Ποδήλατο

Μηνύματα
13.716
Reaction score
15.649
Αυτά να πάρς πολύ καλά και άκαμπτα του κερατά. Έχω πάνω από 50.000χλμ με αυτά
Θα τα πάρω πρώτα αυτά και μετά το ποδήλατο ή και χωρίς καθόλου ποδήλατο. :D

Άντε σας αφήνω τρέχω για ένα οικοπεδάκι που πρέπει να δηλώσω με τον σκ@τονόμο του Μητσοτάκη που βρίζει ο Abe. :D Καλή συνέχεια.
 

Μηνύματα
807
Reaction score
1.497
Του ράψατε κανονικό κουστούμι του ανθρώπου! Βρες του και κατάλληλα παπούτσα τώρα με κανένα 500αρικο και είναι έτοιμος για εξορμήσεις..

Στις ρυθμίσεις υπάρχει το εξής caveat ( για σένα Χρήστο :biggrin: ).

Μπορεί να παιδευόμαστε για να βρούμε το απόλυτο fit ενώ το πρόβλημα είναι εξαρχής η "αγυμνασιά".

Όσο αυξάνουμε τον χρόνο πάνω στο ποδήλατο ο πιο αδύναμος κρίκος του σώματος μας θα σκάσει πρώτος. Οι παλάμες, ο κ@λος, η μέση, ο αυχένας κλπ. Μπορεί και πολλά μαζί. Ακόμα κι αν το ποδήλατο το έχουν φτιάξει ακριβώς για μας.

Οι ρυθμίσεις λοιπόν δεν μπορούν να καλύψουν την αθλητική προσαρμογή και τη συνέπεια που αυτή απαιτεί.
Μα τι έμμεσος και πολιτισμένος τρόπος να χαρακτηρίσεις κάποιον αγύμναστο και ερασιτέχνη της ποδηλασίας! Με το μπαμπάκι με έσφαξες κανονικά. :roflmao:

Προφανώς παίζουν όλα αυτά ρόλο, νομίζω στην περίπτωση μου λείπει το consistency (συγνώμη Μπρέτσο, μου βγαίνει αβίαστα!): μπορεί μία βδομάδα να βγω 2-3 φορές και μετά να το παρατήσω 15 μέρες κ.λπ.

Αυτά όμως περί ρυθμίσεων τα είπα καθότι το ποδήλατο το προμηθεύτηκα μεταχειρισμένο και εκτός από το να βάλω δικά μου πετάλια και να ρυθμίσω το ύψος της σέλας και το μπρος πίσω της, δεν έχω αλλάξει τίποτα άλλο. Οπότε σκέφτομαι ότι μπορεί και να μην στέκομαι σωστά πάνω. Βεβαίως παίζει ρόλο και η ευλυγισία που αποκτάται όσο περισσότερο χρόνο περνάς πάνω εκεί, για να μην κάθεσαι σαν κούτσουρο στη σέλα αλλά να αλλάζεις στάσεις και πιάσιμο του τιμονιού και βεβαίως να κάνεις και κανένα ορθοπέταλο.

Επειδή ο Άλεξ έχει δίκιο, ας το πάρουμε απτή αρχή.
@Faidros Barlas ποσο καιρό ασχολείσαι με τη ποδηλασία?
Σωματικό βάρος?
Μήπως να σου στείλω και φωτογραφία μου, πονηρέ;!

Στείλε μου πρώτα το βάρος και το μέγεθος σουτιέν την ξαδέρφης και το συζητάμε!

