Παλιό Fiat Punto με χοντρή ζημιά σε κινητήρα,τι επιλογές έχω?

Μηνύματα
2.289
Reaction score
1.269
Θέλω τη βοήθεια σας όσοι έχετε εμπειρία.
Χάλασε σοβαρά ο κινητήρας μου και δεν αξίζει η επισκεύη.
Έχω Punto Sporting Ιαν-2004 (Facelift) 1.4cc/95hp (275.000km) και εχθές με ενημέρωσε ο τεχνικός οτι έχω κάψει 2η φορά φλάτζα κεφαλής,θέλει ρεκτιφιέ κτλ κτλ και μου έλεγε κοστολόγια τύπου 1200€...
Μεταχειρισμένος κινητήρας τελειωμένη δουλειά 900€ (γιατί έχει λιγότερα λυσήματα)

Δεν σκοπεύω να πάρω άλλο (για την ώρα) και ήθελα να μου πείτε τι επιλογές έχω για το παλιό...δηλαδή:

1) Αν πάρω από μάντρα μεταχειρισμένο κινητήρα,δίνουν εγγύηση για τέτοια περίπτωση?Αξίζει να ασχοληθώ με την επισκεύη του αυτοκινήτου γενικά?

2) Αν θεωρητικά το φτιάξω και γίνει καλή δουλειά,υπάρχει περίπτωση να μου βγάλει άλλο χοντρό παλούκι σε άλλο τμήμα το αμάξι λόγω πολυκαιρίας ή δεν υπάρχουν άλλες τόσο δαπανηρές ζημιές?

3) Υπάρχουν μάντρες που αναλαμβάνουν να το μαζέψουν και σε πληρώνουν???Και πόσα?

4) Να το κρατήσω στον κήπο μου δοκιμάζοντας να πουλάω ότι μπορώ μεμονωμένα ή δεν αξίζει η φασαρία και δεν θα φεύγουν τα ανταλλακτικά και θα κάνω και τον κήπο καρναβάλι (σαν συνεργείο)?

5) Αν αποφασίσω να το δώσω σε μάντρα τι διαδικασίες πρέπει να κάνω (γραφειοκρατικά)?Μπορώ να πάω πχ σε ένα ΚΕΠ και να τους δώσω τα χαρτιά μου και αυτοί τα κάνουν όλα ή πρέπει να πάρω ένα μήνα άδεια απο δουλειά για να τρέχω να διεκπεραιώσω χρονοβόρες διαδικασίες?

*Για να σας προλάβω...μεταχειρισμένο αμάξι δεν παίρνω και σε μηχανές δεν ανεβαίνω...

Ευχαριστώ...
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.259
Reaction score
1.168
Ο δικός μου μηχανικός για καμμένη φλάντζα μου ζήτησε 200€ σε citroen παλιό! μάλλον σε κλέβει! πάρε το τηλ. του δικού μου και πες του ότι σε έστειλε ο Ηλίας με την xantia!
2102829891 Τόλης Μεταμόρφωση.
 


Μηνύματα
32.170
Reaction score
27.117
275,000 XΛΜ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΝ ΟΧΙ ΠΟΛΛΑ.

1.ΠΡΙΝ ΠΟΣΑ ΧΛΜ ΑΛΛΑΞΕΣ ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ?

2.ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΡΕΚΤΙΦΙΕ ΕΝΝΟΕΙ ΝΕΑ ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΝΕΑ ΚΟΜΒΙΑ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ ΝΕΕΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ?
ΤΟΤΕ ΤΑ 1200 ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ.......
ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟ ΡΕΚΤΙΦΙΕ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.
ΦΥΣΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΑ ΟΠΩΣ....
ΨΥΓΕΙΟ-ΕΝΑΛΑΚΤΗΣ/ΜΙΖΑ-ΜΠΕΚ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΨΕΚΑΣΜΟΥ-ΕΞΑΤΜΙΣΗ-ΤΣΙΜΟΥΧΕΣ, ΦΛΑΝΤΖΕΣ
ΚΑΙ ΦΟΥΣΚΕΣ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ.

