Προβλημα με την εγγυηση του e-shop

Μηνύματα
5.009
Reaction score
4.250
Πριν απο 5 μηνες αγορασα απο το εν λογω καταστημα μια θηκη για 2 εσωτερικους σκληρους δισκους. Μετα απο κανα διμηνο χαλασε και την επεστρεψα στο καταστημα. Μετα απο ενα μηνα μου ειπαν απο το σερβις οτι δεν γινεται και πιστωνεται στον λογαριασμο το ποσον των 50 ευρω και για αυτο ποσο θα μπορουσα να παρω κατι αλλο. Προσωπικα ομως με ενδιαφερε να αντικαταστησω το εν λογω προιον μ ενα ιδιο η παρομοιο. Δυστυχως ομως μεχρι και τωρα δεν εχουν. Στο ιντερνετ τα διαφορα καταστηματα εχουν μια πολυ μεγαλη ποικιλια. Τους ζητησα εφοσον δεν εχουν ιδιο η παρομοιο προιον να μου επιστρεψουν τα χρηματα της αγορας οπως κανουν ολα τα καταστηματα σε αναλογες περιπτωσεις. Μου απαντησαν οτι δεν γινεται και οτι πρεπει να αγορασω για το συγκεκριμενο ποσο κατι αλλο απο το καταστημα. Στην επιμονη μου οτι δεν με ενδιαφερει να αγορασω κατι ασχετο απλα για να δικαιολογησω το ποσο, αρχισε το το κολπο με το τηλεφωνο. Δηλαδη περιμενετε να το δουμε και θα σας παρουμε τηλεφωνο. Εχει περασει κοντα στον μηνα και τηλεφωνο δεν παιρνουν οποτε οποτε τους παιρνω τηλεφωνο σημερα θα σας παρουμε μην ανησυχειται. Και το κρυφτουλι συνεχιζεται.

Για 50 κωλοευρω να το δωσω παλι σε δικηγορο μου φαινεται υπερβολικο αλλα απο την αλλη τα εχω παρει ασχημα στο κρανιο και σκεφτομαι να περασω απο την Γιανιτσων και τους τα κανω ολα λιμπα.

Τελος παντων το ζητημα ειναι οτι οι αγοραστες καλο ειναι να ξερουν πλεον την πολιτικη της εν λογω εταιριας στο θεμα της εγγυησης.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.300
Reaction score
144.071
Απάντηση: Προβλημα με την εγγυηση του e-shop

έτσι δουλεύει το θέμα.

μετρητά δε παίρνεις πίσω, πάρε κάτι άλλο.

αυτό πχ μου φαίνεται πολύ καλή λύση (στα χρήματά σου είναι).

 

Μηνύματα
5.009
Reaction score
4.250
Απάντηση: Προβλημα με την εγγυηση του e-shop

Δεν μ αρεσει. Τοστ θα ψηνω?
 

Μηνύματα
151
Reaction score
47
Είναι αναφαίρετο και νόμιμο δικαίωμά σου να πάρεις τα χρήματά σου πίσω!
Θα τα διεκδικήσεις οπωσδήποτε, αλλιώς μιλάμε για περίπτωση ξεκάθαρης απάτης. Δείξε όταν πας εκεί οτι γνωρίζεις τα δικαιώματά σου και θα πάρεις τα χρήματα πίσω.
Αν θέλεις απευθύνσου και στο ΙΝΚΑ.

Όπως και να'χει μου έδωσες πάτημα να καταθέσω την δική μου άσχημη εμπειρία απο το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ e-shop.
Μέχρι τώρα είχα κάνει πολλές αγορές από εκεί και ήμουν ευχαριστημένος γιατί πολύ απλά δεν χρειάστηκα το service τους.

