Μercedes - Αξίζουν τα λεφτά τους;;

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
June 28, 2006
Fixing Mercedes
Gail Edmondson - Business Week

DaimlerChrysler boss Dieter Zetsche has set the bar high for Mercedes. He aims to match the quality of Toyota's upmarket Lexus brand in the annual JD Power Initial Quality Study rankings by 2008. That's a stretch goal given all the electronics Mercedes and other German premium automakers jam into each new model to improve safety and handling. Toyota reuses many components from one model generation to the next -- improving reliability while leaving cutting-edge development to the Germans.
Boosting quality is exactly what Zetsche needs to do to polish the tarnished star. And the cure is none too soon. In Europe, which accounts for 64% of Mercedes' global sales, Toyota aims to nearly double its sales of Lexus in Europe to 45,000 this year and to reach 65,000 by 2010. And so far, Lexus is right on target: Its sales this year to date are up 100% in Europe, and even more in Germany.
Lexus' goal to hit sales of 65,000 in Europe is a major threat to Mercedes S-Class, which sold 70,000 sedans worldwide last year. Given the dent Mercedes has suffered over the past five years on quality, many see the company as particularly vulnerable to the Lexus quality juggernaut. With BMWs and Audis churning out cars that are more stylish and more fun to drive, and Lexus offering better quality, no wonder Zetsche is stepping on the gas.

Μου θυμίζει το "περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις"...Ή το "Πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι δικά μας θά'ναι"...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Όταν κάποιος φάει ξύλο, και μάλιστα πολύ, αρχίζει να ψάχνει τι φταίει!!
Αν (έστω και τώρα) έβαλαν μυαλό κάτι μπορεί να παίξει.....

Δυστυχώς όμως, θεωρώ ότι το τρένο της αξιοπιστίας αν χαθεί δύσκολα το προλαβαίνεις.
Και μάλλον θα τρίζουν πολλές καρέκλες στα κεντρικά της Mercedes....... :?
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Φαντάζεστε σε μερικά χρόνια να λές, Mercedes??? Αυτά σπάνε συνέχεια, μακρυά!!!!

Και να παίρνουν όλοι Fiat :shock: :shock:

Πάντως η Mercedes έχει πέσει πολύ στα μάτια μου τελευταία (οχι οτι την είχα και στα καλύτερα) η ποιότητα κατασκευής είναι σαφώς χαμηλότερη απο τα παλιότερα χρόνια της δόξας που βγάζανε αθάνατα αυτοκίνητα. Πάντως αυτό είναι κάτι που δεν παρατηρείται μόνο στη Mercedes έτσι. Ακόμα και στην BMW αμα δείς το εσωτερικό της προηγούμενης 5άρας και της τωρινής, το καινούργιο μπορεί να είναι πιο μοντέρνο και ντιζαινάτο αλλά απο ποιότητα είναι σαφώς κατώτερο. Και γενικά πλέον είναι γεγονός οτι δεν τα φτιάχνουν οπως παλιά, στην Αγγλία ένα διάστημα είχα ένα 318 του 86!! και δούλευε ρολόι, το πρωί με το κρύο έπαιρνε μπροστά για πλάκα, MOT πάντα άνετα και γενικά κανένα πρόβλημα. Σήμερα με όλα αυτά τα ηλεκτρονικά είναι υπερβολικά ευαίσθητα. Κοντινό μου πρόσωπο έχει ένα 5άρι το προηγούμενο μοντέλο και σε κάποια φάση πέρσι το καλοκαίρι χάλασε το aircon, έβγαζε σκέτο αέρα. Χωρίς υπερβολή το πήγαμε στο service γύρω στις 10 φορές, αλλάξανε τα πάντα σχεδόν και τελικά το πρόβλημα ήταν η πλακέτα με τα χειριστήρια του ταμπλό, αν είναι δυνατόν!!! Ενώ είχες το παλιό με τους περιστροφικούς του διακόπτες που ή θα δουλεύει ή θα έχει σπάσει και θα είναι εντελώς μηχανικό το πρόβλημα. Τώρα είναι σκέτο Pc, πρέπει να δεις τη firmware έχει και τέτοια :lol: :lol:
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Το σημαντικότερο πρόβλημα με την νέα τεχνολογία στα αυτοκίνητα δεν είναι ότι οι σχεδιαστές και μηχανικοί φτιάχνουν κάτι πολύ προχωρημένο άρα και όχι αρκετά τεσταρισμένο, αλλά ότι η υποστήριξη που παρέχει στον πελάτη ο dealer δεν είναι επαρκής. Τα "τζιμάνια" που μέχρι πριν λίγα χρόνια έπαιρναν ένα κατσαβίδι στο ένα χέρι και ένα άλεν στο άλλο, και έπεφταν πάνω στο αυτοκίνητο, δεν μπορείς να τα εκπαιδεύσεις εύκολα να κάνουν troubleshooting στο software που τρέχει τώρα το αυτοκίνητό σου, χρησιμοποιώντας το laptop που τους παρέχει ο κατασκευαστής! Έχω κολλητό εκπαιδευτή συνεργείων σε μεγάλο κατασκευαστή στην Ελλάδα. "Τι να τους πεις και από πού να αρχίσεις!", μου λέει. (Και έχουν και κάτι Panasonic Toughbook, μούρλια...)

