Πού είναι το σφάλμα;

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.997
Reaction score
23.134



Μιας και τούτος ο χώρος είχε την ανέλπιστη τύχη να φιλοξενήσει την ως άνω φωτό, ας συζητήσουμε ολίγον επί τεχνικού επιπέδου. Πώς θα ονομάζατε την κόρνα αυτού του σχήματος, (ήτις καταδεικνύεται με το σχετικό βέλος), και, κυρίως, πού θα εντοπίζατε το – κατά την άποψή μου σοβαρό – σχεδιαστικό σφάλμα που φέρει αυτό το ηχείο;
 

Attachments


Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Δεν θελω να φανω αγενης και να προσβαλω μια κυρια αλλα δεν μπορω να αντισταθω και να μην σχολιαζω το σανδαλακι με το τζιν.:142:
 

Μηνύματα
2.227
Reaction score
7
Δεν θελω να φανω αγενης και να προσβαλω μια κυρια αλλα δεν μπορω να αντισταθω και να μην σχολιαζω το σανδαλακι με το τζιν.:142:
Αν ήταν λουστρίνι θα είχε ανεπιθύμητες ανακλάσεις ο ήχος...μένει να κόψει και τα νύχια τώρα.
 

Μηνύματα
117
Reaction score
0



Μιας και τούτος ο χώρος είχε την ανέλπιστη τύχη να φιλοξενήσει την ως άνω φωτό, ας συζητήσουμε ολίγον επί τεχνικού επιπέδου. Πώς θα ονομάζατε την κόρνα αυτού του σχήματος, (ήτις καταδεικνύεται με το σχετικό βέλος), και, κυρίως, πού θα εντοπίζατε το – κατά την άποψή μου σοβαρό – σχεδιαστικό σφάλμα που φέρει αυτό το ηχείο;
Θα την ονομαζα κορυφαια κορνα με κορυφαιο μεγαφωνακι (ΤΑD) σχεδιασμενη απο ενα μεγαλο σχεδιαστη. ( D. Appolitto)

Αντιθετα, οπως αναφερθηκε και παραπανω , ενδυματολογικα σηκωνει πολυ κριτικη η φωτογραφια:116:
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Δεν θελω να φανω αγενης και να προσβαλω μια κυρια αλλα δεν μπορω να αντισταθω και να μην σχολιαζω το σανδαλακι με το τζιν.
τσ τσ τσ
τσοκαρο

α. σε μια γυναικα το ματι μου δεν πεφτει τοσο χαμηλα.

β. συνηθως δεν κυτταω τι φοραει, αλλα τι δεν φοραει

και γ. τρεις παρατηρησεις
1. πανεμορφα ηχεια θα νου αρεσε να τα εχω στην εκδοση με το λευκο χρωμα.
2.η κορνα ειναι πολυ στενομακρη
και 3. ισως να επρεπε να τοποθετηθει ελαχιστα πιο πισω απο την μπαφλα των γουφερ
 

Μηνύματα
250
Reaction score
0



Μιας και τούτος ο χώρος είχε την ανέλπιστη τύχη να φιλοξενήσει την ως άνω φωτό, ας συζητήσουμε ολίγον επί τεχνικού επιπέδου. Πώς θα ονομάζατε την κόρνα αυτού του σχήματος, (ήτις καταδεικνύεται με το σχετικό βέλος), και, κυρίως, πού θα εντοπίζατε το – κατά την άποψή μου σοβαρό – σχεδιαστικό σφάλμα που φέρει αυτό το ηχείο;
Όταν στα χαρίσουν να τους τα τρίψεις στην μούρη μεγάλε ριβγιουερ:
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.844
Απάντηση: Re: Πού είναι το σφάλμα;