Πρόσφατα αγόρασα απ'αυτούς το EGreat34A. από την πρώτη στιγμή η εικόνα έκανε νερά στην καινούρια Panasonic. To ρύθμισα στο αυτόματο και στο 1080p60Hz και έκανε τα ίδια σπασίματα. Τελικά όταν το πρόβλημα επιδεινώθηκε κι άλλο αποφάσισα να το πάω πίσω να το δούνε (Περίπου 1+μήνα μετά). Μία ώρα μετά μου τηλεφωνούν για να με ενημερώσουν οτι η συσκευή είναι εκτός εγγύησης επειδή λείπει μία βίδα από το σασί! Τους διαβεβαιώνω οτι δεν το άγγιξα καθόλου, και δεν είχα λόγω άλλωστε, αφού δεν είμαι ηλεκτρονικός και δεν θα μπορούσα να το φτιάξω, και μάλιστα αφού η συσκευή έχει εγγύηση, θα ήταν πολύ ευκολότερο να το επιστρέψω και να μου δώσουν μία καινούρια. Εδώ να σημειώσω οτι η συσκευασία δεν ήταν σφραγισμένη, κάτι που τους το επισήμανα και μου είπαν οτι αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα. Εν πάσει περιπτώση, άφησα να δω πότε θα με ειδοποιήσουν, και μετά από 25 ημέρες με παίρνουν από τα κεντρικά να μου πουν οτι η συσκευή δεν έχει πρόβλημα κι έπαιζε καλά σ'αυτούς, αλλά και οτι όπως και να'χει είναι εκτός εγγύησης γιατί η βίδα που έλειπε είναι σε πολύ εμφανές σημείο και έπρεπε να το δω αμέσως και να το γυρίσω πίσω γι'αυτό! Αλλοίμονό μου για κάθε DVD player, οθόνη ή οτιδήποτε άλλο να ελέγχω αν είναι όλες οι βίδες στην θέση τους! Τελικά το παρέλαβα πίσω με την ένδειξη "βλάβη εκτός εγγύησης".

Να σημειώσω οτι δεν το κυνήγησα παραπάνω γιατί η TV είναι αυτή που πρέπει να έχει το πρόβλημα. Δοκίμασα δύο συσκευές DVD που κανουν 1080p upscaling, και μόλις τα βάζω στα 1080p παίρνω ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα (τα δοκίμασα και με διαφορετικά καλώδια HDMI). Οπότε τώρα παλεύω με την εγγύηση της panasonic...

Το συμπέρασμα είναι πως από τώρα και στο εξής δεν πρόκειται ούτε έξω από το e-shop να περάσω με τέτοια συμπεριφορά. Οι άνθρωποι προκειμένου να γλιτώσουν την εγγύηση μπορούν να σοφιστούν τα πάντα. Κι εγώ με την σειρά μου θα μπορούσα να ισχυριστώ οτι έβγαλαν την βίδα αυτοί προκειμένου να γλιτώσουν την εγγύηση. Για την ιστορία να πω οτι δεν μπήκαν καν στον κόπο να βιδώσουν μια καινούρια βίδα, και είδα οτι πρόκειται για μια μικρή βίδα στο πλάι, που ούτε καν πήγε το μυαλό μου να ψάξω. Από αυτό και μετά προτιμώ να δώσω λίγα ευρώ παραπάνω σε κάθε αγορά και να έχω κάλυψη ή να το ψάξω από ιντερνετ εκτός ελλάδος. Οι άνθρωποι είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.166
Reaction score
107.677
Απάντηση: Προβλημα με την εγγυηση του e-shop

Να τα διαβάζει άραγε κανείς εκεί στο eshop, να δουν τα χάλια τους;

Λέω μήπως και βάλουν μυαλό από τα τόσα άτομα που λένε ότι δεν θα ξανά αγοράσουν.

Και δεν είναι μόνο αυτοί, είναι και οι φίλοι-γνωστοί τους που τα μαθαίνουν και δεν θα

ξαναψωνίσουν από εκεί!
 

Μηνύματα
2.161
Reaction score
1
Είναι απλά απαράδεκτοι στο e-shop, απλά...
Και έχω προσωπικές εμπειρίες (πολύ χειρότερες απο αυτην που λές) που βαριέμαι να τις ξαναγράφω εδώ θα φουντώσω πάλι. Τα έχω γράψει σε άλλα φόρουμ.

