Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Μηνύματα
887
Reaction score
1.604
Δεν χρειάζεται παντού να βάλουμε σαμπς . Εκτός και εάν μιλάμε για δορυφοράκια με 6,5 άρια ή 8ιντσα μιντ γούφερς.
Ας πούμε γνωστός με παλιά klipsch με 2 12ιντσα ,ανά ηχείο δεν θα χρειαστεί ποτέ σαμπ για να ακούσει μουσική.
Ομοίως κάποιος με b&w 801 , με 15ιντσο γούφερ.
Η κάποιος άλλος με westlake με δύο 15ιντσα γούφερς και πάει λέγοντας.
Μπορεί τέτοια ηχεία, με την κατάλληλη καμπίνα φυσικά να έχουν καλό μπάσο, αλλά δεν έχεις αρκετά "εργαλεία" που σου προσθέτει ένα ή περισσότερα subs.
Δεν έχεις δυνατότητα να φέρεις το μπάσο εκεί που το θες μέσω τοποθέτησης γιατί αλλού είναι καλύτερα για τα mid & highs και αλλού για το πιο "ομαλό" και "στακάτο" μπάσο.
Δεν μπορείς να δαμάσεις τα room modes όπως με πολλαπλά subs τοποθετημένα στις κατάλληλες θέσεις.
Με τα πολύ μεγάλα woofers σε τέτοια ηχεία, συνήθως δεν έχουν καλό έλεγχο. Δεν μπορούν να κοντράρουν ένα σωστό (δεν θα πω μουσικό subwoofer γιατί η έκφραση μου θυμίζει πολύ audiophile snake oil σαν έκφραση) και γρήγορο sub.

Μπορούν να κάνουν καλή δουλειά, αλλά πάλι αν ενσωματωθούν σωστά στο ίδιο σύστημα 2 ή περισσότερα sub πάλι θα είναι καλύτερο το αποτέλεσμα, θα υπάρχει βελτίωση.
 

Μηνύματα
139
Reaction score
296
....Αυτό όταν μιλάμε για μουσική από αληθινά όργανα.....
θα συμφωνησω απολυτα....επι παραδειγματι μπορουμε να ηχογραφησουμε αψογα μια ακουστικη κιθαρα....κ βαζουμε να παιξει απο το ηχογραφημενο αρχειο....εννοειται οτι με επεξεργασια του αρχειου, κ με τους καταλληλους ενισχυτες κ sub, μπορω να κανω να δονειται ολο το δωματιο,.....σε καποιους αρεσει ετσι..σε μενα αρεσει να ακουγεται οσο πιο κοντα γινεται οπως αν επαιζε καποιος κιθαρα στο δωματιο...
 

Μηνύματα
887
Reaction score
1.604
....Αυτό όταν μιλάμε για μουσική από αληθινά όργανα.....
θα συμφωνησω απολυτα....επι παραδειγματι μπορουμε να ηχογραφησουμε αψογα μια ακουστικη κιθαρα....κ βαζουμε να παιξει απο το ηχογραφημενο αρχειο....εννοειται οτι με επεξεργασια του αρχειου, κ με τους καταλληλους ενισχυτες κ sub, μπορω να κανω να δονειται ολο το δωματιο,.....σε καποιους αρεσει ετσι..σε μενα αρεσει να ακουγεται οσο πιο κοντα γινεται οπως αν επαιζε καποιος κιθαρα στο δωματιο...
Με σωστά ρυθμισμένα subs & σύστημα θα έχεις ακριβώς αυτό που λες, το αληθοφανές αποτέλεσμα.
Αν θες να δονάει τον χώρο και το πιάνο, γίνεται, δεν είναι βεβαίως το "reference" αυτό, αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
 

