Ο Jay-Z στην Αθήνα!

GTX

Reaction score
39
Χτές λοιπόν ήταν η συναυλία του γνωστού rapper στο Αθηνών Αρένα!

Φαντάζομαι βέβαια δεν είστε και πολλοί οι fans αλλά πήγε κανένας άλλος αλήθεια??? :mrgreen: :mrgreen:

Γενικά εγώ δεν είμαι φανατικός του είδους (καλά δεν είμαι και άσχετος :D) αλλά μπορώ να πώ οτι πέρασα πάρα πολύ καλά!!!
Το κλίμα φοβερό με μοναδικό αρνητικό της βραδιάς τη μεγάλη καθυστέρηση και ταλαιπωρία του κόσμου αφού τα εισητήρια λέγανε οτι οι πόρτες ανοίγουν στις 19.00 και τελικά το support (Αρτέμης & Ευθύμης) βγήκε στις 21.30 και ο Jay-Z στις 23.40 όπου και τραγούδησε για 2 περίπου ώρες :D. Ο Jay-Z πάντως πολύ εντυπωσιακός ειδικά τα freestyle που έκανε :shock: :shock:

Η Beyonce φυσικά δεν εμφανίστηκε στη σκηνή, παρ'όλο που πολλοί περιμένανε οτι μπορεί να τραγουδούσαν μαζί κάποια απο τα ντουέτα τους οπως έγινε σε άλλες συναυλίες. Πάντως εθεάθηκε στο parking να περιμένει το τέλος της συναυλίας μέσα σε μια merc με πολύ συνοδεία :wink:

Πάρτε και 2 φώτο :wink:

xfader

Segregation supporter
Administrator
Reaction score
98.057
Ήμουν από κάτω σου όπως βλέπεις κι από τη φωτό (και επάνω στη σκηνή πριν τον Jay-Z :wink: ).

To live ήταν καλό αν κι ο Jay-Z βαριόταν λίγο. Τον έχω δει στη Νέα Υόρκη και δεν είχε καμιά σχέση με χθές, πράγμα εντελώς λογικό βέβαια.

Reaction score
786
ak1s said:
Αυτοί οι Αρτέμης & Ευθύμης ποιοί/τι είναι; Λέγανε τίποτις;
Αρτέμης & Ευθύμης = Δυο απο τους Terror X Crew

O Jay-Z δεν ειναι κακος, αλλα η διαφημιση (μεγαλυτερος rapper στον πλανητη και τετοια) ηταν υπερβολικοτατη.
Απορω παντως με τις συναυλιες που γινονται στον χωρο αυτο, ο οποιος ειναι κανονικα σκυλοπίστα αν δεν κανω λαθος...

Reaction score
0
Μπρούτζος Θεμιστοκλής said:
ak1s said:
Αυτοί οι Αρτέμης & Ευθύμης ποιοί/τι είναι; Λέγανε τίποτις;
Αρτέμης & Ευθύμης = Δυο απο τους Terror X Crew

O Jay-Z δεν ειναι κακος, αλλα η διαφημιση (μεγαλυτερος rapper στον πλανητη και τετοια) ηταν υπερβολικοτατη.