Προενισχυτής Γραμμής TLA ATHENA New

Μηνύματα
1.740
Reaction score
869
Έχουν περάσει πάνω από 5 χρόνια που η Ελληνική Trulife Audio (TLA) έδωσε στην αγορά την ΑΘΗΝΆ, έναν πολύ υψηλής ποιότητας προενισχυτή γραμμής υλοποιημένο με τις λυχνίες 6Η30.. η ΑΘΗΝΆ λοιπόν ενηλικιώθηκε και αναβαθμίσθηκε, έτσι που αυτή τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές για την V.2 είναι έτοιμη και η V.3 η οποία διαφέρει από την προηγούμενη ως προς τις διαστάσεις και την εξωτερική σχεδίαση όντας ελάχιστα μικρότερη από το υπάρχον μοντέλο και έχοντας διαφορετικό και ομορφότερο σασί..

Όντας κάτοχος της αρχικής έκδοσης του προενισχυτή, είχα αρκετή περιέργεια να διαπιστώσω τις αλλαγές του νέου μοντέλου το οποίο διαφοροποιείται σε πάρα πολλά και σημαντικά σημεία έτσι ώστε να μεγιστοποιεί τις ήδη πολλές αρετές της προκατόχου του..



Στη νέα λοιπόν έκδοση της Αθηνάς το σασί είναι βαρύ και στιβαρό από παχύ αλουμίνιο δουλεμένο σε CNC και τα τροφοδοτικά κάθε καναλιού, τόσο της υψηλής τάσης όσο και των νημάτων, είναι ξεχωριστά, διακριτά και σταθεροποιημένα ώστε ο προενισχυτής να είναι μια απόλυτα dual-mono κατασκευή με chock εξομάλυνσης να υπάρχουν σε κάθε τροφοδοτικό και σε κάθε κανάλι, συνολικά 4.. Η υλοποίηση του κυκλώματος είναι τριοδική τάξης Α με μηδενική ανάδραση, η πλακέτα είναι από τεφλόν όπως και οι βάσεις των λυχνιών, τα δε καλώδια τροφοδοσίας και σήματος είναι μονόκλωνα μονοκρυσταλλικά..



Οι μετασχηματιστές και τα chock είναι φυσικά κατασκευασμένα στο χέρι in house με σίδερα διατομής Μ6, οι πυκνωτές τροφοδοσίας είναι MUNDORF ενώ τα άριστα υλικά που χρησιμοποιούνται συμπληρώνονται με αντιστάσεις AMTRANS και πυκνωτές AMTRANS, NICHICON και NATIONAL.. Αναβαθμισμένα είναι και τα Modules εξόδου με πυκνωτές AMTRANS..



Το ποτενσιόμετρο ρύθμισης της στάθμης είναι το τηλεχειριζόμενο motorized Khozmo Acoustic Shunt Stereo 48 steps με αντιστάσεις 1% που δίνει αρκετά καλή αίσθηση στα βήματα και στην βαθμίδωση της έντασης η ρύθμιση της οποίας αποτελεί και την μοναδική 'πολυτέλεια' αυτοματισμού στο μηχάνημα.. Επίσης αναβαθμισμένος είναι και ο χειροκίνητος rotary επιλογέας πηγών που έδωσε καλύτερη απομόνωση, διαχωρισμό καναλιών και ησυχία..



Το θερμιονικό υλικό αποτελείται από μια ανορθώτρια ΕΖ81 και φυσικά μια 6Η30 ανά κανάλι η δε έξοδος του σήματος είναι ανεστραμμένης φάσης κάτι που μας δείχνει ότι στην ουσία χρησιμοποιείται το ένα τρίοδο από την κάθε 6Η30.. βέβαια αυτό δεν μου επιβεβαιώθηκε από τον κατασκευαστή ο οποίος μου εξήγησε ότι χρησιμοποιεί μια διαφορετική προσέγγιση στη σχεδίαση χωρίς φυσικά να μου αποκαλύψει όλα τα 'μυστικά' της.. και εγώ με τη σειρά μου προτίμησα να απολαύσω την ακρόαση της ΑΘΗΝΆΣ για το διάστημα που την είχα στη διάθεσή μου χωρίς να μπω στη διαδικασία να την μετρήσω ή να την αποσυναρμολογήσω εντελώς για να 'διαβάσω' το σχέδιό της..



