Νέο μέλος, μια μικρή παρουσίαση (Heavyrain)


Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
6.920
Reaction score
7.992
Έτσι νόμιζα και εγώ, όμως για δοκιμάστε (απλώς) και έτσι και πείτε την γνώμη σας.

Πάντως στην klipsch πολλοί τα θέτουν έτσι, ή έστω με ελάχιστη κλίση!
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.924
Οι “γνώμες” δεν είναι το ενδεδειγμένο. Επηρεάζονται απο πολλούς αστάθμητους παράγοντες.

Το σωστό ειναι το σωστό.
 

Μηνύματα
2.748
Reaction score
1.380
Οι “γνώμες” δεν είναι το ενδεδειγμένο. Επηρεάζονται απο πολλούς αστάθμητους παράγοντες.

Το σωστό ειναι το σωστό.
Δημήτρη κάποιοι κατασκευαστές επισημαίνουν ότι το στήσιμο των ηχείων τους καλό είναι να είναι παράλληλα η με πολύ μικρή κλίση. Τόση ώστε το κεφάλι να είναι βαθιά μέσα στο τρίγωνο ..
Προσωπικά δε το υποστηρίζω
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
6.920
Reaction score
7.992
Εμένα μου άνοιξε τα μάτια ο κ Καστρουνής όταν είχε έρθει για την τοποθέτηση του benq. Με το που τα έθεσα έτσι, άνοιξε το ηχητικό πεδίο, οι υψηλές συχνότητες δεν χάθηκαν, αντίθετα βελτιώθηκαν, όπως επίσης έχουν τώρα εντυπωσιακή σκηνική παρουσία και αληθοφάνεια.

Ακριβώς ανέφερε, να δοκιμάσω παράλληλα μεταξύ τους, και αν δεν μου αρέσουν να τα επαναφέρω.... (μιλάμε πάντα για klipsch, τα οποία ως γνωστό διαθέτουν κόρνα).
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.924
Τα θέματα περί toe-in και οι σπάνιες εξαιρέσεις (κάποιων κατασκευαστών-και κάποιων χώρων) εχουν συζητηθεί διεξοδικά σε αυτό το φόρουμ.

Θα δει τα ποστ πάλι ο Εαρ και ποιος τον ακούει.
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
6.920
Reaction score
7.992
Σωστά, με αυτά που αναφέρω δεν θέλω να επηρεάσω κανένα, απλώς αναφέρω προσωπική γνώμη. Σχετικά με τα dali, εκεί τα έχω θέσει με αρκετή κλήση.
Θα ανεβάσω αύριο φωτό.

Εξ άλλου οι δοκιμές δεν κοστίζουν τίποτα! Καλό μόνο κάνουν!
 




Μηνύματα
3.652
Reaction score
5.462
Πάντως ο κατασκευαστής των ηχείων μου (dynaudio) προτείνει να έχουν κλίση αλλά τόση ώστε να μη χάνεται όλο το soundstage. Σύμφωνα λοιπόν με το μηχανικο τους υπαρχουν μουσικα κομμάτια που ο μηχανικός ήχου έχει φτιάξει ηχητικά εφέ τα οποία ακούγονται σαν να έρχονται από surround ηχεία. Αν λοιπόν λέει το toe in ειναι πολύ μεγάλο αυτά τα εφέ θα ακούγονται σα να έρχονται από μπροστά. Οπότε από ότι λέει πρέπει να ανοίξεις τη γωνια των ηχείων τόσο ωστε ο ήχος να ακούγεται ότι έρχεται από το κέντρο αλλά να μη χαθεί εντελώς το soundstage.
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
Αν λοιπόν λέει το toe in ειναι πολύ μεγάλο
Αν θυμάμαι καλά τα λόγια του σεβαστού γέροντα Κωσταεάριου , toe in θεωρείται οποιαδήποτε κλίση μεγαλύτερη αυτής που επιτρέπει στα ηχεία να "κοιτάνε" στη θέση ακρόασης σε ένα σχηματισμό ισόπλευρου τριγώνου.
Συνεπώς έχει λογική το να μην το παρακάνουμε με το toe in , αλλά σε καμία περίπτωση αυτό δε σημαίνει "πειραματισμό" σε θέσεις που φέρνουν τα ηχεία κοντά στην παραλληλία.
 

Μηνύματα
3.652
Reaction score
5.462
Αν θυμάμαι καλά τα λόγια του σεβαστού γέροντα Κωσταεάριου , toe in θεωρείται οποιαδήποτε κλίση μεγαλύτερη αυτής που επιτρέπει στα ηχεία να "κοιτάνε" στη θέση ακρόασης σε ένα σχηματισμό ισόπλευρου τριγώνου.
Συνεπώς έχει λογική το να μην το παρακάνουμε με το toe in , αλλά σε καμία περίπτωση αυτό δε σημαίνει "πειραματισμό" σε θέσεις που φέρνουν τα ηχεία κοντά στην παραλληλία.
Εγώ προσωπικά σε ισόπλευρο τριγωνο τα έχω, απλά αναφέρω αυτό που είχε πει ο μηχανικός τους.
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.451
Εγώ προσωπικά σε ισόπλευρο τριγωνο τα έχω, απλά αναφέρω αυτό που είχε πει ο μηχανικός τους.
Μα αυτό σου λέω..δε λέει κάτι διαφορετικό ,αν κατάλαβα καλά
Λέει ουσιαστικά να δώσουμε την προβλεπόμενη βάσει προδιαγραφών κλίση ή και λίγο περισσότερη..όχι όμως πολύ περισσότερη.
 




Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
6.920
Reaction score
7.992
Σωστά, με αυτά που αναφέρω δεν θέλω να επηρεάσω κανένα, απλώς αναφέρω προσωπική γνώμη. Σχετικά με τα dali, εκεί τα έχω θέσει με αρκετή κλήση.
Θα ανεβάσω αύριο φωτό.

Εξ άλλου οι δοκιμές δεν κοστίζουν τίποτα! Καλό μόνο κάνουν!


Σήμερα έριξα μια ματιά στο μάνουαλ της Dali σχετικά με τις κλήσεις στα ηχεία: Προσέξτε γνώμη: (τα παρακάτω ισχύουν για όλες τις σειρές της!).

3.0 POSITIONING
To achieve the best results, the loudspeaker setup should be symmetrical round your favorite
listening position, see Figure 1A - C. We recommend that you experiment with the position of
your loudspeakers – the sound quality will change depending on the loudspeaker position. For
ZENSOR 1, ZENSOR PICO, ZENSOR 3, ZENSOR PICO VOKAL and ZENSOR VOKAL, the speakers
should ideally be positioned, so that the height of the tweeter is approximately at ear height
when seated in your favorite listening position.
ZENSOR 5 and 7 are designed as floor standing speakers. They should be positioned minimum
10 – 20 cm (4 – 8”) from the rear wall. ZENSOR 1, ZENSOR PICO, ZENSOR 3, ZENSOR PICO
VOKAL and ZENSOR VOKAL are designed to be positioned flat up against the wall.
Objects positioned between the speaker and the listening position might negatively affect sound
quality. The speakers are designed to meet our wide dispersion principle, so they should NOT be
angled towards the listening position, but be positioned parallel with the rear wall, see Figure 2.
By parallel positioning, the distortion in the main listening area will be lowered and the room
integration will be improved. The wide dispersion principle will ensure that sound is spread
evenly within a large area in the listening room.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.316
Μηνύματα
2.858.291
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top