Γεια σας.
Εχω την αναφερομενη Toshiba LCD που 3 εβδομαδες μετα το τελος της εγγυησης (1 χρονο), παρουσιασε ενα προβλημα.
Μια λεπτη καθετη γραμμη στην αριστερα μερια της οθονης.
Απ'οτι φαινεται ειναι κοινο προβλημα και μαλλον γι'αυτο αποσυρθηκε το μοντελο. AVForums εχει πολλες περιπτωσεις αλλα τα πιο πολλα ατομα ειταν στην Αγγλια και εκει αλλαζουν τις ελαττωματικες TV με ισοδυναμα μοντελα.
Μια πρωτη τηλεφωνικη επαφη με το support της Intersys ειταν τουλαχιστον ενοχλητικη.
Κατ'αυτους, δεν υπαρχει design προβλημα με το μοντελο και απλως ετυχε. Και μια και ειναι εκτος εγγυησης, θα στοιχιζε αρκετα κατοσταρικα για να το φτιαξουν.
Εχουμε λοιπον ενα κοινο design προβλημα και μια εγγυηση ενος ετους που ειναι εναντια στην διετη Ευρωπαικη εγγυηση.
Μηπως ειχε καποιος παρομοιες εμπειριες και μπορει να μου πει πως να χειριστω το θεμα; Παραπονα στην Intersys, κατ'ευθειαν στην Toshiba Japan, Προστασια Καταναλωτη, η κατι αλλο;
Ευχαριστω.
Εχω την αναφερομενη Toshiba LCD που 3 εβδομαδες μετα το τελος της εγγυησης (1 χρονο), παρουσιασε ενα προβλημα.
Μια λεπτη καθετη γραμμη στην αριστερα μερια της οθονης.
Απ'οτι φαινεται ειναι κοινο προβλημα και μαλλον γι'αυτο αποσυρθηκε το μοντελο. AVForums εχει πολλες περιπτωσεις αλλα τα πιο πολλα ατομα ειταν στην Αγγλια και εκει αλλαζουν τις ελαττωματικες TV με ισοδυναμα μοντελα.
Μια πρωτη τηλεφωνικη επαφη με το support της Intersys ειταν τουλαχιστον ενοχλητικη.
Κατ'αυτους, δεν υπαρχει design προβλημα με το μοντελο και απλως ετυχε. Και μια και ειναι εκτος εγγυησης, θα στοιχιζε αρκετα κατοσταρικα για να το φτιαξουν.
Εχουμε λοιπον ενα κοινο design προβλημα και μια εγγυηση ενος ετους που ειναι εναντια στην διετη Ευρωπαικη εγγυηση.
Μηπως ειχε καποιος παρομοιες εμπειριες και μπορει να μου πει πως να χειριστω το θεμα; Παραπονα στην Intersys, κατ'ευθειαν στην Toshiba Japan, Προστασια Καταναλωτη, η κατι αλλο;
Ευχαριστω.