Ποιό 4κίνητο να πάρω? Αλλά να έχει και χώρους!

Μηνύματα
7.407
Reaction score
2.585
Μια χαρά ήταν το SUZUKI SX4 (του 2007)...

Η έλευση της εγγονής όμως δημιούργησε ανάγκη για χώρους (καρότσια, καλαθάκια, κλπ κλπ - τα μωρά θέλουν πολύ περισσότερο χωρο από τους ενήλικες).

To καινούριο SX4 Cross έχει μεν κάποιους χώρους παραπάνω αλλά είναι πιό χαμηλό και δεν θέλω να θυσιάσω τη δυνατότητα να κινηθώ εκτός δρόμου.
Το Vitara περίπου τα ίδια (και με μικρότερους χώρους)

Δεν ψάχνω για κάτι super σε κανένα τομέα:
- Να μπορεί να πάει εκτός δρόμου με 4 άτομα και 1 μωρό και τα πράγματά τους.
- Να έχει ουσιαστική (μηχανολογική) ποιότητα - οι πολυτέλειες δεν με ενδιαφέρουν, αλλά να παίρνει ένα στικάκι το ηχητικό του σύστημα και να ακούγεται υποφερτά
- Να είναι άνετο στα ταξίδια και με ικανοποιητικό κράτημα και να επιταχύνει ικανοποιητικά (τα 12" 0-100 είναι καλά). Μέγιστη ταχύτητα στην Εθνική μέχρι 160-170 χλμ/ώρα.
- Να μη καίει τα άντερά του.
- Να μπορώ να πάω στο συνεργείο χωρίς πρώτα να ρωτήσω την τράπεζα αν υπάρχουν αρκετά λεφτά
- Να είναι φιλικό προς τον Τρύφωνα Αλεξιάδη και τους λοιπούς που κυνηγάνε τους έχοντες. (υποφερτά τέλη κυκλοφορίας και ασφάλιστρα)
- Εντάξει, να μην είναι και κακάσχημο (γιατί θα πέσει απαγορευτικό από το έτερον ήμισυ).

Τι προτείνετε? Βενζίνη ή πετρέλαιο? Δεν κάνω και πολλά χιλιόμετρα (το πολύ 10000 το χρόνο).

Το Dacia Duster μου άρεσε αλλά δεν ξέρω πως πάει από ποιότητα.

ΥΓ: Το άλλο μας αυτοκίνητο είναι ένα παλιό ((2003) Peugeot 206 XT 1600 cc που δεν καίει, είναι πολύ σπιρτόζο και χωράει (για το μέγεθός του) πολλά. Επίσης τα πάει καλά με τον Τρύφωνα...
 


Μηνύματα
32.923
Reaction score
27.925
ΝΙΣΣΑΝ ΚΑΣΚΑΙ ΝΤΗΖΕΛ ΑΥΤΟΜΑΤΟ 1600.

ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 4,000-5,000 ΚΑΤΩ ΑΠ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ.
[DOUBLEPOST=1479402241][/DOUBLEPOST]ΟΥΠΣ ΕΧΕΙ ΚΙΝΗΣΗ ΜΟΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ.......
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.835
Reaction score
146.262
Το Dacia Duster μου άρεσε
Αν σου άρεσε, και το οδηγησες και όλα οκ, πάρτο.

Ο κινητήρας (ντίζελ εννοείται) είναι άριστος, οικονομικός και ποιοτικός, της ρενο.

Για τα υπόλοιπα:
Χώροι άριστοι.
Πλαστικά μέτρια προς καλά, συμβατά της κατηγορίας τιμής.
Μερικά χειριστήρια σε περίεργες θέσεις, αλλά όλα συνηθίζονται. Παλιά κουσουρια της ρενο.
Από φασαρία κάνει. Δεν προσφέρει αθόρυβη οδήγηση. Αν το οδηγησες και δε σε ενόχλησε, ξεχνα το.
Γέρνει στις στροφές, έχει και λίγη πλεύση γενικώς, αλλά περνάει λακκούβες χωρίς να τις νιώθεις. Πολύ άνετο σε ανώμαλο δρόμο (σαφές πλεονέκτημα και σε ελληνικούς δρόμους πόλης) αλλά δίνει μία αίσθηση αβεβαιότητας σε υψηλές ταχύτητες. Εφόσον τα όρια ταχύτητας σε εθνικές οδούς δεν ξεπερνούν τα 130 στη χώρα, ε, μη τα ξεπερνας και συ.

