Προσοχή Στις Πληροφορίες Από Το Τηλέφωνο.

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Κυκλοφόρησε στη EUROBANK

:roll: :roll: Αγαπητοί Συνάδελφοι,


Μετά από ενημέρωση ορισμένων συναδέλφων στο εξωτερικό, επικοινωνούμε
μαζί
σας για να σας ενημερώσουμε για μια περίπτωση απάτης σχετικά με τη
χρήση
πιστωτικών καρτών. Η περίπτωση αυτή δεν φαίνεται μέχρι στιγμής ότι έχει
συμβεί στην Ελλάδα αλλά τίποτε δεν αποκλείει ότι μπορεί να συμβεί στο
προσεχές μέλλον σε κάποιον χρήστη πιστωτικής κάρτας (είτε εταιρικής,
είτε
προσωπικής).

Η προσπάθεια εξαπάτησης του κατόχου βασίζεται στις παρακάτω ενέργειες:

1.. Κάποιος, ο οποίος ισχυρίζεται ότι εργάζεται στο τμήμα Ασφάλειας
και
Έλεγχου Απάτης (Security and Fraud Department) της VISA ή της
MASTERCARD,
καλεί στο τηλέφωνο τον κάτοχο της πιστωτικής κάρτας δίνοντάς του όλες
τις
απαραίτητες λεπτομέρειες για την πιστοποίησή του (ονοματεπώνυμο,
αριθμός
εργαζομένου, τηλέφωνο για επιβεβαίωση των στοιχείων του).
2.. Σας ενημερώνει ότι η πιστωτική σας κάρτα έχει μπει στη λίστα
παρακολούθησης της VISA για ασυνήθιστη συναλλακτική συμπεριφορά και
συγκεκριμένα γιατί ζητήθηκε συναλλαγή κοντά στο όριο παρακολούθησης
(π.χ.
497,99). Στη συνέχεια σας ρωτάει εάν χρησιμοποιήσατε την πιστωτική σας
κάρτα για να αγοράσετε κάτι (προϊόν ή υπηρεσία) από κάποιον προμηθευτή
(π.χ. Telemarketing, κλπ.).
3.. Όταν απαντήσετε "Όχι", σας ενημερώνει ότι προτίθεται να πιστώσει
το
λογαριασμό της πιστωτικής σας κάρτας με το αντίστοιχο ποσό και ότι θα
πληροφορηθείτε για την κίνηση αυτή στο επόμενο αντίγραφο του
λογαριασμού
που θα σας αποσταλεί. Μάλιστα σας ρωτάει αν η διεύθυνσή σας είναι η
τρέχουσα (προσπαθώντας να αποδείξει ότι είναι ο εξουσιοδοτημένος
υπάλληλος
που έχει πρόσβαση σε εμπιστευτικά προσωπικά δεδομένα του κατόχου της
πιστωτικής κάρτας).
4.. Στη συνέχεια σας ενημερώνει ότι για το περιστατικό αυτό θα
διεξαχθεί
επίσημη έρευνα σχετικά με την απάτη με σκοπό να προστατευθείτε από
περαιτέρω παράνομες ενέργειες εις βάρος σας.
Σας παροτρύνει μάλιστα να καλέσετε περισσότερες πληροφορίες τον
αριθμό
0800... Για να συμβεί αυτό, σας ενημερώνει ότι πρέπει να
πιστοποιηθείτε ως
ο νόμιμος κάτοχος της πιστωτικής κάρτας για να προβεί άμεσα σε όλες τις
απαραίτητες ενέργειες. Για το λόγο αυτό, σας καλεί να γυρίσετε την
πιστωτική σας κάρτα στην πίσω μεριά και να εντοπίσετε έναν επταψήφιο
αριθμό
που υπάρχει σε όλες τις κάρτες.
5.. Στη συνέχεια θα σας ενημερώσει ότι για λόγους ασφαλείας δεν
πρέπει
να του πείτε και τα επτά ψηφία του αριθμού αλλά μόνον τα τελευταία τρία
νούμερα που αναγράφονται έτσι ώστε να διαπιστώσει ότι είστε ο νόμιμος
κάτοχος της πιστωτικής κάρτας και ότι η πιστωτική κάρτα δεν είναι
κλεμμένη.

ΠΡΟΣΟΧΗ - ο λόγος που σας ζητά τα τελευταία τρία νούμερα είναι ότι
τα
τέσσερα πρώτα νούμερα έχουν σχέση με πληροφορίες σχετικά με την κάρτα
και
την εκδότρια τράπεζα ενώ στοχεύει στα τελευταία τρία νούμερα τα οποία
είναι
αυτά που στην πραγματικότητα χρειάζεται γιατί αποτελούν τους
προσωπικούς
κωδικούς επιβεβαίωσης του νόμιμου κατόχου.
Από τη στιγμή εκείνη και μετά (και με δεδομένο ότι παρά το γεγονός ότι
δε
σας το έχει αναφέρει, ήδη γνωρίζει τον αριθμό της πιστωτικής σας
κάρτας),
έχει όλα όσα χρειάζεται για να κάνει αγορές μέσω τηλεφώνου ή διαδικτύου
(internet). Αν αναλογισθεί κανείς ότι στην πραγματικότητα δώσατε
ελάχιστα
στοιχεία, πρόκειται για μια ιδιαίτερα καλοστημένη περίπτωση προσπάθειας
εξαπάτησης.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο κάτοχος τηλεφώνησε στο νούμερο που του
έδωσε
στη VISA είκοσι λεπτά αργότερα για να ρωτήσει για τη διαδικασία αυτή
και,

α) ενημερώθηκε από το πραγματικό τμήμα Ασφάλειας και Έλεγχου Απάτης
(Security and Fraud Department) της VISA ότι επρόκειτο για μια υπόθεση
απάτης και ότι,

β) η πιστωτική του κάρτα είχε χρεωθεί το διάστημα των προηγούμενων
15
λεπτών με το ποσό των 497,99 λιρών για μια νέα αγορά.

