jpaudio
Επαγγελματίας
- Μηνύματα
- 2.357
- Reaction score
- 1.718
Αγαπητοί φίλοι, είχα ακούσει ότι ο νόμος προστατεύει όποιον θέλει να επιστρέψει πίσω μια ηλεκτρονική συσκευή σε μικρό χρονικό διάστημα από την αγορά της, μερικές εργάσιμες ημέρες, μόνο και μόνο επειδή ο αγοραστής δεν έμεινε ευχαριστημένος ή περίμενε κάτι διαφορετικό χωρίς καμιά άλλη υποχρέωσή του. Και η αντιπροσωπεία είναι υποχρεωμένη από αυτόν τον νόμο να την δεχτεί πιστώνοντας το κατάστημα χωρίς άλλη ερώτηση. Μπορεί κάποιος να μας πει περισότερες λεπτομέρειες; Νομίζω είναι ο ίδιος νόμος περί μη παροχής συναρμολογημένων ιδιοτήτων μιας συσκευής. Και αν τελικά έχουμε αυτό το δικαίωμα σαν καταναλωτές το απαιτούμε από το κατάστημα ή την εταιρεία;
Ευχαριστώ για την προσοχή σας.
Φιλικά,
Γιάννης
Ευχαριστώ για την προσοχή σας.
Φιλικά,
Γιάννης