Γι'αυτό και οι 10 επισκέψεις στο συνεργείο για ένα μικρό πρόβλημα. Είναι θέμα υποστήριξης, όχι σχεδιασμού του αυτοκινήτου.
Σε 5-10 χρόνια, που τα τζιμάνια στα συνεργεία θα έχουν μεγαλώσει με ένα PSP/DS στο ένα χέρι, ένα PC στο άλλο, και δυο κινητά στην τσέπη, θα είναι σε καλύτερη θέση να φροντίσουν τα αυτοκίνητά μας...
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Αυτό που λες παίζει, πάντως το laptop το είχαν βάλει πάνω στο αμάξι και έκανε κουφά πράγματα, δε θυμάμαι τί ακριβώς είχα δει αλλά κάτι μου είχε κάνει φοβερή εντύπωση, ήταν του στύλ έβαλε μπροστά το αμάξι απο το laptop (δεν έγινε κάτι τέτοιο αλλά ήταν εξίσου εντυπωσιακό).
 


Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Πάντως, μπορώ να ξεχωρίσω αυτοκίνητο σχεδιασμένο από γιαπωνεζάκια, από μίλια μακριά...γιατί άραγε; Στο design οι ευρωπαίοι και μετά κάποιοι αμερικάνοι δεν παίζονται...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
SIDE said:
Ενώ σε γενικές γραμμές είναι καλό να αναφέρω δύο λεπτομέρειες που με χαλάνε.............

1. Τεράστιοι καθρέπτες!!!! Ξαναδείτε την φωτό και θα καταλάβετε.....

2. Η μάσκα θα έπρεπε να σταματήσει στην οριζόντια γραμμή που ορίζει το πάνω μέρος του προφυλακτήρα

3. Οι προβολείς ομίχλης θα έπρεπε να είναι διαφορετικοί, και ιδιαίτερα το σχήμα του προφυλακτήρα γύρω τους!


 

Μηνύματα
5.116
Reaction score
7
Συμφωνώ. Τα ευρωπαικά αυτοκίνητα είναι σαφώς πιο μοντέρνα και καλοσχεδιασμένα από τα περισσότερα αμερικάνικα και σχεδόν από όλα τα γιαπωνεζοκορεατικά...Η Mazda το παλεύει λίγο..

ΥΓ.Μπα εμένα μου αρέσει όπως είναι...
 


n_olympios

Μαντιναδόρος!
Μηνύματα
6.085
Reaction score
13.101
Η Mazda ανήκει αλλού τώρα, γι'αυτό προσπαθεί. Οπως και η Nissan επίσης. ;)
 

Μηνύματα
489
Reaction score
0
Δεν θα ήθελα να αναφερθώ στο design μιας και ειναι κατι καθαρά υποκειμενικό.
Πάντως η Mercedes είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που είχα μέχρι τώρα που το πάω μόνο για αλλαγή λαδιων. 8)
Πέρα όμως από τον πάραγοντα αξιοπιστία το αμάξι προσφερει όλα αυτά που υπόσχεται και αυτό δεν είναι κοντη και βαρια κρεμαριερα που να σε βοηθάει στα αναποδα... :p.
Υπάρχουν αλλα αμάξια που ειναι για αυτή τη δουλειά 8).
Πάντως ειναι γεγονος ότι οι παλιοτερες mercedes μέχρι και τα τελη της 10ετιας του 90 ήταν ότι πιο "
γερο" μπορουσες να αγοράσεις.
Γνωστός μου έχει μια του 1982 και έβγαλε απροβληματιστα 430000 χλμ μόνο με την προβλέπόμενη συντηρηση(μετά αλλαξε μοτερ) και ακόμη και σήμερα το αμαξι στεκεται καλά μηχανικά χωρίς σκουριες ή αλλα περιεργα προβληματα.
 

Μηνύματα
384
Reaction score
36
Δεν πιστευω οτι αξίζουν τα λεφτά τους, γιατί πολύ απλά εχει χαθεί η αξιοπιστία απο αυτά.
Τωρα όσον αφορά την ποιότητά τους (γιατί άλλο αξιοπιστία και άλλο ποιότητα), πάω πάσο.
Αλλά σήμερα ποιός αγοράζει αμάξι για τα επόμενα 20 χρόνια ....??? που αντέχουν οι Μercedes , ελάχιστοί.
Οι περισσότεροι στα 6-10 χρόνια το αλλάζουν.

