Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα να αναφέρω κι εγω με τη σειρά μου το πρόβλημα που αντιμετώπισα με την τηλεόραση μου. Ημερά Σάββατο 8/8/2018 αγόρασα το εν λόγω μοντέλο από το πλαίσιο. Ανοίγω το κουτί και βγάζω μια κυρτή βάση στήριξης, μια πλατούλα και την οθόνη. Στο κουτί υπήρχαν 2 σακουλάκια με βίδες από 4 βίδες το καθένα, με μικρές διαφορές οι μεν από τις δε. Οι μεν 4 έπρεπε να βιδωθουν στην πλατούλα επάνω στην τηλεόραση και οι άλλες 4 στη βάση που θα ένωνε την πλατούλα με την κυρτή βάση. Πριν κάνω οποιαδήποτε κίνηση ψάχνω για οδηγιες. Το βιβλιαράκι που υπήρχε δεν είχε οδηγίες μέσα για αυτη τη συνδεση. Ανοίγω λοιπόν τα σακουλάκια και δοκιμάζω. Οι πρώτες 4 δεν έμπαιναν στην πλάτη, ήταν στενή η υποδοχή, ούτε όμως και στη βάση, ήταν φαρδιά η υποδοχή. Ανοίγω το δεύτερο σακουλάκι. Κάνω ακριβώς το ίδιο. Αυτές δεν εμπαιναν καθόλου στην πλάτη της οθόνης ούτε όμως και στη βάση, φαινόταν να ταιριάζουν πιο πολύ στη βάση αλλά πάλι ήταν πιο μεγάλες. Παίρνω τηλέφωνο το πλαίσιο αμέσως και τους εξηγώ, μου απαντούν ότι δε γίνεται αυτό που λέω και ότι κάνω λάθος. Βρίσκει ένα manual και συμφωνουμε στο ποιες βιδες μπαίνουν που, όμως του λέω ότι πάλι δε χωράνε. Να σημειώσω ότι δε χρησιμοποιούσα καν κατσαβίδι, δεν επαιρναν καμία στροφή με το χέρι μου. Μου λέει ότι δεν του έχει ξανασυμβεί αυτό, λέω ούτε και μένα. Τι να κάνω τον ρωτάω. Μου λέει να σπρώξω. Μα του λέω θα χαλάσω τις στροφές αν το σπρώξω. Μου λέει δε γίνεται να μην μπαίνουν. Έξαλλη εγώ, γιατί ούτε ηλίθια είμαι ούτε καμιά άσχετη. Μου λέει να πάρω την LG. Κλείνουμε τη συνομιλία. Πριν πάρω την LG αποφασίζω να δοκιμάσω να σπρώξω. Ξεκινάω με τις βίδες τις βάσεις, οι οποίες έπρεπε να μπουν σε στροφές απο πλαστικό υλικό (της πλάκας θα το χαρακτήριζα) και μπήκαν, με ηλεκτρικό κατσαβίδι βέβαια, αφού άσκησα πίεση. Σα να βιδώνω σε ξύλο ήταν, ανοιξαν δηλαδή τις στροφές. Ωραία λέω, πέτυχε. Ας βάλω και τις άλλες. Αμ δε! Οι άλλες έπρεπε να μπουν σε στροφές με μεταλλικο υλικό και το αποτέλεσμε ήταν άθλιο. Μπήκαν μεν αλλά δε εφάπτοταν η πλατούλα στην οθόνη με αποτέλεσμα να "παίζει". Παίρνω την LG και τους λέω την ιστορία. Να μου λένε ότι εγω φταίω και που δεν της έβαλα σωστά. Τα νέυρα μου! Καταλήγουμε στο να έρθει τεχνικός να τη δει και αν κρίνει ότι φταίω θα πληρώσω. Τους λέω τι μου είπαν απο το πλαίσιο και μου λένε ότι έπρεπε να πάρω αυτούς πρώτα. Ακομα πιο έξαλλη εγώ. Συμφωνω να έρθει, παρότι ξέρω ότι θα μου πουν ότι η ευθυνη είναι δική μου. Κλείνουμε και μου λέει ότι σε 48 ώρες θα με πάρουν τηλέφωνο για να κλεισουμε ραντεβού. Τον ρωτάω πόσο χρεώνουν και μου λέει ότι θα μου πουν από το τηλέφωνο. Με παίρνουν πράγματι Δευτερα πρωι, στις 10/8/2018 και μου λένε ότι θα έρθουν στις 13:00 με 15:00. Τους λέω ότι δε γίνεται, δουλεύω. Μετά τις 15:00 θα μπορώ να είμαι σπίτι. Μου λέει δεν είναι κάποιος άλλος