Μηνύματα
20.966
Reaction score
15.746
Μπορεί τέτοια ηχεία, με την κατάλληλη καμπίνα φυσικά να έχουν καλό μπάσο, αλλά δεν έχεις αρκετά "εργαλεία" που σου προσθέτει ένα ή περισσότερα subs.
Δεν έχεις δυνατότητα να φέρεις το μπάσο εκεί που το θες μέσω τοποθέτησης γιατί αλλού είναι καλύτερα για τα mid & highs και αλλού για το πιο "ομαλό" και "στακάτο" μπάσο.
Δεν μπορείς να δαμάσεις τα room modes όπως με πολλαπλά subs τοποθετημένα στις κατάλληλες θέσεις.
Με τα πολύ μεγάλα woofers σε τέτοια ηχεία, συνήθως δεν έχουν καλό έλεγχο. Δεν μπορούν να κοντράρουν ένα σωστό (δεν θα πω μουσικό subwoofer γιατί η έκφραση μου θυμίζει πολύ audiophile snake oil σαν έκφραση) και γρήγορο sub.

Μπορούν να κάνουν καλή δουλειά, αλλά πάλι αν ενσωματωθούν σωστά στο ίδιο σύστημα 2 ή περισσότερα sub πάλι θα είναι καλύτερο το αποτέλεσμα, θα υπάρχει βελτίωση.
Δεν διαφωνώ με αυτά που λες και είναι ήδη γνωστά.
Ομως , δεν έχουν όλοι την ίδια πρεμούρα να φέρουν το μπάσσο με πολλαπλά σαμπς εκεί που πρέπει στον χώρο.
Τα room modes μπορείς εν μέρη να τα τιθασεύσεις με την κατάλληλη τοποθέτηση των ηχείων στον χώρο. Βλέπε Μπούτια .
Με σωστά ρυθμισμένα subs & σύστημα θα έχεις ακριβώς αυτό που λες, το αληθοφανές αποτέλεσμα.
Αν θες να δονάει τον χώρο και το πιάνο, γίνεται, δεν είναι βεβαίως το "reference" αυτό, αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Αυτό ακριβώς !
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα , ή ενδεχομένως λουκάνικο. :rofl:
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
4.895
Reaction score
5.141
Μπορεί τέτοια ηχεία, με την κατάλληλη καμπίνα φυσικά να έχουν καλό μπάσο, αλλά δεν έχεις αρκετά "εργαλεία" που σου προσθέτει ένα ή περισσότερα subs.
Δεν έχεις δυνατότητα να φέρεις το μπάσο εκεί που το θες μέσω τοποθέτησης γιατί αλλού είναι καλύτερα για τα mid & highs και αλλού για το πιο "ομαλό" και "στακάτο" μπάσο.
Δεν μπορείς να δαμάσεις τα room modes όπως με πολλαπλά subs τοποθετημένα στις κατάλληλες θέσεις.
Με τα πολύ μεγάλα woofers σε τέτοια ηχεία, συνήθως δεν έχουν καλό έλεγχο. Δεν μπορούν να κοντράρουν ένα σωστό (δεν θα πω μουσικό subwoofer γιατί η έκφραση μου θυμίζει πολύ audiophile snake oil σαν έκφραση) και γρήγορο sub.

Μπορούν να κάνουν καλή δουλειά, αλλά πάλι αν ενσωματωθούν σωστά στο ίδιο σύστημα 2 ή περισσότερα sub πάλι θα είναι καλύτερο το αποτέλεσμα, θα υπάρχει βελτίωση.
Δεν αντιλέγω, αλλά γιατί να να φέρω το χαμηλό εκεί που θέλω! Το χαμηλό πρέπει να είναι εκεί που έχει ρυθμιστεί κατά την εγγραφή. Κατά την ακρόαση, πιστεύω ότι δεν θα πρέπει να επεμβαίνει κανένα ρυθμιστικό.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
2.410
Reaction score
7.661
Αυτό όταν μιλάμε για μουσική από αληθινά όργανα και όχι από σύνθια.
γιατί τα σύνθια δεν είναι αληθινά όργανα;; ότι όργανα έγιναν μέχρι το 1910 είναι αληθινά;;; :p :p
αλλά βέβαια άμα ακούς τις φλογέρες του μαντζιόνε!!!

