Ποσα ευρω θελω για μετατροπη????

Μηνύματα
2.795
Reaction score
202
Λεω να κανω μια ''μικρη'' μετατροπη στην μπεμπα μου.
Εχω ενα E36 318is coupe και ελεγα να του βαλω ενα 2,5λιτρο μοτερακι 6κυλινδρο,αυτο με τα 192 αλογα.Αραγε ποσο θα παει το μαλι για μια σωστη μετατροπη?????
 

Μηνύματα
12.831
Reaction score
10.048
Πρώτα απ' όλα να αποφασίσεις ποιο μοτεράκι θες.

M50B25 χωρίς VANOS από E36 325i/325is του 1992
M50TUB25 με VANOS από E36 325i/325is του 1993-1996 (αυτό έχω εγώ σε E30)

Βέβαια προτείνω και σε 2800cc (ίδια άλογα, +30Nm ροπή) τα παρακάτω (πιο καινούρια μοτέρια):

M52B28 με VANOS
M52B28 με διπλό VANOS

ο οποίος βελτιώνεται σχετικά εύκολα με μια εισαγωγή από διομισάλιτρο. Περισσότερες πληροφορίες άμα θες, να σου δώσω ένα τηλέφωνο.
 

Μηνύματα
2.795
Reaction score
202
Απάντηση: Re: Ποσα ευρω θελω για μετατροπη????

Πρώτα απ' όλα να αποφασίσεις ποιο μοτεράκι θες.

M50B25 χωρίς VANOS από E36 325i/325is του 1992
M50TUB25 με VANOS από E36 325i/325is του 1993-1996 (αυτό έχω εγώ σε E30)

Βέβαια προτείνω και σε 2800cc (ίδια άλογα, +30Nm ροπή) τα παρακάτω (πιο καινούρια μοτέρια):

M52B28 με VANOS
M52B28 με διπλό VANOS

ο οποίος βελτιώνεται σχετικά εύκολα με μια εισαγωγή από διομισάλιτρο. Περισσότερες πληροφορίες άμα θες, να σου δώσω ένα τηλέφωνο.
με βρισκεις λιγο αδιαβαστο φιλε μου.Ξερω οτι υπαρχει μοτερ 2,5lt 6κυλινδρο με 192 ιππους.Αυτο ψαχνω.Αν στο περας του χρονου κανανε αλλαγες στο μοτερ και του βαλανε π.χ καδενα,αντι για ιμαντες χρονισμου δεν το ξερω,οπως δεν ξερω και τι αλλες διαφορες εχουνε τα μοτερακια αυτα.Εχω ακουσει για 2,5λιτρο με 175 αλογα και με 193.Εγω θελω το δευτερο και φυσικα να μην ειναι αρχαιο.Πες ενα τηλ.τι ειναι?Παλιατζης?
 

Μηνύματα
12.831
Reaction score
10.048
Όχι, ο πρόεδρος ενός Ελληνικού κλαμπ BMW. Ασχολείται με (εμπορεύεται) τροπετάκια και ξέρει συνεργεία για να στο τοποθετήσουν.

Όλα τα παραπάνω μοτέρια που σου έχω πει είναι με 192-193 άλογα, 6κυλινδρα 24βάλβιδα, που έμπαιναν σε Ε36.

Το M50 είναι 6κυλινδρο, πιο παλιό, σιδερένιο μπλοκ, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Τα πιο παλιά M50 δεν είχαν VANOS, τα TU είχαν μονό VANOS (περίπου 6 μοίρες αλλαγή στο άνοιγμα των βαλβίδων εισαγωγής).

Το M52 είναι 6κυλινδρο, πιο καινούριο, αλουμινένιο μπλοκ, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Τα πιο παλιά M52 είχαν μονό VANOS, τα TU είχαν διπλό VANOS.

Το VANOS είναι μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων.
Στο μονό VANOS σου γεμίζει την καμπύλη της ροπής χαμηλά και σου δίνει το "κάτι άλλο" μετά τις 5000 στρ./λ.!
Στο διπλό VANOS δεν ξέρω την αίσθηση, αλλά ξέρω ότι αλλάζει το χρονισμό και των βαλβίδων της εισαγωγής έως 40 μοίρες ΚΑΙ την εξαγωγής έως 25 μοίρες.

Το TU σημαίνει Technical Update και μεν στα M50 σημαίνει τη μετάβαση από χωρίς VANOS στο M50B25 στο μονό VANOS του M50TUB25, στα δε M52 σημαίνει τη μετάβαση από μονό VANOS στο M52B28 στο διπλό VANOS του M52TUB28.

Το B25 σημαίνει 2500cc και το B28 σημαίνει 2800cc. Βγάζουν τα ίδια άλογα, αλλά το 2800cc έχει 280 Nm ροπής έναντι 250 Nm του 2500cc. Επίσης το 2800cc έχει περιοριστική εισαγωγή από το εργοστάσιο, για να μπορεί να βγάλει τη ροπή του, αλλά του κόβει άλογα. Μπορείς να αλλάξεις εύκολα εισαγωγή και να βάλεις του 2500 που είναι μεγαλύτερη. Χάνεις λίγο ροπή στις μεσαίες αλλά κερδίζεις περίπου 20 άλογα και πας στα 210. Για να μη σου πω και για πολλαπλή εξαγωγής από Μ3, που κερδίζεις κι άλλα άλογα.

Κάποιοι λένε ότι είναι πιο ανθεκτικά τα M50 με σιδερένιο μπλοκ. Κάποιοι άλλοι λένε ότι το διπλό VANOS των M52TU είναι πιο ευαίσθητο σε προβλήματα. Κάποιοι άλλοι λένε ότι το M50 τουρμπίζεται πανεύκολα ενώ το M52 με διπλό VANOS δεν... Εγώ προσωπικά δεν ξέρω τίποτα από αυτά.

Επίσης θα χρειαστείς κατάλληλο ψυγείο και βεντιλατέρ. Νομίζω θα χρειαστείς και κιβώτιο ταχυτήτων, μια και τα κιβώτια από 4κύλινδρα δεν μπαίνουν σε 6κύλινδρα. Επιπλέον θα χρειαστείς και πίνακα οργάνων, μια και το στροφόμετρο των 6κύλινδρων είναι διαφορετικό.

Περισσότερες λεπτομέρειες δεν ξέρω. Τονίζω πάλι ότι δεν είμαι και πολύ σίγουρος ότι θα χρειαστείς και κιβώτιο ταχυτήτων.
 

Μηνύματα
2.750
Reaction score
1.190
Ο Πέτρος είναι μανούλα με τα μοτέρ της BMW ...

Εγώ ενα έχω να σου προτείνω , ΑΣΤΟ ΜΑΜΑ !

318is Coupe είναι μια χαρά ! ΑΝ έχεις και ηλιοροφή τότε είσαι άρχοντας !

ΑΝ όμως σόνι και καλά θέλεις μετατροπή , τότε θα σου πρότυνα την εξής λύση !

Βρές ένα 36αρι με το μοτέρ που θέλεις , coupe η sedan δεν έχει σημασία και ΠΑΡΤΟ ΟΛΟ ΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ !

Έχω κάνει 2 αλλαγές μοτέρ και ξέρω πώς είναι να τα έχεις ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ! ! ! !

Γλυτώνεις κόπο χρόνο και ΧΡΗΜΑ ! ! !
 

Μηνύματα
2.795
Reaction score
202
Απάντηση: Re: Ποσα ευρω θελω για μετατροπη????

Όχι, ο πρόεδρος ενός Ελληνικού κλαμπ BMW. Ασχολείται με (εμπορεύεται) τροπετάκια και ξέρει συνεργεία για να στο τοποθετήσουν.

Όλα τα παραπάνω μοτέρια που σου έχω πει είναι με 192-193 άλογα, 6κυλινδρα 24βάλβιδα, που έμπαιναν σε Ε36.

Το M50 είναι 6κυλινδρο, πιο παλιό, σιδερένιο μπλοκ, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Τα πιο παλιά M50 δεν είχαν VANOS, τα TU είχαν μονό VANOS (περίπου 6 μοίρες αλλαγή στο άνοιγμα των βαλβίδων εισαγωγής).

Το M52 είναι 6κυλινδρο, πιο καινούριο, αλουμινένιο μπλοκ, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Τα πιο παλιά M52 είχαν μονό VANOS, τα TU είχαν διπλό VANOS.

Το VANOS είναι μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων.
Στο μονό VANOS σου γεμίζει την καμπύλη της ροπής χαμηλά και σου δίνει το "κάτι άλλο" μετά τις 5000 στρ./λ.!
Στο διπλό VANOS δεν ξέρω την αίσθηση, αλλά ξέρω ότι αλλάζει το χρονισμό και των βαλβίδων της εισαγωγής έως 40 μοίρες ΚΑΙ την εξαγωγής έως 25 μοίρες.

Το TU σημαίνει Technical Update και μεν στα M50 σημαίνει τη μετάβαση από χωρίς VANOS στο M50B25 στο μονό VANOS του M50TUB25, στα δε M52 σημαίνει τη μετάβαση από μονό VANOS στο M52B28 στο διπλό VANOS του M52TUB28.

Το B25 σημαίνει 2500cc και το B28 σημαίνει 2800cc. Βγάζουν τα ίδια άλογα, αλλά το 2800cc έχει 280 Nm ροπής έναντι 250 Nm του 2500cc. Επίσης το 2800cc έχει περιοριστική εισαγωγή από το εργοστάσιο, για να μπορεί να βγάλει τη ροπή του, αλλά του κόβει άλογα. Μπορείς να αλλάξεις εύκολα εισαγωγή και να βάλεις του 2500 που είναι μεγαλύτερη. Χάνεις λίγο ροπή στις μεσαίες αλλά κερδίζεις περίπου 20 άλογα και πας στα 210. Για να μη σου πω και για πολλαπλή εξαγωγής από Μ3, που κερδίζεις κι άλλα άλογα.