Η ακρόαση της νέας ΑΘΗΝΆΣ ήταν μεγάλη και ευχάριστη εμπειρία.. η νέα έκδοση του μηχανήματος έχει σαφέστατες βελτιώσεις σε σύγκριση με την προκάτοχό της με όλες τις επιλογές της σχεδίασης και επιλεγμένων υλικών να έχουν το ρόλο τους στην μεγάλη αναβάθμιση του ήχου του μηχανήματος.. Στις πρώτες πολύ καλές εντυπώσεις η παντελής απουσία θορύβου και η 'διαύγαση' του χαμηλού με ένα σφιχτό και ελεγχόμενο βαθύ μπάσο..



Το στιβαρό και βαρύ σασί έχει παίξει σπουδαίο ρόλο στην απομόνωση και την ησυχία, τα διπλά τροφοδοτικά έχουν 'ανοίξει' την εικόνα και τις διαστάσεις, ενώ τα ακριβά και ποιοτικά υλικά μαζί με το ποτενσιόμετρο (που από μόνο του κοστίζει όσο ένας καλός ολοκληρωμένος ενισχυτής) έχουν φέρει την ανάλυση σε επίπεδα 'ψηφιακού' αλλά και τις χροιές στην απόλυτη αίσθηση του αληθινού αναλογικού ήχου.. και όλα αυτά φυσικά στο πλαίσιο της λυχνίας 6Η30 που συνδυάζει την μουσικότητα με την ανάλυση στο έπακρο..



Η κριτική (και άκρως απολαυστική) ακρόαση έγινε με το Nottingham Analogue 294 και το ομόσταυλο με την ΑΘΗΝΆ phono Odysseus της TLA με το οποίο έδεσε άψογα.. Αρχή με το εξαιρετικό soundtrack της τηλεοπτικής σειράς 'Sins OST' (Philips ‎– 826 720-1) όπου τα βιολιά αποδόθηκαν με απαράμιλλη φυσικότητα μελωδικότητα και πάθος.. Ακολούθησε το 'Allan Taylor - Lines' (T. Records ‎– T.002) από την προ Stockfisch εποχή του καλλιτέχνη, μια μίνιμαλ ηχογράφηση από δυο κιθάρες μπάσο και πιάνο να ακούγεται άψογα και δυναμικά με την βαθιά φωνή του Taylor να σοκάρει..

Στο νέο 'Anne Bisson - Tales From The Treetops' (Camilio Records ‎– CAM5-2021) ήταν τόσο καθαρή η εικόνα της Anne να παίζει και να τραγουδά στη μέση της σκηνής και πίσω από το πιάνο που μπορούσα να δω το μεγάλο όργανο να κρύβει τα πόδια της!! Στο τζαζ σεξτέτο 'Grand Green - Idle Moments' (Blue Note BST 84154) η ηλεκτρική κιθάρα 'έκοβε' με ακρίβεια τομογράφου τα ριφς, το μπάσο ήταν εκεί όσο έπρεπε με έλεγχο και όγκο ενώ τα vibes του Bobby Hutcherson αντηχούσαν με την απαραίτητη στιλπνότητα και ευκρίνεια.. τέλος αντί για πιάνο επιλέχθηκε τζαζ άρπα και 'Dorothy Ashby - Afro Harping' (Cadet ‎– LPS-809).. η αντήχηση από τις μπάσες χορδές ακουγόταν σε αρμονία με τον χώρο ενώ οι τρίλιες και οι ψηλές με διαύγεια και ακρίβεια που μπορούσες ν' ακούσεις αλλά και να δεις κάθε μια από τις νάιλον χορδές του οργάνου..