εκεί. Όχι τους λέω. Γκρίνιαξε και μου λέει να κάνω πιο γρήγορα και να σκεφτώ και αυτούς που θα με περιμένουν. Ξαναπαίρνουν αργότερα και με ξαναρωτάνε αν μπορώ να είμαι νωρίτερα. Τους λέω και πάλι πως εργάζομαι και είναι αδύνατον να είμαι πριν τις 15:00 στο σπίτι. Ξεφυσωντας μου λένε εντάξει και αν μπορώ να κάνω πιο γρήγορα. Συγνώμη τους λέω, είχαμε κάποιο ραντεβού και σας έστησα? Εργάζομαι κάθε μέρα πρωί και δεν υπάρχει κάποιος να ανοίξει. Τι πρέπει να κάνω δηλαδή? Υποτίθεται θα με έπαιρναν να κλείσουμε ραντεβου, όχι να μου πουν ερχόμαστε ή πετάξου να μας ανοίξεις. Ακολούθησε και τρίτο τηλεφώνημα στις 15:00 ακριβώς. Μου λέει, ότι αν η ευθυνη είναι δική μου, χρεώνομαι εγώ. Λέω ελάτε εσείς και αυτό θα το κανονίσω εγώ με την LG. Ερχονται λοιπόν και βλέπουν την τηλεόραση. Μου λένε ο σταυρός στις βίδες είναι φαγωμένος. Το ξέρω τους λέω, αφού δεν έμπαιναν στις τρύπες, φαγώθηκαν. Μου λέει δεν το βιδώσαστε σωστά. Του λέω προσπάθησα να το βιδώσω αλλα δε βιδώνουν, δεν το βλέπετε? Δεν έμπαιναν σε αυτές τις υποδοχές οι βίδες και απο το πλαίσιο μου είπαν να σπρώξω. Θα την πάρουμε μου λέει και στο σέρβις θα δουν. Τι θα δουν λέω απο το σερβις, 4 βίδες φαγωμένες, ότι δε φταίω εγώ πως θα το καταλάβουν? Δεν μπορώ να αποδείξω τίποτα. Μου λέει θα αντικατασταθει η πλάτη. Του λέω η πλάτη δεν έχει τίποτα. Οι υποδοχές της τηλεόρασης δεν ήταν σωστα φτιαγμένες, θα πρέπει να αλλάξετε όλο το πίσω μέρος της οθόνης. Ε τότε αυτό μου λέει. Πάτε καλά του λέω, πήραν ολοκαίνουρια τηλεόραση και θα βάλετε ανταλλακτικά και θα με χρεώσετε από πάνω? Μου λεει δεν αποφασίζουμε εμείς, εμείς απλά καταγράφουμε και την παίρνουμε. Μου δίνει να υπογράψω ένα χαρτί με την περιγραφή ότι "ο σταυρός στις βίδες της πλάτης έχει χαλάσει με αποτέλεσμα οι βίδες να μην βιδώνονται μέχρι τέρμα". Του λέω δεν το υπογράφω, είναι αναληθές. Οι βίδες δεν βιδώνονται μέχρι τέρμα έτσι κι αλλιώς, γι'αυτό και χάλασε ο σταυρός. Λέω γιατί τις άλλες βίδες τις έβαλα σωστά, σημειώστε τουλάχιστον αυτό. Αν δεν υπέγραφα, δε θα την έπαιρναν. Είμαι σίγουρη ότι θα με βγάλουν τρελή και άχρηστη. Την ίδια σκέψη φαντάζομαι έκανε και ο πρώτος τηλεφωνητής του πλαισίου και ο δεύτερος της LG ίσως και όποιος διαβάσει αυτό το κείμενο. Μπορεί όντως να έτυχε η μία και μοναδική περίπτωση σε μενα, όμως ούτε άσχετη είμαι, ούτε χαζή. Τα χέρια μου πιάνουν σ' αυτά. Ξέρω πολύ καλά ότι μονο εγώ ξέρω τι έχει συμβεί, αλλά δεν μπορώ να το αποδείξω. Και φυσικά δε δέχομαι να πληρώσω για κάτι που δε φταίω. Θα το προχωρήσω μέχρι τα άκρα αν δεν αντικαταστήσουν την τηλεόραση. Έψαξα στο ίντερνετ για παρόμοιες αναφορές αλλά δε βρίσκω τίποτα σχετικό. Επίσης όποιο manual βρίσκω ή βιντεάκι στο youtube δείχνει το ίδιο μοντέλο αλλά με δυο ποδαράκια στηριξης δεξιά και αριστερά, όχι ένα όπως της δικής μου.
Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023