Σε περιπτώσεις όπως η προαναφερθείσα είναι ιδιαίτερα σημαντικό να
έχουμε
υπ΄ όψιν μας ότι ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ Ή ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ
ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΔΕ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΜΑΣ
Ή
ΤΟΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΟΛΥ ΑΠΛΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ
ΤΑ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ ΤΟΥΣ.

Επομένως το μήνυμα είναι απλό: Δεν δίνουμε τηλεφωνικά οποιοδήποτε
στοιχείο
αφορά λεπτομέρειες πιστωτικών καρτών ή τραπεζικών λογαριασμών που
διαθέτουμε σε οποιαδήποτε τράπεζα (φυσικά, το ίδιο ισχύει και με
αντίστοιχες προσκλήσεις συμπλήρωσης πάσης φύσεως στοιχείων που
προέρχονται
από ηλεκτρονικά μηνύματα μέσω Internet).

Σε περίπτωση που έχετε αμφιβολίες από ανάλογου τύπου επικοινωνίες, καλό
είναι να τηλεφωνείτε αμέσως στο τηλέφωνο 24ωρης λειτουργίας της τράπ=E
 


Μηνύματα
2.885
Reaction score
50
Εδώ που τα λέμε δεν είναι όλοι πονηρεμένοι. Και δεδομένου ότι η απάτη είναι πράγματι "καλοστημένη" κάποιοι (ειδικά μεγαλύτεροι σε ηλικία άνθρωποι ή μη ενημερωμένοι) είναι πολύ πιθανόν να την πατήσουν εύκολα.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Και καλά θα είναι αν το πιστωτικό όριο μιας κάρτας είναι χαμηλό.
Αν όμως είναι πολύ ψηλό................

Ου μπλέξεις!!! :roll: :( :( :(
 


Μηνύματα
17.732
Reaction score
25.534
για αυτο ρε δεν μπορω να παρω το cayenne με την καρτα σου?
αναγκαστηκα τωρα θα παρω του δημητροπουλου, δεν φταιω εγω γιαννη μου η αναγκη!
 




Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
για αυτο ρε δεν μπορω να παρω το cayenne με την καρτα σου?
αναγκαστηκα τωρα θα παρω του δημητροπουλου, δεν φταιω εγω γιαννη μου η αναγκη!
Πάνο, μην πάρεις όμως και τις extra 19άρες ζάντες και μου ανέβαι πολύ το χρέος!!! :lol: :lol: :mrgreen:
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
Προώθηση Παραγγελίας

ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πληρωμής εμφανιστεί το παρακάτω μήνυμα,
>>>>>You are about to be redirected to a connection that is not secure<<<<<<
πατήστε το πλήκτρο YES για να ολοκληρωθεί επιτυχώς η πληρωμή της υπηρεσίας που επιλέγετε.
(αναφερει οτι ειναι η μεταβαση απο το ασφαλες για την πληρωμη site της EUROBANK πισω στο site της Hellas On Line) :roll:


ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στα πλαίσια της αναβάθμισης των παρεχομένων υπηρεσιών και της βέλτιστης διασφάλισης των συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου, ακολουθώντας τις προδιαγραφές των διεθνών οργανισμών VISA και MASTERCARD, καθίσταται υποχρεωτική η αποστολή του αριθμού CVV2/CVC2 της κάρτας. Το στοιχείο αυτό είναι ένας τριψήφιος αριθμός που αναγράφεται στο πίσω μέρος της κάρτας, διασφαλίζει την αυθεντικότητα της, και θα σας ζητηθεί στο επόμενο βήμα της διαδικασίας Τιμολόγησης.


Αυτο ειναι το μηνυμα απο το site της Hellas On Line για ανανεωση συνδρομης μεσω internet και πληρωμε με πιστωτικη... Ζητανε ακριβως το 3ψηφιο νουμερο που ελεγε ο Μιχαλης στο θεματικο μηνυμα.... Η πλακα ειναι οτι η Hellas On Line ανηκει στον ομιλο EUROBANK...>!!!!!!!!


Τι κανεις σε αυτη την περιπτωση? Το δινεις το νουμερο ή οχι??????? :?
Παντως πουθενα ως τωρα δεν μου εχουν ζητησει το νουμερο αυτο μεσω internet.....
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Γιώργο, εγώ δεν θα έδινα με τίποτα αυτά τα στοιχεία, ακόμα και αν ήξερα ότι ήταν η πιο ασφαλής εταιρία.
Προτιμώ τον πατροπαράδοτο τρόπο, της επιτόπου διαδικασίας..........
Πας τράπεζα, βρίσκεις τον υπάλληλο, υπογράφεις, φεύγεις.
Είναι πιο χρονοβόρο, αλλά αποφεύγω το εγκεφαλικό που θα μου έρθει αν δω χρέωση της κάρτας (και μάλιστα με μεγάλο ποσό.......) :roll: :wink:
 

Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
Εχω τραπεζες κοντα στη δουλεια, αλλα
α. Κανει κρυο και
β. βαριεμαι να περασω τη Μεσογειων.

Σκεφτομαι να στειλω τη γυναικα να πληρωσει(μιας και παει σε τραπεζες συχνα λογω δουλειας)
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.955
Μηνύματα
3.035.530
Members
38.522
Νεότερο μέλος
Stearsa
Top