Ποδηλασία κάνω από το 2009 περίπου, ως commuter όμως τα περισσότερα χρόνια και μόνο μετά το 2022 ξεκίνησα πιο μεγάλες αποστάσεις, οπότε προμηθεύτηκα κούρσα. Το μέγιστο σε απόσταση που έχω κάνει είναι 135 χιλιόμετρα, Αθήνα-Λάυριο και πίσω, που μου πήρε κάπου 5 ώρες και κάτι αν θυμάμαι καλά, καθαρής ποδηλασίας χωρίς τις στάσεις. Γενικά οι χρόνοι μου δεν είναι καλοί, πάω λίγο με το πάσο μου αλλά δεν έχω και τη φυσική κατάσταση για να τους μειώσω. Επίσης όταν βγαίνω, δεν πάω συνήθως 2 ωρίτσες και πίσω, το παίρνω τουρνέ για κανένα 8ωρο, σταματάω, τρώω, πίνω, μιλάω στο τηλέφωνο, εξερευνώ μία περιοχή, άρα περπατάω και αρκετά με το ποδήλατο στο χέρι (ιεροσυλία!) κ.λπ.

Γενικά απ' ό,τι έχω καταλάβει, μου ταιριάζει πιο πολύ το τούρινγκ σαν νοοτροπία και μενταλιτέ παρά η αγωνιστική ποδηλασία εστιασμένη στην ταχύτητα και την αποδοτικότητα..
 

Μηνύματα
20.672
Reaction score
14.659
Παρόλο που το είχα τη φωτεινότητα στο 10% και τη διάρκεια στα 15 δευτερόλεπτα είδα μεγάλη διαφορά στη αυτονομία μόλις το έκλεισα.
Εμένα κρατάει ακόμα η μπαταρία, τώρα όμως είμαι καρά κομπλέ. Έχω κάνει 3 προπονήσεις του 2ωρου και είναι ακόμα στο 55%.
Πως δεν με είχε κόψει τόσα χρόνια🤔
Το φορτίζω συνέχεια όταν γυρίσω πίσω, είναι συνεχώς σε φόρτιση! Αν το αφήσω 1, 2 ημέρες, ξεφορτίζεται τελείως ή σχεδόν τελείως, μόνο του. Στις διαδρομές δεν έχω πρόβλημα, αλλά φαίνεται δεν του αρέσει να μένει σε αναμονή!
Επίσης όταν βγαίνω, δεν πάω συνήθως 2 ωρίτσες και πίσω, το παίρνω τουρνέ για κανένα 8ωρο, σταματάω, τρώω, πίνω, μιλάω στο τηλέφωνο, εξερευνώ μία περιοχή, άρα περπατάω και αρκετά με το ποδήλατο στο χέρι (ιεροσυλία!) κ.λπ.

Γενικά απ' ό,τι έχω καταλάβει, μου ταιριάζει πιο πολύ το τούρινγκ σαν νοοτροπία και μενταλιτέ παρά η αγωνιστική ποδηλασία εστιασμένη στην ταχύτητα και την αποδοτικότητα..
Μια από τα ίδια, ειδικά σε μεγαλύτερες διαδρομές. Κι εγώ πάω, σταματώ, πίνω, τραβώ φωτογραφίες (αν και το έχω ψιλοαφήσει το χόμπι), ξανασταματώ ενίοτε, κλπ, κλπ! Δεν μας κυνηγά και κανείς...
 
Last edited:

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.330
Reaction score
44.821
Του ράψατε κανονικό κουστούμι του ανθρώπου! Βρες του και κατάλληλα παπούτσα τώρα με κανένα 500αρικο και είναι έτοιμος για εξορμήσεις..



Μα τι έμμεσος και πολιτισμένος τρόπος να χαρακτηρίσεις κάποιον αγύμναστο και ερασιτέχνη της ποδηλασίας! Με το μπαμπάκι με έσφαξες κανονικά. :roflmao:

Προφανώς παίζουν όλα αυτά ρόλο, νομίζω στην περίπτωση μου λείπει το consistency (συγνώμη Μπρέτσο, μου βγαίνει αβίαστα!): μπορεί μία βδομάδα να βγω 2-3 φορές και μετά να το παρατήσω 15 μέρες κ.λπ.

