Νεες αλλαγές στην φορολόγηση αυτοκινήτων;

Μηνύματα
10.431
Reaction score
4.909
Γιατι το "αλλαγές" γενικά....μου ακούγεται σαν επιβαρύνσεις;
Μαλλον τωρα θα στοχεύσουν να τσιμπήσουν τους κατόχους Μερσεντες-Αουντι με τούρμπο 1800αρια η 1600αρια που...διαφεύγουν της υψηλής φορολογίας λόγω χαμηλών κυβικών;
Κατι για φορολόγηση με βαση την εργοστασιακή αξία λέει, που φυσικά αν γίνει ειναι σαφώς πιο δίκαιο και θα πρεπει ταυτόχρονα να μειώσει την φορολογία σε αλλους με Σεβρολέ η Σανγκ-Υογκ μεγαλου κυβισμού αλλά σαφώς μικρότερης εργοστασιακής αξίας....

http://www.tanea.gr/news/economy/ar...loghsh-twn-aytokinhtwn-eksetazei-h-kybernhsh/

[h=1]Αλλαγές στη φορολόγηση των αυτοκινήτων εξετάζει η κυβέρνηση[/h] [h=3][/h] ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: Πριν 22' |

Αλλαγές στα κριτήρια φορολόγησης των ΙΧ αυτοκινήτων εξετάζει η κυβέρνηση, όπως ανακοίνωσε χθες από την Βουλή ο υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης.

Σε απάντηση σχετικής ερώτησης του βουλευτή της ΧΑ, Χρ. Αλεξόπουλου, ο κ. Μαυραγάνης τόνισε πως υπάρχουν σκέψεις για αναπροσαρμογή στα κριτήρια φορολόγησης των αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης ενόψει της υιοθέτησης ενός νέου σταθερού φορολογικού νομοθετικού πλαισίου.

Ειδικώς ανάφερε ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο το κριτήριο φορολόγησης των ΙΧ να μην βασίζεται αποκλειστικά στον κυβισμό του οχήματος αλλά και στην εργοσταξιακή του αξία. «Πολλές φορές τα κυβικά δεν έχουν σχέση με την εργοστασιακή αξία. Κι είναι ένα θέμα που εξετάζουμε για να δούμε αν μπορούμε σε αυτό το κομμάτι της νομοθεσίας να υπάρξουν σοβαρές αλλαγές» τόνισε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός Οικονομικών.

Αναφερόμενος δε στον φόρο πολυτελούς διαβίωσης για τα οχήματα μεγάλου κυβισμού ο κ. Μαυραγάνης παρέπεμψε για το μέλλον ενδεχόμενο επανεξέτασής τους με «ισοδύναμες προτάσεις».
 

Μηνύματα
2.883
Reaction score
264
Μια ζωη προσπαθουν και ανακαλυπτουν τροπους να μας τα αρπαζουνε τα μ@νοπ@να.Τωρα δηλ καταλαβαν οτι τα κυβικα δεν εχουν σχεση με την αξια ενος αυτοκινητου????
Να δειτε που στο τελος θα πληρωνουμε ακομα πιο πολλα και δεν θα τολμαμε να αγορασουμε κατι μεγαλητερο απο 1.300 κυβικα,οπως παλια.
Ας τρεξουμε ολοι μαζι να τους ξαναφηφισουμε τους ιδιους δοσηλογους στις επομενες εκλογες.Αυτους δηλ που αγοραζουνε μεσω λιζιγκ τις αουνταρες και τα μερσεντικα,ενω ο μαλακας ο λυγουρης νεοεληνας με τις 18αρες ζαντες στο 1.000ρακι του κοιμαται τον υπνο του δικαιου και φορολογηται απο παντου.

Οσο για το μαλακας δεν υπαρχει προβλημα να το γραφουμε δημοσια γιατι η ερμηνεια του δεν ειναι προσβλητικη.Εχει υπαρξει και δικαιωση σε δικαστηριο ενος που κατηγορηθικε για εξιβριση αποκαλοντας τον αλλον μαλακα.
 

indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.291
Reaction score
4.446
Απάντηση: Νεες αλλαγές στην φορολόγηση αυτοκινήτων;

πιστευα οτι το επομενο τους βημα θα ηταν η φορολογιση αναλογα με την υποδυναμη...
 

Μηνύματα
32.093
Reaction score
26.994
Απάντηση: Νεες αλλαγές στην φορολόγηση αυτοκινήτων;

ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΗΜΕΡΑ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΕΡΦΟΡΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΤΑ ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΚΡΙΒΑ ΕΙΧ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΚΑΙ ΝΤΗΖΕΛ........

ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΕΦΟΥΜΕ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ...........
 


Μηνύματα
32.093
Reaction score
26.994
Απάντηση: Νεες αλλαγές στην φορολόγηση αυτοκινήτων;

ΑΚΟΝΙΖΟΥΝ ΤΑ ΜΑΧΑΙΡΙΑ.....

Έρχεται "σφαλιάρα" στα μικρού κυβισμού με υψηλή εργοστασιακή

Την αλλαγή των κριτηρίων φορολόγησης εξετάζει το οικονομικό επιτελείο τη κυβέρνησης σύμφωνα με δηλώσεις του υφυπουργού Οικονομικών Γιώργου Μαυραγάνη. Η πρόθεση είναι να αναπροσαρμοστούν τα κριτήρια φορολόγησης των αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης ενόψει της υιοθέτησης ενός νέου σταθερού φορολογικού νομοθετικού πλαισίου. Ο υφυπουργός ανάφερε ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο το κριτήριο φορολόγησης των ΙΧ να μην βασίζεται αποκλειστικά στον κυβισμό του οχήματος αλλά και στην εργοσταξιακή του αξία. «Πολλές φορές τα κυβικά δεν έχουν σχέση με την εργοστασιακή αξία. Κι είναι ένα θέμα που εξετάζουμε για να δούμε αν μπορούμε σε αυτό το κομμάτι της νομοθεσίας να υπάρξουν σοβαρές αλλαγές» τόνισε.

Όπως καταλαβαίνετε δεν πρόκειται να μειωθεί κάτι στη φορολογία των αυτοκινήτων, απλά προαναγγέλλεται με συγκεκαλυμμένο τρόπο, η επιπλέον φορολόγηση των ΙΧ που έχουν μεν υψηλή εργοστασιακή αξία, αλλά λόγω κυβισμού ή ρύπων δεν πληρώνουν όσα θα ήθελε ο όποιος Υπουργός σέβεται την Τρύπα του Ισολογισμού του.

Μάλιστα ο κ. Μαυραγάνης παρέπεμψε για το μέλλον ενδεχόμενο επανεξέτασης του φόρου πολυτελούς διαβίωσης για τα οχήματα μεγάλου κυβισμού με «ισοδύναμες προτάσεις». Είναι προφανές ότι τα έσοδα κι από το συγκεκριμένο μέτρο δεν απέδωσαν και βαίνουν μειούμενα για του χρόνου λόγω της εξαφάνισης από τον αυτοκινητικό χάρτη της Ελλάδας οτιδήποτε έχει κυβισμό άνω των 1.924 κ.εκ. Έτσι η επανεξέταση δεν είναι προς όφελος των πολιτών, έστω κι αν κάποιοι Μέσα πασχίσουν εναγωνίως να μας πείσουν για το αντίθετο. Σύντομα στις εφορίες θα δημιουργηθούν «πινακιδοφυλάκια» για τα πειστήρια της παρελθούσης ευμάρειας.

http://news.pathfinder.gr/automoto/news/867187.html
 

Μηνύματα
14.062
Reaction score
7.089
Απάντηση: Νεες αλλαγές στην φορολόγηση αυτοκινήτων;

«Πολλές φορές τα κυβικά δεν έχουν σχέση με την εργοστασιακή αξία. Κι είναι ένα θέμα που εξετάζουμε για να δούμε αν μπορούμε σε αυτό το κομμάτι της νομοθεσίας να υπάρξουν σοβαρές αλλαγές» τόνισε.
το καταλαβαν τελικα? μπραβο τους,τους πηρε εικοσι χρονια βεβαια.......αχρηστοι
 

Μηνύματα
32.093
Reaction score
26.994
Απάντηση: Νεες αλλαγές στην φορολόγηση αυτοκινήτων;

20 ΧΡΟΝΙΑ?
ΕΓΩ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 74-75 ΟΠΟΙΟΣ ΑΚΟΥΓΕ ΚΥΒΙΚΑ ΕΒΓΑΖΕ ΣΠΥΡΙΑ....
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.259
Reaction score
1.168
Απάντηση: Νεες αλλαγές στην φορολόγηση αυτοκινήτων;

Νομίζω ότι αυτή είναι και η σωστή φορολόγηση! με την αξία του αυτοκινήτου και όχι με τα κυβικά! 1600 το δικό μου αξίας 1500 ευρώ, 1600 του φίλου μου, αξίας 24000 να πληρώνουμε το ίδιο? δεν νομίζω, θα έπρεπε να είχε γίνει πολλά χρόνια η αλλαγή!
 

