Νέα Αττική Οδός προς Ελληνικό και Μεσόγεια

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.448
Reaction score
99.795
Υπόγεια στα 20 από τα 34 χιλιόμετρά της θα είναι τελικά η προέκταση της Αττικής Οδού, από τον Καρέα προς το Ελληνικό και από εκεί προς τα Μεσόγεια. Η εκτεταμένη υπογειοποίηση του άξονα επελέγη προκειμένου να καμφθούν οι έντονες αντιδράσεις των δημάρχων Αργυρούπολης, Ηλιούπολης και Ελληνικού, που θεωρούν ότι ο άξονας θα χωρίσει στα δύο τις πόλεις τους. Το έργο αναμένεται να επαναδημοπρατηθεί έως το τέλος του έτους και θα χρειαστεί τρία χρόνια για να δοθεί στην κυκλοφορία.
Η επέκταση της Αττικής Οδού, γνωστή ως Νέα Αττική Οδός, περιλαμβάνει τη σύνδεση του σημερινού άξονα από τον Καρέα έως τη λεωφόρο Ποσειδώνος (μέσα από τα όρια του σχεδιαζόμενου πάρκου του Ελληνικού), καθώς και τη δημιουργία ενός νέου κλάδου, που θα συνδέσει το Ελληνικό (πριν από το πάρκο) και τα νότια προάστια με τα Μεσόγεια και το αεροδρόμιο, προκειμένου να αποσυμφοριθεί η Βάρης - Κορωπίου. Το έργο είχε δημοπρατηθεί ήδη από το 2001, ωστόσο... χάθηκε για τα επόμενα πέντε χρόνια. Αιτία, ήταν οι έντονες αντιδράσεις των δήμων Αργυρούπολης, Ηλιούπολης και Ελληνικού, από όπου θα διέλθει ο άξονας. Οι δήμαρχοι διαμαρτύρονται ότι ο δρόμος «θα κόψει στα δύο» τις περιοχές από όπου διέρχεται, ενώ θα οξύνει το κυκλοφοριακό, διοχετεύοντας κίνηση σε συνοικιακούς δρόμους.
Το ΥΠΕΧΩΔΕ επανασχεδίασε τον τρόπο διέλευσης του άξονα και οι μελέτες βρίσκονται πλέον στο τελικό στάδιο. Η Νέα Αττική Οδός, λοιπόν, θα έχει μήκος 34 χλμ., από τα οποία περίπου τα 20 χλμ. θα είναι υπόγεια. Στα σημεία που ο δρόμος θα έρχεται στην επιφάνεια, θα βρίσκεται χαμηλότερα από το επίπεδο της γης, ώστε να είναι λιγότερο ορατός. Προκειμένου να μην υπάρξουν προβλήματα με δασικές εκτάσεις, ο δρόμος θα είναι όλος υπόγειος κατά τη διέλευσή του από το δάσος της Καισαριανής.
Η Νέα Αττική Οδός, στον κλάδο της προς Ελληνικό θα περιλαμβάνει τέσσερις μεγάλους κόμβους: από έναν κόμβο στην Ηλιούπολη (κοντά στο κολυμβητήριο) και την Αργυρούπολη (στην περιοχή Αγίας Μαύρας) και δύο στο Ελληνικό: στη σύνδεση με τις Λ. Βουλιαγμένης και Ποσειδώνος. Το τμήμα προς Μεσόγεια (Παιανία - Κορωπί) και αεροδρόμιο θα κατασκευαστεί με σήραγγα μέσα από τον Υμηττό. Το εκτιμώμενο κόστος του έργου είναι 1,5 δισ. ευρώ και ο απαιτούμενος χρόνος για την κατασκευή του περίπου τρία έτη. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο διαγωνισμός πρόκειται να επαναπροκηρυχθεί έως το τέλος του έτους. Οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Ραφήνα και Λαύριο δεν περιλαμβάνονται στο συγκεκριμένο έργο και εξετάζεται κατά πόσο θα κατασκευαστούν με ξεχωριστό διαγωνισμό ή ως δημόσια έργα.

kathimerini
 

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Ευχομαι να μην γινουν ως δημοσια εργα γιατι θα εχουν την γνωστη καταληξη με τα υπολοιπα.
 

Μηνύματα
2.886
Reaction score
264
Απάντηση: Re: Νέα Αττική Οδός προς Ελληνικό και Μεσόγεια

20 χλμ κατω απο το εδαφος χωρις να δω ουρανο?????????Παναγια μου, απο τωρα τρεμω στην ηδεα και μονο
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
θα ρωτάμε το ΒΑΝ πρίν μπούμε κάτω απο το βουνό!!!! Ακου 20χλμ κάτω απο βράχια!!!!
 

Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Κοιτα αν το κατασκευασει το δημοσιο τοτε καλα θα κανουμε να μην μπει κανεις μεσα εκει γιατι μπορει να μην ξαναβγει :cool_11:
Ο φοβος σε μεγαλες σηραγγες ειναι κυριως η περιπτωση της φωτιας.
Θυμαστε στην σηραγγα της Ιταλιας αν δεν κανω λαθος τι εγινε με το φορτηγο που επιασε φωτια.
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
7.251
Μακαρι να το κατασκευασει το δημοσιο και οχι καποια κοινοπραξια εργολαβων.Οι αμοιβες που δινει το δημοσιο για μελετη και κατασκευη ειναι μεγαλυτερες απο αυτες που προσφερουν οι ιδιωτες εργολαβοι (ακομα και μεχρι 4 φορες πιο κατω).
Τα 20 χιλιομετρα θα ειναι διακοπτομενα ενω μονο το κομματι κατω απο τον Υμητο θα ειναι σηραγγα,τα υπολοιπα θα ειναι απλα σκεπασμενα τμηματα για πρακτικουςλογους αλλα σε πολυ μικρο βαθος.
 

Μηνύματα
18.116
Reaction score
26.171
ραδιοφωνο παντως δε θα ακους.
παρτε δισκακια μαζι σας!
 

VG

Μηνύματα
5.157
Reaction score
0
Ωραια, αλλο ενα εργο με υπερβαση προϋπολογισμου 10.00000%
 

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
Δεν θα το κατασκευάσει η εταιρία που έκανε και την Αττική Οδό;;;

Δεν νομίζω να υπάρχουν παράπονα από την Αττική Οδό...
 

Μηνύματα
1.119
Reaction score
1
ραδιοφωνο παντως δε θα ακους.
παρτε δισκακια μαζι σας!
Στα περισσότερα τούνελ των Αλπεων (που δεν είναι και λίγα) υπάρχει πομπός μέσα σε αυτά γιά να μην χάνεται η λήψη γιά τόση ώρα και μάλιστα αρκετά χλμ. πριν, έχει πινακίδες που αναγράφουν ποιοί σταθμοί έχουν λήψη στο επερχόμενο τούνελ και σε ποιά συχνότητα, γιά να μη ψάχνεσαι...
Γιά τα τούνελ τα μικρά (λιγ. από 2 χλμ.) δεν το συζητάμε, έχουν μεριμνήσει όλοι οι ενδιαφερόμενοι να μη τους ....χάνεις!!!!
 


Μηνύματα
7.704
Reaction score
4
Δεν μπορει να γινει μια καλυτερη τιμη για τους βλακες που απο λαθος του gps η απο λαθος του εγκεφαλου τους μπαινουν στην Αττικη οδο απο Εθνικη (υψος οακα) για να πανε στο ΟΑΚΑ η στην Μεταμορφωση? "happy_1"
Πεντε φορες εχω κανει αυτο το λαθος γιατι ειχα αφησει τα διοδια ανοιχτα στο gps και με εστελνε ολο απο'κει. :crazy_3:
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Στα περισσότερα τούνελ των Αλπεων (που δεν είναι και λίγα) υπάρχει πομπός μέσα σε αυτά γιά να μην χάνεται η λήψη γιά τόση ώρα και μάλιστα αρκετά χλμ. πριν, έχει πινακίδες που αναγράφουν ποιοί σταθμοί έχουν λήψη στο επερχόμενο τούνελ και σε ποιά συχνότητα, γιά να μη ψάχνεσαι...
Γιά τα τούνελ τα μικρά (λιγ. από 2 χλμ.) δεν το συζητάμε, έχουν μεριμνήσει όλοι οι ενδιαφερόμενοι να μη τους ....χάνεις!!!!
Σωστός! Και φυσικά μπορούν να δουλεύουν τα κινητά αν γίνει η κατάλληλη πρόβλεψη.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.878
Μηνύματα
3.066.165
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top