Όταν στα χαρίσουν να τους τα τρίψεις στην μούρη μεγάλε ριβγιουερ: :116:
Χρυσέ μου για χαζούς ψάχνεις; Όταν μας το χαρίζουν (χωρίς ετέρα δέσμευση) το αποδεχόμαστε και μετά, αν δεν μας αρέσει, το "σπρώχνουμε"! Θάχεις ακουστά τον όρο τράμπα:
Τράμπα μπρος και μη σε μέλλει
θάρρος η ζωή μας θέλει
κ.λ.π.
:116:

Το λάθος είναι η ένωση της κατακόρυφης επιφάνειας της κόρνας με την οριζόντια, με καθαρή γωνία, χωρίς στρογγύλευμα. (imho)
Και αυτό που είπε ο thanasis k. έχει μια βάση:
ίσως να έπρεπε να τοποθετηθεί ελάχιστα πιο πίσω από την μπάφλα των γούφερ
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.997
Reaction score
23.134
Πεδιλάκια... λουστρινάκια... ριβγιούερς... Κύριοι, επί του θέματος παρακαλώ, σεβασθείτε το πληκτρολόγιον του κομπγιούτερ σας. Ας μην υποβιβάζουμε το επίπεδον της συζητήσεως κάτωθεν ενός ούτώς πως ειπείν κατωτάτου, κοινώς αποδεκτού επιπέδου. Για high end μιλάμε, όχι για το ηχοσύστημα του Hyundai Atos.
 




Μηνύματα
250
Reaction score
39
Δεν υπάρχει κατασκευή χωρίς περιορισμούς και συμβιβασμούς. Το έργο του μηχανικού-σχεδιαστή θεωρείται επιτυχές όταν εκμεταλεύεται στο έπακρο τα υλικά που του διατίθενται.

Στη συγκεκριμένη σχεδίαση έγιναν οι εξής συμβιβασμοί.
1. Η κόρνα των μεσουψηλών είναι παραλληλογραμης κι όχι στρογγυλής επιφάνειας. Οι παρ/μες έχουν καλύτερη διασπορά, γι΄αυτό και χρησιμοποιούνται ευρέως σε επαγγελματικές εφαρμογές.Οι στρογγυλές έχουν μικρότερες παραμορφώσεις και υστερούν σε διασπορά. Σε οικιακό σύστημα δίνουμε έμφαση στον ουδέτερο ήχο (στρογγυλές) , ενώ σε μία κάλυψη σινεμά τη διασπορά (παρ/μες). Ο σχεδιαστής τους σαφώς και τα γνωρίζει αυτά, δυστυχώς όμως ήταν αναγκασμένος να δουλέψει τις συγκεκριμένες γιατί αυτές υπήρχαν ήδη σε παραγωγή.

2. Το υπόλοιπο φάσμα (χαμηλομεσαίων) αποδίδεται από κλασσική σχεδίαση. Δύο τα μειονεκτήματα.
α. Δεν μπορεί να ακολουθήσει την υψηλή ευαισθησία της κόρνας.
Οπότε ουσιαστικά η ευαισθησία του ηχείου καθορίζεται από τη μονάδα των γούφερς.
β. Δεν δένει ο ήχος της κόρνας με τη κάτω περιοχή.Οι παραμορφώσεις της κόρνας και ο χαρακτήρας δε ταιριάζει με την υπόλοιπη σχεδίαση.Υπάρχει έλλειψη ομοιογένειας.
Βέβαια κι΄αυτό υποθέτω ότι ήταν γνωστό στο σχεδιαστή. Γιά να υλοποιήσει όμως σχεδίαση κόρνας και στα χαμηλά-μεσοχαμηλά, το οικονομικό μέρος θα εκτοξευόταν.

Δεν υπάρχει σφάλμα λοιπόν. Υπάρχουν συμβιβασμοί που υπάρχουν σε οποιαδήποτε σχεδίαση ανάλογα με τους στόχους που τίθενται.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.049
Μηνύματα
3.039.166
Members
38.526
Νεότερο μέλος
Vaslamp
Top