Είχα το 6.9. Γύρω στο 1999 το είχα πάρει αν θυμάμαι καλά. Το 6 αναφερόταν στο κορυφαίο πλατώ της εταιρείας τότε και το 9 στον κορυφαίο βραχίονα, το 1 όμως αφορούσε τον entry level βραχίονα αυτής. Η ανάρτηση εξαιρετικά ιδιότροπη στη ρύθμιση, όλοι τότε σύστηναν να μην την πειράζεις, όπως την είχε ρυθμίσει η εταιρεία ήταν (θεωρητικά) το βέλτιστο. Σαν ήχος όχι κακό αλλά λίγα πράγματα. Βέβαια δεν κόστιζε και καμιά περιουσία. Όταν μετά από αυτό πήγα στο Michel Gyrodeck, η διαφορά ήταν χαώδης.
Νομίζω ο almike21 τα είπε σχεδόν όλα. Τα πικάπ ανάρτησης είναι ναι μεν ο ορθός τρόπος λειτουργίας, αλλά αυτό θεωρητικά.
Στη πράξη τώρα, μπορεί να βγει ένα εξαιρετικό πικάπ με ανάρτηση, αλλά μπορεί να βγει και κάτι πολύ μέτριο. Εξαρτάται πόσο μηχανικάρα είναι ο σχεδιαστής του.
Αν δεν το έχεις, φτιάχνεις μια χύτρα ταχύτητας που περιστρέφεται (βλέπε μάζας), και καθάρισες.:109: