ΝΕΑ MERCEDES GLE Coupe

S2000

ΜπιΕμΝτάμπλγιου
Μηνύματα
850
Reaction score
1.384
Παρουσιάστηκε η GLE Coupe, ένα coupe αισθητικής crossover που στηρίζεται στην ανανεωμένη εκδοχή της ML (GLE), ενώ μαζί της κάνει ντεμπούτο και η νέα σειρά εκδόσεων AMG Sport.
Μετά από φήμες, «κατασκοπευτικές» εικόνες και προωθητικές φωτογραφίες μηνών, η Mercedes-Benz μας αποκαλύπτει την απάντησή της BMW X6. Λόγος γίνεται για τη νέα GLE Coupe ή αλλιώς την coupe αισθητικής έκδοση του μοντέλου που μέχρι τώρα γνωρίζαμε ως M-Class, το οποίο ετοιμάζεται στις αρχές της επόμενης χρονιάς, μαζί με την μετονομασία του σε GLE, να λάβει και μια ανανέωση.

Από όσα μπορούμε να κρίνουμε από τις φωτογραφίες, οι σχεδιαστές της Mercedes δεν απομακρύνθηκαν πολύ από τη λογική του πρωτότυπου Concept Coupe που είχαμε δει στο Πεκίνο. Εκεί που διαφοροποιείται σημαντικά το μοντέλο παραγωγής είναι στο πίσω τμήμα του, όπου τοποθετήθηκαν φωτιστικά σώματα που μας φέρνουν στο νου την S-Class Coupe.

Η GLE Coupe πατά στην ίδια πλατφόρμα με αυτήν της ανανεωμένης ML, αλλά η ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης και τα ηλεκτρονικά της τροποποιήθηκαν, προς όφελος του κρατήματος και της οδηγικής αίσθησης. Οι διαστάσεις έχουν ως εξής (ΜxΠxΥ): 4.900 x 2.003 x 1.731χλστ. Το μεταξόνιο, πάλι, εκτείνεται μέχρι τα 2.915 χλστ.

Σε ό,τι αφορά στο εσωτερικό, οι άνθρωποι της Mercedes δεν έκαναν πολλά πράγματα, καθώς η καμπίνα είναι πανομοιότυπη με αυτήν της ανανεωμένης M-Class (GLE). Οι διαφορές με τα μέχρι τώρα γνωστά είναι οι νέοι διακόπτες στην κεντρική κονσόλα και η οθόνη του συστήματος infotainment COMAND, η οποία μοιάζει με tablet. Οι Γερμανοί, τέλος, θα προσφέρουν περισσότερες επιλογές σε χρώματα και υλικά.

Στην ευρωπαϊκή αγορά, το νέο γερμανικό crossover θα προσφέρεται σε εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, όλες με σύστημα 4κίνησης 4MATIC και 9άρι αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC. Αρχικά, μέσω της GLE Coupe, η Mercedes θα κάνει ντεμπούτο στη νέα σειρά εκδόσεων AMG Sport. Λόγος γίνεται για την GLE Coupe 450 AMG Sport, η οποία φέρει μια τροποποιημένη εκδοχή του 3λιτρου V6 twin-turbo μοτέρ, που αποδίδει 367 ίππους και 520 Nm. Διαθέτει ως στάνταρ το νέο κιβώτιο DYNAMIC SELECT που διαθέτει λειτουργία Sport+. Επιπλέον, ενώ οι υπόλοιπες εκδόσεις έχουν κατανομή της ροπής στο 50:50 ανάμεσα στους δύο άξονες, η συγκεκριμένη έχει ρυθμιστεί στο 40:60 (εμπρός:πίσω). Εξοπλίζεται με body kit της AMG και ζάντες 21 ιντσών με ελαστικά 275/45 R 21 (μπροστά) και 315/40 R 21 (πίσω).

Κατά το λανσάρισμα, η GLE Coupe θα είναι διαθέσιμη και με 3λιτρο V6 μοτέρ πετρελαίου απόδοσης -στην περίπτωση της GLE 350 d 4MATIC- 258 ίππων και 620 Nm. Υπάρχει και έκδοση με bi-turbo 3λιτρο κινητήρα βενζίνης, η οποία έχει ισχύ 333 ίππων και ροπή 480 Nm. Στο μέλλον, στη γκάμα του μοντέλου θα προστεθεί και η GLE 63 AMG, προκειμένου να ανταγωνιστεί την BMW X6M. Θα φέρει το twin-turbo V8 σύνολο των 5,5 λτ., με ισχύ γύρω στους 570 ίππους. Παγκόσμια πρεμιέρα θα γίνει τον επόμενο μήνα στην έκθεση του Ντιτρόιτ και το λανσάρισμα έχει προγραμματιστεί για το τέλος του 2015.

Πηγή Autotriti
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Αυτή-είναι-η-GLE-Coupe_122247.asp
 

Y

Yiannis_B

Guest
Σαν δεν ντρέπεσαι, με τέτοιο όνομα, να βάζεις αυτοκίνητα για παππούδες...:p
 

S2000

ΜπιΕμΝτάμπλγιου
Μηνύματα
850
Reaction score
1.384
Σαν δεν ντρέπεσαι, με τέτοιο όνομα, να βάζεις αυτοκίνητα για παππούδες...:p
Για παππούδες δεν το είχα σκεφτεί έτσι...
Ξανακοίτα την ενότητα θα βάλω κάτι πιο νεανικό....
 



melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.615
Reaction score
46.385
Ωραίο, όπως και το Χ6 άλλωστε που νομίζω ότι είναι πιο αρμονικό στη φάτσα, αλλά μετά από 1-2 facelifts θα έχει έρθει στα ίσα του και αυτό.
 

Μηνύματα
2.857
Reaction score
1.300
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόσα διαφορετικά μπασταρδεμένα αυτοκίνητα !
Χάθηκαν τα καθαρά 4X4 ? Οι καθαρές λιμουζίνες ? Τα καθαρά Coupe αυτοκίνητα ?
Δεν έχουν τι άλλο να πουλήσουν και δημιουργούν αυτοκίνητα "λίγο απ΄' όλα" απλά για να δώσουν κάτι καινούργιο στον πελάτη ? Να δημιουργήσουν δηλαδή μια ανάγκη?
Δεν μπορώ ρε παιδιά να φανταστώ ένα 4Χ4 πολυτελείας με 4 πόρτες, και ΚΟΥΠΕ !
Εμένα μου αρέσει όταν μια εταιρία εξελίσει ένα μοντέλο της τεχνολογικά και κρατάει χαρακτήρα και διαχρονικότητα...Υπάρχει δηλαδή μια αναγνωρισιμότητα στην μάρκα και το μοντέλο!
( Κατα την άποψή μου αυτά τα μεγάλα SUUV με λίγο απο όλα έπρεπε να πληρώνουν περισσότερα τέλη λόγο όγκου,μήκους και κατανάλωσης από ένα μικρό ίδιων κυβικών...)
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.765
Reaction score
79.406
Πληρώνουν περισσότερα τέλη αφού είναι βαρύτερα και έχουν υψηλότερες εκπομπές καυσαερίων.
 

S2000

ΜπιΕμΝτάμπλγιου
Μηνύματα
850
Reaction score
1.384
Πληρώνουν περισσότερα τέλη αφού είναι βαρύτερα και έχουν υψηλότερες εκπομπές καυσαερίων.
Τα τέλη κυκλοφορίας τουλάχιστον για τα αυτοκίνητα της BMW λόγο χαμηλών ρύπων είναι πολύ χαμηλά , ενδεικτικά
X6 35i 510,00€
X6 50i 635,00€
X6 M50d 391,00€
 

S2000

ΜπιΕμΝτάμπλγιου
Μηνύματα
850
Reaction score
1.384
Το πρόβλημα με τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού είναι ο φόρος πολυτελείας χρήσης.
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.765
Reaction score
79.406
Ναι αλλά μια σειρά 2-3 με μια σειρά 6 με το ίδιο μοτέρ δεν έχουν άλλους ρύπους;
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.615
Reaction score
46.385
Τα τέλη κυκλοφορίας τουλάχιστον για τα αυτοκίνητα της BMW λόγο χαμηλών ρύπων είναι πολύ χαμηλά , ενδεικτικά
X6 35i 510,00€
X6 50i 635,00€
X6 M50d 391,00€
320 (2008) 660 euros :(
 

S2000

ΜπιΕμΝτάμπλγιου
Μηνύματα
850
Reaction score
1.384
Ναι αλλά μια σειρά 2-3 με μια σειρά 6 με το ίδιο μοτέρ δεν έχουν άλλους ρύπους;
Η διαφορά είναι ελάχιστη....
235 coupe σήμα έως 482,00€
6 coupe σήμα έως 481,00€
435 coupe σήμα έως 482,00€
Και φόρος πολυτελείας 1780,00€
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.888
Μηνύματα
3.066.641
Members
38.627
Νεότερο μέλος
Athanasios1962
Top