- Μηνύματα
- 42.346
- Reaction score
- 74.447
Κάνω την περασμένη εβδομάδα online παραγγελία έναν εσωτερικό σκληρό και ζητάω να τον παραλάβω απο το κατάστημα Κηφισιάς. Πηγαίνω την Παρασκευή, παίρνω τον σκληρό μέσα σε σκληρό σφραγισμένο πλαστικό κουτί με τον αριθμό παραγγελίας απ' έξω, πηγαίνω στο ταμείο, πληρώνω μετά απο ταλαιπωρία γιατί τα μηχανήματα κάρτας τους είναι σκουπίδια και φεύγω εκνευρισμένος.
Φτάνω σπίτι αργότερα, διαβάζω την απόδειξη και βλέπω τιμή λιανικής 8€ περισσότερα. Τυχαίο θα ήταν... Στραβώνω.
Παίρνω τηλέφωνο τη Δευτέρα, προσπαθούν να με συνδέσουν με τις online πωλήσεις μα είναι απασχολημένοι. Μου λέει η τηλεφωνήτρια πως άφησε μήνυμα να με καλέσουν. Δεν με καλούν.
Σήμερα ξανακαλώ και μετά απο πεντάλεπτη αναμονή μιλάω με υπάλληλο online πωλήσεων. Με βάζει σε άλλη πεντάλεπτη αναμονή για να μιλήσει με το κατάστημα για 8€... Επανέρχεται και μου προτείνει πιστωτικό (κανόνας στο Πλαίσιο), του λέω πως δεν θέλω, θέλω επιστροφή στην κάρτα. Αρχίζει τα "να πάτε απ' το κατάστημα να τα πάρετε". Φορτώνω. Του λέω πως όπως τα χρέωσαν απο δικό τους λάθος στην κάρτα, έτσι να τα επιστρέψουν. Μου λέει πως πρέπει να κοπεί πιστωτικό για την απόδειξη και νέα απόδειξη με τιμή internet.
Του λέω πως δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνουν, θέλω τα χρήματα. Επιτέλους ενδίδει, μου λέει πως σε τέσσερις ημέρες θα δω τα χρήματα στην κάρτα και κλείνουμε.
Προβλέπω σφαγές.
Ποτέ ξανά κι ας βολεύει.
Φτάνω σπίτι αργότερα, διαβάζω την απόδειξη και βλέπω τιμή λιανικής 8€ περισσότερα. Τυχαίο θα ήταν... Στραβώνω.
Παίρνω τηλέφωνο τη Δευτέρα, προσπαθούν να με συνδέσουν με τις online πωλήσεις μα είναι απασχολημένοι. Μου λέει η τηλεφωνήτρια πως άφησε μήνυμα να με καλέσουν. Δεν με καλούν.
Σήμερα ξανακαλώ και μετά απο πεντάλεπτη αναμονή μιλάω με υπάλληλο online πωλήσεων. Με βάζει σε άλλη πεντάλεπτη αναμονή για να μιλήσει με το κατάστημα για 8€... Επανέρχεται και μου προτείνει πιστωτικό (κανόνας στο Πλαίσιο), του λέω πως δεν θέλω, θέλω επιστροφή στην κάρτα. Αρχίζει τα "να πάτε απ' το κατάστημα να τα πάρετε". Φορτώνω. Του λέω πως όπως τα χρέωσαν απο δικό τους λάθος στην κάρτα, έτσι να τα επιστρέψουν. Μου λέει πως πρέπει να κοπεί πιστωτικό για την απόδειξη και νέα απόδειξη με τιμή internet.
Του λέω πως δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνουν, θέλω τα χρήματα. Επιτέλους ενδίδει, μου λέει πως σε τέσσερις ημέρες θα δω τα χρήματα στην κάρτα και κλείνουμε.
Προβλέπω σφαγές.
Ποτέ ξανά κι ας βολεύει.