Προδιαγραφές & κράνη:ECE 2205-SNELL M2005-DOT FMVSS-JIS

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Για να δούμε.....
Είμαι στο όριο να παραγγείλω κράνος από έξω (Αμερική ή Ιαπωνία).
Αφού οι τιμές έχουν τεράστιες διαφορές σε σχέση με τα αντίστοιχα στην Ελλάδα.
Μιλάμε για σύγκριση του RX7RR Corsair της Arai σε Ελλάδα με έξω.
Και (καθίστε σε καρέκλα παρακαλώ) εδώ το βρίσκω στα 700€ σχεδόν και έξω μόλις 400€ (με τα έξοδα αποστολής) :crazy_1: )(

Η μόνη διαφορά (επιβεβαιωμένο με email μου στο εργοστάσιο της Arai) είναι το αυτοκόλλητο στο πίσω μέρος του κράνους.
Στα Ευρωπαϊκά γράφει ECE 22-05 ενώ στα Αμερικής & Ιαπωνίας SNELL.
Κέλυφος και επενδύσεις είναι ίδιες.
Α...και το ότι πχ το Viper GT εκεί το ονομάζουν Profile (Ιαπωνία) & Quantum II (στην Αμερική)

Και ρωτάω εγώ....
Εντάξει στην Ελλάδα αποκλείω την πιθανότητα να έχω πρόβλημα σε πιθανό έλεγχο της αστυνομίας.
Στην Ευρώπη τι παίζει??
Ελέγχουν τις προδιαγραφές??
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Προδιαγραφές & κράνη:ECE 2205-SNELL M2005-DOT FMVSS-JIS

Φοβάμαι ότι λόγω Ε.Ε, για την προστασία των εμπόρων της Ευρώπης (και κυρίως των μεγαλοεισαγωγέων) μπορεί να πέσει δάκτυλο μεγάλο.....
Και σε ελέγχους της τροχαίας (και καλά για την προστασία μας) να ψάχνουν για σφραγίδες-αυτοκόλλητα ECE, CE, E κλπ.

Υπάρχει νομοθεσία που να μας υποχρεώνει στις προδιαγραφές ECE 22-04 & 22-05 ή ακόμα και οι προδιαγραφές SNELL & DOT ή JIS μας καλύπτουν??
 



Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Προδιαγραφές & κράνη:ECE 2205-SNELL M2005-DOT FMVSS-JIS

Άθροισμα???
Από Ελλάδα και τα δύο φθάνουν στα 1200+€ wall_2:shock:

Από έξω??
(είτε Αμερική είτε Ιαπωνία)
Να σας πω?
Ή να μην......????
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Γιάννη, ως τα κορυφαία κράνη της Arai, μιας σοβαρής εταιρείας, δεν θα έχουν πρόβλημα να καλύπτουν οποιεσδήποτε προδιαγραφές, ακόμα και τις αυστηρότερες βρετανικές ACU gold, που είναι για racing.
Από εκεί και πέρα, γνωρίζω ότι στην Βρετανία πρέπει να φοράς κράνος με ενδείξεις είτε British Standard BS 6658:1985, είτε UN ECE Regulation 22.05, είτε ACU Gold sticker. Αν σε σταματήσουν, είναι δύσκολο να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.
Δυστυχώς για την Ελλάδα δεν ξέρω.
Πάντως, γενικώς το Snell M2005 standard είναι ελαφρώς χειρότερο από το ECE22.05 (π.χ. το δεύτερο προϋποθέτει batch testing για τα κράνη της γραμμής παραγωγής).

Τέλος, είσαι σίγουρος ότι το μέγεθος θα είναι το ίδιο; Πολλές εταιρείες έχουν άλλα μεγέθη για Ιαπωνία, Αμερική και Ευρώπη.
 

Irene_K

Τάγμας
Μηνύματα
1.538
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Προδιαγραφές & κράνη:ECE 2205-SNELL M2005-DOT FMVSS-JIS

Γιάννη, ως τα κορυφαία κράνη της Arai, μιας σοβαρής εταιρείας, δεν θα έχουν πρόβλημα να καλύπτουν οποιεσδήποτε προδιαγραφές, ακόμα και τις αυστηρότερες βρετανικές ACU gold, που είναι για racing.
Από εκεί και πέρα, γνωρίζω ότι στην Βρετανία πρέπει να φοράς κράνος με ενδείξεις είτε British Standard BS 6658:1985, είτε UN ECE Regulation 22.05, είτε ACU Gold sticker. Αν σε σταματήσουν, είναι δύσκολο να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.
Δυστυχώς για την Ελλάδα δεν ξέρω.
Πάντως, γενικώς το Snell M2005 standard είναι ελαφρώς χειρότερο από το ECE22.05 (π.χ. το δεύτερο προϋποθέτει batch testing για τα κράνη της γραμμής παραγωγής).