3.ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕ ΠΟΣΑ ΧΛΜ? ΑΓΝΩΣΤΟ ΦΥΣΙΚΑ...
ΜΙΑ ΑΠ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΔΗΛΑΔΗ.....

4.ΑΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΜΑΝΤΡΑΣ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΕΧΕΙ ΚΑΛΩΣ.

5.ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΜΕ ΕΠΙ ΜΕΡΟΥΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ
ΣΟΥ ΖΑΛΙΣΟΥΝ ΤΑ ΜΥΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙΣ Μ ΕΝΑ ΚΟΥΦΑΡΙ ΑΓΚΑΛΙΑ.

6.ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΜΕ ΝΟΜΙΖΩ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΑ ΕΦΟΡΙΑ.





ΥΓ.ΤΑ 16ΒΑΛΒΙΔΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΡΗΓΜΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΟΠΕΣ ΤΩΝ

ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΠΟΥΖΙ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΡΕΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ

ΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΛΑΔΙΑ ΜΕ ΝΕΡΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΔΕΙΞΗ ΚΑΜΕΝΗΣ

ΦΛΑΝΤΖΑΣ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΙ ΦΛΑΝΤΖΕΣ ΔΕΝ ΚΑΙΓΟΝΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ.

ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΜΟΝΟ ΚΙΛΥΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗ (ΚΑΠΑΚΙ) ΜΕ ΤΗΝ

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΠΑΝΤΑ ΟΤΙ ΤΑ ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΔΕΝ "ΚΟΥΝΑΝΕ" ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ

ΦΘΟΡΑ. ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΚΙΛΥΝΔΡΩΝ.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.947
Reaction score
23.018
200€ είναι το τυπικό κόστος για απλή αλλαγή φλάντζας. Αν ο κινητήρας έχει υπερθερμανθεί πολύ και παρουσιάζει γεωμετρικά προβλήματα, χρειάζεται "πάρσιμο", οπότε το κόστος ανεβαίνει, αλλά όχι πια και στα 1200€. 600-700€ -άντε 800- ναι. 1200€ είναι υπερβολικά πολλά. Ρώτα κι αλλού. Επίσης, πολύ σημαντικό και ανεξαρτήτως κόστους, χρειάζεται και καλός τεχνίτης. Δεν είναι όλοι οι μάστορες ίδιοι.

900€ για άλλο κινητήρα είναι η ενδεδειγμένη λύση, υπό την προϋπόθεση πως ο κινητήρας αυτός δεν έχει υποστεί αυτή τη συγκεκριμένη βλάβη στο παρελθόν, ούτε κάποια άλλη κρίσιμη βλάβη, δηλαδή, οι φλάντζες του μπλοκ εξακολουθούν να είναι σφιγμένες από το εργοστάσιο και η τάπα του κάρτερ βιδώνει και στεγανώνει σωστά. Συν ένα 50άρι για το γραφείο που θα σου διεκπεραιώσει τη γραφειοκρατική δουλειά ενημέρωσης της άδειας κυκλοφορίας.

Η καλύτερη λύση είναι να το τραμπάρεις και να πάρεις ένα καινούργιο που να γράφει πάνω του Toyota, Peugeot ή Citroen (κατά προτίμηση). Ιταλικό πήρες, έπαθες, είδες. Καιρός να πας παρακάτω.
 



Μηνύματα
14.059
Reaction score
11.759
να γράφει πάνω του Toyota, Peugeot ή Citroen (κατά προτίμηση). Ιταλικό πήρες, έπαθες, είδες. Καιρός να πας παρακάτω.
Δεν ήθελα να το πω πρώτος εγώ, αλλά αφού αναφέρθηκε θα συμφωνήσω. (και θα προσθέσω, BMW)
 



Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.101
Reaction score
11.249
Αυτό..
200€ είναι το τυπικό κόστος για απλή αλλαγή φλάντζας. Αν ο κινητήρας έχει υπερθερμανθεί πολύ και παρουσιάζει γεωμετρικά προβλήματα, χρειάζεται "πάρσιμο", οπότε το κόστος ανεβαίνει, αλλά όχι πια και στα 1200€. 600-700€ -άντε 800- ναι. 1200€ είναι υπερβολικά πολλά. Ρώτα κι αλλού. Επίσης, πολύ σημαντικό και ανεξαρτήτως κόστους, χρειάζεται και καλός τεχνίτης. Δεν είναι όλοι οι μάστορες ίδιοι.
Ναι, με 275.000χλμ θέλει 100% όλο λύσιμο.
Βρες ένα καλό μάστορα, εξήγησέ του ότι.
Καταλαβαίνεις ότι δεν πρόκειται να ασχοληθεί μόνο με το πρόβλημα σου. Ότι στην καθημερινότητά του έχει και άλλες εργασίες να κάνει. Ότι κάπου ανάμεσα από αυτές τις εργασίες θα βάζει και κάποιες δικές σου γιατί είναι πολλές. Αντιλαμβάνεσαι ότι δεν μπορεί να διώξει 10 πελάτες με συντηρήσεις και μικροπροβλήματα για να ασχολείται μόνο με εσένα. Ότι δεν θα του σπάσεις τα α#$#@α αλλά και ότι και αυτός πρέπει να σου κάνει σωστή δουλειά σε λογικό χρόνο.
 
Last edited:

Μηνύματα
2.289
Reaction score
1.269
Φλάτζα κεφαλής είχα αλλάξει στις 175.000 km.Ουσιαστικά με έβγαλε 100.000 km απο τότε που την άλλαξα.
Εκεί που οδηγούσα βλέπω ανάβει η θερμοκρασία,ανοίγω το καπώ και βλέπω λίγους καπνούς και το ψυγείο να αδειάζει τα υγρά σαν βρύση.Ίσως το χειροτέρεψα γιατί βαριόμουν να φωνάξω οδική που θα κανει 2 ώρες και έβαλα μπρος και το κίνησα για 2 km μέχρι το συνεργείο στη φάση που ήταν...
Ο τεχνικός όταν τον ρώτησα τι διάγνωση έκανε μου είπε πως ο κορμός στράβωσε,μέσα "βρήκε κομμάτια" (δε θυμάμαι πως ακριβώς μου το είπε) και τέλος πάντων θα το πάει σε μάστορα που συνεργάζεται για ρεκτιφιέ.Επίσης μου οτι ο λόγως που έχασε νερά ήταν τα στεγανά της αντλίας νερού καθώς και μία μεταλλική τάπα (στον κινητήρα;δε θυμάμαι) η οπόια είχε σαπίσει και έχανε νερά...

*Όσο για εσάς που θεωρείτε τα Fiat μάπα:D,σας πληροφορώ οτι και την περασμένη φορά που μου έκαψε φλάτζα εγώ είχα αμελήσει το οτι είχε κάποια δυσλειτουργία και ακουγόταν θόρυβος στον κινητήρα και ίσως να την έκαψε.
Άρα το πουντάκι βγήκε σκύλος για αυτό και έφτασε άλλωστε τα 275χιλ km.Τα δε yaris κοστίζαν αρκετά παραπάνω όταν πήρα το δικό μου οπότε δεν έχει νόημα να μου τα προτείνετε σαν καλύτερα...
Αυτός μας έλειπε τόσα λεφτά και να είναι ίδιο και χειρότερο...
 
Last edited:

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.531
Reaction score
78.582
Ίσως το χειροτέρεψα γιατί βαριόμουν να φωνάξω οδική που θα κανει 2 ώρες και έβαλα μπρος και το κίνησα για 2 km μέχρι το συνεργείο στη φάση που ήταν...
Όχι ίσως, εσύ έκανες τη ζημιά.

Δεν θα είχε κάψει ούτε φλάντζα.


ακουγόταν θόρυβος στον κινητήρα και ίσως να την έκαψε.
Τρόμπα νερού.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.891
Μηνύματα
3.032.657
Members
38.516
Νεότερο μέλος
Θάνος Γαλάνης
Top