Οδική Ασφάλεια: Έμμεση Αναγνώριση Λαθών

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
4ΤΡΟΧΟΙ said:
Με νομοθετική ρύθμιση που θα κατατεθεί τις επόμενες εβδομάδες στη Βουλή αναμένεται να ενταχθούν στο καθεστώς απόσυρσης μοτοσικλετών και όλα τα παπάκια–βεσπάκια κάτω των 50 κυβικών εκατοστών. Όπως είναι γνωστό, αυτά είχαν εξαιρεθεί από τα μέτρα απόσυρσης που είχαν εξαγγελθεί προ μηνών, με αποτέλεσμα το μέτρο αυτό να αποτύχει «πανηγυρικά» στην πράξη. Η νομική «επιδιόρθωση» αποτελεί, αν μη τι άλλο, ένα ουσιαστικό βήμα προς τα εμπρός αλλά και μια έμμεση αναγνώριση του σοβαρού εκείνου οργανωτικού λάθους.


Το δεύτερο λάθος που εμμέσως αναγνωρίστηκε, για το οποίο τώρα υπάρχουν ελπίδες επανόρθωσης, είναι τα όρια ταχυτήτων στο εθνικό και στο επαρχιακό οδικό δίκτυο. Αφού κατεδηλώθη και απεδείχθη στην πράξη για πολλά χρόνια ότι τα «ισχύοντα όρια» -εκτός οποιασδήποτε αντικειμενικής πραγματικότητας- εξυπηρετούσαν εισπρακτικούς και μόνο σκοπούς και τίποτε άλλο, παρά τα αντιθέτως υποστηριζόμενα, τώρα οι αρμόδιοι σκέφτονται τα όρια αυτά να ανέβουν κατά 20-30 χιλιόμετρα, ανάλογα με την περίπτωση.


Με την ευκαιρία, σας υπενθυμίζουμε τα όρια ταχυτήτων σε χιλιόμετρα που ισχύουν σήμερα στη χώρα μας:


Επιβατικό: σε κατοικημένες περιοχές 50, σε αυτοκινητόδρομο 120, σε οδό ταχείας κυκλοφορίας 110, στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο 90.


Επιβατικό με ρυμουλκούμενο: σε κατοικημένες περιοχές 50, σε αυτοκινητόδρομο 80, σε οδό ταχείας κυκλοφορίας 80, στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο 80.


Λεωφορείο: σε κατοικημένες περιοχές 50, σε αυτοκινητόδρομο 90, σε οδό ταχείας κυκλοφορίας 90, στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο 80.


Λεωφορείο μεταφοράς μαθητών: σε κατοικημένες περιοχές 50, σε αυτοκινητόδρομο 60, σε οδό ταχείας κυκλοφορίας 60, στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο 60.


Φορτηγό βάρους μικρότερου των 3.5 τόνων: σε κατοικημένες περιοχές 50, σε αυτοκινητόδρομο 90, σε οδό ταχείας κυκλοφορίας 90, στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο 80.


Φορτηγό βάρους μεγαλύτερου των 3.5 τόνων: σε κατοικημένες περιοχές 50, σε αυτοκινητόδρομο 80, σε οδό ταχείας κυκλοφορίας 80, στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο 80.


Δίτροχο με κυβισμό κάτω των 125 κ.εκ: σε κατοικημένες περιοχές 50, σε αυτοκινητόδρομο 70, σε οδό ταχείας κυκλοφορίας 70, στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο 70.


Δίτροχο με κυβισμό άνω των 125 κ.εκ: σε κατοικημένες περιοχές 50, σε αυτοκινητόδρομο 120, σε οδό ταχείας κυκλοφορίας 110, στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο 90.
 

Μηνύματα
17.717
Reaction score
25.504
καλα μη χαιρεσαι και πολυ. στους αυτοκινητοδρομους δε θα ανεβει το οριο. ετσι και αλλιως ακομα και το τελευταιο προπυργιο των μεγαλων ταχυτητων (autobanh) εχει πλεον οριο και αυτο δεν εινια τα 200!
την τελευταια φορα που ταξιδεψα στην ευρωπη με αυτοκινητο δεν ειδα πουθενα ενθαρυντικα ορια πχ 150Kmh
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
Δίτροχο με κυβισμό κάτω των 125 κ.εκ: σε κατοικημένες περιοχές 50, σε αυτοκινητόδρομο 70, σε οδό ταχείας κυκλοφορίας 70, στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο 70.


Δίτροχο με κυβισμό άνω των 125 κ.εκ: σε κατοικημένες περιοχές 50, σε αυτοκινητόδρομο 120, σε οδό ταχείας κυκλοφορίας 110, στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο 90.
Και τι σχεση εχουν τα κυβικα με την ταχητητα ή με την ''επικινδυνοτητα''?????

Δηλ αν εχεις 125κεκ κινδυνευεις αν πας με 120χλμ ενω αν εχεις 150κεκ δεν κινδυνευεις??????
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Πάνο, δεν χαίρομαι.......
Απλά ελπίζω!!



Γιώργο η διαφορά του ορίου στα μηχανάκια/ μοτοσυκλέτες ΔΕΝ είναι παράλογη!
Ένα σκούτερ πχ 125 κ.εκ. δεν είναι το ίδιο ασφαλές με μια μοτ/τα των 600 κ.εκ.

Ο διαχωρισμός έπρεπε να γίνει κάπου.
Και προφανώς επέλεξαν τα 125 κ.εκ. λόγω των διπλωμάτων σε σκαλοπάτια........



Ναι.....Η ταχύτητα ΔΕΝ έχει να κάνει με την επικινδυνότητα.
Αλλά άντε να τους πείσεις γι αυτό.
Εδώ δεν τα κατάφεραν μελέτες από το εξωτερικό, με λόγια θα τους κάνουμε να αλλάξουν ???? :evil: :evil: :evil:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.902
Μηνύματα
3.033.378
Members
38.519
Νεότερο μέλος
mrkgeo
Top