Αυτά όμως περί ρυθμίσεων τα είπα καθότι το ποδήλατο το προμηθεύτηκα μεταχειρισμένο και εκτός από το να βάλω δικά μου πετάλια και να ρυθμίσω το ύψος της σέλας και το μπρος πίσω της, δεν έχω αλλάξει τίποτα άλλο. Οπότε σκέφτομαι ότι μπορεί και να μην στέκομαι σωστά πάνω. Βεβαίως παίζει ρόλο και η ευλυγισία που αποκτάται όσο περισσότερο χρόνο περνάς πάνω εκεί, για να μην κάθεσαι σαν κούτσουρο στη σέλα αλλά να αλλάζεις στάσεις και πιάσιμο του τιμονιού και βεβαίως να κάνεις και κανένα ορθοπέταλο.



Μήπως να σου στείλω και φωτογραφία μου, πονηρέ;!

Στείλε μου πρώτα το βάρος και το μέγεθος σουτιέν την ξαδέρφης και το συζητάμε!

Ποδηλασία κάνω από το 2009 περίπου, ως commuter όμως τα περισσότερα χρόνια και μόνο μετά το 2022 ξεκίνησα πιο μεγάλες αποστάσεις, οπότε προμηθεύτηκα κούρσα. Το μέγιστο σε απόσταση που έχω κάνει είναι 135 χιλιόμετρα, Αθήνα-Λάυριο και πίσω, που μου πήρε κάπου 5 ώρες και κάτι αν θυμάμαι καλά, καθαρής ποδηλασίας χωρίς τις στάσεις. Γενικά οι χρόνοι μου δεν είναι καλοί, πάω λίγο με το πάσο μου αλλά δεν έχω και τη φυσική κατάσταση για να τους μειώσω. Επίσης όταν βγαίνω, δεν πάω συνήθως 2 ωρίτσες και πίσω, το παίρνω τουρνέ για κανένα 8ωρο, σταματάω, τρώω, πίνω, μιλάω στο τηλέφωνο, εξερευνώ μία περιοχή, άρα περπατάω και αρκετά με το ποδήλατο στο χέρι (ιεροσυλία!) κ.λπ.

Γενικά απ' ό,τι έχω καταλάβει, μου ταιριάζει πιο πολύ το τούρινγκ σαν νοοτροπία και μενταλιτέ παρά η αγωνιστική ποδηλασία εστιασμένη στην ταχύτητα και την αποδοτικότητα..

το βάρος του αναβάτη είναι ένα θέμα ποδηλατικά, δεν έχει να κάνει μόνο με τις επιδόσεις, καταπονούνται επιπλέον τα σημεία επαφής με το ποδήλατο, οπότε είναι και κάπως λογικό άμα το τρώς όλο το φαΐ σου να έχεις πόνους και μούδιασμα.
Μία συμβουλή (εφόσον φέρεις τα πάντα στα μέτρα σου) είναι να μην έχεις τεντωμένα τα χέρια στη επαφή με το τιμόνι, να σκύψεις ελάχιστα το κορμό ώστε οι αγκώνες να λυγάνε και να λειτουργούν ως φυσική ανάρτηση στο κορμό. Έτσι θα πέφτει λιγότερο βάρος στο τιμόνι και θα βοηθήσει να ολοκληρώσεις μεγάλες διαδρομές πχιο άνετα.
Κάτι άλλο επίσης βασικό είναι να μετρήσεις τα κόκαλα της λεκάνης και να πας σε ανάλογη σέλα ώστε να έχεις λιγότερη καταπόνηση στα μαλακά μόρια του κ@λου, για αυτό θα βρεις οδηγό στο νετ ή μπορείς να πας σε κάποιο ενημερωμένο κατάστημα και να το αναλάβουν αυτοί.
Το φορτίζω συνέχεια όταν γυρίσω πίσω, είναι συνεχώς σε φόρτιση! Αν το αφήσω 1, 2 ημέρες, ξεφορτίζεται τελείως ή σχεδόν τελείως, μόνο του. Στις διαδρομές δεν έχω πρόβλημα, αλλά φαίνεται δεν του αρέσει να μένει σε αναμονή!
Παραδόξως το θκόμ 530 σε αναμονή δεν χάνει ντίπ μπαταρία, τώρα με το trainer που το παρατάω καιρό το έχω επιβεβαιώσει
 
Last edited:

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
36.404
Reaction score
85.629
Μα τι έμμεσος και πολιτισμένος τρόπος να χαρακτηρίσεις κάποιον αγύμναστο και ερασιτέχνη της ποδηλασίας! Με το μπαμπάκι με έσφαξες κανονικά. :roflmao:

Προφανώς παίζουν όλα αυτά ρόλο, νομίζω στην περίπτωση μου λείπει το consistency (συγνώμη Μπρέτσο, μου βγαίνει αβίαστα!): μπορεί μία βδομάδα να βγω 2-3 φορές και μετά να το παρατήσω 15 μέρες κ.λπ.

