Ποιο Naked 250αρι?




Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.759
Reaction score
79.376
Δεν είσαι καλά, θα τρέχουμε στα νοσοκομεία. ;)
Έχει έφεση στη χύμα. :D
 

Μηνύματα
7.000
Reaction score
5.935
ασφαλής στην εθνική λχ με 130 χιλιόμετρα, χωρίς να κινδυνεύω να με πατήσουν τα φορτηγά.
Ξεχασε το αυτο με 250αρι.
Με το SH300 ειμαι παντα στην δεξια λωριδα,και σταθερα με 120xlm,φυσικα χωρις τον ανεμοθωρακα και την βαλιτσα πισω.
 

Μηνύματα
3.342
Reaction score
2.001
Με οποιοδήποτε 250άρι ταξιδεύεις στην εθνική μέχρι 100 χλμ.΄/ώρα περίπου.
Τα 130 ειναι για να προσπεράσεις ή όταν παραστεί ανάγκη. Εϊναι άβολα χιλιόμετρα για μηχανές που δεν έχουν επάρκεια σε αεροδυναμική/κάλυψη.
Αν θες να πηγαίνεις γρήγορα στην εθνική πρέπει να ανέβεις κατηγορία.
Δυστυχώς δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Το ιδανικό θα ήταν να έχουμε ένα σκούτερ για την πόλη, μιά μηχανή για την εθνική και άλλη μία για την φιγούρα μας.....αλλά....δεν!!!
 



Μηνύματα
1.716
Reaction score
1.560
Ναι το 130 δε γίνεται ούτως ή άλλως. Είχα το cbf250. Επικίνδυνο σε αυτή την ταχύτητα που για να την πιάσει έσκαγε.
Είχα το Χ8 400άρι. Πολύ καλύτερο. Σήκωνε την ταχύτητα αλλά και πάλι το ένιωθες πολύ "ελαφρύ" και στις λακούβες τα αμορτισέρ σχεδόν τερμάτιζαν. Και τα "μεγάλα" scooter χάνουν και λίγο (έως πολύ) το νόημα τους ως προς την ευελιξία στην πόλη.
Με το cbf600 μπορούσα να κάνω τα πάντα. Ταξίδι με 170 άνετα. Χωρίς ενοχλητικούς αγέρηδες και χωρίς παράξενες αστάθειες. Ήταν και πολύ βολικό μέσα στην πόλη. Παίρνει να το φορτώσεις μπαγκαζιέρες. Αλλά μετά η κατανάλωση είναι μια η άλλη με αμάξι. Το ίδιο και τα λάστιχα και γενικότερα η συντήρηση...
 

Μηνύματα
518
Reaction score
460
Ναι το 130 δε γίνεται ούτως ή άλλως. Είχα το cbf250. Επικίνδυνο σε αυτή την ταχύτητα που για να την πιάσει έσκαγε.
Είχα το Χ8 400άρι. Πολύ καλύτερο. Σήκωνε την ταχύτητα αλλά και πάλι το ένιωθες πολύ "ελαφρύ" και στις λακούβες τα αμορτισέρ σχεδόν τερμάτιζαν. Και τα "μεγάλα" scooter χάνουν και λίγο (έως πολύ) το νόημα τους ως προς την ευελιξία στην πόλη.
Με το cbf600 μπορούσα να κάνω τα πάντα. Ταξίδι με 170 άνετα. Χωρίς ενοχλητικούς αγέρηδες και χωρίς παράξενες αστάθειες. Ήταν και πολύ βολικό μέσα στην πόλη. Παίρνει να το φορτώσεις μπαγκαζιέρες. Αλλά μετά η κατανάλωση είναι μια η άλλη με αμάξι. Το ίδιο και τα λάστιχα και γενικότερα η συντήρηση...
Σε αυτο που λές για κατανάλωση και συντήρηση στις μοτοσηκλετες έχεις δίκιο και λίγα λες. Με z 1000 έκαιγα περισσότερα απο οτι με το αυτοκίνητο τα λάστιχα είχαν διπλή τιμη και το service ποιο ακριβό. Αλλα ήταν κ@υλ@ μέχρι να μου το κλέψουν!
 

ryk

Μηνύματα
2.112
Reaction score
925
Η διάσταση τροχού είναι όντως μεγάλο θέμα. Μπορεί να κερδίζει σε χώρους ένα μηχανάκι με μικρούς τροχούς αλλά χάνει πολύ σε ευστάθεια και περνάει πολύ άκομψα τις λακκούβες.

Θα πρότεινα εάν θέλεις μοτοσυκλέτα με ντεπόζιτο να κοιτάξεις κάτι σε μεταχειρισμένο με αυτά τα λεφτά παίρνεις ό,τι γουστάρεις..
Να είναι λίγων ετών, να έχει το ABS του και να έχει και κανένα κυβικό παραπάνω.. ;)
Ο προλαλήσας με κάλυψε. Από την άλλη για τα νερά το σκούτερ φαντάζει ιδανικό, αλλά θα κυκλοφορείς παντός καιρού;
Εγώ θα έμενα στο θέμα του ABS και του ψεκασμού. Για τα κυβικά εξαρτάται που θες να πας.
Αλλά όπως πολύ καλά γνωρίζετε, αν γουστάρεις κάτι, το μάτι κατατροπώνει την λογική!
 

