Ποδήλατο

Μηνύματα
15.468
Reaction score
21.649
ρε μη μασας
θα δώσεις λίγο πολύ τσιδιους παραδες μπορεί και λιγότερους στο σύνολο και θα εχεις αυτό που πρέπει
θα σε δώκω και τους δικούς μου τους τροχούς για μέχρι να βρεις τι και πως και θα πλαντάξει κάθε γυαλιστερός στην παραλιακή και στα βνα
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.177
Reaction score
7.155
Εγώ να ρωτήσω κάτι;

Πόσα λεφτά πρέπει να δώσεις για να θεωρείσαι γυαλιστερός;

α) Περισσότερα από 1.000€;
β) Περισσότερα από 3.000€;
γ) Περισσότερα από 5.000€;
δ) Περισσότερα από όσα έδωσες εσύ προσωπικά για το τελευταίο σου ποδήλατο;

Ήρεμα ρωτάω...
 

Μηνύματα
15.468
Reaction score
21.649
εντωμεταξύ πολύ μπαλαμούτι με τους hookless και όλοι διατείνονται οτι οι δικοί μου είναι ασφαλείς κλπ.
η zip πλέον μόνο hookless και λέει οτι και καλά με λάστιχα που φτιάχτηκαν για hookless rims δεν υπάρχει θέμα και κλάιν.

εντωμεταξύ σε pro αγώνα έμεινε ο άλλος αμανατ με το λάστιχο να βγαίνει από το στεφάνι που υποτίθεται σε αυτό το επίπεδο και τα υλικά και η εφαρμογή τους είναι πιο περιοπής.
Εγώ να ρωτήσω κάτι;

Πόσα λεφτά πρέπει να δώσεις για να θεωρείσαι γυαλιστερός;

α) Περισσότερα από 1.000€;
β) Περισσότερα από 3.000€;
γ) Περισσότερα από 5.000€;
δ) Περισσότερα από όσα έδωσες εσύ προσωπικά για το τελευταίο σου ποδήλατο;

Ήρεμα ρωτάω...
γυαλιστερός είναι στάση ζωής δεν έχει να κάνει τόσο με τα χρήματα αλλά με την επίδειξη ή όχι του ποδηλάτου.
κατά μπρέτσο ορίζεται ο γυαλιστερός ως ο αναβάτης που είναι παλτό ή ημίπαλτο ωστόσο έχει εξοπλισμό που φυσιολογικά θα έφερε ένας αναβάτης αξιώσεων αλλά ξεφεύγει από το επίπεδο των γούστων (=είμαι μέτριος αλλά γουστάρω pinarello f duraace) και θεωρεί οτι ΑΦΟΥ έχω ακριβό εξοπλισμό είμαι καλύτερος αναβάτης από ότι πραγματικά είμαι.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.330
Reaction score
44.821
εντωμεταξύ πολύ μπαλαμούτι με τους hookless και όλοι διατείνονται οτι οι δικοί μου είναι ασφαλείς κλπ.
η zip πλέον μόνο hookless και λέει οτι και καλά με λάστιχα που φτιάχτηκαν για hookless rims δεν υπάρχει θέμα και κλάιν.

εντωμεταξύ σε pro αγώνα έμεινε ο άλλος αμανατ με το λάστιχο να βγαίνει από το στεφάνι που υποτίθεται σε αυτό το επίπεδο και τα υλικά και η εφαρμογή τους είναι πιο περιοπής.

γυαλιστερός είναι στάση ζωής δεν έχει να κάνει τόσο με τα χρήματα αλλά με την επίδειξη ή όχι του ποδηλάτου.
κατά μπρέτσο ορίζεται ο γυαλιστερός ως ο αναβάτης που είναι παλτό ή ημίπαλτο ωστόσο έχει εξοπλισμό που φυσιολογικά θα έφερε ένας αναβάτης αξιώσεων αλλά ξεφεύγει από το επίπεδο των γούστων (=είμαι μέτριος αλλά γουστάρω pinarello f duraace) και θεωρεί οτι ΑΦΟΥ έχω ακριβό εξοπλισμό είμαι καλύτερος αναβάτης από ότι πραγματικά είμαι.
Δεν ρισκάρω κρόκ τη σωματική ακεραιότητα ότι υπόσχεση και να με δώσουν, ακόμα και όλα καλά να πάνε όταν θα κατεβαίνω και θα στρίβω πιέζοντας τα ελαστικά θα έχω πάντα το νούμ μη με φύγει κάνα λάστιχο και γίνω σούπερμαν...
Ύστερα πάλι, τα ελαστικά για hookless είναι πανάκριβα, περιορίζεσαι σε επιλογές και είναι αναγκαστικά tubeless με ζουμιά
 