Δεν θέλω να κάνω διαφήμιση αλλά υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια και όταν τους επιστρέφεις κάτι στο δέχονται αμέσως χωρίς πολλά πολλά.
 


Μηνύματα
3
Reaction score
0
Είναι αναφαίρετο και νόμιμο δικαίωμά σου να πάρεις τα χρήματά σου πίσω!
Επειδή λέγονται πολλά λόγια του αέρα και έχω μπερδευτεί και εγώ, μπορείς σε παρακαλώ να το στηρίξεις κάπου νομικά; Δηλαδή πες μας που υπάρχει αυτό ώστε να μπορούμε να το έχουμε και εμείς και σε ανάλογες περιπτώσεις να το δείχνουμε;

Πάντως, επειδή κάποτε ήμουν στον χώρο (όχι στο e-shop) δεν νομίζω ότι είναι νομικό δικαίωμα μας σαν καταναλωτές. Οι εταιρείες δυστυχώς είναι καλυμμένες με τις εγγυήσεις που μας παρέχουν και όχι με την επιστροφή των χρημάτων που έχουμε πληρώσει...
 

Μηνύματα
15.834
Reaction score
1.213
Απάντηση: Re: Προβλημα με την εγγυηση του e-shop

Οι εταιρείες δυστυχώς είναι καλυμμένες με τις εγγυήσεις που μας παρέχουν και όχι με την επιστροφή των χρημάτων που έχουμε πληρώσει...
Δεν καταλαβαινω πως σχετιζονται οι εγγυησεις με το πιστωτικο και την επιστροφη χρηματων.

Λογικα στεκει η επιστροφη χρηματων.Χωρις να ξερω , εχω μια διαισθηση οτι θα στεκει και νομικα (οταν βεβαια δεν μπορουν να προβουν σε επισκευη η αντικατασταση )
 

Μηνύματα
151
Reaction score
47
Όχι, δεν ξέρω σε ποιό νόμο είναι γραμμένο, αλλά μπορείς να ρωτήσεις στο Ινστιτούτο καταναλωτή που το έχουνε ψάξει πολύ το θέμα.

Είναι απόλυτα σίγουρο όμως οτι εφόσον δεν μπορεί να σου αντικαταστήσει το ελαττωματικό προϊόν με ένα ίδιο καινούριο, έχεις επιστροφή χρηματων. Το πιστωτικό είναι εφεύρημα των εταιριών για να σε δεσμεύσουν.
Δηλαδή αν είχες αγοράσει tv από το e-shop και δεν είχε άλλη ίδιο μοντέλο, θα σου'κοβε πιστωτικό 1500Ε?

Κάτι παρόμοιο μου έκαναν στο praktiker, είχα πάρει όργανο γυμναστικής 450Ε, ελαττωματικό και όταν το γύρισα μου λέει:
"Δεν επιτρέπεται επιστροφή χρημάτων, μόνο πιστωτικό και πάρετε κάτι άλλο από το κατάστημα"
Τους πήρε και τους σήκωσε, βέβαια.

Γενικά η πολιτική σε όλες αυτές τις εταιρίες είναι να αποφύγουν την επιστροφή χρήματων και όποιος τσίμπησε, τσίμπησε. Και αυτό το ξέρω από μέσα, από δικό μου άνθρωπο που δουλεύει στις επιστροφές μεγάλου πολυκαταστήματος.
 