Μηνύματα
32.093
Reaction score
26.994
Απάντηση: Νεες αλλαγές στην φορολόγηση αυτοκινήτων;

ΚΑΛΑ!!

ΑΠΛΑ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΗ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ......
 

Μηνύματα
14.062
Reaction score
7.089
Απάντηση: Νεες αλλαγές στην φορολόγηση αυτοκινήτων;

και το σημερινο παραλογο.....δεν πληρωνει οποιος εχει αυτοκινητο ντιζελ ή βενζινης με χαμηλους ρυπους.Μα δεν πληρωνουμε τελος ρυπανσης αλλα τελος κυκλοφοριας.Ειναι αδικο να πληρωνει το 1200αρη 15ετιας και να μην πληρωνει το διλιτρο ντιζελ τζιποειδες.Καταλαμβανει περισσοτερο χωρο,προκαλει μεγαλυτερη φθορα στο οδοστρωμα κλπ,γιατι να μην πληρωνει? Η παραλογη λογικη που εφαρμοζεται απλα και μονο για να κινηθει η αγορα αυτοκινητου...
Τα τελη κυκλοφοριας πρεπει να βασιζονται σε ενα μερος τους στην αξια του αυτοκινητου αλλα στο μεγαλυτερο μερος πρεπει να ειναι ενα ποσοστο των περσινων εισοδων που δηλωθηκαν στην εφορια. Εβγαλες χρηματα,αρα το κυκλοφορησες αρα θα πληρωσεις. Τοσα ακριβα αυτοκινητα μενουν ακινητα γιατι οι ιδιοκτητες τους ειναι ανεργοι πλεον,δεν εχουν εισοδηματα,δεν μπορουν και να τα πουλησουν,δεν τα κυκλοφορουν τελικα και αρα γιατι να πληρωσουν τελος κυκλοφοριας?
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.979
Reaction score
45.128
Δεν μας ξεφεύγει τίποτα, έχουμε άποψη επί παντός επιστητού...
να' μαστε καλά
 

kl1

Μηνύματα
179
Reaction score
87
Απάντηση: Νεες αλλαγές στην φορολόγηση αυτοκινήτων;

ονειρο του Στουρναρα ειναι να κρατικοποιήσει τα αυτοκίνητα και ακίνητα ολων των ελληνων !!!!!!!
 

indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.291
Reaction score
4.446
Απάντηση: Νεες αλλαγές στην φορολόγηση αυτοκινήτων;

Tο υπουργείο Οικονομικών έχει καταλήξει στην φορολόγηση των αυτοκινήτων βάσει της λιανικής τους αξίας και όχι της εργοστασιακής, αφού κάποιες εισαγωγικές εταιρείες έχουν την δυνατότητα να διαμορφώνουν ανάλογα με τις φορολογικές περιστάσεις τις εργοστασιακές αξίες των μοντέλων τους, με αποτέλεσμα να μην καταβάλλουν τους φόρους.

Οπως αναφέρει «η Ημερησία» η φορολόγηση των καινούριων αλλά και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα απορρέει από την αξία Λιανικής του κάθε μοντέλου που θα δηλώνει ο κάθε εισαγωγέας στην Υπηρεσία Αξιών του Τελωνείου και θα διατηρηθούν οι συντελεστές φόρων που κυμαίνονται από 5% έως 50%.

Στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα το Τέλος Ταξινόμησης θα απορρέει από την αξία λιανικής επίσης του εκάστοτε μοντέλου αφού έχει υπολογιστεί η απομείωση της τιμής του λόγω παλαιότητας σε πραγματικό χρόνο και όχι βάσει των απαρχαιωμένων συντελεστών.

Αλλαγές στα τεκμήρια και το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης

Σημαντικές αλλαγές έρχονται για τους ιδιοκτήτες ΙΧ στο κόστος χρήσης των αυτοκινήτων, αφού τα τεκμήρια αλλά και ο Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης δεν θα επιβάλλεται πλέον βάσει των κυβικών του κινητήρα αλλά βάσει της Αξίας Λιανικής κάποιου αυτοκινήτου.

Πρακτικά αυτό σημαίνει πως ο ιδιοκτήτης ενός αυτοκίνητο 2.000 κυβικών που είναι 5ετίας δεν θα καταβάλλει Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης αφού το τεκμήριο του θα μειωθεί πάρα πολύ.

