Πρόβλημα επιστροφής ηχείων Creative kratos s3 στα Public

Μηνύματα
11
Reaction score
3
Καλησπέρα σας
ΕΧΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟ !!!


Θα ήθελα την γνώμη σας και την εμπειρία σας πάνω σε ένα θέμα που έχω με αγορασμένα ηχεία από τα Public.
Η ιστορία έχει ως εξής
Στις 24/11/2017 αγόρασα απο τα public τα ηχεία kratos s3 2.1 της creative
Μετά από περίπου δύο μήνες άρχισαν να διαπιστώνω ότι είχαν θέμα στις ψιλές εντάσεις με παραμόρφωση ήχου στο αριστερό ηχείο.
Λόγο υποχρεώσεων μου στην σχολή μου κτλ δεν είχα χρόνο για να τα πάω πίσω
Μέχρι που πριν λίγο καιρό τα πάω πίσω
Ο τεχνικός τα δοκίμασε με δύο κινητά το δικό του και του συνάδελφου του και "διαπίστωσε" ότι δεν έχουν τίποτα
Μόνο τρελό που δεν με έβγαλε και είχε ένα ύφος κοροϊδίας.
Δεν δεχόταν να τα πάρει και μου είπε αν θέλω τα στέλνουμε ως ΑΣΚΟΠΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΧΡΕΩΣΕΙ 10 ΕΥΡΩ !!!!

Όπως είναι λογικο δεν δέχτηκα και γενικά με έπιασε απροετοίμαστο αυτή η απάντηση και τα πήρα πίσω για περαιτέρω δοκιμή.
Αφού διαπίστωσα σε πολλαπλούς υπολογιστές ότι έχουν θέμα πήγα ξανά και πάλι έκανε ότι δεν ακούει τίποτα αλλά δέχτηκε να τα στείλει στην ΑΝΤΙΠΡΩΣΟΠΕΙΑ χωρίς χρέωση μου.
6 εργάσιμες μετά πάω σήμερα να ρωτήσω τι γίνεται με τα ηχεία και μου απαντάει απευθείας ( χωρίς καν να του πω το κωδικό αίτησης ) γιατί με θυμόταν ότι στα ηχεία δεν έχει βρεθεί κάτι και ότι θα τα κρατήσουν λίγο ακόμα για παραπάνω έλεγχο.
Τον ρώτησα να μου δώσει το τηλέφωνο της αντιπροσωπείας και δεν το έλεγε με δικαιολογία ότι δεν επιτρέπεται.
Αργότερα αφού έχω φύγει μαθαίνω από το πλαίσιο ότι δεν υπάρχει αντιπροσωπεία της creative στην Ελλάδα.
Και κάπως έτσι πιστεύω ότι με δουλεύει για τα καλά και τα έχουν ακόμα στο μαγαζί τους..
Είναι ενήμερη και η Creative Labs μέσω facebook αλλά το μόνο που μπορούσαν να κάνουν ήταν να πιέσουν τους υπεύθυνους του public ώστε να κινηθούν γρηγορότερα οι διαδικασίες έλεγχου της συσκευής μου( αυτό είχε γίνει όταν τα πήγα για έλεγχο )

Θα ήθελα να μου πείτε τι μπορώ να κάνω έχω φτάσει σε αδιέξοδο δεν έχω ανάλογη εμπειρία καθώς είναι και 19 χρόνων και δεν έχω τύχει ανάλογης αντιμετώπισης.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
46.153
Reaction score
93.263
Καλώς ήρθες στο avsite!

Σε περίπτωση βλάβης προϊόντος, υπεύθυνο απέναντι στον αγοραστή είναι το κατάστημα πώλησης. Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν εξυπηρετηθείς, μπορείς να υποβάλεις καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή:
http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.html
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.639
Reaction score
77.062
στη θέση σου..όπως και σε αντίστοιχες περιπτώσεις αυτό που έκανα εγώ ήταν απλώς να καίω τη συσκευή με τη βοήθεια της ΔΕΗ :laugh: :party:
οπότε κατευθείαν πήγαινε προς αντικατάσταση η συσκευή και ούτε γάτα ούτε ζημιά;)
 

Μηνύματα
3.652
Reaction score
5.462
στη θέση σου..όπως και σε αντίστοιχες περιπτώσεις αυτό που έκανα εγώ ήταν απλώς να καίω τη συσκευή με τη βοήθεια της ΔΕΗ :laugh: :party:
οπότε κατευθείαν πήγαινε προς αντικατάσταση η συσκευή και ούτε γάτα ούτε ζημιά;)
Πλακα πλακα στο παρελθον ειχα παρει μια καρτα γραφικων στο χερι απο oc και ενα επεξεργαστη. Μου τα αντικατεστησαν κανονικοτατα και δεν ειπαν κουβεντα για ρευματα....
 

