Ποιο αυτοκίνητο κυρίως για την πόλη;

Μηνύματα
216
Reaction score
346
Μην πιστευεις οτι αρθρα διαβαζεις. Ειναι αρκετες φορες κατευθυνομενα.

Η φιατ στην Ελλαδα δεν πληρωνει μαλλον ουτε ευρω για διαφημιση. Ειναι θαμμενη τελειως απο ολους γιατι προφανως δεν ασχολειται με αυτα.

Θες να παρουμε στα σοβαρα λιστα που βγαζει dacia κατω απο lexus?

Επισης την δεκαετια του 90 και γω ειχα φιατ uno αλλα δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση η φιατ του τοτε με το τωρα.

Για μενα πρεπει να δεχτουμε ολοι οτι πλεον το να παρεις αμαξι και να σου βγει αξιοπιστο ειναι απλα ενα λαχειο. Κερδισες η εχασες.

Πλεον bmw χαλανε και εχω οχι ενα αλλα 5, 6 ατομα με x1 -x2 και την κλασικη 3αρα και 5αρα που ειναι συνεργειο καθε μηνα και ψαχνονται να τα δωσουν. Απο την αλλη εχω γειτονα μπεμβεδακια εδω και 40 χρονια και ποτε δεν εχει παρουσιασει προβλημα.
Επισης εγω με ρενω 7ετια ΚΑΝΕΝΑ προβλημα. Φιλος με ρενω 5ετια καθε μηνα συνεργειο....αστο δες ποιο σου αρεσει και go for it.
Αν εχει και πανω απο 2 η 3 χρονια εγγυηση ακομα καλυτερα.

Ολα τ αλλα ειναι αμπελοφιλοσοφιες σε φορουμ.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.635
Reaction score
9.155
Εγώ πιστεύω πρώτα από όλα την... πόρτα! :biggrin:

Σοβαρά τώρα, το λινκ δεν έχει άρθρο "από κάποιο δημοσιογράφο που τα παίρνει", αλλά στατιστικές μεγάλου δείγματος αναγνωστών από έναν ιστότοπο έθνους με μακρόχρονη παράδοση στην εγκυρότητα του τύπου. Έχει την αξία που έχει.
Συμφωνώ μαζί σου για το λαχείο, θα προσθέσω την κακή χρήση και συντήρηση. Ωστόσο, παρότι η -εκτιμώμενη- αξιοπιστία δεν είναι από τα πρώτα κριτήρια επιλογής για τη συγκεκριμένη οδηγό (η αισθητική και η άνεση της ανάρτησης είναι πολύ παραπάνω) δε θα προτιμηθεί ο τελευταίος, τη στιγμή που υπάρχουν τόσες αξιόλογες επιλογές...
 
Last edited:

Μηνύματα
216
Reaction score
346
Το αρθρο μπορει να μην ειναι κατευθυνομενο αλλα ειναι ακυρο και προβοκατορικο.

Δε ξερεις τι στατιστικο δειγμα εχει οποτε ειναι απλα για να κερδισει εντυπωσεις. Καμια αξια δε θα εδινα προσωπικα. Ειναι οπως διαβαζω στο ciao γιατι η Μενεγακη χωρισε απο τον Λατσιο. Μηδενικης αξιας τελειως.

Κανω ενα copy paste του αρθρου για να καταλαβεις.

"At the other end of the spectrum, Fiat has taken over from Land Rover as the least dependable brand. Its 124 Spider is second from bottom in our coupé, convertible and sports car category, and although we didn’t have enough responses to include the Fiat 500 in the value car results, its owners didn’t rate it very highly, either.".

Καρπουζια με μερεντα και καρπουζια με ντοματες συγκρινουμε....

Παρε πουμα να ξενοιασεις. 8 χρονια εγγυηση. 'nough said...

Μετα το 500χ με 5ετη εγγυηση αλλα με εξτρα μεντεσε στις πορτες!
 

P

panag 505

Guest
Μια μικρή ιδέα για όλα τα ηλεκτρικά που κυκλοφορούν, από τον φίλο μου Τρύφωνα Αλεξόπουλο.
Παρουσίαση, χρόνος φόρτισης, αυτονομία σε χλμ. Τιμές κ.α λεπτομέρειες. Ίσως φανεί χρήσιμο αφού υπάρχει άφθονο υλικό κυρίως ως προς την εμφάνιση μέσα έξω όλων των αυτοκινήτων.

https://www.youtube.com/c/CarGuysGr/featured
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
43.286
Reaction score
98.328
Όλα μωρέ για το μάτι είναι.