Με το σκεπτικό αυτό πάντως θα προτιμούσα αμάξι αδρεναλίνης και όχι νωχελικότητας.
Πχ λέω τώρα ... με 45000ε, Μercedes δεν παίρνεις κάτι (ιδιαίτερο), με τα ίδια χρήματα όμως
αγοράζεις ένα Mitsubishi EVO :shock:, οικογενειακότατο, και σε μεταφέρει στο προορισμό σου
με περισσότερη ασφάλεια. Βέβαια του λείπει η πολυτέλεια :lol: :lol: :lol: :lol:
Το παραπάνω είναι σχετικό παιδιά, εξαρτάται τη ζητά ο καθένας ... :)

Πάντως, για να επανέλθουμε και στο θέμα, πιστευω οτι έχει χάσει η Μercedes το "παιχνίδι" την
τελευταία ... 10ετία.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Μα ακριβώς το θέμα είναι τι έχει γίνει από το 1990 και μετά!!! Έριξαν την ποιότητα κατασκευής, για να βγάλουν μεγαλύτερα κέρδη. Και έχασαν τον μπούσουλα. Τώρα προσπαθούν να φτάσουν στην προ-1990 εποχής!
Η αντίδραση του κόσμου είναι αποδεδειγμένη από τις έρευνες που γίνονται κάθε χρόνο σε Ευρώπη και Αμερική (JD Power survey etc).
 

Μηνύματα
489
Reaction score
0
ΚΩΣΤΗΣ147 said:
Πάντως ειναι γεγονος ότι οι παλιοτερες mercedes μέχρι και τα τελη της 10ετιας του 90 ήταν ότι πιο "
γερο" μπορουσες να αγοράσεις.
Γνωστός μου έχει μια του 1982 και έβγαλε απροβληματιστα 430000 χλμ μόνο με την προβλέπόμενη συντηρηση(μετά αλλαξε μοτερ) και ακόμη και σήμερα το αμαξι στεκεται καλά μηχανικά χωρίς σκουριες ή αλλα περιεργα προβληματα.
Σορυ παιδιά....
Ηθελα να γράψω "τελη της 10ετιας του 80" :)
 

Μηνύματα
44
Reaction score
0
Το πρόβλημά μου με τις Mercedes είναι το εξής :
Αυτές που μπορώ να αγοράσω δεν μου αρέσουν.
Αυτές που μου αρέσουν δεν μπορώ να τις αγοράσω.
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
307
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π. said:
Το πρόβλημά μου με τις Mercedes είναι το εξής :
Αυτές που μπορώ να αγοράσω δεν μου αρέσουν.
Αυτές που μου αρέσουν δεν μπορώ να τις αγοράσω.
εγώ έχω γενικά τέτοιο πρόβλημα με τα αμάξια (Mondeo ST αγάπη μου)
 

Μηνύματα
10.188
Reaction score
62
Απ' τα γερμανικά μου φαίνεται ότι τις εντυπώσεις έχει κερδίσει την τελευταία 6ετία η audi. Και καλά αυτοκίνητα βγάζει και ντιζαινάτα και δεν σου ζητάν τα λεφτά των αντίστοιχων μερσεντές. Δεν μπορώ όμως να καταλάβω που βρίσκουν όλοι τα λεφτά και οι slk και clk κυκλοφορούν σε συχνότητα Ιμπιζά στον δρόμο. Τόσο πλούσιοι είναι οι περισσότεροι????
 


Μηνύματα
2.679
Reaction score
5
300.000 χλμ 190 Ε full extra παραλαβή από το εργοστάσιο το 1984 χωρίς επισκευή χωρίς αλλαγή κινητήρα και ακόμα είναι σαν καινούργιο!

Τα Mercedes είναι τα μόνα αυτοκίνητα που σίγουρα αξίζουν τα λεφτά τους και τα μόνα που κυκλοφορούν ακόμη στους κυπριακούς δρόμους και φαίνονται σαν καινούργια! Οι λόγοι είναι πολλοί έχουν τα πιο φτηνά εναλλακτικά από όλες τις μάρκες αυτοκινήτων!

Αν είναι τα νέα μοντέλα το ίδιο αξιόπιστα με τα παλιά, σίγουρα είναι! Μπορεί να έχουν γίνει πιο ντελικάτα όπως όλες οι μάρκες αλλά σίγουρα είναι αξιόπιστα!
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.879
Μηνύματα
3.066.181
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top