Στην τιμή που είναι αποτελεί εξαιρετική αγορά αντικειμενικά, υψηλότατο βαλιου φορ μανεϊ.

Και πλέον η ντατσια είναι ρενο.
 
Last edited:

Μηνύματα
19
Reaction score
8
Φίλε Messenger το Duster 4x4 έχει κοντή κλιμάκωση, άλλες αναρτήσεις και λιγότερο πορτμπαγκάζ από το δικινητο... Ασε που είναι και ολίγον... κατσίκι. Για τα χιλιόμετρα που κάνεις το diesel θα αργήσεις να το αποσβέσεις. Ή τετρακίνηση είναι τσιμπημένο σπορ στις μέρες μας. Αν όμως είναι must, το νέο S Cross 1.4t AWD είναι καλή περίπτωση σε καλά χρήματα. Το ύψος που θέλεις από το έδαφος θα το έχεις...Άλλωστε με την εγγονή δεν πάμε ποτέ σε αχαρτογράφητα εδάφη!
 


Μηνύματα
229
Reaction score
80
Πάρε αυτό Jeep Renegade
Τά έχει όλα αυτά που ζητάς φίλε μου και είναι Jeep. Tα υπόλοιπα είναι απλά οδοντόκρεμες που έλεγε και η ομώνυμη διαφήμιση
 

Μηνύματα
32.923
Reaction score
27.925
Πάρε αυτό Jeep Renegade
Τά έχει όλα αυτά που ζητάς φίλε μου και είναι Jeep. Tα υπόλοιπα είναι απλά οδοντόκρεμες που έλεγε και η ομώνυμη διαφήμιση
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ JEEP....

JEEP ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ...

ΕΙΝΑΙ ΦΙΑΤ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΚΑΘΟΤΙ ΤΡΟΜΕΡΑ

ΠΡΟΣΘΟΒΑΡΟ ΜΕ ΚΑΚΟ ΕΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ.

ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΛΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ.

 


Μηνύματα
229
Reaction score
80
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ JEEP....

JEEP ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ...

ΕΙΝΑΙ ΦΙΑΤ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΚΑΘΟΤΙ ΤΡΟΜΕΡΑ

ΠΡΟΣΘΟΒΑΡΟ ΜΕ ΚΑΚΟ ΕΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ.

ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΛΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ.


Aν ειναι έτσι όπως τα λες πάω πάσο. Δε το γνώριζα ότι είναι fiat. Δηλαδή ξέπεσε και η Jeep. Μόνο τα Land Rover έμειναν τελικά?
 



Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
19.098
Reaction score
53.869
- Qashqai ή Dacia Duster , το πρώτο κάπως καλύτερο στην άσφαλτο και με άριστη μεταπώληση , ενώ το δεύτερο σκυλί στο εκτός δρόμου
 

Μηνύματα
82
Reaction score
76
Είμαι ακριβώς στην ίδια κατάσταση.
Είμαστε με το Swift 3d και τώρα ο μικρός περιμένει αδελφάκι.
Πρέπει οπωσδήποτε να πάμε σε μεγαλύτερο!
Θέλω ψηλό και 4χ4.
Δυστυχώς μόνο το Duster diesel (5,5lt ΚΑΙ πετρέλαιο) είναι για ένα μικρο πορτοφόλι.
Έχει 21cm απόσταση από το έδαφος και καλή τετρακίνηση.
Το Renegade είναι στα 17,5 - 18cm και τα υπόλοιπα κατεβαίνουν.
Εάν μιλάμε για μεταχειρισμένο, το προηγούμενο Quasqai 2.0 4χ4 είναι μια λύση.
Επίσης προηγούμενα Kia Sportage 2.0, Nissan X-Trail 2.0 (αυτό σκέφτομαι εγώ με εγκατάσταση αερίου), Maverick 2.0 κλπ.
Ένας σώφρων άνθρωπος θα σου πει (και θα έχει δίκιο) το προηγούμενο RAV4 2.0.
Είναι βενζίνη αλλά έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση, ικανή τετρακίνηση και αξιοπιστία Toyota.
Εάν υπάρχει η άνεση για καινούριο, αλλάζει το πράγμα με πολλές επιλογές.
 

