Ποιο media player για σκληρό 8ΤΒ?

Reaction score
39
Χαιρετώ άπαντες. Θέλω να μαζέψω όλες μου τις HD ταινίες και σειρές (mkv) σε έναν σκληρό-θηρίο έστω των 8ΤΒ. Σε ποιο μηχάνημα θα μπορούσα να συνδέσω τον σκληρό για να βλέπω απευθείας στην TV/Projector; Ο σκληρός μπορεί να το ποθετηθεί κοντά στο media player και την TV, όχι όμως και στο pc. Μπορώ να έχω συνδεδεμένο τον σκληρό μόνιμα με το Player (με usb?)και ταυτόχρονα με το pc (με ethernet?); Αν ναι, τι σύνδεση πρέπει να είναι η κάθε μία. Ποιο media player μου προτείνετε; Σόρρυ αλλά είμαι άσχετος και ταυτόχρονα αγχωμένος γιατί τώρα φτιάχνω καινούριο σπίτι και πρέπει να τα προβλέψω όλα αυτά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων..

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Reaction score
106.285
Απάντηση: Ποιο media player για σκληρό 8ΤΒ?

Δες αυτό
Παίρνει 6 Χ 1,5Τ

Ανδρέα 4 Χ 1,5 παίρνει αυτό.

Και δεν βλέπω κάποιο στο πλαίσιο να παίρνει 6 σκληρούς.

Reaction score
39
Εγώ σκεφτόμουν κάτι τέτοιο
Δεν ξέρω όμως αν κάνει για τη δουλεία που σας είπα, πως θα συνδεθεί με το media player και φυσικά με ποιο media player;

Reaction score
0

Εγώ θα σου πρότεινα ΑΥΤΟ που δεν κάνει ούτε 20€ και να αλλάζεις τους σκληρούς σαν τις κασέτες που βάζαμε την προηγούμενη χιλλιετία στα ATARI :105:
Mε τέτοια κρίση δεν είναι για σπατάλες!

abcd

Super Moderator
Reaction score
106.285

Εγώ θα σου πρότεινα ΑΥΤΟ που δεν κάνει ούτε 20€ και να αλλάζεις τους σκληρούς σαν τις κασέτες που βάζαμε την προηγούμενη χιλλιετία στα ATARI :105:

Συμφωνώ!

Με τα ρέστα παίρνεις καμμιά 10αριά σκληρούς 1,5 Tera!:126::119:

Reaction score
6

Ανδρέα 4 Χ 1,5 παίρνει αυτό.

Και δεν βλέπω κάποιο στο πλαίσιο να παίρνει 6 σκληρούς.
Ναι εχεις δικιο ( το 6 πηγαινε στον αριθμο των ΤΒ 4X1.5=6 )

Reaction score
4.249

Εγω εχω κατι παρομοιο με την διαφορα οτι παιρνει 2 σκληρους. Ειναι πολυ πρακτικο. Νομιζω οτι γυρω στα 40 και κατι ευρω το πηρα. Παντως και η προταση του Cinemusic-Andreas ειναι δελεαστικη

abcd

Super Moderator
Reaction score
106.285