Μηνύματα
307
Reaction score
1
Απάντηση: Προβλημα με την εγγυηση του e-shop

Vastsar πάρε την Γραμματεία Καταναλωτή στο 1520 και θα σε πληροφορήσουν για τα σχετικά. Πιστεύω πως θα πάρεις τα χρήματα σου πίσω.
Steppenwolf κακώς δέχτηκες να αγοράσεις την τηλεόραση όταν η συσκευασία δεν ήταν σφραγισμένη. Δεύτερον κακώς δέχτηκες να πάρεις πίσω την τηλεόραση αφού την είχες στείλει πίσω στο service. Στα χέρια σου είχες το χαρτί που ανέφερε ρητά πως πήραν πίσω την τηλεόραση σου. Ας υποστήριζες πως είχε όλες τις βίδες όταν την παρέδωσες και πως το λάθος ήταν δικό τους. Δηλαδή πως αυτοί έχασαν την βίδα. Θα ήσουν σίγουρα σε πλεονέκτηκότερη θέση από σήμερα. Όπως και να έχει έχω μπλέξει και εγώ σε τέτοιες διαδικασίες με άλλη εταιρεία, και αν δεν φωνάξεις και απειλείσεις δεν βρίσκεις το δίκιο σου. Τουλάχιστον με το eshop γλυτώνεις τα μεταφορικά.
 

Μηνύματα
151
Reaction score
47
Αυτό που δεν ήταν σφραγισμένο και του έλειπε η βίδα ήταν το egreat και όxi η τηλεόραση. Απλώς η τηλεόραση φαίνεται εν τέλει να έχει πρόβλημα, αν και για να πω την αλήθεια και από την πανασονικ-ελλας με γράφουνε για την ώρα (περιμένουμε email από την panasonic, μάλλον από Σεπτέμβρη και άλλα τέτοια, κι έχει κυλήσει σχεδόν 1 μήνας). Σε 2-3 μέρες με βλέπω να απευθύνομαι στο ΙΝΚΑ. Όσο για το Egreat είμαι αισιόδοξος οτι θα παίξει άψογα μετά την επίλυση του θέματος της TV, έστω και με βίδα λιγότερη. Για την ώρΑ βλέπω σε 720p χωρίς προβλήματα. Τελικά σου βγάζουν την πίστη όλοι αυτοί. Να γιατί μετράει ποιός θα σου πουλήσει και το after sales service, που για πολλούς είναι άγνωστη λέξη.
 

Μηνύματα
5.009
Reaction score
4.250
Απάντηση: Προβλημα με την εγγυηση του e-shop

Βασικα την τελευταια φορα που μιλησα μαζι τους ηταν η προηγουμενη Δευτερα. Μου ειπαν οτι η υπηρεσια του Σερβις το προωθησε το θεμα για επιστροφη χρηματων. Οταν τους ρωτησα ποτε θα εχω νεα, μου ειπαν οτι μεχρι τελος της εβδομαδος θα με παρουν οπωσδηποτε τηλεφωνο. Φυσικα ποτε δεν με πηραν τηλεφωνο. Τωρα αυριο το πρωι θα ξαναχεστουμε τηλεφωνικα. Παντα μου λενε οτι θα με παρουν τηλ. και ποτε δεν το κανουν. Προφανως το χρησιμοποιουν για να κερδισουν χρονο, μηπως απογοητευτουμε και παρουμε τελικα κατι ασχετο.

Παντως θα παρω και στο 1520 για τα περαιτερω. Ευχαριστω.
 

Μηνύματα
1.456
Reaction score
70
Αυτό που δεν ήταν σφραγισμένο και του έλειπε η βίδα ήταν το egreat και όxi η τηλεόραση. Απλώς η τηλεόραση φαίνεται εν τέλει να έχει πρόβλημα, αν και για να πω την αλήθεια και από την πανασονικ-ελλας με γράφουνε για την ώρα (περιμένουμε email από την panasonic, μάλλον από Σεπτέμβρη και άλλα τέτοια, κι έχει κυλήσει σχεδόν 1 μήνας). Σε 2-3 μέρες με βλέπω να απευθύνομαι στο ΙΝΚΑ. Όσο για το Egreat είμαι αισιόδοξος οτι θα παίξει άψογα μετά την επίλυση του θέματος της TV, έστω και με βίδα λιγότερη. Για την ώρΑ βλέπω σε 720p χωρίς προβλήματα. Τελικά σου βγάζουν την πίστη όλοι αυτοί. Να γιατί μετράει ποιός θα σου πουλήσει και το after sales service, που για πολλούς είναι άγνωστη λέξη.
Νομίζω ότι κάνετε λάθος και δεν έχετε δίκιο έτσι όπως το θέσατε.Δηλαδή τι θέλατε να σας αλλάξουν το egreat που δουλεύει.Τώρα το θέμα με την βίδα είναι όντως ένα θέμα και το είπαν μάλλον για να σας ξεφορτωθούν,αν και νομικά μάλλον έχουν δίκιο διότι αυτό το θέμα αναγράφεται στους όρους τις εγγύησης.Όμως απότι λέτε σας το πούλησαν έτσι "καινούργιο".Άρα προηγείται αυτό το θέμα και αυτό θα έπρεπε να κυνηγήσετε ακόμα και ας δουλεύει και ας μην είναι στην εγγύηση.Έπρεπε να τους πείτε ότι μου πουλήσατε μεταχειρισμένο(ίσως και επισκευασμένο)προιόν και το πλήρωσα ως καινούργιο.Αυτή είναι εξαπάτηση.
 