Μηνύματα
3.342
Reaction score
2.001
Μεγάλη υπόθεση τα νερά.....μετά απο χρόνια πηγαίνω στην δουλειά σαν άνθρωπος...και χωρίς να καταστρέφω το ένα ζευγάρι παπούτσια μετά το άλλο....ειδικά το αριστερό με τον λεβιέ.....
 

Μηνύματα
82
Reaction score
76
Για όλους αυτούς τους λόγους θα έλεγα κάποιο από τα CB500F και CB500X.
Μικρές οι διαφορές σε κόστος χρήσης από τα 250άρια και πολλές παραπάνω δυνατότητες..
Στο κάτω κάτω εάν δε γουστάρεις και λίγο τη μηχανή σου δεν έχει πλάκα.
Άσε που ένα μικρό μάλλον θα το δώσεις για μεγαλύτερο σε λίγο καιρό..
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Για όλους αυτούς τους λόγους θα έλεγα κάποιο από τα CB500F και CB500X.
Μικρές οι διαφορές σε κόστος χρήσης από τα 250άρια και πολλές παραπάνω δυνατότητες..
Στο κάτω κάτω εάν δε γουστάρεις και λίγο τη μηχανή σου δεν έχει πλάκα.
Άσε που ένα μικρό μάλλον θα το δώσεις για μεγαλύτερο σε λίγο καιρό..
Θέλει Α ή Α2 δίπλωμα?
 


Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.248
Reaction score
7.494
Κανα ΑΧ1 μτχ (παλιό, φθηνό, σκυλί)... κανά DRZάκι που τα κάνει όλα και πάει παντού... κανά bandit που δε σπαει δε χαλαει...
 

Μηνύματα
82
Reaction score
76
Θέλει Α ή Α2 δίπλωμα?
A2

Το υποψιάστηκα ότι μπορεί αυτός να είναι ο λόγος που κοιτάς τα 250άρια.
Εάν ψάξεις, όλες οι εταιρίες (νομίζω) φέρνουν μεγαλύτερα μοτό π.χ. 500cc για Α2 και άλλα που με περιοριστή ισχύος γίνονται Α2.
Τα βλέπω στο δρόμο τα μικρά.. Είναι όπως είπε και ο panoramious απλά ένα μεταβατικό στάδιο για να πας σε μια πιο μεγάλη μοτοσυκλέτα που θα τα κάνει όλα καλύτερα.
Τις μεσαίες υπάρχουν άνθρωποι που δεν τις αλλάζουν ποτέ (εκεί 500-600 κ.ε.).
Επίσης προσωπικά θεωρώ τα +- 30 άλογα λίγα από άποψη ενεργητικής ασφάλειας αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.. Αυτό μόνο στα μοτό γιατί τα σκούτερ έχουν άλλο τρόπο λειτουργίας (και μικρότερες ρόδες άρα μεγαλύτερη επιτάχυνση) και σε αυτούς τους ίππους "δίνουν" καλύτερα από τις αντίστοιχες μοτοσυκλέτες (γνώμη μου).
 

D

Deleted member 23222

Guest
Στις μηχανές υπάρχουν κάποια αξιώματα :

1.Όπως ειπώθηκε,μικρή διάσταση τροχού,μεγάλες πιθανότητες σουπιάσματος,δεν στρίβεις με κλίση ούτε μοίρας...
2.Φαίριγκ για ταξίδια, με καλές πιθανότητες να αποφύγεις κάποιο έντομο.
3.Όποιος έχει ανοίξει μοτέρ από Χόντα,ξέρει ότι η εταιρεία βγάζει μηχανές άλλης κλάσης,ενώ όλοι οι άλλοι,βγάζουν πετυχημένα μοντέλα.
4.Όπως επίσης ειπώθηκε,μεταχειρισμένο μηχανάκι τύπου Transalp, πάει με λογικά χιλιόμετρα στο Βόρειο Πόλο, μια άλλη καλή εναλλακτική είναι το DL 650.
5.Μακρυά από Γερμανικές (χαχαχα!!-bad value for money)) και τα παλιά ΚΤΜ είχαν άψογα περιφερειακά και γελοίας ποιότητας τούρκικα αναλώσιμα...τα καινούργια δεν τα ξέρω.

Oτιδήποτε μονοκύλιδρο αερόψυκτο Ιαπωνίας,είναι σκυλί μαύρο και φθηνό-τσάμπα σε συντήρηση,αλλά δεν πήγαιναν ταξίδια πλην της ιστορικής Τenere...
 

Μηνύματα
4.219
Reaction score
2.248
Το πρόβλημα προκύπτει όταν καβαλάς σκούτερ και νομίζεις ότι καβάλησες GSXR1000 ....)
Αυτό το μάθημα το έχω μάθει από πολύ μικρός.
Είχα το RD350 back to '80s και δεν είχε ακουμπήσει καν ο μαρσπιές στην άσφαλτο και τελικά σακατεύτηκα με βεσπάκι 125......
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.872
Μηνύματα
3.065.705
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top