- Μηνύματα
- 1.541
- Reaction score
- 5
το καθε ειδος μουσικης/ψυχαγωγιας/διασκεδασης (για να μην περασω και σε αλλη τεχνη) εχει το κοινο του... δε θα κρινω εγω την ποιοτητα του γιατι απλα οι τεχνες εχουν υποστει τοση αλοιωση που η συγχρωνη "ποιοτικη" μουσικη εμενα μερικες φορες μου φερνει πιο ψεφτικη απο εναν αμανε του χριστοδουλοπουλου...
Δε μπορουμε να συγκρινουμε τον Μπετοβεν με το τι γινεται το 2006 στις πιστες της αθηνας...
εχετε ακουσει συγχρονη δυτικη μουσικη του 2006? και δε μιλαω για ligetti (αιωνια του η μνημη) κλπ... μιλαω για σημερινους "μετακλασικους", μοντερνους αβαντγκαρντ συνθετες... Η ΦΡΙΚΗ Η ΙΔΙΑ!!!... κλαρακια να σπανε, τουαλετες να τρεχουν, οργανα να γρατζουνανε κλπ κλπ... εχω παιξει τετοια, εχω αναλυσει τετοια, εχω δουλεψει με συνθετες της κεντρικης ευρωπης ετσι... και το μονο που θα πω ειναι... ΟΤΙ ΠΙΟ ΕΧΤΡΕΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ, ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ΠΙΑΣΕΙ... ε, αυτο δεν ειναι ποιοτητα...
να μην πω για την ψεφτο κουλτουρα μερικων αυτοχειρων κουλτουριαριδων και ποιοτικαντιδων τραγουδοποιων της ελληνικης σκηνης... Νταλα... Αλεξ... Πρωτοψ... Βαρδ... Μαχαιρ.... τσακ... κλπ κλπ...
Σωπα ρε! με τι κριτιριο κριθικαν αυτοι οι κουλτουριαριδες και οι υπολοιποι σκηλαδες? το κριτιριο της πιστας???
τα μουσικα μοτιβα παραμενουν ιδια, μονοτονα με ρεφρεν και κουπλε (ρουτινα πια) και πονεμενο στοιχο.... μονο που τους λειπει το κουνιμα, τα φρουρου και η πιστα...
ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ?
Εγω προσωπικα, μπορω να ακουσω τα παντα... ολα εχουν το στυλ τους... καποια δε με εκφραζουν...
ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΑΥΤΟΒΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟΙ... αυτο χαθηκε 100χρονια πριν... τωρα ζουμε την εποχη του εμποριου... οποιος ψαχνει ποιοτητα... δε θα την βρει ουτε στα δισκοπολεια, ουτε στα ραδιοφωνα... αλλα στη γειτονια του... κρυμενα καλα... ειναι αυτα που δεν σηκωνει το εμποριο... αυτα που ψαχνουν την ποιοτητα και οχι την ποσοτητα...
Επισης να πω ειναι λαθος να συγκρινουμε την κλασικη και ρομαντικη (διτυκης περιοχης) εποχη με σημερα... ο Αμαντεους αν ζουσε σημερα, θα εκανε κομματια, ατονικα, χωρις ρυθμικη ταξη, με ηλεκτρονικους θορυβους, και νεοεισερχωμενες τεχνικες παιξιματος/χτυπηματων των οργανων και το πιο πιθανο ειναι για να ζησει να εγραφε μουσικη για κινηματογραφικα εργα... κατι που θα εκρινε η δυτικη ελιτ ως εμπορικουρα και ξεπεσμο...
Διαχωρισμος στη μουσικη γινεται... το θεμα ειναι... με τι μετρα και τι σταθμα... ποιος θα τα κρινει, με τι κριτηρια κλπ κλπ...
Δε μπορουμε να συγκρινουμε τον Μπετοβεν με το τι γινεται το 2006 στις πιστες της αθηνας...
εχετε ακουσει συγχρονη δυτικη μουσικη του 2006? και δε μιλαω για ligetti (αιωνια του η μνημη) κλπ... μιλαω για σημερινους "μετακλασικους", μοντερνους αβαντγκαρντ συνθετες... Η ΦΡΙΚΗ Η ΙΔΙΑ!!!... κλαρακια να σπανε, τουαλετες να τρεχουν, οργανα να γρατζουνανε κλπ κλπ... εχω παιξει τετοια, εχω αναλυσει τετοια, εχω δουλεψει με συνθετες της κεντρικης ευρωπης ετσι... και το μονο που θα πω ειναι... ΟΤΙ ΠΙΟ ΕΧΤΡΕΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ, ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ΠΙΑΣΕΙ... ε, αυτο δεν ειναι ποιοτητα...
να μην πω για την ψεφτο κουλτουρα μερικων αυτοχειρων κουλτουριαριδων και ποιοτικαντιδων τραγουδοποιων της ελληνικης σκηνης... Νταλα... Αλεξ... Πρωτοψ... Βαρδ... Μαχαιρ.... τσακ... κλπ κλπ...
Σωπα ρε! με τι κριτιριο κριθικαν αυτοι οι κουλτουριαριδες και οι υπολοιποι σκηλαδες? το κριτιριο της πιστας???
τα μουσικα μοτιβα παραμενουν ιδια, μονοτονα με ρεφρεν και κουπλε (ρουτινα πια) και πονεμενο στοιχο.... μονο που τους λειπει το κουνιμα, τα φρουρου και η πιστα...
ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ?
Εγω προσωπικα, μπορω να ακουσω τα παντα... ολα εχουν το στυλ τους... καποια δε με εκφραζουν...
ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΝΑ ΑΥΤΟΒΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟΙ... αυτο χαθηκε 100χρονια πριν... τωρα ζουμε την εποχη του εμποριου... οποιος ψαχνει ποιοτητα... δε θα την βρει ουτε στα δισκοπολεια, ουτε στα ραδιοφωνα... αλλα στη γειτονια του... κρυμενα καλα... ειναι αυτα που δεν σηκωνει το εμποριο... αυτα που ψαχνουν την ποιοτητα και οχι την ποσοτητα...
Επισης να πω ειναι λαθος να συγκρινουμε την κλασικη και ρομαντικη (διτυκης περιοχης) εποχη με σημερα... ο Αμαντεους αν ζουσε σημερα, θα εκανε κομματια, ατονικα, χωρις ρυθμικη ταξη, με ηλεκτρονικους θορυβους, και νεοεισερχωμενες τεχνικες παιξιματος/χτυπηματων των οργανων και το πιο πιθανο ειναι για να ζησει να εγραφε μουσικη για κινηματογραφικα εργα... κατι που θα εκρινε η δυτικη ελιτ ως εμπορικουρα και ξεπεσμο...
Διαχωρισμος στη μουσικη γινεται... το θεμα ειναι... με τι μετρα και τι σταθμα... ποιος θα τα κρινει, με τι κριτηρια κλπ κλπ...