έναν αόρατο αντίπαλο.
- ΄΄Εσύ όμως είσαι που μας είχες διδάξει ότι όποιον δρόμο παίρνουμε στο χαϊ-φάϊ είναι ωφέλιμο να τον ακολουθούμε στο άκρο του αντί να υιοθετούμε μεσοβέζικες επιλογές...΄΄ αποκρίθηκε ζωηρά ο Σίγιου ΄΄...άρα ο κορεάτης είναι τουλάχιστον συνεπής σε όσα πρεσβεύει...΄΄

Πρεσβεύει όμως μια πιουρίστικη προσέγγιση κατά την οποία η εξέλιξη της υψηλής πιστότητας δεν έχει - υποτίθεται - να προσφέρει κάτι που να άξιζε τον κόπο ενασχόλησης μετά τις τρίοδες μονοτελείς λυχνίες και τις αρχαίες μονάδες της Western Electric.Και όποιος πάρει στα σοβαρά αυτήν τη νοοτροπία,τότε πράγματι το χάϊ-φάϊ δεν θα έχει τίποτα να του δώσει και κακώς ασχολείται με αυτήν την πολεμική τέχνη.

Η ηχητική παράσταση της Silbatone διέθετε σε υπερθετικό βαθμό τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που προδιαθέτουν για μια υποβλητική και χαβαλεδιάρικη κοινωνία με άχραντα μυστήρια : ροή,αρμονικό πλούτο να τον πιείς στο ποτήρι,αιθέρια αποστάγματα μικροδυναμικών αντιθέσεων και μια ηχόσφαιρα με πραγματικές ολικές διαστάσεις,όπου όμως η συνοχή των εικονικών ειδώλων και η ανάλυση έπασχαν,αφού είχε ουσιαστικά εφαρμοστεί σύσταση 4.0 με τα επιμέρους κανάλια στο ίδιο μπροστινό επίπεδο και όπως ήταν φυσικό κανένα λογισμικό που θα συμμάζευε απόκριση και απεικόνιση σε συνάρτηση με το χώρο - και σε βάρος (ενδεχομένως) έτερων παραμέτρων.

Και ο βαθμός στον οποίο δεν γίνονταν αντιληπτά έτερα προαπαιτούμενα όπως δυναμικός αντίκτυπος, ανάλυση,τονική ισορροπία,πειστική ηχόσφαιρα και τα συναφή έβαινε συναρτώμενος με το πρόγραμμα αναπαραγωγής και την αρχιτεκτονική του συστήματος και του περιβάλλοντος χώρου.

Και ποια είναι τελικώς η ειδοποιός διαφορά μεταξύ των δύο αντιπόδων;
Η σχολή της Trinnov είναι αυθύπαρκτη ευρισκόμενη πλέον σε ισχύ κι εξέλιξη ανεξάρτητα από την ύπαρξη ή όχι πιστών ακροαματικόφιλων,ενώ η μεγάλη της Silbatone σχολή βασίζει την ύπαρξή της - ως μη εξελισσόμενη - στην διάθεση πρόθυμων ακροαματικόφιλων εχόντων ανικανοποίητα - με εναλλακτικές μεθόδους - απωθημένα.

Κάποτε θα μας μπουχτίσουν ακόμα και οι ανείπωτες...συγκινήσεις.;)
 
Last edited:

stathis

Ultra Home Theater
Μηνύματα
21.495
Reaction score
35.805
Το σύστημα της Trinnov εφέτος ήταν πιο προσγειωμένο από πλευράς hardware αλλά πιο απογειωμένο από πλευράς software.Χρησιμοποιήθηκαν ως πηγές διανομέας αρχείων από την Innuos και βινυλιοσύστημα Origin Live Drive Sovereign/Enterprise βραχίονας με κεφαλή MySonic Lab Eminent GL και φωνογραφικό στάδιο της AS audiospecials.Εφαρμόστηκε σύσταση 4.2 (phantom κεντρικό κανάλι) με μπροστινά ηχεία τα Bohne BB-18 (24000 eu φέροντα μονάδα ribbon με woofer προέλευσης JBL) υπό ενεργό κρος,περιφερικά τα παθητικά BB-12 οδηγούμενα από τελικούς Trinnov Altitude και ξεχωριστό ζεύγος από υποβαθύφωνα BA Sub-18 (φέροντα αρθρώματα class-D ισχύος 2400 Watt έκαστον).Συμπληρώθηκαν με απομονωτή ρεύματος PS Audio και παθητική ακουστική φροντίδα από την Artnovion.Έλαμπαν δια της απουσίας τους κάθε λογής...καλωδιοανελκυστήρες και συναφείς με αυτά παραστάσεις.