Να το δεις να το γουστάρεις, να νιώσεις καλά, να το δει κι η γυναίκα σου και να ξέρει τι μάρκα είναι, αξία ανεκτίμητη.

Άμα το βαφτίσεις πχ άουντι, θα το ξέρουν και θα το θέλουν κι οι γυναίκες.


FB_IMG_1630141523689.jpg
 

Μηνύματα
4.076
Reaction score
7.176
Που έχουμε φτάσει,να υπάρχουν ιαπωνογερμανογαλλοκορεατικα χρεπια στις προτάσεις και να μην υπάρχει ένα ιταλικό να πάρει κεφάλια :headbang:
Παλι με χρόνια με καιρούς…..:dance2:
Τώρα που τα ιταλικά έγιναν γαλλικά, κάτι θα γίνει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
43.286
Reaction score
98.328
Ενδιαφέρον θέμα για συζήτηση περί των αστεριών στα κρας τεστ αποτελεί το "great news" dacia sandero, το οποίο δεν παίρνει ούτε 1 αστέρι, και τον Ιούλη που μας πέρασε ήταν το πιο καλοπουλημενο αυτοκίνητο στην Ευρώπη..

Φυσικά η ποιότητα κατασκευής του, είναι αρκετά κάτω από τον "ανταγωνισμό", όπως άλλωστε και η τιμή του.

Άρα είναι σε ολόκληρη την Ευρώπη αναγκαία η παρουσία πολύ φτηνών "οικογενειακών" ΙΧ, χωρίς πολλά πολλά και με μικρό ενδιαφέρον για τα αστέρια στα κρας τεστ.
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.635
Reaction score
9.155
Τροποποίηση προδιαγραφών:
  • το αυτόματο κιβώτιο είναι πλέον ευπρόσδεκτο, αλλά όχι απαραίτητο
  • παρότι επιθυμητό κόστος είναι τα 20.000€, αυτό μπορεί να αυξηθεί μέχρι τις 25.000 €
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
43.286
Reaction score
98.328
Πλάκα με κάνεις;

Προφανής είναι η απάντηση. Μόνο 1 απάντηση είναι σωστή σ'αυτα τα λεφτά. Αυτη:

Screenshot_20210831_115547_com.android.chrome~2.jpg


Η διαφορά από βενζίνες και σέρβις στον 1 χρόνο θα υπερκαλυψει τη διαφορά στην τιμή αγοράς, και στη συνέχεια θα έχεις σημαντικό όφελος, κάθε έτος.

Πάνε καντο μια βόλτα, ένα τεστ ντραιβ που λένε, και θα καταλάβεις, τα πολλά λόγια είναι περιττά..
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.635
Reaction score
9.155
Το είδα από κοντά εχθές που πήγα στη Volkswagen για να ρίξω μια ματιά και στο T-Cross. Ωραίο ήταν, αλλά -πέρα από τα υπόλοιπα- τώρα έχει γυρίσει το πράγμα σε crossover.
Επίσης, τα 28.100 είναι στο χαμηλότερο επίπεδο εξοπλισμού. Και τα B-suv που συζητάμε, "γυμνά" και low-spec βγαίνουν κάτω από το εικοσάρικο.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
43.286
Reaction score
98.328
Χθες κοιτούσα το βίντεο της δοκιμής του Mach-E της Φορντ από Έλληνα, ενός αυτοκινήτου που πλασάρεται ως suv, όχι απλώς cross.
Κάνει συγκριτικό με το Model Y της Τεσλα, το άλλο suv.

Και ανέφερε Ground clearence του Mustang mach-e, λίγο μικρότερο από το id3, πρακτικά όμοιο, πες 15cm.

Κοροϊδευόμαστε τώρα...

Στα 28 δεν είναι "γυμνό" από εξοπλισμό. Έχει πολύ πράγμα, και δεν υπάρχουν "έξτρα" στις εκδόσεις του id3, μόνο χρώμα, ζάντες και αντλία θερμότητας, τίποτε άλλο δεν μπορείς να βάλεις ως έξτρα. Αυτά είναι τα "έξτρα" σε όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις.

Στα 28 απλώς έχει τη μικρή μπαταρία.

Οδηγικά, σαν αυτοκίνητο ρε φίλε, άσε την τεχνολογία και τι κινητήρα φοράει κι αν έχει συμπλέκτη ή όχι, το id3 είναι κάτι κλάσεις πάνω από τα υπόλοιπα μικρά, cross ή μη. Ενα 5-λεπτο τεστ ντραιβ αρκεί για να το νιώσεις καλά αυτό. :)


ΥΓ. Διάβασα πως έφτασαν τα πρώτα Yaris cross στην Ελλάδα.
 