Τέλος, είσαι σίγουρος ότι το μέγεθος θα είναι το ίδιο; Πολλές εταιρείες έχουν άλλα μεγέθη για Ιαπωνία, Αμερική και Ευρώπη.
Θα συμφωνήσω με τον ak1s. Και εγώ έτσι ξέρω, αλλά δεν γνωρίζω τι ακριβώς γίνεται στην Ελλάδα.

ps πάντως τα κράνη της Arai είναι τα top της αγοράς κατά την γνώμη μου. Και εγώ της Arai έχω.:cool_4:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: Προδιαγραφές & κράνη:ECE 2205-SNELL M2005-DOT FMVSS-JIS

Γιάννη, ως τα κορυφαία κράνη της Arai, μιας σοβαρής εταιρείας, δεν θα έχουν πρόβλημα να καλύπτουν οποιεσδήποτε προδιαγραφές, ακόμα και τις αυστηρότερες βρετανικές ACU gold, που είναι για racing.
Το RX7 Corsair είναι το αγωνιστικό κράνος της Arai.
Και το Viper GT είναι το κορυφαίο δρόμου της.
Οι προδιαγραφές για τα κράνη της καλύπτουν όλες τις προδιαγραφές παγκοσμίως και αναλόγως την αγορά που πηγαίνουν (πχ Αμερική, Ευρώπη ή παραμένουν Ιαπωνία) έχουν το κατάλληλο αυτοκόλλητο στο πίσω μέρος.
Η ACU gold πχ (αν θυμάμαι καλά είναι το τετράγωνο αυτοκόλλητο που υπάρχει σε κράνη που πωλούνται στην Βρετανία) ισχύει και για τα 2 μοντέλα της Arai που αναφέρω και κολλιέται εκεί στην φάση της εισαγωγής.





Από εκεί και πέρα, γνωρίζω ότι στην Βρετανία πρέπει να φοράς κράνος με ενδείξεις είτε British Standard BS 6658:1985, είτε UN ECE Regulation 22.05, είτε ACU Gold sticker. Αν σε σταματήσουν, είναι δύσκολο να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.
Δυστυχώς για την Ελλάδα δεν ξέρω.
Αυτό φαντάζομαι αν μένεις στην Βρετανία.
Δηλαδή αν εγώ ως τουρίστας πάω οδικώς στην Βρετανία θα πρέπει να αγοράσω κράνος από εκεί? Και φαντάσου όλες οι χώρες να έχουν άλλες προδιαγραφές. Θα αγοράσω και ένα κράνος στην Ιταλία, ένα στην Γαλλία και ένα στην Βρετανία?




Πάντως, γενικώς το Snell M2005 standard είναι ελαφρώς χειρότερο από το ECE22.05 (π.χ. το δεύτερο προϋποθέτει batch testing για τα κράνη της γραμμής παραγωγής).
To κέλυφος/ επενδύσεις είναι ίδια παγκοσμίως για την Arai.
Το ίδιο και για βάρος και σχέδια ακόμα.
Σκέψου ότι το RX7 στα ράφια, είναι ακριβώς το ίδιο με το κράνος που χρησιμοποιούν στους αγώνες μοτοσικλετών (Ελλάδα, Ευρώπη ή στα παγκόσμια πρωταθλήματα)
Είναι το ίδιο δηλαδή με του N.Hayden, C. Edwards, S.Nakano, D.Pedrosa, N.Haga κλπ.
Δε νομίζω ότι τίθεται θέμα προδιαγραφών.



Τέλος, είσαι σίγουρος ότι το μέγεθος θα είναι το ίδιο; Πολλές εταιρείες έχουν άλλα μεγέθη για Ιαπωνία, Αμερική και Ευρώπη.
Έστειλα email στο εργοστάσιο της Arai στην Ιαπωνία και τεχνικός μου απάντησε ότι το fitting είναι το ίδιο.
Οι λέξεις του ήταν ακριβώς αυτές:
Basically fitting of USA spec. model is same as ECE spec., so you need not to worry about it.
Τα περί διαφορετικών σχημάτων κλπ είναι μάλλον μια μυθοπλασία των Ευρωπαίων αντιπροσώπων για να μη χάσουν τους πελάτες τους.
Είναι μεγάλα τα κέρδη και οι πωλήσεις στην Ευρώπη.
Όταν παραλάβω θα ενημερώσω!

