Πηγη και οχι μονο...

Reaction score
0
Καλησπέρα και καλώς ήρθα:107::107:
Μια βοήθεια θέλω κι εγώ ξεκαθαρίζοντας ότι είμαι άσχετος σε ότι έχει σχέση με ήχο. Πάμε λοιπόν
Αυτοκίνητο VW jetta (ιδιο σε ηχο με golf 5)
Θέμα Αναβάθμιση ήχου
Κόστος έως 1000 ευρώ.τώρα αυτό που θέλω να κάνω είναι να έχω ποιότητα χωρίς απαιτήσεις σε δυνατές εντάσεις και αυτά νομίζω ότι μπορούν να γίνουν με τα παρακάτω
Πηγή οπωσδήποτε 2DIN.(χάλια το ταμπλό με 1 din)
οθόνη ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα(dvd στο ταξίδι για τα πιτσιρίκια)
Hχεια διδρομα διαιρούμενα
Αν είναι δυνατό TV.Nα σημειώσω οτι έχω ακούσει ίδιο αυτοκίνητο με αλλαγμένη μόνο πηγή(avx-800)και ήταν λίγο καλύτερο από το αρχικό χάλι που είναι εργοστασιακά.Οποιαδήποτε πρόταση προϊόντων,η ιδεών σύνθεσης συστήματος ευπρόσδεκτη αλλά δεν θέλω να ξεπεράσω τα χίλια ευρώ.μάλλον η ολοκλήρωση θα γίνει σταδιακά αφού μέχρι στιγμής είμαστε στα 500 ευρώ άμεσα διαθέσιμα και ίσως σε κάνα 2 μήνες φτάσουμε το χιλιάρικο.
Ευχαριστώ προκαταβολικά και ελπίζω να σας έδωσα μια ιδέα του τι σκέφτομαι να κάνω

Reaction score
49
Απάντηση: Πηγη και οχι μονο...

Καλησπέρα και καλώς ήρθα
Καλώς ήρθες Γιώργο στο AVsite!
Καλή συνέχεια! :107:

Μια βοήθεια θέλω κι εγώ ξεκαθαρίζοντας ότι είμαι άσχετος σε ότι έχει σχέση με ήχο. Πάμε λοιπόν
Αυτοκίνητο VW jetta (ιδιο σε ηχο με golf 5)
Θέμα Αναβάθμιση ήχου
Κόστος έως 1000 ευρώ.τώρα αυτό που θέλω να κάνω είναι να έχω ποιότητα χωρίς απαιτήσεις σε δυνατές εντάσεις και αυτά νομίζω ότι μπορούν να γίνουν με τα παρακάτω
Όλοι άσχετοι ξεκινήσαμε και.....παραμείναμε!
Μην κοιτάς που το παίζουμε γνώστες. Απλά κοροϊδεύουμε! :138:

Πηγή οπωσδήποτε 2DIN.(χάλια το ταμπλό με 1 din)
Τι θα έλεγες για ωραιότατη πηγή 2Din, επώνυμη αλλά CDplayer και όχι DVDplayer? Και χωρίς οθόνη 6-7" αλλά με όμορφο design και πολύυυυ λογικό κόστος? Και με Bluetooth για να μην χρειάζεσαι handsfree? Και με θύρα usb για να βάλεις ένα 2.5άρη εξωτερικό σκληρό στο ντουλάπι σου και να γλυτώσεις και από τα δισκάκια?

Ρίξε μια ματιά εδώ (345€)