Κάτσε να βάλω ένα ...αντρίκιο - "μεθανιώτικο" να ζεσταθούν τα σαμπς :p

 

Μηνύματα
20.966
Reaction score
15.746
Δεν αντιλέγω, αλλά γιατί να να φέρω το χαμηλό εκεί που θέλω! Το χαμηλό πρέπει να είναι εκεί που έχει ρυθμιστεί κατά την εγγραφή. Κατά την ακρόαση, πιστεύω ότι δεν θα πρέπει να επεμβαίνει κανένα ρυθμιστικό.
Είσαι λάθος.
Το χαμηλό στον εκάστοτε χώρο αναπαράγεται όπως γουστάρει ο χώρος και όχι όπως γουστάρεις εσύ.
Γκεκε? ο χώρος είναι το αφεντικό , και εσύ και τα ηχεία και τα μηχανήματα είσαστε απλά δούλοι του. :rofl:
 

Μηνύματα
887
Reaction score
1.604
Δεν διαφωνώ με αυτά που λες και είναι ήδη γνωστά.
Ομως , δεν έχουν όλοι την ίδια πρεμούρα να φέρουν το μπάσσο με πολλαπλά σαμπς εκεί που πρέπει στον χώρο.
Τα room modes μπορείς εν μέρη να τα τιθασεύσεις με την κατάλληλη τοποθέτηση των ηχείων στον χώρο. Βλέπε Μπούτια .

Αυτό ακριβώς !
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα , ή ενδεχομένως λουκάνικο. :rofl:
Συμφωνούμε.
Και καμμιά φορά είναι οκ και το καλό ακόμα και το μέτριο αποτέλεσμα.
Όσο ανεβαίνεις στην "ακρίβεια" τόσο μικρότερη και η διαφορά από ένα σημείο και έπειτα άλλωστε.

Το τελευταίο δεν γίνεται εύκολα και πολλές φορές είναι και αδύνατο σε κάποιους χώρους (είτε λόγω γεωμ. διαστάσεων, φυσικών περιορισμών, περιορισμού εκ των ηχείων, κλπ κλπ).
 

Μηνύματα
4.894
Reaction score
8.388
Δεν αντιλέγω, αλλά γιατί να να φέρω το χαμηλό εκεί που θέλω! Το χαμηλό πρέπει να είναι εκεί που έχει ρυθμιστεί κατά την εγγραφή. Κατά την ακρόαση, πιστεύω ότι δεν θα πρέπει να επεμβαίνει κανένα ρυθμιστικό.
Μα, η ουσία είναι ότι δεν πάει κάποιος να φέρει το μπάσο εκεί που θέλει, αλλά εκεί που πρέπει να είναι. Και επειδή καλά είναι τα ηχεία που κατεβαίνουν χαμηλά εκ κατασκευής, αλλά ο χώρος δεν τους το επιτρέπει, γι'αυτό συνίσταται η χρήση των σαμπς. Διαφωνώ ως προς την αποφυγή χρήσης κάποιου ρυθμιστικού ( σε αντίθεση με ό,τι πίστευα παλιότερα ). Έχει αναφερθεί και στο παρελθόν, τόσα ρυθμιστικά έχουν χρησιμοποιηθεί κατά την εγγραφή και σε τελική ( άντε, δική μου ) ανάλυση, αν γίνει σωστή χρήση κάποιου ρυθμιστικού, πλέον είναι fine by me!
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
4.895
Reaction score
5.141
γιατί τα σύνθια δεν είναι αληθινά όργανα;; ότι όργανα έγιναν μέχρι το 1910 είναι αληθινά;;; :p :p
αλλά βέβαια άμα ακούς τις φλογέρες του μαντζιόνε!!!

Κάτσε να βάλω ένα ...αντρίκιο - "μεθανιώτικο" να ζεσταθούν τα σαμπς :p

Ok απαραίτητα εδω τα σαμπσ, είπαμε όμως, περί ορέξες.......

 

Μηνύματα
20.966
Reaction score
15.746
γιατί τα σύνθια δεν είναι αληθινά όργανα;; ότι όργανα έγιναν μέχρι το 1910 είναι αληθινά;;; :p :p
αλλά βέβαια άμα ακούς τις φλογέρες του μαντζιόνε!!!

