Νέο πικάπ για αρχάριο

Reaction score
5
Καλημέρα παιδια! Είμαι αρχάριος στο χωρο και είπα να πάρω ένα entry level πικάπ για να ακουω καποιους παλιους δίσκους των γονιών! Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικα με αυτα τα 2 πικάπ ή και με οτιδήποτε άλλο αξιόλογο έχετε να προτείνετε σε αυτό το budget.

ika

News
Reaction score
16.777
Από το να πετάξετε τα λεφτά σας σε αυτά, δεν κοιτάτε καλύτερα στις αγγελίες ή την ΧΕ για κάποιο μεταχειρισμένο?
Αν δεν σας πειράζει η ιδέα του μεταχειρισμένου φυσικά

Reaction score
5
Ε και στο μεταχειρισμένο αμα δεν είσαι κατεχάρης μπορείς να πετάξεις τα χρήματα σου ευκολότερα... Αυτό εδώ μήπως είναι καλύτερο απο τα προηγούμενα 2?

Reaction score
12.626
Σε αυτή τη κατηγορία τιμής, όπως καταλαβαίνεις δεν μπορείς να έχεις την απαιτούμενη ποιότητα για να ακούσεις αξιοπρεπώς βινύλιο.
α) το υπόλοιπο σύστημα απο τί μηχανήματα αποτελείται;
β) τί είδους μουσικής είναι οι δίσκοι που έχεις;
γ) είναι πολλοί οι δίσκοι;

gid

Reaction score
10.191
Μεταχειρισμένο στα 100Ε μπορεί να κάνει αρκετούς μήνες να εμφανιστεί, και όταν εμφανιστεί θα πρέπει να ελεγχθεί ως προς τα αρκετά θέματα που παίζουν ρόλο στη λειτουργία του, υποθεση που απαιτεί γνώσεις, οπότε το μτχ δεν είναι και σπουδαία λύση. Θεωρώ προτιμότερο να κάνει ο φίλος λίγη ακόμη υπομονή+αποταμίευση ως εδώ. Και μέχρι εκέινη την ώρα, να βλέπει και τις αγγελίες για κάτι καλό.

Reaction score
5
Ευχαριστώ πολύ παίδες... Ε τι να κάνω, μάλλον θα περιμένω... Ήλπιζα το Dual απο amazon που εχει κεφαλη audio technica και τοσες πολλες θετικές κριτικες, οτι θα αξιζε τουλάχιστον για κατι basic, αλλα αφού ολοι λςτε οτι ειναι πεταμένα λεφτά, παει για αγορά του μέλλοντος!

gid

Reaction score
10.191
Ευχαριστώ πολύ παίδες... Ε τι να κάνω, μάλλον θα περιμένω... Ήλπιζα το Dual απο amazon που εχει κεφαλη audio technica και τοσες πολλες θετικές κριτικες, οτι θα αξιζε τουλάχιστον για κατι basic, αλλα αφού ολοι λςτε οτι ειναι πεταμένα λεφτά, παει για αγορά του μέλλοντος!