Κάποιοι λένε ότι είναι πιο ανθεκτικά τα M50 με σιδερένιο μπλοκ. Κάποιοι άλλοι λένε ότι το διπλό VANOS των M52TU είναι πιο ευαίσθητο σε προβλήματα. Κάποιοι άλλοι λένε ότι το M50 τουρμπίζεται πανεύκολα ενώ το M52 με διπλό VANOS δεν... Εγώ προσωπικά δεν ξέρω τίποτα από αυτά.

Επίσης θα χρειαστείς κατάλληλο ψυγείο και βεντιλατέρ. Νομίζω θα χρειαστείς και κιβώτιο ταχυτήτων, μια και τα κιβώτια από 4κύλινδρα δεν μπαίνουν σε 6κύλινδρα. Επιπλέον θα χρειαστείς και πίνακα οργάνων, μια και το στροφόμετρο των 6κύλινδρων είναι διαφορετικό.

Περισσότερες λεπτομέρειες δεν ξέρω. Τονίζω πάλι ότι δεν είμαι και πολύ σίγουρος ότι θα χρειαστείς και κιβώτιο ταχυτήτων.
το τηλ ξεχασες να μου πεις πετρο
 

Μηνύματα
2.795
Reaction score
202
Απάντηση: Re: Ποσα ευρω θελω για μετατροπη????

Dimpas;1007058BMW ... 318is Coupe είναι μια χαρά ! [/quote said:
Στην αρχη ναι.Μετα απο καιρο το βαριεσαι και δεν λεει και πολλα.Ασε που στην εποχη μας ολλα τα 1.600αρια σε πανε π@πα-κ@λο.Αν εχεις και ανηφορα........βραστα.Αναγκαστικα πρεπει να κατεβασεις ταχυτητα γιατι κατω απο τις 4.000 στρ δεν παει καθολου.Για να μην πω για τα 1.400αρια της νεας γενιας που σε προσπερνανε και δεν προλαβαινεις να δεις τι σε περασε καν.
Απο ευρω???????ποσο θα παει το μαλι ξερετε????
 

Μηνύματα
2.795
Reaction score
202
Απάντηση: Re: Ποσα ευρω θελω για μετατροπη????

το τουΡμπισμα δεν με ενδιαφερει καθολου.Θελω να κανω αποστασεις πολλων χηλιομετρων χωρις στασεις και με υψηλες ταχυτητες χωρις να σκεφτομαι αν κανει ζεστη η' αν θα πρεπει να ξεκουρασω το μοτερ απο την πολυωρη διαδρομη.Εξατμιση αθορυβη και στο χαλαρο την μουσικη.
 





Μηνύματα
2.795
Reaction score
202
Πανε 10 χρονια φιλοι μου και το αμαξι πλεον δεν υπαρχει.
Αν και περασανε απο τοτε ακομα 3 αμαξια απο τα χερια μου,παντα νοσταλγω την αισθηση που ειχες οταν εκανες ταξιαδια με εκεινο το εργαλειο..
Πραγματικα αμαξι σχεδιασμενο για μεγαλες και σχετικα γρηγορες διαδρομες χωρις να κουραζεσαι.
Ενιωθες τον δρομο,το τι κανει το αμαξι ανα πασα στιγμη, ακομα και τα ορια του μπορουσες να τα νιωσεις πριν καν τα φτασεις..

Καταραμενη οικονομικη κριση......
 

Μηνύματα
1
Reaction score
0
Πρώτα απ' όλα να αποφασίσεις ποιο μοτεράκι θες.

M50B25 χωρίς VANOS από E36 325i/325is του 1992
M50TUB25 με VANOS από E36 325i/325is του 1993-1996 (αυτό έχω εγώ σε E30)

Βέβαια προτείνω και σε 2800cc (ίδια άλογα, +30Nm ροπή) τα παρακάτω (πιο καινούρια μοτέρια):

M52B28 με VANOS
M52B28 με διπλό VANOS

ο οποίος βελτιώνεται σχετικά εύκολα με μια εισαγωγή από διομισάλιτρο. Περισσότερες πληροφορίες άμα θες, να σου δώσω ένα τηλέφωνο.
Καλησπερακ
Πρώτα απ' όλα να αποφασίσεις ποιο μοτεράκι θες.

M50B25 χωρίς VANOS από E36 325i/325is του 1992
M50TUB25 με VANOS από E36 325i/325is του 1993-1996 (αυτό έχω εγώ σε E30)

Βέβαια προτείνω και σε 2800cc (ίδια άλογα, +30Nm ροπή) τα παρακάτω (πιο καινούρια μοτέρια):

M52B28 με VANOS
M52B28 με διπλό VANOS

ο οποίος βελτιώνεται σχετικά εύκολα με μια εισαγωγή από διομισάλιτρο. Περισσότερες πληροφορίες άμα θες, να σου δώσω ένα τηλέφωνο.
Καλησπέρα,

Έχω ένα Ε30 και ψάχνω να βρω μοτέρ και μέρος για να κάνω μετατροπή. Μπορείς να μου δώσεις κι εμενα το τηλέφωνο για να ενημερωθώ?

Ευχαριστώ
 





Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.340
Members
37.894
Νεότερο μέλος
tassos249
Top