Κάτσε να βάλω ένα ...αντρίκιο - "μεθανιώτικο" να ζεσταθούν τα σαμπς :p

Ρε άει πάγαινε , που θα μας πείς για τα μουσικά όργανα από το 1910 και εντεύθεν .:rofl:
 


Μηνύματα
139
Reaction score
296
εν τελει το ζητημα ειναι το τι γοητευει κ ερεθιζει τον φλοιο του εγκεφαλου μας....
.....Το βασικό κέντρο υποδοχής της πληροφορίας του ακουστικού συστήματος, ο ακουστικός φλοιός, βρίσκεται στον κροταφικό λοβό και πιο συγκεκριμένα καταλαμβάνει το μέσο οπίσθιο τμήμα της άνω κροταφικής έλικας. Περιλαμβάνει τις περιοχές Μπρόντμαν 41 και 42, που είναι γνωστές σαν πρωτοταγής ακουστικός φλοιός και συνδετικός ακουστικός φλοιός, αλλά και σαν αρχέγονος και δευτερογενής ή συνειρμικός ακουστικός φλοιός αντίστοιχα. Και οι δυο περιοχές έχουν παρόμοια δράση και είναι απαραίτητες στην υποδοχή και επεξεργασία των σημάτων που μεταδίδουν οι ακουστικοί υποδοχείς, προκειμένου να παραχθεί η αίσθηση της ακοής. Αλληλεπιδρούν δε και με άλλες περιοχές του κροταφικού και μετωπιαίου λοβού κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας του σήματος. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι κάθε περιοχή του πρωτοταγούς φλοιού ενεργοποιείται για μια συγκεκριμένη ηχητική συχνότητα και, στην περίπτωση του μουσικού ήχου, για μια συγκεκριμένη νότα και τόνο.........
τονιζω την αλληλεπιδραση του ακουστικου φλοιου με τον κροταφικο και μετωπιαιο λοβο...
επομενως δεν ειναι διολου παραξενο που ο καθενας μας αντιλαμβανεται και νιωθει κ επιθυμει κ ευχαριστιεται διαφορετικα τον ηχο..για να μην το προχωρησω , πως στα ιδια μηχανηματα, με την ιδια ακουστικη οξυτητα, σε δυο διαφορετικους ανθρωπους ο εγκεφαλος τους να `ακουει` διαφορετικα.....χωρια τι συναισθηματα -διαφορετικα- προκαλουν οι αλληλοσυναψεις με ολο τον εγκεφαλο....ψυχοακουστικη....απιστευτη πολυπλοκοτης...
δια τουτο δεν χρειαζεται να μαλωνουμε....οτι ευχαριστει τον καθενα...
και να συμπληρωσω οτι οι ηχοι που ακουμε απο μικροι κ επι σειρα ετων μετα, `ὲκπαιδευουν``προγραματιζουν`διαφοροποιουν``την λειτουργια του ακουστικου φλοιου, κ των συναψεων του και του ιδιου αλλα κ με το συνολο του εγκεφαλου....ο εγκεφαλος δεν ειναι ενας παθητικος δεκτης των ερεθισματων...εξελισσεται κ διαφοροποιειται με διαφορετικους τροπους σε διαφορετικα ακουστικα-εν προκειμενω -ερεθισματα
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος Tesla fanboi
Editor
Μηνύματα
40.843
Reaction score
89.653
Μπορείτε να εκθειαζετε το χαβά της πθολής σας όσο θέλετε, και γω μαζί σας έτσι για τη φάση, αλλά όταν μιλάμε για αναπαραγωγή μουσικής, χωρίς σαμπ γιου φάουλ.
 


Dimifoot

Catsicofoot
Editor
Μηνύματα
21.420
Reaction score
56.029
Φαινεται πως κάποιοι δεν μαθαίνουν με τίποτα, όσο και να εξηγηθεί-αναλυθεί ένα ζήτημα.
Κάποια στιγμή μπορούμε να εγκαταλείπουμε την προσπάθεια επεξήγησης, διότι προφανώς δεν έχει νόημα.