Αστέρας του συστήματος ο προενισχυτής/επεξεργαστής Altitude 32 πιστοποιημένος να διαχειριστεί εκτός από τα συνήθη φορμά (3D,Auro κτλ) και το νέο MPEG-H 3D Audio,εξελιγμένο από την Fraunhofer IIS σε συνεργασία με την Trinnov και σειρά ευρωπαϊκών εταιρειών και ινστιτούτων στο πλαίσιο του προγράμματος ORPHEUS.Η εφαρμογή του δημιουργεί ακόμα πιο εκτεταμένη αίσθηση περιέλιξης από το αναπαραγόμενο γεγονός για τον ακροατή.Το λογισμικό προσφέρει δυνατότητες όπως σίγαση σχολιασμού με προαγωγή του περιβάλλοντος γηπεδικού χώρου κατά την παρακολούθηση αγώνων (ιδιαίτερα σημαντικό ένα τέτοιο προσόν σε συνάρτηση με τις επιδόσεις των εγχώριων τηλεσχολιαστών),ταπείνωση στάθμης για περιβάλλοντα ηχητικά εφέ ώστε να αυξάνεται η καταληπτότητα για τους διαλόγους ταινιών,παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων με τρισδιάστατη αναπαράσταση του περιβάλλοντος χώρου από το στούντιο.
Tο πρόγραμμα ORPHEUS χάρη στην τεχνοτροπία ΄΄Object-based Media΄΄ που ερευνά κι εξελίσσει,ευαγγελίζεται μοναδικές προοπτικές ως προς τον τρόπο παρακολούθησης εκπομπών,όπως λ.χ. διαμόρφωση από τον ίδιο τον θεατή της διάρκειας εκπομπών σε πραγματικό χρόνο,δυνατότητα επιλογής από δεδομένο ακροατή της ιδιαίτερης θέσης εντός της νοητής ηχόσφαιρας εκ της οποίας θα κάνει επισκόπηση ενός ραδιοφωνικώς μεταδιδόμενου έργου και αναμένεται ν'αλλάξει εκ βάθρων τις διαδικασίες παραγωγής στο ραδιοφωνικό τομέα και τις εφαρμογές πολυμέσων.
Και σε όσους βγάζουν εξανθήματα αντιμέτωποι με το πνεύμα των ηχοσυνόλων που παρουσιάζει κάθε φορά η Trinnov,παρέχεται η ευχέρεια να μην εκτεθούν στα σχόλια για την ακροαματική επίδοση...
- "Όποιος μπορεί να πιάνει μύγες ανάμεσα σε ξυλάκια,είναι ικανός να κάνει τα πάντα..." έλεγε ο Μιγιάγκι-Χτος φορώντας το αινιγματικό του μειδίαμα ΄΄...και η Trinnov μπορεί να πιάνει μέχρι και ψύλλους...΄΄
- ΄΄Ποτέ όμως στ'αυτιά μας!΄΄ πετάχτηκε ο Σίγιου ΄΄...Φαντάσου να εφαρμόσουν αυτό το πωστολέν λογισμικό και σε παρακολούθηση ροζ προγραμμάτων με τον θεατή να έμπαινε εικονικά στη θέση του πρωταγωνιστή...΄΄

Η υγιής φιλοσοφία της εν λόγω εταιρείας έγκειται στο ότι προσπαθεί κάθε χρονιά να παίξει με διαφορετικό τρόπο τα τεχνολογικά χαρτιά της,απαρνούμενη - σε αντίθεση προς πολλούς καθιερωμένους χαϊενδοκράτορες - τις ακροαματικές αγκυλώσεις.Το υποσυνείδητο τραγούδι των αλγόριθμων μοχλεύει ανεξερεύνητες εγκεφαλικές συγκινήσεις,κάνοντας τον ίδιο τον ακροατή παρατηρητή μα και κομμάτι συνάμα της αναπαριστάμενης ηχόσφαιρας.Και το καταφέρνει όχι μόνο κατά την επίδειξη κωδικοποιημένης πολυκάναλης πληροφορίας,αλλά και με βινυλιακή ακόμα και σε δικάναλη σύσταση.