Μηνύματα
41
Reaction score
0
Καλά το e-shop έχει αποδεδειγμένα απαράδεκτο service. Εμένα μου είχανε κρατήσει το κινητό μου επί ... 4 μήνες (!!!) για επισκευή (το είχανε στείλει και καλά στην αντιπροσωπεία). Και μόλις το πήρα πίσω είδα στο δελτίο του σέρβις της αντιπροσωπείας ότι είχε επισκευαστεί πριν από 3 μήνες!!! Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕ-ΚΤΟΙ. Μπορεί να έχουν καλές τιμές, αλλά αν σου χαλάσει κάτι την έβαψες!... After Sales 0!
 

Μηνύματα
5.009
Reaction score
4.250
Απάντηση: Προβλημα με την εγγυηση του e-shop

Ενημερωτικα για την περιπτωση μου σημερα το πρωι πηρα τηλ. να ρωτησω αν εχουν νεα σχετικα με το αιτημα μου για επιστροφη χρηματων απο την στιγμη που δεν υπηρχε ουτε ιδιο ουτε παρομοιο προιον για αντικατασταση του χαλασμενου προιοντος (και δεν φτειαχνεται). Η κοπελα μου απαντησε οτι εγκιθηκε το αιτημα μου. Οταν την ρωτησα και καλα γιατι δε με περνεται ενα τηλεφωνο οπως μου ειχατε υποσχεθει? Μου εδωσε την εξης κουφη απαντηση: Ξερετε δεν εγγκριθηκε σιγουρα.
-Μα λεω για να το καταλαβω αν παω στο καταστημα σας στην Γιαννιτσων θα μου δωσουν πισω τα χρηματα η οχι?
-Θα σας τα δωσουν, μου απανταει!

Καταλαβα οτι με τα τηλεφωνα ειναι λιγο μαλωμενοι και δεν παιρνουν απο μονοι τους αν δεν παρει πρωτα ο πελατης. Τελος παντων εγω καθαρισα εστω και μετα απο καποιους μηνες. Ομως ειναι κριμα να εκτιθενται για ευκολα πραγματα. Δηλαδη ποσο κακο θα ηταν αν μου ελεγαν: Ξερεται κυριε, το μηχανημα σας χαλασε και δε φτειαχνεται. Οι λυσεις ειναι 1) Να περιμενεται 2 μηνες μεχρι να ξαναερθουν ιδια προιοντα 2) Να αγορασεται κατι αλλα που ενδεχομενως εχεται αναγκη (πχ ενα σκληρο δισκο) και τελος αν δεν σας ικανοποιει τιποτα απ ολα αυτα παρτε τα χρηματα σας και αν μας ξαναχρειαστειτε στην διαθεση σας να σας ξαναεξυπηρετησουμε!