Αυτά όμως περί ρυθμίσεων τα είπα καθότι το ποδήλατο το προμηθεύτηκα μεταχειρισμένο και εκτός από το να βάλω δικά μου πετάλια και να ρυθμίσω το ύψος της σέλας και το μπρος πίσω της, δεν έχω αλλάξει τίποτα άλλο. Οπότε σκέφτομαι ότι μπορεί και να μην στέκομαι σωστά πάνω. Βεβαίως παίζει ρόλο και η ευλυγισία που αποκτάται όσο περισσότερο χρόνο περνάς πάνω εκεί, για να μην κάθεσαι σαν κούτσουρο στη σέλα αλλά να αλλάζεις στάσεις και πιάσιμο του τιμονιού και βεβαίως να κάνεις και κανένα ορθοπέταλο.
Φίλε, Φαίδρε, ακόμα και οι επαγγελματίες ποδηλάτες που κάνουν ~30.000 χλμ τον χρόνο χρειάζονται ασκήσεις κορμού για να σιγουρέψουν ότι θα αντέχουν τις πολύωρες προπονήσεις (και αγώνες) στη σέλα. Αυτοί έχουν το έξτρα πρόβλημα της πολύ επιθετικής θέσης του σώματος που βοηθάει την αεροδυναμική απόδοση αλλά ταλαιπωρεί δυσανάλογα το σώμα.

Πράγματι, πρώτα στήνουμε το ποδήλατο σωστά και μετά βρίσκουμε το αδύνατο σημείο μας. Ήθελα να επισημάνω ότι οι ρυθμίσεις δεν μπορούν να κρύψουν τα "ελαττώματά" μας. :)

5 Core Exercises for Cyclists to Improve Efficiency and Strength - TrainerRoad Blog


Υ.Γ. Όπως είπε και ο Χρήστος, το βάρος του αναβάτη είναι σημαντικός παράγοντας σε όλα. Για μένα είναι ο βασικότερος. Από τα ζόρια στα σημεία στήριξης και τις αρθρώσεις μέχρι την απόδοση στον δρόμο και την ευκολία κλαταρίσματος. Δεν λέμε να γίνουμε σαν τους pro που μοιάζουν με απελευθερωμένους από στρατόπεδο συγκέντρωσης... :biggrin: Ένας λόγος που είχα σταματήσει την αγωνιστική ποδηλασία στα νιάτα μου ήταν αυτός.
Δεν μπορούσα να με βλέπω σαν τσίρο. Μετά έπεσα με τα μούτρα στα βάρη και έγινα βόδι αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο. :roflmao:
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
19.972
Reaction score
33.173
Ακούς Χρήστο; Μεγάλη επιτυχία η εξαδέρφη.
Ελπίζω εάν βγούνε να πιάσει να της διαβάζει ποίηση, για να έχουμε πιθανότητες μετά οι επόμενοι. Εκτός εάν η κορασίδα είναι τόσο φιλόστοργος που μας δεχθεί όλους.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.330
Reaction score
44.821
Έτσι όπως πάει βλέπω να αναχωρεί πούλμαν καθημερινά από Αθήνα->Λάρισα μόνο για τη ξαδέρφη. Όχι ακόμα, μόλις χειμωνιάσει, τώρα όπως μαθαίνω κάνει θραύση στα νησιά. :biggrin:

Χαλαρά σήμερα, θυμάστε που σας έλεγα ότι με έχουν αδυναμία τα σκλιά, ότι σκλί υπήρχε στο ντουνιά μας πήρε στο κοντό, η παρέα που είχα έπαθε σοκ, μου λέει, τόσα χρόνια που κάνω ποδήλατο στη ίδια διαδρομή πρώτη φορά βλέπω τόσα σκλιά, αφού είμαι εγώ μαζί του λέω :roflmao:
Κάτι έχω και τραβάω τα σκλιά, και είναι όλα θηρία, μη φανταστείς τίποτα κοκονάκια, έτσι και σε φτάσουν θα φάνε και εσένα και το ποδήλατο :lolsign:
Screenshot_2024-06-12-10-28-44-249_com.strava-edit.jpg

Όπου κατσαρώνουν οι παλμοί, είναι που τρέχω να ξεφύγω από τα σαγόνια των σκλιώνε...
Screenshot_2024-06-12-10-35-30-243_com.strava-edit.jpg
 

Μηνύματα
13.716
Reaction score
15.649
Γενικά απ' ό,τι έχω καταλάβει, μου ταιριάζει πιο πολύ το τούρινγκ σαν νοοτροπία και μενταλιτέ παρά η αγωνιστική ποδηλασία εστιασμένη στην ταχύτητα και την αποδοτικότητα..
Μια από τα ίδια, ειδικά σε μεγαλύτερες διαδρομές. Κι εγώ πάω, σταματώ, πίνω, τραβώ φωτογραφίες (αν και το έχω ψιλοαφήσει το χόμπι), ξανασταματώ ενίοτε, κλπ, κλπ! Δεν μας κυνηγά και κανείς...

Και εγώ εάν έκανα ποδηλασία (λέω εάν :D ), αυτό θα έκανα όπως εσύ και ο Σώτος. Τα άλλα είναι για pro αθλητές. Θα γλύτωνα εκτός απο την ζωή μου και τον πανάκριβο εξοπλισμό. :D

Χωρίς πλάκα θα μου άρεσε να ξαναρχίσω ποδήλατο αλλά να ήμουν σε ενα μέρος σαν του Σώτου (επαρχία ή έστω κάπου ανθρώπινα). Στην Αθήνα δεν θα μου άρεσε, όχι γιατί δεν θα μου άρεσε να χαζεύω το αστικό τοπίο αλλά και τον κόσμο και την καθημερινότητά του αλλά δεν μπορείς. Εάν το κάνεις θα σε χτυπήσει αυτοκίνητο ή φορτηγό εντός λεπτού της ώρας. :D Άιντε να πήγαινα εδώ δίπλα στο Ψυχικό και Φιλοθέη μόνο θα ήταν ωραία (μιας και δουλεύουμε και στην (στις) πρεσβείες). :D Αλλά πόσο να κάνεις να το γυρίσεις ; Στην Γερμανία πάλι ήταν άλλο. Ήταν όχημα μετακίνησης κανονικά, όχι διασκέδαση.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
19.972
Reaction score
33.173
Όχημα μετακίνησης κανονικά το έχω. Και επειδή είναι ηλεκτρικό κάνω άνετα διαδρομές άνω των 10 χλμ ή ανηφορικές δίχως να το σκεφτομαι πολύ-πολύ (εννοώ με κανονικά ρούχα και μέσα στο καλοκαίρι, αυτό είναι το νόημα, 10 χιλιόμετρα δεν είναι τίποτα για βόλτα με ποδήλατο ούτως ή άλλως). Πχ υποθηκοφυλακείο Νεάπολης, τις προάλλες είχα πάει σε ένα ραντεβού Νικόπολη κλπ.
Το παίρνουν λιγάκι περίεργα να βλέπουν άνθρωπο να κατεβαίνει από ποδήλατο βέβαια ή να κουβαλάει το ποδηλατικό κράνος μαζί, αυτό είναι ίσως μεγαλύτερη ιδιαιτερότητα από το να κινείσαι στους δρόμους της πόλης, το τελευταίο το έχω συνηθίσει. Να πω ότι το ηλεκτρικό μου δίνει οπωσδήποτε πιο commuter εικόνα και είναι ούτως πιο αποδεκτό στα όμματα τρίτων (είναι και βαρβάτο-βαρβάτο και εντυπωσιακό ως μέγεθος πώς να το κάνουμε).
 