Ο επίλογος γράφτηκε με ένα αγαπημένο από 'Christopher Cross - Christopher Cross' (Warner Bros ‎– BSK 3383) Ride Like The Wind. Εδώ ήταν που είχε τελειώσει η 'κριτική' ακρόαση και άρχισα ν' ακούω χαλαρά.. στο δεύτερο κουπλέ λοιπόν μπαίνει μια καμπάνα (cowbell) και τα hi-hat ακολουθούν ανά δυο μέτρα.. εδώ άρχισαν οι παραισθήσεις παρατηρώντας ξεκάθαρα την πακέτα του ντράμερ να χτυπά μια στη μέση και μια αρκετά πιο δεξιά την εξωτερική πλευρά των κλεισμένων hi-hats!! έτσι απλά σαν να ήταν μπροστά μου.. τόσο ξεκάθαρα που ακόμα αναρωτιέμαι για την λεπτομέρεια αυτή που φυσικά δεν ήταν παραίσθηση αλλά αληθινό live άκουσμα..





Στην παραπάνω φοτο φαίνονται η παλιά και η νέα ΑΘΗΝΆ με τη δεύτερη στο προσκήνιο να θέλει να 'παραγκωνίσει' την παλιά πράγμα που τελικά καταφέρνει.. στο site της Trulife Audio αναφέρεται ότι η νέα ΑΘΗΝΆ είναι ο καλύτερος προενισχυτής στον κόσμο.. εγώ θα το πω αλλιώς, κάποιος πρέπει να ψάξει πολύ για να ανακαλύψει έναν προ που να ξεπερνά ή έστω να φτάνει τη λαμπάτη θεά.. Η ΑΘΗΝΆ έχει τιμή καταλόγου 12.000 ευρώ (η πραγματική της πληρωτέα τιμή είναι αρκετά καλύτερη και συμφέρουσα σε σχέση με την ποιότητα και τον ήχο της)

επικοινωνία: www.trulifeaudio.com

** το παρόν αποτελεί 'φόρο τιμής' στον Βελισάριο Γεωργιάδη που έφυγε τόσο νωρίς
 
Last edited:

Μηνύματα
2.458
Reaction score
1.719
Ευχαριστούμε φίλε SUDOKU για την παρουσίαση.
Έμαθα κι εγώ τα άσχημα νέα για τον Βελισάριο...
Παρόλο που δεν τον γνώριζα προσωπικά ήταν πολύ συμπαθής φυσιογνωμία...
Βλέπω και τους τελικούς σου και θυμάμαι και τον Γερούκη που έφυγε επίσης νωρίς...
 

Μηνύματα
2.340
Reaction score
4.902
Έχουν περάσει πάνω από 5 χρόνια που η Ελληνική Trulife Audio (TLA) έδωσε στην αγορά την ΑΘΗΝΆ, έναν πολύ υψηλής ποιότητας προενισχυτή γραμμής υλοποιημένο με τις λυχνίες 6Η30.. η ΑΘΗΝΆ λοιπόν ενηλικιώθηκε και αναβαθμίσθηκε, έτσι που αυτή τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές για την V.2 είναι έτοιμη και η V.3 η οποία διαφέρει από την προηγούμενη ως προς τις διαστάσεις και την εξωτερική σχεδίαση όντας ελάχιστα μικρότερη από το υπάρχον μοντέλο και έχοντας διαφορετικό και ομορφότερο σασί..

Όντας κάτοχος της αρχικής έκδοσης του προενισχυτή, είχα αρκετή περιέργεια να διαπιστώσω τις αλλαγές του νέου μοντέλου το οποίο διαφοροποιείται σε πάρα πολλά και σημαντικά σημεία έτσι ώστε να μεγιστοποιεί τις ήδη πολλές αρετές της προκατόχου του..



Στη νέα λοιπόν έκδοση της Αθηνάς το σασί είναι βαρύ και στιβαρό από παχύ αλουμίνιο δουλεμένο σε CNC και τα τροφοδοτικά κάθε καναλιού, τόσο της υψηλής τάσης όσο και των νημάτων, είναι ξεχωριστά, διακριτά και σταθεροποιημένα ώστε ο προενισχυτής να είναι μια απόλυτα dual-mono κατασκευή με chock εξομάλυνσης να υπάρχουν σε κάθε τροφοδοτικό και σε κάθε κανάλι, συνολικά 4.. Η υλοποίηση του κυκλώματος είναι τριοδική τάξης Α με μηδενική ανάδραση, η πλακέτα είναι από τεφλόν όπως και οι βάσεις των λυχνιών, τα δε καλώδια τροφοδοσίας και σήματος είναι μονόκλωνα μονοκρυσταλλικά..