Μηνύματα
15.468
Reaction score
21.649
να σε πω κάτι, αν και δεν έχω ιδιαίτερη χρήση, αλλά τα ζμια τελικά είναι μεγάλη υπόθεση, έκανα την πρώτη χρήση τους σε ένα τρυπιματάκι που θα ήθελε ανοιγμα μπαλωμα φούσκωμα και πολλά μπινελίκια καθότι gp5000 ενώ με το ζουμί απλά έκλεισε η τρύπα (και με πιτσίλισε)
επίσης αποκλείονται αστοχίες τύπου snake bite, άρα είτε πας αγέρωχος παντού είτε μένεις από σκίσιμο που δεν μαζεύεται με ζουμί.
αντίστοιχο σκίσιμο ίσως μαζευόταν με σαμπρέλλα αλλά σε μια τέτοια περίπτωση είτε έχεις tubeless είτε όχι τον ίδιο χρόνο θες για την επισκευή (συν την αφαίρεση της βαλβίδας)
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.330
Reaction score
44.821
Δεν έχει καμία θέση το ζουμί στη κούρσα με υψηλές πιέσεις. Δεν έχς καταλάβει τι έχουν κάνει τα μνιά της λάσπης με τους carbon τροχούς?
Προωθούν μια τεχνολογία και από πίσω λειτουργούν ένα σκαζμό βιομηχανίες...
Με τα rim brakes δεν είχε εξέλιξη όλο αυτό, περάσαμε με το ζόρι στους δίσκους, η βιομηχανία τροχών πήρε φόρα και βγάζει κάθε βδομάδα και νέους τροχούς, τα στεφάνια έγιναν σε φάρδος όσο αυτά των mtb, έπεσαν οι πιέσεις, δούλεψε το tubeless και το hookless με χαμηλές πιέσεις, η βιομηχανία ελαστικών έβγαλε επιπλέον ελαστικά για να καλύψει τις νέες ανάγκες σε εύρος και τεχνολογίες. Φτάσαμε να θεωρούμε τα 700χ32 ελαστικά νορμάλ για κούρσα, ναι αποσβένουν καλύτερα και νιώθεις άνετα πάνω στη κούρσα, έχασες όμως σε ταχύτητα. Άμα θες αναπαυτικό ποδήλατο πάνε πάρε τρέκινγκ όχι κούρσα. Άντε πχιά με τους π@πάρες, κάνουν και τεστ τάχαμου δήθεν ότι μόνο κερδίζεις και δεν χάνεις πουθενά. Θα ξεχάσουμε και αυτά που γνωρίζουμε με δαύτους...
Και τώρα θες να πάρεις καινούριο ποδήλατο και καλείσαι να λουστείς όλα αυτά τα πειράματα, οι αθλητές επιστρέφουν σε στεφάνια με άγκιστρο και εγώ θα πρέπει να νιώθω ασφαλής με hookless τροχούς.
Τα έχω πάρει άσχημα...
 

Μηνύματα
15.468
Reaction score
21.649
να σε πω κάτι;
σε είπα για σκελετό και χτίσιμο και με είπες δεν μπορώ δεν κάνω θέλω unboxing και βόλτα κλπ
τελικά θα παρς σκελετό , αναμενόμενο

να σε πω κάτι άλλο; 28άρι tubeless θα βάλεις. αυτά
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.330
Reaction score
44.821
Δεν ήθελα να μπω σε αυτή τη διαδικασία ρε φίλε, ήθελα απλά να χαρώ ένα καινούριο ποδήλατο out of the fucking box...
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.192
Reaction score
20.778
Έμαθα και τι είναι τα hookless rims. Ό,τι παπαριά σκεφτεί ο καθένας, προχωράει στην παραγωγή και τρέξε κορόιδο να αγοράσεις.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.330
Reaction score
44.821
Οπότε προχωράμε στο μαραθώνιο αγοράς κομματιών και χτίζοντας κομμάτι-κομμάτι μια προπέλα. Έτσι θα έχω το δισκοβραχίονα που θέλω, το μήκος τιμονιού, τη σέλα και τους τροχούς, μπλέξαμε... :biggrin:
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.192
Reaction score
20.778
Ό,τι είπε εξ αρχής ο @pankrok, δηλαδή. :biggrin: Καλό κουράγιο και καλές αγορές!
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.330
Reaction score
44.821
Σε αυτές τις περιπτώσεις ένα καλό κουράγιο χρειάζεται, θα πρέπει να γίνουν τόσα πολλά και προς στιγμή το σαλόνι ποδηλατάδικο με πάγκο συνεργείου. Ο κρόκ φταίει για τη εξέλιξη αυτή, εκτός από γυαλιστερός, είναι και γκαντέμης :lolsign:


Εντωμεταξύ προκύπτει ένα ακόμα θέμα, διαθέσιμο πλαίσιο υπάρχει μόνο σε αυτό το χρώμα
Screenshot_2024-06-22-06-41-31-981_com.android.chrome-edit.jpg


Δεμαρέσει :thumbsdown:
 

Μηνύματα
58
Reaction score
87
εντωμεταξύ πολύ μπαλαμούτι με τους hookless και όλοι διατείνονται οτι οι δικοί μου είναι ασφαλείς κλπ.
η zip πλέον μόνο hookless και λέει οτι και καλά με λάστιχα που φτιάχτηκαν για hookless rims δεν υπάρχει θέμα και κλάιν.