Η ηχητική παράσταση από την Trinnov διέθετε - όπως ήταν επόμενο - τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που υπαγόρευε η σύνθεση της ομάδας : ρυθμική βάση και δυναμικές αντιθέσεις που ανάσταιναν νεκρούς,τρισδιάστατη ανάπλαση συμπαγούς ηχητικής πραγματικότητας γύρω από τον ακροατή,ανάλυση με ξεκάθαρη περιγραφή του μουσικού γεγονότος.

Και ο βαθμός στον οποίο δεν φαινόταν να εκδήλωνε έτερα τετριμμένα από συνεχείς επικλήσεις χαρακτηριστικά όπως ροή,αρμονικό κορεσμό,συγκέντρωση μικροεξαχνωτικών παραγώγων της μουσικής ύλης,PRAT κ.τ.τ. έβαινε συναρτώμενος με τον...εγωισμό δεδομένου ακροατή.:sneaky:
Και home cinema..
https://www.avsite.gr/forum/threads/Φάτε-μάτια-ψάρια.135292/page-13#post-2292972
 


A

AKARL

Guest
Ο ίδιος πάλι βάζω μέχρι και στοίχημα ότι δεν είμαι...ούτε το ένα ούτε το άλλο.:D
Ωριλάς τότε, με τόσες πολλές γνώσεις περί του ήχου. :wink:
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
5.146
Reaction score
14.904
Κατά συνέπεια,χωρίς το κατάλληλο φωτογραφικό υλικό,πώς θα μπορούσαν ν'απονεμηθούν οι δέουσες...τιμές σ'έναν βινυλιακόν...τύμβο όπως το εν λόγω Apolyt;
Δίνουν και ακαμνάκι δώρο?
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
13.921
Reaction score
41.464
Ωριλάς τότε, με τόσες πολλές γνώσεις περί του ήχου. :wink:
Η προσπάθεια ν'ανιχνευθεί η ιδιότητα του υποφαινομένου με την παράθεση διαδοχικών ιδιοτήτων ωσότου να εξωθείτο αυτός σε κάποια επιβεβαίωση σίγουρα δεν είναι θέμα ωτο-ρινο-λαρυγγο-λογικό.;)
Εξάλλου δεν εξασκούν όλοι οι δόκτορες την Ιατρική,ούτε και υπάγονται υποχρεωτικώς σε νοσκομειακές μονάδες...

Η νέα σειρά Kaya από τη Vivid Audio εξελίχθηκε με σκοπό να προσφέρει τις σχεδιαστικές αρετές των Giya υπό πιο προσιτές τιμές και ελαφρύτερη ριζοσπαστική αισθητική.Για την τελευταία επιστρατεύθηκε σχεδιαστικός φορέας εκτός Vivid.

Το κορυφαίο μοντέλο Kaya 90 (που δηλώνει τα λίτρα της καμπίνας) διαθέτει δύο ζεύγη πλευρικών woofer ενεργοποιούμενα στην αυτή φάση με τα απέναντι ζεύγη μηχανικώς συζευγμένα μεταξύ τους,ούτως ώστε να αλληλοεξουδετερώνεται - χάρη στην κίνησή τους προς αντίθετες κάθε φορά κατευθύνσεις - η μηχανική ενέργεια που διαφορετικά θα μεταδιδόταν στα δομικά στοιχεία της καμπίνας.Οι κοχλιακοί σωλήνες - όπως ίσχυε στους κλασσικούς Ναυτίλους - επιφορτισμένοι με την προαγωγή των χαμηλών οκτάβων και την εξουδετέρωση στάσιμων και λοιπών συντονισμών είναι αναδιπλωμένοι εντός της καμπίνας.

Οι μονάδες μεσαίων και υψηλών είναι εντεταγμένες σε ανεξάρτητες εσωτερικές ενότητες της καμπίνας,έχοντας διατάξεις διαβαθμισμένης απορρόφησης γα την οπίσθια ακτινοβολία τους.

Οδηγούμενα από τον γνώριμο ολοκληρωμένο Jeff Rowland Daemon και το επίσης γνωστό - σε όσους έχουν διαβάσει τις παλαιότερες καταχωρήσεις - βινυλιοσύστημα Audiosilente Blackstone διέθετε το ηχοσύνολο λεπτοφυή ανάλυση αντάξια μονάδων πάνελ με ισχυρή παράλληλα ρυθμική βάση κι ευκολία εξαφάνισης στο χώρο.