Οι μετασχηματιστές και τα chock είναι φυσικά κατασκευασμένα στο χέρι in house με σίδερα διατομής Μ6, οι πυκνωτές τροφοδοσίας είναι MUNDORF ενώ τα άριστα υλικά που χρησιμοποιούνται συμπληρώνονται με αντιστάσεις AMTRANS και πυκνωτές AMTRANS, NICHICON και NATIONAL.. Αναβαθμισμένα είναι και τα Modules εξόδου με πυκνωτές AMTRANS..



Το ποτενσιόμετρο ρύθμισης της στάθμης είναι το τηλεχειριζόμενο motorized Khozmo Acoustic Shunt Stereo 48 steps με αντιστάσεις 1% που δίνει αρκετά καλή αίσθηση στα βήματα και στην βαθμίδωση της έντασης η ρύθμιση της οποίας αποτελεί και την μοναδική 'πολυτέλεια' αυτοματισμού στο μηχάνημα.. Επίσης αναβαθμισμένος είναι και ο χειροκίνητος rotary επιλογέας πηγών που έδωσε καλύτερη απομόνωση, διαχωρισμό καναλιών και ησυχία..



Το θερμιονικό υλικό αποτελείται από μια ανορθώτρια ΕΖ81 και φυσικά μια 6Η30 ανά κανάλι η δε έξοδος του σήματος είναι ανεστραμμένης φάσης κάτι που μας δείχνει ότι στην ουσία χρησιμοποιείται το ένα τρίοδο από την κάθε 6Η30.. βέβαια αυτό δεν μου επιβεβαιώθηκε από τον κατασκευαστή ο οποίος μου εξήγησε ότι χρησιμοποιεί μια διαφορετική προσέγγιση στη σχεδίαση χωρίς φυσικά να μου αποκαλύψει όλα τα 'μυστικά' της.. και εγώ με τη σειρά μου προτίμησα να απολαύσω την ακρόαση της ΑΘΗΝΆΣ για το διάστημα που την είχα στη διάθεσή μου χωρίς να μπω στη διαδικασία να την μετρήσω ή να την αποσυναρμολογήσω εντελώς για να 'διαβάσω' το σχέδιό της..



Η ακρόαση της νέας ΑΘΗΝΆΣ ήταν μεγάλη και ευχάριστη εμπειρία.. η νέα έκδοση του μηχανήματος έχει σαφέστατες βελτιώσεις σε σύγκριση με την προκάτοχό της με όλες τις επιλογές της σχεδίασης και επιλεγμένων υλικών να έχουν το ρόλο τους στην μεγάλη αναβάθμιση του ήχου του μηχανήματος.. Στις πρώτες πολύ καλές εντυπώσεις η παντελής απουσία θορύβου και η 'διαύγαση' του χαμηλού με ένα σφιχτό και ελεγχόμενο βαθύ μπάσο..



Το στιβαρό και βαρύ σασί έχει παίξει σπουδαίο ρόλο στην απομόνωση και την ησυχία, τα διπλά τροφοδοτικά έχουν 'ανοίξει' την εικόνα και τις διαστάσεις, ενώ τα ακριβά και ποιοτικά υλικά μαζί με το ποτενσιόμετρο (που από μόνο του κοστίζει όσο ένας καλός ολοκληρωμένος ενισχυτής) έχουν φέρει την ανάλυση σε επίπεδα 'ψηφιακού' αλλά και τις χροιές στην απόλυτη αίσθηση του αληθινού αναλογικού ήχου.. και όλα αυτά φυσικά στο πλαίσιο της λυχνίας 6Η30 που συνδυάζει την μουσικότητα με την ανάλυση στο έπακρο..



Η κριτική (και άκρως απολαυστική) ακρόαση έγινε με το Nottingham Analogue 294 και το ομόσταυλο με την ΑΘΗΝΆ phono Odysseus της TLA με το οποίο έδεσε άψογα.. Αρχή με το εξαιρετικό soundtrack της τηλεοπτικής σειράς 'Sins OST' (Philips ‎– 826 720-1) όπου τα βιολιά αποδόθηκαν με απαράμιλλη φυσικότητα μελωδικότητα και πάθος.. Ακολούθησε το 'Allan Taylor - Lines' (T. Records ‎– T.002) από την προ Stockfisch εποχή του καλλιτέχνη, μια μίνιμαλ ηχογράφηση από δυο κιθάρες μπάσο και πιάνο να ακούγεται άψογα και δυναμικά με την βαθιά φωνή του Taylor να σοκάρει..