Δηλαδή όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
13.930
Reaction score
41.488

Δεν διαφωνώ με αυτά που λες και είναι ήδη γνωστά.
Ομως , δεν έχουν όλοι την ίδια πρεμούρα να φέρουν το μπάσσο με πολλαπλά σαμπς εκεί που πρέπει στον χώρο.
Τα room modes μπορείς εν μέρη να τα τιθασεύσεις με την κατάλληλη τοποθέτηση των ηχείων στον χώρο. Βλέπε Μπούτια .

Αυτό ακριβώς !
Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα , ή ενδεχομένως λουκάνικο. :rofl:
Πολυαγαπημένε μας JMF,αναρωτιέμαι αν έχουν εμπεδωθεί όσα έχουν αναλυθεί στις παρουσιάσεις από setup του υποφαινομένου...Καθότι ο ίδιος εφαρμόζω κατάλληλη όπως αναφέρεις τοποθέτηση με σκοπό την ομαλή ενσωμάτωση sub χωρίς DSP με παράλληλη εξομάλυνση των φαινομένων από υποχωρήσεις boundaries και συνιστώσες ιδιορρυθμών,παρά την επίτευξη πλήρους απόκρισης στο κάτω όριο αποκλειστικά από τα main ηχεία.

Δική μου άποψη δε περί οργάνων και ορέξεως είναι...πουλόφωνο.Το ίδιο πολλοί μπορεί να περιφρόνησαν,το...χαβά του όμως ουδείς.:sneaky:
 
Last edited:

Μηνύματα
1.417
Reaction score
3.407
..δια τουτο δεν χρειαζεται να μαλωνουμε....οτι ευχαριστει τον καθενα...
...ο εγκεφαλος δεν ειναι ενας παθητικος δεκτης των ερεθισματων...
Σωστά. Αλλα ακριβως για όσα αναφερεις δεν μπορείς να εμπιστευτείς το προσωπικο γούστο.
Το κακό (και λίγο δύσκολο) ειναι ότι χρειαζεται να αρεσει και σε αλλους.
 

Μηνύματα
1.436
Reaction score
1.782
Κάτσε μην ξεχάσουμε και τα βασικά ... Το να μην έχεις bias είναι bias. Άσε που δεν είναι ανθρώπινο χαρακτηριστικό να μην έχεις , απο όπου και εξηγείτται το παραπάνω αρχικά εμαφαινόμενο ως οξύμωρον.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
13.930
Reaction score
41.488
Κάτσε μην ξεχάσουμε και τα βασικά ... Το να μην έχεις bias είναι bias. Άσε που δεν είναι ανθρώπινο χαρακτηριστικό να μην έχεις , απο όπου και εξηγείτται το παραπάνω αρχικά εμαφαινόμενο ως οξύμωρον.
Η δραστηριότητα στην οποία μπορεί να εμφανίζει καθένας μας πολωτική προδιάθεση τείνει να μας κατευθύνει και στις υπόλοιπες...Παραδείγματος χάριν,όποιος απεχθάνεται την ενσωμάτωση αυτόνομων sub,όχι μόνο δεν θα προέβαινε σε ενδελεχή διαχείριση απόκρισης στις χαμηλές οκτάβες,αλλά επιπλέον θα έτεινε ν'ακούει γενικότερα μουσικά έργα για το περιεχόμενο των οποίων θα έκρινε - συνήθως εσφαλμένα - ότι δεν χρειάζεται ιδιαίτερη μέριμνα στις κατώτερες χαμηλές...

Εάν λοιπόν δεχόμασταν ότι η πολωτική προδιάθεση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ανθρώπινης φύσης,σκοπός θα ήταν να στρέφεται τουλάχιστον προς σκέψεις και δράσεις που θ'απέβαιναν ωφέλιμες...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
161.122
Μηνύματα
2.551.450
Members
36.274
Νεότερο μέλος
Pit
Top