Πολιτική-νόμος επιστροφής προϊόντος

jpaudio

Επαγγελματίας
Μηνύματα
2.357
Reaction score
1.718
Αγαπητοί φίλοι, είχα ακούσει ότι ο νόμος προστατεύει όποιον θέλει να επιστρέψει πίσω μια ηλεκτρονική συσκευή σε μικρό χρονικό διάστημα από την αγορά της, μερικές εργάσιμες ημέρες, μόνο και μόνο επειδή ο αγοραστής δεν έμεινε ευχαριστημένος ή περίμενε κάτι διαφορετικό χωρίς καμιά άλλη υποχρέωσή του. Και η αντιπροσωπεία είναι υποχρεωμένη από αυτόν τον νόμο να την δεχτεί πιστώνοντας το κατάστημα χωρίς άλλη ερώτηση. Μπορεί κάποιος να μας πει περισότερες λεπτομέρειες; Νομίζω είναι ο ίδιος νόμος περί μη παροχής συναρμολογημένων ιδιοτήτων μιας συσκευής. Και αν τελικά έχουμε αυτό το δικαίωμα σαν καταναλωτές το απαιτούμε από το κατάστημα ή την εταιρεία;
Ευχαριστώ για την προσοχή σας.
Φιλικά,
Γιάννης
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Ως τελικός αγοραστής, έχεις συνάψει σχέση με αυτόν που σου πούλησε το προιόν. Αυτός είναι υπόχρεος απέναντί σου και όχι κάποιος τρίτος που είναι υπόχρεος σε αυτόν.

Δηλαδή, το κατάστημα που αγόρασες το προιόν φέρει την ευθύνη. Η σχέση του καταστήματος με την αντιπροσωπεία είναι άλλο θέμα.

Εννοείται βέβαια ότι δεν αποκλείονται περιπτώσεις όπου καλή τη πίστη οι αντιπροσωπείες αναλαμβάνουν να εξυπηρετήσουν τον τελικό πελάτη (τον πελάτη του καταστήματος δηλαδή).
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • spylab
    TrumpoMusk

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.750
Μηνύματα
3.026.386
Members
38.489
Νεότερο μέλος
Nikos88
Top