εντωμεταξύ σε pro αγώνα έμεινε ο άλλος αμανατ με το λάστιχο να βγαίνει από το στεφάνι που υποτίθεται σε αυτό το επίπεδο και τα υλικά και η εφαρμογή τους είναι πιο περιοπής.

γυαλιστερός είναι στάση ζωής δεν έχει να κάνει τόσο με τα χρήματα αλλά με την επίδειξη ή όχι του ποδηλάτου.
κατά μπρέτσο ορίζεται ο γυαλιστερός ως ο αναβάτης που είναι παλτό ή ημίπαλτο ωστόσο έχει εξοπλισμό που φυσιολογικά θα έφερε ένας αναβάτης αξιώσεων αλλά ξεφεύγει από το επίπεδο των γούστων (=είμαι μέτριος αλλά γουστάρω pinarello f duraace) και θεωρεί οτι ΑΦΟΥ έχω ακριβό εξοπλισμό είμαι καλύτερος αναβάτης από ότι πραγματικά είμαι.
διευκρίνιση** δεν θεωρείσαι γυαλιστερός αν εκτός από τα παραπάνω δεν έχεις και το απαραίτητο τελευταίο μοντέλο iPhone…😂🙃😜
 

Μηνύματα
58
Reaction score
87
Ta hookless στεφάνια η αλήθεια είναι ότι ούτε εγώ τα εμπιστεύομαι τόσο όσο τα hoocked…με πιάνει μια ανασφάλεια στην ιδέα παρά τα όσα ισχυρίζονται οι εταιρίες και οι κάτοχοι αυτών των τροχών…..ίσως να μην συμβεί ποτέ το μοιραίο αλλά την μια που μπορεί να συμβεί δεν θέλω να είμαι παρόν…..
Όσο αφορά το φάρδος των ελαστικών πρόσφατα έβαλα για πρώτη φορά 30αρια στο σετ τροχών που έχω τα τελευταία 4 χρόνια, η αίσθηση άνεσης που έχω στην άσφαλτο σε διάφορετικά τερέν είναι πραγματικά απαράμιλλη, με πιέσεις 70-75 psi νομίζω βρήκα την χρυσή τομή σε άνεση αλλά και σε ταχύτητα, πειραματίστηκα με 26,28 και τελευταία με τα 30αρια, κατά την γνώμη μου τα 28 αποτελούν την πιο λογική και ασφαλή επιλογή στα χαρακτηριστικά των νέων τροχών με τα φαρδιά στεφάνια,αλλά με τα 30αρια παρατήρησα ότι το ελαστικό «αγκαλιάζει» καλύτερα το στεφάνι χωρίς να παρατηρείται καθόλου το μπαλόνιασμα που βλέπουμε συχνά σε άλλους συνδυασμούς….βεβαια από εταιρία σε εταιρία ελαστικών ακόμα και στις ίδιες διαστάσεις παρατηρώ διάφορές στο πως κάθονται τα ελαστικά στο rim….
Πολύ καλός φίλος και αθλητής που έκανε την μετάβαση σε 32αρια εδώ και αρκετό καιρό κόβει φλέβες για τα πλεονεκτήματα συνδυασμού άνεσης και ταχύτητας όπως λέει, αλλά βέβαια τα Βατ του παράγει είναι εξωπραγματικά και ότι διάσταση και να είχε το ίδιο τάπα πάει…
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.330
Reaction score
44.821
Εγω παίζω με 700χ25 ελαστικά σταθερά με σαμπρέλα απόταν ξεκίνησα, διαφορά στη άνεση κάνουν και οι τροχοί, έχω περάσει από διάφορους τροχούς, κορυφή σε άνεση, έλεγχο και πληροφορία είχα μόνο με τους Racing Zero, 17mm εσωτερικό και συνήθως παίζω με 80/90psi.
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
14.330
Reaction score
44.821
Άλλο ένα εργαλείο που με τράβηξε το ενδιαφέρον, cinelli pressure.
Ωραίο σύνολο,τροχοί για πέταμα...
gamma24__0008_PRESSURE_ARANCIO_a5c2f0e2-78df-4545-bc5f-5a01a7f3b24f_1800x1800.jpg
 



xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
36.404
Reaction score
85.629
Σε λίγα χρόνια θα τρέχουν στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 10 άτομα όλα μαζί. Τα χρήματα που απαιτούνται σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο έχουν γίνει απαγορευτικά για το ποδηλατικό κοινό.

449129138_8002922753093929_3798448324881498247_n.jpg
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.216
Μηνύματα
2.892.464
Members
38.005
Νεότερο μέλος
NikosK18
Top