Μηνύματα
807
Reaction score
1.497
το βάρος του αναβάτη είναι ένα θέμα ποδηλατικά, δεν έχει να κάνει μόνο με τις επιδόσεις, καταπονούνται επιπλέον τα σημεία επαφής με το ποδήλατο, οπότε είναι και κάπως λογικό άμα το τρώς όλο το φαΐ σου να έχεις πόνους και μούδιασμα.
Μία συμβουλή (εφόσον φέρεις τα πάντα στα μέτρα σου) είναι να μην έχεις τεντωμένα τα χέρια στη επαφή με το τιμόνι, να σκύψεις ελάχιστα το κορμό ώστε οι αγκώνες να λυγάνε και να λειτουργούν ως φυσική ανάρτηση στο κορμό. Έτσι θα πέφτει λιγότερο βάρος στο τιμόνι και θα βοηθήσει να ολοκληρώσεις μεγάλες διαδρομές πχιο άνετα.
Κάτι άλλο επίσης βασικό είναι να μετρήσεις τα κόκαλα της λεκάνης και να πας σε ανάλογη σέλα ώστε να έχεις λιγότερη καταπόνηση στα μαλακά μόρια του κ@λου, για αυτό θα βρεις οδηγό στο νετ ή μπορείς να πας σε κάποιο ενημερωμένο κατάστημα και να το αναλάβουν αυτοί.
75 κιλά είμαι ο καψερός με αντίστοιχο περίπου ύψος (κοντοστούπης δηλαδή για τα ελληνικά δεδομένα!), τώρα αν κατά καιρούς είμαστε 3 πάνω 3 κάτω, ε φαντάζομαι δεν θα καταπονούν τόσο πολύ τις αρθρώσεις και τα σημεία επαφής με το ποδήλατο μερικά παραπανίσια κιλά.

Αυτό με το τιμόνι το έχω παρατηρήσει, πράγματι τείνω να τα τεντώνω τα χέρια και να τα καταπονώ έτσι περαιτέρω. Ο προκάτοχος του ποδηλάτου είχε αλλάξει τον λαιμό για έναν κοντύτερο και αυτό νομίζω κάνει πιο νευρική την οδήγηση του ποδηλάτου, λιγότερη σταθερή, ίσως είχε κοντύτερα χέρια από μένα..

Αλλά δυσκολεύομαι να κρατηθώ για πολύ στην σκυφτή στάση του κορμού που χαλαρώνει τα χέρια, οπότε υποψιάζομαι ότι οι ασκήσεις ενδυνάμωσης κορμού που προτείνει ο xfader πιο κάτω είναι απαραίτητες και το όλο πρόβλημα πράγματι σχετίζεται με αγυμνασιά από τη μέση και πάνω.

Να μετρήσω τα κόκαλα της λεκάνης; Άλλο κόλπο και αυτό, τι τραβάει κανείς για μερικές ώρες ξέγνοιαστης ποδηλασίας..

Φίλε, Φαίδρε, ακόμα και οι επαγγελματίες ποδηλάτες που κάνουν ~30.000 χλμ τον χρόνο χρειάζονται ασκήσεις κορμού για να σιγουρέψουν ότι θα αντέχουν τις πολύωρες προπονήσεις (και αγώνες) στη σέλα. Αυτοί έχουν το έξτρα πρόβλημα της πολύ επιθετικής θέσης του σώματος που βοηθάει την αεροδυναμική απόδοση αλλά ταλαιπωρεί δυσανάλογα το σώμα.

