- Μηνύματα
- 5.784
- Reaction score
- 14
Μετά από τόσες μέρες χωρίς internet, σήμερα λύθηκαν όλα τα προβλήματα.
Θα σας παραθέσω την ιστορία μου, μιας και μπορεί να συμβεί και σε άλλους.
Τετάρτη 6/4 γυρνώντας από το σχολείο το μεσημέρι, δεν έχω internet. Το περίεργο είναι ότι το modem δείχνει πρόβλημα στη γραμμή του ADSL και φυσικά δεν μου δίνει ip.
Φαντάζομαι, ότι υπάρχει προβλημα με τις γραμμές. Δοκιμάζω το τηλέφωνο και δεν δίνει σήμα.
Ενέργεια 1η: Καλώ τις βλάβες και αναφέρω το πρόβλημα. Την επόμενη λύνεται μονομερώς, μιας και έχω τηλέφωνο αλλά όχι adsl. Τηλεφωνώ διαδοχικά στο 801-11-35555 (otenet help desk), 1242 (adsl help desk) και μαθαίνω, ότι υπάρχει πρόβλημα στην περιοχή με το adsl.
Περνάει η Πέμπτη, Παρασκευή, Σαββατο, Κυριακή, Δευτέρα και το πρόβλημα συνεχίζει. Εν' τω μεταξύ....έχω νεύρα.
Δευτέρα μεσημέρι τηλεφωνώ και πάλι στο 1242. Μου λένε δεν μπορούν να κάνουν κάτι και να πάρω το 134. Εκεί τους λέω την ιστορία. Δεν μπορούν να δουν το νούμερο του τηλεφώνου μου. Είναι σαν να μην υπάρχει. Για την ιστορία θα ήθελα να σας πώ, ότι ο ΟΤΕ άλλαξε το νούμερο του τηλεφώνου μου λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων. Βέβαια, μολονότι μου είχαν πει ότι μετά από 15 ημέρες από τότε (1ο Δεκαήμερο Ιουλίου), θα ίσχυε το νέο νούμερο, ακόμα και σήμερα αν με πάρετε στο παλιό....το τηλέφωνο χτυπάει. Δηλαδή, έχω σε μια συσκευή....2 νούμερα.... :shock:
Αντε τώρα να το εξηγήσεις αυτό στους....τηλεφωνητές. Anyway...μετά από αρκετά τηλέφωνα στις υπηρεσίες του ΟΤΕ, μιλάω με τον επόπτη. Πραγματικά, η κ.Ασημακοπούλου βοήθησε στο να λυθεί το ζήτημα. Μου είπε, ότι θα επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο του ADSL σε Πανελλαδικό δίκτυο. Οντως, μετά από 10 λεπτά μου τηλεφωνούν από Αθήνα για να με ρωτήσουν λεπτομέρειες. Υστερα, από 20 λεπτά η κ.Ασημακοπουλου ξανακαλεί για να με ρωτήσει αν μου τηλεφώνησαν από το ADSL. Ύστερα από 1 ώρα, με καλεί ο διευθυντής του υποκαταστήματος στην Πάτρα και μου ζητάει συγνώμη για την ταλαιπωρία και ότι θα κάνουν τα πάντα για να λυθεί το πρόβλημα.
Από τη μια χαίρομαι που όλοι έδειξαν επαγγελματισμό, από την άλλη με γεμίζει ερωτηματικά η στάση του πρώτου...help desker καθώς και το να έχω 2 νούμερα σε μια γραμμή ενώ θα έπρεπε να είχε "κλείσει" το πρώτο εδώ και....9 μήνες.
Τα συμπεράσματα...δικά σας.
Θα σας παραθέσω την ιστορία μου, μιας και μπορεί να συμβεί και σε άλλους.
Τετάρτη 6/4 γυρνώντας από το σχολείο το μεσημέρι, δεν έχω internet. Το περίεργο είναι ότι το modem δείχνει πρόβλημα στη γραμμή του ADSL και φυσικά δεν μου δίνει ip.
Φαντάζομαι, ότι υπάρχει προβλημα με τις γραμμές. Δοκιμάζω το τηλέφωνο και δεν δίνει σήμα.
Ενέργεια 1η: Καλώ τις βλάβες και αναφέρω το πρόβλημα. Την επόμενη λύνεται μονομερώς, μιας και έχω τηλέφωνο αλλά όχι adsl. Τηλεφωνώ διαδοχικά στο 801-11-35555 (otenet help desk), 1242 (adsl help desk) και μαθαίνω, ότι υπάρχει πρόβλημα στην περιοχή με το adsl.
Δευτέρα μεσημέρι τηλεφωνώ και πάλι στο 1242. Μου λένε δεν μπορούν να κάνουν κάτι και να πάρω το 134. Εκεί τους λέω την ιστορία. Δεν μπορούν να δουν το νούμερο του τηλεφώνου μου. Είναι σαν να μην υπάρχει. Για την ιστορία θα ήθελα να σας πώ, ότι ο ΟΤΕ άλλαξε το νούμερο του τηλεφώνου μου λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων. Βέβαια, μολονότι μου είχαν πει ότι μετά από 15 ημέρες από τότε (1ο Δεκαήμερο Ιουλίου), θα ίσχυε το νέο νούμερο, ακόμα και σήμερα αν με πάρετε στο παλιό....το τηλέφωνο χτυπάει. Δηλαδή, έχω σε μια συσκευή....2 νούμερα.... :shock:
Αντε τώρα να το εξηγήσεις αυτό στους....τηλεφωνητές. Anyway...μετά από αρκετά τηλέφωνα στις υπηρεσίες του ΟΤΕ, μιλάω με τον επόπτη. Πραγματικά, η κ.Ασημακοπούλου βοήθησε στο να λυθεί το ζήτημα. Μου είπε, ότι θα επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο του ADSL σε Πανελλαδικό δίκτυο. Οντως, μετά από 10 λεπτά μου τηλεφωνούν από Αθήνα για να με ρωτήσουν λεπτομέρειες. Υστερα, από 20 λεπτά η κ.Ασημακοπουλου ξανακαλεί για να με ρωτήσει αν μου τηλεφώνησαν από το ADSL. Ύστερα από 1 ώρα, με καλεί ο διευθυντής του υποκαταστήματος στην Πάτρα και μου ζητάει συγνώμη για την ταλαιπωρία και ότι θα κάνουν τα πάντα για να λυθεί το πρόβλημα.
Από τη μια χαίρομαι που όλοι έδειξαν επαγγελματισμό, από την άλλη με γεμίζει ερωτηματικά η στάση του πρώτου...help desker καθώς και το να έχω 2 νούμερα σε μια γραμμή ενώ θα έπρεπε να είχε "κλείσει" το πρώτο εδώ και....9 μήνες.
Τα συμπεράσματα...δικά σας.