Πεστε μου τωρα αυτη η ευγενεια δεν θα σας υποχρεωνε και θα λεγατε στη συνεχεια τα καλυτερα λογια για το καταστημα? Γιατι στο παρελθον εχουμε γραψει εδω στο φορουμ και για καταστηματα που εδειξαν εξαιρετικη συμπεριφορα οταν μας δημιουργηθηκε προβλημα με καποιο προιον που εχουμε αγορασει και που τυχαινει καποια φορα και να χαλασει.
 

Μηνύματα
2.693
Reaction score
638
πλαισιο παιδια πλαισιο .
Ιδιες τιμες και αλλαγες αμεσως .
Την εχω πατησει και εγω απο το e-shop και αφου τους ξεχεσα υποσχεθηκα ποτε πια
Μαυρο στους Μαυρογιαλουρους
 

Μηνύματα
268
Reaction score
0
Απάντηση: Προβλημα με την εγγυηση του e-shop

Τελικά είναι πως θα σου κάτσει η κατάσταση.
Θέμα τύχης και τίποτα άλλο.
Πριν 6-7 μήνες αγοράστηκε σχεδόν πλήρης υπολογιστής από το e-shop με σκοπό την αναβάθμιση υπάρχοντος.
Τα προϊόντα παραδόθηκαν από αυτούς στο σπίτι όλα σφραγισμένα.
Την επόμενη μέρα έκανα τη συναρμολόγηση αλλά η μητρική είχε πρόβλημα.
Για να μην μπλέκω την πήγα την επομένη στα κεντρικά τους όπου μέσα σε 30 λεπτά αλλάχτηκε με ίδια καινούργια.
Έλα όμως που και η δεύτερη είχε πρόβλημα!
Πάλι πίσω και αλλαγή με άλλη μητρική μια και το θέμα βρομούσε προβληματική παρτίδα.
Πριν από 2 μήνες αγόρασα από το πλαίσιο σκληρό ο οποίος δούλεψε μια φορά μόνο. Την δεύτερη που ξεκίνησε το pc κόλλαγε το σύμπαν.
Επιστροφή στο κατάστημα όπου θέλανε 2 μέρες για τον έλεγχο του και για να αποφασίσουν αν θα τον αλλάξουν!
Για να μην σου πω για εκείνο το δόλιο το pda που 1,5 χρόνο τώρα έχει πάει 3 φορές για service με το ίδιο πρόβλημα και κάθε φορά θέλει 1 με 1,5 μήνα γιατί το στέλνουν λέει Γερμανία. Και ούτε κουβέντα για αντικατάσταση αφού πέρασαν οι 5 πρώτες μέρες!
 

Μηνύματα
1.509
Reaction score
187
Απάντηση: Προβλημα με την εγγυηση του e-shop

καθε φορα που πατε κατι στο eshop,να δειχνετε κατα της παραλαβη του προιν σας στο service οτι η συσκευη ειναι ενταξει.δεν λειπουν βιδες,δεν εχουν στραβωσει τα πινακια της μητρικης,δεν εχει φθαρει το serial number.

εχουν γραφτει πολλες λαμογιες του eshop σε τετοια θεματα.πηγε ο αλλος την χαλασμενη καρτα γραφικων του και τον πηραν τηλεφωνο και του ειπανε ειναι εκτος εγγυησης γιατι εχει αφαιρεθει το serial number!!!!

σε ενα αλλο παιδι στραβωσανε τα pins εκει που παταει η cpu και φυσικα ειπανε ειναι εκτος εγγυησης.μιλαμε για αλητεια οχι αστεια!
 

Μηνύματα
10
Reaction score
0
Από προσωπική εμπειρία : ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ E-SHOP!!!
Η εξαπάτηση στο μεγαλείο της ... After-sales service : Ανύπαρκτο...
Εξυπηρέτηση μηδέν. Ειδικά στο κατάστημα Χαλανδρίου... Ο υπεύθυνος είναι καλός στο μπλα-μπλα αλλά μέχρι εκεί. Ουσία μηδέν.
Μαύρο δαγκωτοοοο!!!!!!!!!!!!!!
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.892
Μηνύματα
3.032.845
Members
38.517
Νεότερο μέλος
Mpermplis
Top