Πάντως θα αναφέρω ενδεικτικά ότι....
Μια ζελατίνα Arai που εδώ κοστίζει γύρω στα 90€ την αγοράζουμε απ' έξω (με τα μεταφορικά) λιγότερο από 50€
Δύο ζελατίνες που θα έφθαναν χοντρικά εδώ τα 180€ από έξω (γλιτώνουμε τα διπλά μεταφορικά) θα κόστιζαν 80€!!!
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: Προδιαγραφές & κράνη:ECE 2205-SNELL M2005-DOT FMVSS-JIS

Θα συμφωνήσω με τον ak1s. Και εγώ έτσι ξέρω, αλλά δεν γνωρίζω τι ακριβώς γίνεται στην Ελλάδα.

ps πάντως τα κράνη της Arai είναι τα top της αγοράς κατά την γνώμη μου. Και εγώ της Arai έχω.:cool_4:

Και εγώ Arai έχω Ειρήνη μου!
Το RX7XX!!
Απλά είναι 7+ ετών πλέον.......

 

Irene_K

Τάγμας
Μηνύματα
1.538
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Προδιαγραφές & κράνη:ECE 2205-SNELL M2005-DOT FMVSS-JIS

Και εγώ Arai έχω Ειρήνη μου!
Το RX7XX!!
Απλά είναι 7+ ετών πλέον.......
Και εγώ το ίδιο ακριβώς έχω. Κορυφαίο κράνος. Όχι μόνο ότι είναι πανέμορφο, αλλά άξιζει τα λεφτά του γιατί είναι και σκυλί. Στο τροχαίο που είχα με την μηχανή και έσκασα με το κεφάλι στην κολώνα του αυτοκινήτου δεν έπαθα ούτε γρατζουνιά. Βέβαια το άλλαξα μετά, γιατί μετά απο τέτοιο τράκο μπορεί να μην είχε εξωτερικά τίποτα σοβαρό αλλά δεν ξέρω τι θα γινότανε αν χτύπαγα πάλι στο κεφάλι. Δεν υπήρχε περίπτωση όμως να πάρω τίποτα άλλο εκτός απο Arai και ειδικά το RX7XX!!! :cool_4:
 

HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Σκεφτηκε κανεις το γεγονος να το ελενγξει το τελωνειο και να το επιστρεψει στην Αμερικη ? Λογο του οτι δεν θα εχει τις EU προδιαγραφες......
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: Προδιαγραφές & κράνη:ECE 2205-SNELL M2005-DOT FMVSS-JIS

Σκεφτηκε κανεις το γεγονος να το ελενγξει το τελωνειο και να το επιστρεψει στην Αμερικη ? Λογο του οτι δεν θα εχει τις EU προδιαγραφες......

Δεν θα περάσει τελωνείο, Νίκο!
Η αποστολή θα γίνει ως gift (κόστους 40$)
 

HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Βασικα ολα περνανε απο τελωνειο ακομα και τα Gifts. Ειναι θεμα τελωνειακου πρακτορα το αν θα το αφησει να περασει η οχι. Αν ειναι καποιος κλασσικος που δεν τον ενδιαφερει ισως δεν το κοιταξει δευτερη φορα, αν παλι οχι και πεσεις σε κανα "μακακα" μπορει ακομα και να το επιστρεψει στην αμερικη.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Προδιαγραφές & κράνη:ECE 2205-SNELL M2005-DOT FMVSS-JIS

DOT FMVSS-218

In North America the most common standard is DOT FMVSS-218, which is administered by the U.S. Government and is more commonly referred to as DOT. This standard is mandatory for every motorcycle helmet sold in the United States or Canada, and consists of a battery of tests to gauge impact protection, the retention system’s ability to keep the helmet firmly attached to the rider during such impacts, and how the helmet’s design affects the rider’s peripheral vision among other considerations.

http://www-nrd.nhtsa.dot.gov/Pubs/809937.PDF
http://www.nhtsa.dot.gov/cars/testing/comply/fmvss218/




ECE 22.05

Used in over 50 countries, the ECE 22.05 standard administered by the Economic Community of Europe is the most common internationally. While similar in many ways to the DOT standard, ECE tests for energy absorption and helmet rigidity at greater impact speeds and requires that a sample from each manufacturing batch be re-tested for compliance. This is an important difference, for under DOT regulations, a model that passes can essentially be sold forever without being re-tested (assuming no significant revisions are made).

http://www.unece.org/trans/main/wp29/wp29regs/22rv4e.pdf




SNELL M2000

This standard is administered by the Snell Memorial Foundation, a private, California-based organization dedicated to helmet research and testing. Candidate helmets are subjected to a battery of tests that gauge retention system strength, positional stability (does the helmet shift dangerously during an impact), and whether they can withstand penetration tests from numerous angles; even chin bars and face shields are impact tested. Similar to ECE requirements, Snell-approved helmets must be re-tested for compliance on a regular basis. AFX was the first company to ever produce a Snell-compliant youth helmet.