Last edited:

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.635
Reaction score
9.155
Σ'αυτά τα τρία έξτρα αναφέρομαι Κώστα, των οποίων όμως το κόστος είναι γύρω στο διχίλιαρο, αν θυμάμαι καλά.
Όσον αφορά την έκδοση, πράγματι μόνο το θέμα της μικρής αυτονομίας προβληματίζει στην Pure, γιατί κατά τα λοιπά οι επιδόσεις είναι απόλυτα επαρκείς. Είμαι βέβαιος μάλιστα ότι στην καθημερινή οδήγηση, με τη ροπή του ηλεκτροκινητήρα, ο χαρακτηρισμός αυτός είναι understatement.
Το θέμα είναι πως τα 350 χιλιόμετρα αυτονομίας της Pure μοιάζουν πολύ λίγα για χρήση "πέρα από την πόλη" και τα τριάντα χιλιάρικα πάρα πολλά για χρήση μόνο σε αυτή...
 
Last edited:

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.635
Reaction score
9.155
Όσον αφορά την απόσταση από το έδαφος, πχ το Renault Captur απέχει 21 εκ. κι έχει σχετικά μεγάλες γωνίες προσέγγισης/διαφυγής. Αυτό σημαίνει ότι -για παράδειγμα- η οδηγός θ' ανεβαίνει και θα κατεβαίνει άνετα στο πεζοδρόμιο για να παρκάρει στην πρασιά έξω από τη δουλειά της και δε θα διαλυθεί το κάτω μέρος της μάσκας του νέου αυτοκινήτου, όπως έχει γίνει με το Ford που οδηγεί τώρα.

Παρεμπιπτόντως, το Captur στο ανώτατο επίπεδο εξοπλισμού Dynamic και με κινητήρα TCe 100, βγαίνει στα 21.980 € με χειροκίνητο εξάρι κιβώτιο (αυτός είναι ο βασικός λόγος που το αυτόματο κιβώτιο δεν είναι πλέον υποχρεωτική απαίτηση -μετά πάμε στο ήπιο υβριδικό των 26.390€ που έχει αυτόματο εφτάρι διπλού συμπλέκτη).
Η έκδοση αυτή διαθέτει εργοστασιακή εγκατάσταση LPG, κάτι που προσφέρει σημαντικά χαμηλότερο κόστος χρήσης -αν και με 4.000-5.000 χλμ το χρόνο, στην περίπτωσή μας δεν είναι πρωτεύον.
 
Last edited:

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
1.970
Reaction score
2.549
Χθες κοιτούσα το βίντεο της δοκιμής του Mach-E της Φορντ από Έλληνα, ενός αυτοκινήτου που πλασάρεται ως suv, όχι απλώς cross.
Κάνει συγκριτικό με το Model Y της Τεσλα, το άλλο suv.

Και ανέφερε Ground clearence του Mustang mach-e, λίγο μικρότερο από το id3, πρακτικά όμοιο, πες 15cm.

Κοροϊδευόμαστε τώρα...

Στα 28 δεν είναι "γυμνό" από εξοπλισμό. Έχει πολύ πράγμα, και δεν υπάρχουν "έξτρα" στις εκδόσεις του id3, μόνο χρώμα, ζάντες και αντλία θερμότητας, τίποτε άλλο δεν μπορείς να βάλεις ως έξτρα. Αυτά είναι τα "έξτρα" σε όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις.

Στα 28 απλώς έχει τη μικρή μπαταρία.

Οδηγικά, σαν αυτοκίνητο ρε φίλε, άσε την τεχνολογία και τι κινητήρα φοράει κι αν έχει συμπλέκτη ή όχι, το id3 είναι κάτι κλάσεις πάνω από τα υπόλοιπα μικρά, cross ή μη. Ενα 5-λεπτο τεστ ντραιβ αρκεί για να το νιώσεις καλά αυτό. :)


ΥΓ. Διάβασα πως έφτασαν τα πρώτα Yaris cross στην Ελλάδα.
μου ριχνω μουτζα που εδωσα περσυ 29.000 για tiguan... παω καρφι για ερευνα id3
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
7.635
Reaction score
9.155
Όπως το υπολογίζω, με την επιδότηση του 20% (επί της τιμής προ φόρων και χωρίς τα απαραίτητα εξτρά), βγαίνει στα 29.386€.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
163.897
Μηνύματα
2.625.991
Members
36.696
Νεότερο μέλος
john kaza
Top