Γειά σε όλους,
Πρώτη φορά στο forum σας και χαίρομαι που σας βρίσκω διότι αφ'ενός δηλώνω παντελώς άσχετη από θέματα ADSL, ζω και σε μία χώρα όπου σχεδόν κάθε τι επίσημο είναι και μή αξιόπιστο και κάποιος σαν και μένα δεν έχει στον ήλιο μοίρα αν δεν έχει και καλούς φίλους να του πουν πώς να απεγκλωβιστεί απο την ομηρία της γραμμής ΑΡΥΣ από την HOL. Δεν θα σας κουράσω, τα ξέρετε, είχα πάροχο την HOL, καθυστερήσεις 8Mbps που δεν ήταν, μή παροχή εδώ και 5 μήνες, πήγα 2 φορές για ακύρωση, το πρόβλημα δεν λύνεται απο αυτούς, ο ΟΤΕ σηκώνει τα χέρια διότι βλέπει βρόγχο λέει ακόμα, βάλτε και ό,τι άλλο μπορεί να ταλαιπωρήσει τον πελάτη, και είμαι έτοιμη για λύσεις δραματικές..
c:
Θα ήθελα να σας ρωτήσω τι προτείνετε να κάνω ώστε να με αφήσει ήσυχη η wall_1 ---εταιρεία αυτή και φυσικά να μη τους πληρώσω. Θα ήθελα να προστατευτώ νομικά, να τους κάνω μήνυση με απαίτηση αποζημίωσης. τι πρέπει να έχω στα χέρια μου για αυτό;
σας ευχαριστώ όλους!
Πρώτη φορά στο forum σας και χαίρομαι που σας βρίσκω διότι αφ'ενός δηλώνω παντελώς άσχετη από θέματα ADSL, ζω και σε μία χώρα όπου σχεδόν κάθε τι επίσημο είναι και μή αξιόπιστο και κάποιος σαν και μένα δεν έχει στον ήλιο μοίρα αν δεν έχει και καλούς φίλους να του πουν πώς να απεγκλωβιστεί απο την ομηρία της γραμμής ΑΡΥΣ από την HOL. Δεν θα σας κουράσω, τα ξέρετε, είχα πάροχο την HOL, καθυστερήσεις 8Mbps που δεν ήταν, μή παροχή εδώ και 5 μήνες, πήγα 2 φορές για ακύρωση, το πρόβλημα δεν λύνεται απο αυτούς, ο ΟΤΕ σηκώνει τα χέρια διότι βλέπει βρόγχο λέει ακόμα, βάλτε και ό,τι άλλο μπορεί να ταλαιπωρήσει τον πελάτη, και είμαι έτοιμη για λύσεις δραματικές..
Θα ήθελα να σας ρωτήσω τι προτείνετε να κάνω ώστε να με αφήσει ήσυχη η wall_1 ---εταιρεία αυτή και φυσικά να μη τους πληρώσω. Θα ήθελα να προστατευτώ νομικά, να τους κάνω μήνυση με απαίτηση αποζημίωσης. τι πρέπει να έχω στα χέρια μου για αυτό;
σας ευχαριστώ όλους!