http://www.smf.org/
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: Προδιαγραφές & κράνη:ECE 2205-SNELL M2005-DOT FMVSS-JIS

Βασικα ολα περνανε απο τελωνειο ακομα και τα Gifts. Ειναι θεμα τελωνειακου πρακτορα το αν θα το αφησει να περασει η οχι. Αν ειναι καποιος κλασσικος που δεν τον ενδιαφερει ισως δεν το κοιταξει δευτερη φορα, αν παλι οχι και πεσεις σε κανα "μακακα" μπορει ακομα και να το επιστρεψει στην αμερικη.
Νίκο, για να περάσει από τελωνείο και να σε χρεώσουν θα πρέπει να υπάρχει απόδειξη!!! :cool_4::cool_4:
Και με βάση την αξία στην απόδειξη (που είναι?? Οεο??) να βγάλει ποσό φόρου!!
 

HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Μα δεν εξεταζουμε το ποσο του φορου γιαννη. Ολα περνανε απο τους τελωνειακους. Επειδη εχω λαβει απο εξωτερικο πολλα πραγματα και σαν Gift και κανονικα εχω παει πολλες φορες στα τελωνεια του Ελ.Βενιζελος. Εκει ειδα ακομα και μπλουζακια ασφραγιστα σε τσαντα που ηρθαν σαν Gift και χωρις αποδειξη και ενας μακακας τελωνειακος ανοιξε την τσαντα και αφου ειδε πως τα ρουχα ηταν αφορετα και αρα καινουργια τα πεταξε ολα κατω και ειπε να σταλθουν πισω. Βεβαια 1 φορα ειδα κατι τοσο Xtreme αλλα αν πεσεις σε καποιον τετοιο να περιμενεις τα παντα.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Δεν γυρνάει τίποτα πίσω. Απλά θα χρεωθείς φόρους. Για ποιο λόγο να γυρίσουν πίσω; Δεν απαγορεύεται η μεταφορά αγαθών μεταξύ Αμερικής και Ευρώπης. Απαγορεύεται η μεταφορά 'αφορολόγητα'.
HV, αυτό που είδες, μάλλον το παρεξήγησες. Κάτι άλλο παιζόταν.

Γιάννη, εγώ θα πρότεινα να προχωρήσεις άφοβα, και να μας πεις τα καλά νέα.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Re: Απάντηση: Re: Προδιαγραφές & κράνη:ECE 2205-SNELL M2005-DOT FMVSS-JIS

Βέβαια το άλλαξα μετά, γιατί μετά απο τέτοιο τράκο μπορεί να μην είχε εξωτερικά τίποτα σοβαρό αλλά δεν ξέρω τι θα γινότανε αν χτύπαγα πάλι στο κεφάλι.
:bravo: :respect:
Ξέρεις πόσοι ΔΕΝ σκέφτονται σαν κι εσένα;
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: Re: Προδιαγραφές & κράνη:ECE 2205-SNELL M2005-DOT FMVSS-JIS

Νίκο, για να περάσει από τελωνείο και να σε χρεώσουν θα πρέπει να υπάρχει απόδειξη!!! :cool_4::cool_4:
Και με βάση την αξία στην απόδειξη (που είναι?? Οεο??) να βγάλει ποσό φόρου!!
Αμα γίνει και φτάσει να σου βάλει φόρο, θα το κάνει, ανεξάρτητα από το αν έχει απόδειξη μέσα ή όχι.
Μια φορά πλήρωσα φόρο γιατί το δέμα που περιείχε μέσα βιβλία ανοίχθηκε (και δεν ήταν λίγος).
Όμως μια φορά συνέβη στις 80 αγορές.

Good Luck.:cool_1:
 

HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Ακη μπορουν να το γυρισουν πισω γιατι ειναι εξαρτημα που προστατευει την ζωη αναβατη και ομως δεν εχει την ευρωπαικη σφραγιδα. Η μπορουν μεχρι και να το στειλουν καπου να παρει την ευρωπαικη σφραγιδα και μετα να στο δωσουν οπως κανουν και με φαρμακα / καλλυντικα απο αμερικη που πρεπει να στα εγκρινει πρωτα το χημειο στο αεροδρομιο, μετα ο ΕΟΦ και μετα στα δινουν αφου εγκριθουν. Μακαρι να κανω λαθος γιατι αν ειναι ετσι τοτε θα φερω και εγω ενα ARAI δωρο για ενα φιλαρακο :)
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.876
Μηνύματα
3.066.061
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top