Πράγματι, πρώτα στήνουμε το ποδήλατο σωστά και μετά βρίσκουμε το αδύνατο σημείο μας. Ήθελα να επισημάνω ότι οι ρυθμίσεις δεν μπορούν να κρύψουν τα "ελαττώματά" μας. :)

5 Core Exercises for Cyclists to Improve Efficiency and Strength - TrainerRoad Blog


Υ.Γ. Όπως είπε και ο Χρήστος, το βάρος του αναβάτη είναι σημαντικός παράγοντας σε όλα. Για μένα είναι ο βασικότερος. Από τα ζόρια στα σημεία στήριξης και τις αρθρώσεις μέχρι την απόδοση στον δρόμο και την ευκολία κλαταρίσματος. Δεν λέμε να γίνουμε σαν τους pro που μοιάζουν με απελευθερωμένους από στρατόπεδο συγκέντρωσης... :biggrin: Ένας λόγος που είχα σταματήσει την αγωνιστική ποδηλασία στα νιάτα μου ήταν αυτός.
Δεν μπορούσα να με βλέπω σαν τσίρο. Μετά έπεσα με τα μούτρα στα βάρη και έγινα βόδι αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο. :roflmao:
Σωστά τα λες, μάλλον πρέπει να με αναλάβει ο costasear σε ό,τι αφορά τον κορμό, να με ταϊζει μπριζόλες με μπόλικο σαν καραμέλα λιπάκι και ωμά αυγά με τις δωδεκάδες για πρωινό και μετά ασκήσεις ενδυνάμωσης δίπλα στα 134 σαμπγούφερ του με Moby στη διαπασών σε Atmos upmix..

Πέρα από την πλάκα, πολύ χρήσιμο το λινκ και πράγματι υστερώ εκεί κατά πολύ, το γνωρίζω άλλωστε και ο ίδιος, αλλά πάντα κοιτάμε να φτιάξουμε πρώτα το πιο εύκολο (ρυθμίσεις ποδηλάτου) και μετά πάμε για τα δύσκολα..

Ελπίζω εάν βγούνε να πιάσει να της διαβάζει ποίηση, για να έχουμε πιθανότητες μετά οι επόμενοι. Εκτός εάν η κορασίδα είναι τόσο φιλόστοργος που μας δεχθεί όλους.
Κοίταξε, με τέτοια φάτσα είναι δεδομένη η επιτυχία όσων ακολουθήσουν εμού στο κορτάρισμα της ξαδέρφης:

Mparlas-1.jpg


Εκτός αν είναι μερακλού η μπρέτσενα και της αρέσουν οι ώριμοι, παλαιών αρχών άντρες που την τιμούν την μπριγιαντίνη!

Χωρίς πλάκα θα μου άρεσε να ξαναρχίσω ποδήλατο αλλά να ήμουν σε ενα μέρος σαν του Σώτου (επαρχία ή έστω κάπου ανθρώπινα). Στην Αθήνα δεν θα μου άρεσε, όχι γιατί δεν θα μου άρεσε να χαζεύω το αστικό τοπίο αλλά και τον κόσμο και την καθημερινότητά του αλλά δεν μπορείς. Εάν το κάνεις θα σε χτυπήσει αυτοκίνητο ή φορτηγό εντός λεπτού της ώρας. :D Άιντε να πήγαινα εδώ δίπλα στο Ψυχικό και Φιλοθέη μόνο θα ήταν ωραία (μιας και δουλεύουμε και στην (στις) πρεσβείες). :D Αλλά πόσο να κάνεις να το γυρίσεις ; Στην Γερμανία πάλι ήταν άλλο. Ήταν όχημα μετακίνησης κανονικά, όχι διασκέδαση.
Εγώ για κάποιο λόγο δεν διακρίνω τόση επιθετικότητα στους οδηγούς ΙΧ όσο ακούω από άλλους αλλά και εδώ μέσα. Ίσως κινούμαι εγώ πολύ συντηρητικά και αμυντικά, υποθέτοντας πάντα ότι ο άλλος θα την κάνει σίγουρα την βλακεία, οπότε προσπαθώ να προνοώ. Ίσως επίσης επειδή δεν είμαι με το χρονόμετρο και δεν βιάζομαι αφού δεν μας κυνηγάει και κανείς που λέει και ο Σώτος, δεν κάνω πολλά επικίνδυνα, προσπεράσεις και ιστορίες και προσπαθώ να αποφεύγω ώρες αιχμής που είναι όλοι στην τσίτα. Τώρα βέβαια, άμα σου κάτσει κιόλας..
 



bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.330
Reaction score
44.821
Λάρσα ρε φίλε, ήρεμες και πχιοτηκές προπονήσεις με ελάχιστη κίνηση στους δρόμους. Έχει τα πάντα τριγύρω, θες ζόρι, έχει, θες φλαταδούρα, έχει, θες εκπληκτικής ομορφιάς αναβάσεις, έχει, θες κατηφόρες να σκοτωθείς, έχει!!
Και όλα χωρίς κίνηση, φανάρια και τα υπόλοιπα βάσανα της Αθήνας, είναι ποδηλατικός παράδεισος, τέλος!!

Screenshot_2024-06-16-23-12-41-084_com.garmin.android.apps.connectmobile-edit.jpg
Screenshot_2024-06-16-23-12-24-058_com.garmin.android.apps.connectmobile-edit.jpg
Screenshot_2024-06-16-23-12-08-941_com.garmin.android.apps.connectmobile-edit.jpg
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.330
Reaction score
44.821
Δεύτερος πιθανός υποψήφιος η προπέλα.
Ακούω γνώμες
MY24PropelAdvancedPro0_ColorBMetallicBlue_Carbon.jpg
R130TTCC-AP-SIDE-ORCA_AERO_M21eLTD.jpg


Εσύ τι θα επέλεγες?
 
Last edited:



Μηνύματα
13.716
Reaction score
15.649
Εγω το πρώτο γιατί είναι πιο όμορφο και φαίνεται και πιο φιλικό λειτουργικά (user friendly).

Εάν και το δεύτερο εχει πιο καλό ματζαφλάρι πως το λέτε εκεί που αλλάζει τα γρανάζια (σασμάν - derailer ?) :D

Μου αρέσουν αυτές οι ερωτήσεις multiple choice. Βάζε και άλλες που και που. :D
 

Μηνύματα
20.672
Reaction score
14.659
Γιατί?
Στα πολιτικά είσαι λαλίστατος, εδώ δεν έχεις κάνα επιχείρημα? :lolsign:
Δεν μου αρέσει οπτικά το Orbea (θα το έγραφα και πάνω, αλλά περίμενα να απαντήσεις :roflmao: )! Αυτή η ανάποδη καμπούρα του (ξέρω ότι βγαίνει, αλλά υποτίθεται είναι βασικό μέρος του σχεδιασμού του) μου κάθεται στο στομάχι (μάλλον στο μάτι). Σε αυτά τα χρώματα επίσης κάθε άλλο παρά μου αρέσει, αλλά φαντάζομαι εκεί έχει μεγαλύτερη ποικιλία!
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.330
Reaction score
44.821
Εγω το πρώτο γιατί είναι πιο όμορφο και φαίνεται και πιο φιλικό λειτουργικά (user friendly).

Εάν και το δεύτερο εχει πιο καλό ματζαφλάρι πως το λέτε εκεί που αλλάζει τα γρανάζια (σασμάν - derailer ?) :D
Από σένα κρατάω το αισθητικό μέρος, περιμένω όμως σχόλιο στο λειτουργικό κομμάτι.
Αυτό που πρόσεξες έχει να κάνει με το groupset, shimano θα επιλέξω σε ότι αποφασίσω, τη sram τη μισώ...
 

Μηνύματα
20.672
Reaction score
14.659
Εγω το πρώτο γιατί είναι πιο όμορφο και φαίνεται και πιο φιλικό λειτουργικά (user friendly).

Εάν και το δεύτερο εχει πιο καλό ματζαφλάρι πως το λέτε εκεί που αλλάζει τα γρανάζια (σασμάν - derailer ?) :D

Μου αρέσουν αυτές οι ερωτήσεις multiple choice. Βάζε και άλλες που και που. :D
Ποιο λες; τα derailleur είναι λίγο πολύ τα ίδια στα ποδήλατα αυτά, μικροδιαφορές στη μάρκα...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.216
Μηνύματα
2.892.457
Members
38.005
Νεότερο μέλος
NikosK18
Top