- "Ο αξιότιμος Laurence Dickie είναι μεγάλος μάστορας,αλλά όχι...πάστορας" είπε ο Μιγιάγκι καθώς έβγαινε από τη διάλεξη που είχε δώσει με το γνωστό γλαφυρό του τρόπο ο σχεδιαστής.
- ΄΄Το ηχοσύνολο δεν είναι καθόλου βαρετό να το ακούς με τις ώρες,δεν θα παιρνα όρκο για τον ίδιο τον Λώρενς...΄΄ συμπλήρωσε ο Σίγιου τεντώνοντας τις παλάμες του.
Δίνουν και ακαμνάκι δώρο?
Εδώλιον...:sneaky:

΄΄Σε όλα τα τέρατα της λογικής οφείλει να υπάρξει ένα...Τέλος΄΄


Το περί ου ο λόγος παρελκόμενο χρησιμοποιεί ενεργά κυκλώματα για να παραγάγει δυναμικό...μηδέν (πως λέμε μηδέν εις το πηλίκον) για τις επιμέρους συνδεόμενες συσκευές προκειμένου να ισχύουν ισοδύναμες συνθήκες τέλειας γείωσης για καθεμία εξ αυτών.Διατίθενται από την ταϊβανέζικη εταιρεία και τα σχετικά καλώδια που εξασφαλίζουν υποτίθεται ισοδύναμη εμπέδηση για καθεμία οδό διασύνδεσης προς το ΄΄τέρας΄΄ με διαφορετικές υποδοχές από τη μιαν άκρη ανάλογα με την κατηγορία της εκάστοτε συσκευής,καταλήγοντα όμως όλα σε δίχαλο διασύνδεσης με τους ακροδέκτες WBT στο σασί του τέρατος.

Οι κατασκευαστές του υποστηρίζουν ότι με την εμπλοκή αυτού του παρελκομένου στην παροχή ρεύματος δεν θα χρειαζόταν πλέον να τραβηχτεί ξεχωριστή γραμμή από τον πίνακα,ενώ δικαιολογούνται για την τσουχτερή τιμή ότι απορρίπτουν από κάθε παρτίδα είκοσι εξαρτημάτων τα δεκαεννέα κατά μέσον όρο προκειμένου να εξασφαλίσουν τις χαμηλότερες δυνατές ανοχές...

Metaxas & Sins Macrophones : Η απόκρισή τους είναι κανονισμένη σαν αντίστροφο είδωλο της απόκρισης των μικροφώνων που χρησιμοποιεί ο Costas Metaxas στις μουσικές παραγωγές που διεκπεραιώνει.Στη βασική τους μορφή έχουν σύσταση mini monitor γι ακροάσεις στο εγγύς πεδίο.Μπορούν να προστεθούν όμως επιπλέον υποβαθύφωνες ενότητες για επέκταση στην απόκριση και τις αποστάσεις ακρόασης.

Μαγνητόφωνο George Quellet Tribute (GQT)

Το βινυλιακό Phonographic Perambulator

"Και ύστερα λένε πως ο μαθητής μου Μπι-σαν είναι που έχει διαταραγμένα γούστα..." μουρμούριζε ο Μιγιάγκι-Χτος.
 
Last edited:

A

AKARL

Guest
Η προσπάθεια ν'ανιχνευθεί η ιδιότητα του υποφαινομένου με την παράθεση διαδοχικών ιδιοτήτων ωσότου να εξωθείτο αυτός σε κάποια επιβεβαίωση σίγουρα δεν είναι θέμα ωτο-ρινο-λαρυγγο-λογικό.;)
Εξάλλου δεν εξασκούν όλοι οι δόκτορες την Ιατρική,ούτε και υπάγονται υποχρεωτικώς σε νοσκομειακές μονάδες...
Evasive Me

Marcus Jackson

Of course there’s a certificate, bleeding
carbon at the creases and impressions,

detailing my metrics and lineage the night
I entered the earthly air in a new hospital

built by the intricate partnership between
Rust Belt governance, capitalism

and Christ, though I lie to people I like,
saying I was born in a garden so near

the sea that my mother—multilingual
and remarkably tall—rinsed me at the fringe

of the tide the morning after labor,
the horizon cloudless and birdless

while the sand whispered spells of protection,
depth, and solemnity upon the pair of us,

and amid this farce my dear listeners
don expressions of distrust or ire

as likely they should, faced with evasive
me, so wearied even before boyhood

by the truth that I’ve forever disallowed
my ears and my mouth any songs not made

from the water, dirt, wind, salt, and fire
of American manipulation.
 


A

AKARL

Guest
ΥΓ: Εννοείται ότι θα επαναγοράσω τη βινυλιακή επανέκδοση που μόλις κυκλοφόρησε ... ;) :D
:party: :dance2: :party: :dance::party:



Και είπεν ο 浪人 AKARL στους δυο του Μονάχου:

Μην ξεχνάτε ότι αναμένουμε εναγωνίως τις δέκα πιο ενδιαφέρουσες (μουσικές) ακροαματικές αναμνήσεις της εκθέσεως. ;) :drinks:
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
13.921
Reaction score
41.464
Evasive Me

Marcus Jackson

Of course there’s a certificate, bleeding
carbon at the creases and impressions,

detailing my metrics and lineage the night
I entered the earthly air in a new hospital

built by the intricate partnership between
Rust Belt governance, capitalism

and Christ, though I lie to people I like,
saying I was born in a garden so near

the sea that my mother—multilingual
and remarkably tall—rinsed me at the fringe

of the tide the morning after labor,
the horizon cloudless and birdless

while the sand whispered spells of protection,
depth, and solemnity upon the pair of us,

and amid this farce my dear listeners
don expressions of distrust or ire

as likely they should, faced with evasive
me, so wearied even before boyhood

by the truth that I’ve forever disallowed
my ears and my mouth any songs not made

from the water, dirt, wind, salt, and fire
of American manipulation.
Απαιτείς με κάποιον τρόπο την ιδιότητα του γράφοντος ενώ κάτι τέτοιο δεν θα είχε κανένα ουσιαστικό αντίκρυσμα,από τη στιγμή που ο υποφαινόμενος βρίσκεται εδώ στο δικό του Westworld, ένα πάρκο αναψυχής δηλαδή όπου έχει την ευχέρεια να είναι πιο αυθόρμητος και απροκάλυπτος σε σύγκριση με όσους συναλλάσσεται στον έξω κόσμο...

Το μοντέλο Jane από τη Stark Audio εφαρμόζει όπως και όλα τα αδέλφια του Αρχές αεροναυπηγικής στην σχεδίαση της καμπίνας,στις οποίες οφείλει την πρωτότυπη εμφάνιση.Η εταιρεία υποστηρίζει ότι κατά τη δόμηση του ηχείου έχει αποκλειστεί παντελώς η ενσωμάτωση...δεξιών γωνιών,ούτως ώστε να μην προκύπτουν εντός αυτής στάσιμα κύματα.Βρέθηκαν λοιπόν και τα τέλεια ηχεία για τα ενδιαφερόμενα μέλη κάθε αριστερής πλατφόρμας.

Συνοδευμένα από τον ολοκληρωμένο Analog Domain Isis και ηλεκτρονικά PS Audio,ωραία μας τα είπαν όσο το πρόγραμμα ήταν εύκολο,φανερώνοντας ότι ο σχεδιαστής έχει τουλάχιστον προσπαθήσει φιλότιμα για μια ξεχωριστή επίδοση.Πλην όμως η προδιαγεγραμμένη τιμή των 60 Watt ως προς τη συνεχή αποδιδόμενη ισχύ σε συνδυασμό με την ευαισθησία των 87dB στο 1 μέτρο,προμηνύουν για τη διαχείριση βεβαρυμένου ενεργειακώς προγράμματος ανάλογα αδιέξοδα μ'εκείνα κάθε αριστερής πλατφόρμας στην παγκόσμια πολιτικοοικονομική σκηνή.

I wonder where you get all that shit? :fuckyou:
"Easy...I get it out of true appreciation for music and for true appreciation of...masturbation" Ci-Yu replied with a wicked grin.:sneaky:

Άμα ήταν η ζήλεια...matrix,όλοι θα την είχανε.Το μοναδικό ενδιαφέρον αξιοθέατο από τη Magico,η μίμηση με αλουμινένιες δοκούς της γνωστής πατέντας που είχε πρωτοεξελίξει η B&W.