Στο νέο 'Anne Bisson - Tales From The Treetops' (Camilio Records ‎– CAM5-2021) ήταν τόσο καθαρή η εικόνα της Anne να παίζει και να τραγουδά στη μέση της σκηνής και πίσω από το πιάνο που μπορούσα να δω το μεγάλο όργανο να κρύβει τα πόδια της!! Στο τζαζ σεξτέτο 'Grand Green - Idle Moments' (Blue Note BST 84154) η ηλεκτρική κιθάρα 'έκοβε' με ακρίβεια τομογράφου τα ριφς, το μπάσο ήταν εκεί όσο έπρεπε με έλεγχο και όγκο ενώ τα vibes του Bobby Hutcherson αντηχούσαν με την απαραίτητη στιλπνότητα και ευκρίνεια.. τέλος αντί για πιάνο επιλέχθηκε τζαζ άρπα και 'Dorothy Ashby - Afro Harping' (Cadet ‎– LPS-809).. η αντήχηση από τις μπάσες χορδές ακουγόταν σε αρμονία με τον χώρο ενώ οι τρίλιες και οι ψηλές με διαύγεια και ακρίβεια που μπορούσες ν' ακούσεις αλλά και να δεις κάθε μια από τις νάιλον χορδές του οργάνου..

Ο επίλογος γράφτηκε με ένα αγαπημένο από 'Christopher Cross - Christopher Cross' (Warner Bros ‎– BSK 3383) Ride Like The Wind. Εδώ ήταν που είχε τελειώσει η 'κριτική' ακρόαση και άρχισα ν' ακούω χαλαρά.. στο δεύτερο κουπλέ λοιπόν μπαίνει μια καμπάνα (cowbell) και τα hi-hat ακολουθούν ανά δυο μέτρα.. εδώ άρχισαν οι παραισθήσεις παρατηρώντας ξεκάθαρα την πακέτα του ντράμερ να χτυπά μια στη μέση και μια αρκετά πιο δεξιά την εξωτερική πλευρά των κλεισμένων hi-hats!! έτσι απλά σαν να ήταν μπροστά μου.. τόσο ξεκάθαρα που ακόμα αναρωτιέμαι για την λεπτομέρεια αυτή που φυσικά δεν ήταν παραίσθηση αλλά αληθινό live άκουσμα..





Στην παραπάνω φοτο φαίνονται η παλιά και η νέα ΑΘΗΝΆ με τη δεύτερη στο προσκήνιο να θέλει να 'παραγκωνίσει' την παλιά πράγμα που τελικά καταφέρνει.. στο site της Trulife Audio αναφέρεται ότι η νέα ΑΘΗΝΆ είναι ο καλύτερος προενισχυτής στον κόσμο.. εγώ θα το πω αλλιώς, κάποιος πρέπει να ψάξει πολύ για να ανακαλύψει έναν προ που να ξεπερνά ή έστω να φτάνει τη λαμπάτη θεά.. Η ΑΘΗΝΆ έχει τιμή καταλόγου 12.000 ευρώ (η πραγματική της πληρωτέα τιμή είναι αρκετά καλύτερη και συμφέρουσα σε σχέση με την ποιότητα και τον ήχο της)

επικοινωνία: www.trulifeaudio.com

** το παρόν αποτελεί 'φόρο τιμής' στον Βελισάριο Γεωργιάδη που έφυγε τόσο νωρίς
Πολύ λυπηρή η είδηση του θανάτου του Βελισσάριου. Είχαμε γνωριστεί στην έκθεση Hi-End του 2010 όταν είχα αγοράσει ένα πικαπ Acoustic Solid που είχε την αντιπροσωπία ο Βελισσάριος. Πολύ συμπαθής, όπως και ο Μένιος, ο γιος του. Καλό ταξίδι Βελισσάριε.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.318
Μηνύματα
2.858.394
Members
37.893
Νεότερο μέλος
tassos249
Top