Αντίθετα όσοι έχουν υπερπολυτελή αυτοκίνητα αξίας από 40.000 χωρίς όμως να κινούνται από μεγάλους κινητήρες θα... πληρώσουν, καθώς και το τεκμήριο θα είναι υψηλότερο ενώ παράλληλα θα πρέπει να καταβάλλουν και τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης που θα τους αναλογεί.



http://www.defencenet.gr/defence/item/αλλάζει-η-φορολόγηση-αυτοκινήτων
 

Μηνύματα
14.062
Reaction score
7.089
Απάντηση: Νεες αλλαγές στην φορολόγηση αυτοκινήτων;

ειναι ωραιο να βλεπεις το ΥΠΟΙΚ θα να ανακαλυπτει μετα απο τοσα χρονια το αυτονοητο
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.732
Reaction score
4.423
Απάντηση: Νεες αλλαγές στην φορολόγηση αυτοκινήτων;

Και από που θα βγάζουν τις αξίες για τα σε κυκλοφορία αυτοκίνητα;

Παράδειγμα:
Τζιποειδές 3λιτρο μτχ 3ετίας(καινουργίο είχε πάνω απο 40000),πόσο θα το ορίσουν ως αξία;
Γιατί ο ιδιοκτήτης του αν βρεί να το πουλήσει με 10-12000 θα κάνει κωλοτούμπες.
Σπορ 2λιτρο μτχ 3ετιας(αξία πέριξ των 30000 καινούργιο).Μτχ έχει κανά 15000 εύκολα.
Αρά ποιός πρέπει να πληρώσει περισσότερα;
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.427
Απάντηση: Νεες αλλαγές στην φορολόγηση αυτοκινήτων;

Oσοι αγορασαν "ακριβουτσικο" αυτοκινητο , γιατι να πληρωσουν αυξημενο φορο, δεν εχουν πληρωσει ηδη τον αναλογουντα βασει των εισοδηματων τους που δηλωσαν και αποδεδειγμενα φορολογηθηκαν; Εννοω δηλ., καποιος που "μαζευε" καποια φραγκακια ολα τα χρονια πηρε και το εφ΄απαξ του και αγορασε ενα "ανθρωπινο" αυτ/το, γιατι να πληρωσει νεο φορο και μαλιστα "πολυτελους διαβιωσης"; Διπλος φορος στο ιδιο εισοδημα;
 

Μηνύματα
10.431
Reaction score
4.909
Απάντηση: Νεες αλλαγές στην φορολόγηση αυτοκινήτων;

Παντως αυτό ειναι δικαιότερο παρα να πληρώνει ο κάτοχος του Σεβρολέ Καπτίβα των 2.4 lt πολύ περισσότερα απο τον κάτοχο Mercedes 1800 κυβικών τούρμπο, ενω το αμάξι του δεύτερου στοίχισε πολύ περισσότερα....
Υποθέτω πάντως πως θα το εφαρμόσουν στα καινούργια απο εδω και πέρα γιατι στα παλιά ...που θα βρουν την λιανική τιμή;
Φυσικά το ιδεώδες θα ήταν να μην πληρώναμε τίποτε και να μας χορηγούσαν και την βενζίνη δωρεάν....αυτά όμως μετα που θα εξορύξουμε τα πετρέλαια και τον λοιπό τεράστιο ορυκτό πλούτο, μεχρι τότε Βαγγέλη υπάρχουν πολλές συντάξεις να πληρωθούν και τα λεφτά δεν υπάρχουν....οπότε δυστυχώς θα τρώμε και διπλή και τριπλή φορολόγηση για το ίδιο φορολογημένο αντικείμενο.....
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.427
Απάντηση: Νεες αλλαγές στην φορολόγηση αυτοκινήτων;

Συμφωνω με το πνευμα του νομου (φορολογηση αναλογα με την τιμη κτησης), αλλα διαφωνω με την διπλοτριπλη φορολογηση. Ελπιζω ομως να εφαρμοστει και να πιαστουν μερικοι 'μπατιρηδες" εμποροι που δηλωνουν 5000€ και αγοραζουν μπεμπα διλιτρη μετα ρυμουλκουμενου σκαφους!
 

Μηνύματα
3.345
Reaction score
460
Απάντηση: Νεες αλλαγές στην φορολόγηση αυτοκινήτων;

Θα μπορουσαν να φορολογουν τα ιχ αναλογα με την υποδυναμη τους,οπως γινεται στην Γερμανια.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.815
Μηνύματα
3.028.877
Members
38.498
Νεότερο μέλος
antikotsos
Top