Μηνύματα
14.211
Reaction score
7.250
πολλα διλιτρα βλεπω......αφηστε τα διλιτρα για οταν επιστρεψουμε στην δραχμη.Για την ωρα μαλλον το suzuki sx4 ειναι η πιο ασφαλης επιλογη,εστω με την παραχωρηση οτι θα αποφυγεις πολυ ανωμαλα εδαφη.Οσο για τους χωρους,μαλλον θα χρειαστεις και μια μπαγκαζιερα οροφης για οταν θα πηγαινεις διακοπες (συντομες ή μη).
Το dacia οτι και να ειναι,οσο και να εχει βελτιωθει δεν παυει να ειναι dacia και το εωτερικο του θυμιζει αυτοκινητο τουλαχιστον περασμενης δεκαετιας.
 

Μηνύματα
792
Reaction score
834
Το τετρακίνητο Qashqai είναι πραγματικά καλή (και ακριβή) περίπτωση. Ειδικά το μοτέρ του και η ανάρτησή του είναι εξαιρετικά, ενώ πολύ καλό είναι και σε ό,τι αφορά τους χώρους. Στον τομέα της αξιοπιστίας όμως δεν έχει καμία σχέση με τα Ιαπωνικά που πιθανόν να έχουμε όλοι στο μυαλό μας.

Στη δική μας περίπτωση, το τετρακίνητo diesel 1.6 MY2015, μετά από 1,5 χρόνο και σχεδόν 60.000 χλμ. έχει βγάλει τα ακόλουθα προβλήματα:
  • Αλλαγή κιβωτίου (πετούσε την όπισθεν και τη 2α)
  • Ντίζες κιβωτίου (ανάκληση)
  • Σετ δίσκου/πλατό/ρουλμάν (προβληματικό από την αρχή - αλλάχτηκε στην εγγύηση)
  • Top mounts στα εμπρός αμορτισέρ
  • Χειριστήρια τιμονιού (έπαψαν να λειτουργούν και αλλάχτηκε όλη η ροζέτα)
  • Κάλυμμα καταλύτη (έφυγε χωρίς το αυτοκίνητο να έχει πατήσει ποτέ σε χώμα)
  • Κάλυμμα κινητήρα (έφυγαν όλα τα κλιπς που το στηρίζουν)
  • Βάψιμο προφυλακτήρα (έφυγε το βερνίκι στο πλύσιμο)
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
19.098
Reaction score
53.869
Το τετρακίνητο Qashqai είναι πραγματικά καλή (και ακριβή) περίπτωση. Ειδικά το μοτέρ του και η ανάρτησή του είναι εξαιρετικά, ενώ πολύ καλό είναι και σε ό,τι αφορά τους χώρους. Στον τομέα της αξιοπιστίας όμως δεν έχει καμία σχέση με τα Ιαπωνικά που πιθανόν να έχουμε όλοι στο μυαλό μας.

Στη δική μας περίπτωση, το τετρακίνητo diesel 1.6 MY2015, μετά από 1,5 χρόνο και σχεδόν 60.000 χλμ. έχει βγάλει τα ακόλουθα προβλήματα: . . .

  • Βάψιμο προφυλακτήρα (έφυγε το βερνίκι στο πλύσιμο)

:o :o :o
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.875
Μηνύματα
3.065.902
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top