Το Borg (24000 eu με όνομα μάλλον εμπνευσμένο από τη γνωστή τεχνολογική φυλή του Star Trek) είναι το νέο δημιούργημα της Fink Team.Το σχήμα καμπίνας που θυμίζει φέρετρο μειώνει δραστικά το πλάτος των συντονισμών και περικλείει σε μικρότερη κλίμακα τις σχεδιαστικές αρχές από το περυσινό WM-4.Η δόμηση της καμπίνας γίνεται με πολλαπλές στρώσεις από διαφορετικής πυκνότητας MDF και παρεμβολή αποσβεστικού υλικού που μετατρέπει με διαδικασία τριβής την έκτοπη μηχανική ενέργεια από συντονισμούς σε θερμική.Στη δε διάταξη ανάκλασης χαμηλών έχουν εφαρμοστεί ειδικά αποσβεστικά υλικά.

Το δεκάιντσο διάφραγμα για τις χαμηλές-μεσαίες οκτάβες έχει δαχτυλίδι ανάρτησης διακρινόμενο από χαμηλή υστέρηση ενώ το σύστημα κίνησης διαθέτει στιβαρό πηνίο φωνής.Το σασί του μεγαφώνου είναι δομημένο από μασίφ αλουμίνιο ενώ έχει προβλεφθεί η ευχερής κυκλοφορία του αέρα για την απαγωγή θερμότητας.Η προσαρμογή της μονάδας στην καμπίνα γίνεται με την παρεμβολή μεταλλικού δακτυλίου που εξουδετερώνει περαιτέρω διάφορους συντονισμούς χαμηλού πλάτους κατά τη λειτουργία του μεγαφώνου.

Μονάδα AMT κατασκευής Mundorf αναλαμβάνει τις υψηλές έχοντας μεγαλύτερη ωφέλιμη επιφάνεια από την τυπική,οπότε το σημείο κρος τίθεται χαμηλότερα στα 1600 Hz,υλοποιημένο με φίλτρα Linkwitz-Riley 4ης τάξης και ηλεκτρική ευθυγράμμιση για τους επιμέρους δρόμους στο πεδίο του χρόνου,ενώ έχει προβλεφθεί ομαλότατη συμπεριφορά της εμπέδησης στο πεδίο της συχνότητας.Παρέχονται τρία μικρομετρικά ρυθμιστικά στα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά των εξαρτημάτων του κρος.

Το ρυθμιστικό για τις μεσαίες ενεργεί στη ζώνη 300-2000 Hz και - αναμενόμενα για όσους έχουν διαβάσει τα γραπτά σχετικά με τις ενισχύσεις και ταπεινώσεις απόκρισης σε επιμέρους ζώνες του φάσματος - επηρεάζει την αντιλαμβανόμενη από τον ακροατή θέση της ηχητικής σκηνής ως προς το επίπεδο των ηχείων,σε συνάρτηση πάντα με την ενεργειακή σύνθεση που θα έχει το πεδίο αντήχησης σε δεδομένο χώρο.

Το ρυθμιστικό στη ζώνη της ΄΄παρουσίας΄΄ ενεργεί σε τονικό ύψος 2500 Hz και προσαρμόζει την απόκριση σε συνάρτηση με χαρακτηριστικά πηγής,ενισχυτή και καλωδίων διασύνδεσης.Χρησιμοποιούνται οι θετικές θέσεις του διακόπτη για να τονίσουν setup διακρινόμενα από λιγότερο ζωηρή συμπεριφορά και οι αρνητικές για setup διακρινόμενα από έντονη λαμπρότητα.Διατίθεται και τρίτο ανεξάρτητο ρυθμιστικό ειδικώς για τις υψηλές οκτάβες.

Εκτός των ανωτέρω,υπάρχει τέλος κι ένας διακόπτης τριών θέσεων που ρυθμίζει τις τιμές αντιστάσεων που ανήκουν στο δικτύωμα του κροσόβερ σε συνάρτηση με τον συντελεστή απόσβεσης που θα ισχύει κατά τη διασύνδεση δεδομένου ενισχυτικού σταδίου και καλωδίου ηχείων.Οι προβλεπόμενες θέσεις είναι για ημιαγωγικά στάδια με υψηλό ισχύον DF και χώρους με ελεγχόμενη τη διαχείριση ενέργειας στις χαμηλές οκτάβες,ημιαγωγικά με χαμηλή τιμή DF για τη διασύνδεση - ενδεδειγμένο κιόλας για δωμάτια εμφανίζοντα εγγενή ανεπάρκεια κατά τη διαχείριση των χαμηλών οκτάβων - και η τρίτη θέση ενδείκνυται ειδικώς για...λυχνιακά στάδια εξόδου.

Και όλη αυτή η διάλεξη θέλει να πει ότι ο Karl Heinz Fink δεν κάρφωσε απλώς ένα καλό μεγάφωνο σε καμπίνα...κασόνι,υλοποιώντας κατόπιν κρος με μέτρια εξαρτήματα και να καμώνεται πως έφτιαξε ηχητικά...καθαρόαιμα.


Οδηγούμενα από ηλεκτρονικά της AVM,ψηφιακή πηγή τη νέα επετειακή της Marantz και βινυλιακή από την AVID και υπό ακουστική φροντίδα του χώρου χάρη σε διαχυτικές διατάξεις της RPG,η δίδρομη αρχιτεκτονική του ηχείου δημιουργούσε εκ των προτέρων ενδοιασμούς ως προς την αρτιότητα του αποτελέσματος.Και το ηχοσύνολο διέψευσε παταγωδώς κάθε αμφιβολία,κάνοντας ακόμα και τους τεχνοκράτες να προσπερνούν την παθητική του σύσταση.
Παρεχόταν τονική πληρότητα σε όλες τις περιοχές πλην της πρώτης οκτάβας,ηχητική σκηνή επιπέδου...τομογραφίας με ρεαλιστική υφή και εικονικά περιγράμματα ειδώλων,παραισθησιογόνες αντηχήσεις και πάνω απ'όλα εθιστική ρυθμική αγωγή κι ερεθιστικές δυναμικές αντιθέσεις.

- "Έτσι παίζουν όσα ηχεία δεν φιλοδοξούν να είναι μουσικά όργανα...τα ίδια" είπε ξερά ο Μιγιάγκι σταυρώνοντας τα χέρια.
- "Mission Impossible" επαναλάμβανε περιχαρής ο Σίγιου "...Μένει μόνο να ξεπροβάλει ο Ethan Hunt από καμιά γωνιά"


Ο δε επίτιμος καλεσμένος Ken Ishiwata σήκωνε τα χέρια ψηλά μονολογώντας :΄΄Μεγάλοι καμπιναδόροι αυτοί οι Τεύτονες...Δε φτάνει που μας έδιναν πλυντήρια *,τώρα μας παίρνουν και τα...σώβρακα!΄΄

* Η σειρά ηχείων WM (=Washing Machine)
 
Last edited:

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
7.606
Reaction score
12.525
@AKARL. Γλαφυρος, σαρκαστικος, ωμος, θρασυς, ντροπαλος, τεχνοκρατης, ταξιδευτης, εξερευνητης, bipolar, ολα αυτα και αλλα τοσα ειναι ο μπιχουτιας μας. Τι δεν καταλαβαινεις. :drinks:
 

A

AKARL

Guest
Απαιτείς με κάποιον τρόπο την ιδιότητα του γράφοντος
Τι δεν καταλαβαινεις.
Δεν επιθυμώ να μάθω την επαγγελματική ιδιότητα του Μπη-σαν ούτε οποιαδήποτε άλλη προσωπική πληροφορία. Το όλο μυστήριο και η ανωνυμία αρέσειν μου πολλά. Αρκεί να μην είναι ιατρός. Over and out. ;) :drinks:

 
Last edited by a moderator:

sterkon

Τελεοράσεις!
Μηνύματα
982
Reaction score
1.616
Αρκεί να μην είναι ιατρός.
Βρε ζόρι με τους ιατρούς... :errwhat:
Εγώ πχ. δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα μαζί τους...
Εντάξει, ζηλεύω λιγάκι κανα δυό γυναικολόγους, αλλά ως εκεί... :D
 


gonis

Luger
Μηνύματα
3.356
Reaction score
8.798
Μη φορτώνεται το thread με άσχετα,βαραινει και κάνει μια ώρα να μου ανοίξει στο tablet. :roflmao:
εχει ειπωθεί παλαιότερα,ιατροδικαστής είναι ο μπούτιας:roflmao:
πρέπει να είναι ο μοναδικός γιατρός στον πλανήτη που κατέχει μαθηματικά,όλοι οι άλλοι είναι άσχετοι ακόμη και στην απλή αριθμητική;)
πλακα κάνω μπούτια μη παρεξηγείς:p
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
161.071
Μηνύματα
2.549.847
Members
36.261
Νεότερο μέλος
PeTp3t
Top