Emmanouil 1964

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
7.788
Reaction score
28.227
Καλή σου μέρα Χρήστο και καλώs ήρθεs .
Λογικά τα ηχεία σου είναι αυτά .
-
creative-kratos-s3-speakers-1000-1201584.jpg


-
Σημερινή τιμή 70e .
-
" Μετά από περίπου δύο μήνες άρχισαν να διαπιστώνω ότι είχαν θέμα στις ψιλές εντάσεις με παραμόρφωση ήχου στο αριστερό ηχείο. "
Άρα γιά 2 μήνεs περίπου έπαιξαν " καλά " .
Τό διάστημα αυτό τα ηχεία έπαιζαν στην " τσίτα " φίλε Χρήστο ?
Θέλειs να γίνειs πιό συγκεκριμένοs ?
Δηλαδή ,
Τό αριστερό ηχείο σου κάνει αυτό το ντ τζζζ , ντ τζζζ , ντ τζζζ και σου σπάει τά νεύρα ?

-
 

Μηνύματα
11
Reaction score
3
Καλή σου μέρα Χρήστο και καλώs ήρθεs .
Λογικά τα ηχεία σου είναι αυτά .
-
View attachment 95080

-
Σημερινή τιμή 70e .
-
" Μετά από περίπου δύο μήνες άρχισαν να διαπιστώνω ότι είχαν θέμα στις ψιλές εντάσεις με παραμόρφωση ήχου στο αριστερό ηχείο. "
Άρα γιά 2 μήνεs περίπου έπαιξαν " καλά " .
Τό διάστημα αυτό τα ηχεία έπαιζαν στην " τσίτα " φίλε Χρήστο ?
Θέλειs να γίνειs πιό συγκεκριμένοs ?
Δηλαδή ,
Τό αριστερό ηχείο σου κάνει αυτό το ντ τζζζ , ντ τζζζ , ντ τζζζ και σου σπάει τά νεύρα ?

-
Καλησπέρα φίλε
Ναι αυτό που ανέφερες ακουγόταν
Μερικές φορές τα έβαζα πολύ δυνατά ίσως να προκλήθηκε απο αυτό το θέμα των ηχείων ..
[DOUBLEPOST=1524555350][/DOUBLEPOST]
στη θέση σου..όπως και σε αντίστοιχες περιπτώσεις αυτό που έκανα εγώ ήταν απλώς να καίω τη συσκευή με τη βοήθεια της ΔΕΗ :laugh: :party:
οπότε κατευθείαν πήγαινε προς αντικατάσταση η συσκευή και ούτε γάτα ούτε ζημιά;)
daharis666 το γνωρίζω αυτό που λες αλλά πάντα υπάρχει περίπτωση να μετρήσουν την συσκευή με κανένα πολύμετρο και χάσω αυτομάτως την εγγύηση
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.639
Reaction score
77.062
daharis666 το γνωρίζω αυτό που λες αλλά πάντα υπάρχει περίπτωση να μετρήσουν την συσκευή με κανένα πολύμετρο και χάσω αυτομάτως την εγγύηση
ας πάνε να το μετρήσουν...στην εγγύηση είναι
αν έχει αυτό ελαττωματική τροφοδοσία...εσένα τι σε απασχολεί?
δεν μπορούν να σου αποδείξουν τίποτα!
άσε που σιγά μην γνωρίζουν να χρησιμοποιούν πολύμετρο:D
 

Μηνύματα
11
Reaction score
3
ας πάνε να το μετρήσουν...στην εγγύηση είναι
αν έχει αυτό ελαττωματική τροφοδοσία...εσένα τι σε απασχολεί?
δεν μπορούν να σου αποδείξουν τίποτα!
άσε που σιγά μην γνωρίζουν να χρησιμοποιούν πολύμετρο:D
Ακόμα τα έχουν αυτοι και τα "κοιτάνε" αν μου τα επιστρέψουν και χωρις αντικατάσταση ίσως κάνω αυτό που λες εκει που μας εχουν φτάσει ....

Παντως και εγω αυτο ελεγα με εναν φιλο μου πριν καιρο
πηγεναμε πλαισιο και λεγαμε σιγα μην μετρανε με πολυμετρο
και βλεπουμε τον τυπο να βγαζει πολυμετρο για να ελεγξει την συσκευη ενος αλλου ανθρωπου
 

Zizik

Chauncey Gardiner * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.346
Reaction score
74.447
στη θέση σου..όπως και σε αντίστοιχες περιπτώσεις αυτό που έκανα εγώ ήταν απλώς να καίω τη συσκευή με τη βοήθεια της ΔΕΗ :laugh: :party:
οπότε κατευθείαν πήγαινε προς αντικατάσταση η συσκευή και ούτε γάτα ούτε ζημιά;)
>:(>:(>:(>:(
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.639
Reaction score
77.062
τι καλό μου?:)
[DOUBLEPOST=1524558713][/DOUBLEPOST]
Ακόμα τα έχουν αυτοι και τα "κοιτάνε" αν μου τα επιστρέψουν και χωρις αντικατάσταση ίσως κάνω αυτό που λες εκει που μας εχουν φτάσει ....

Παντως και εγω αυτο ελεγα με εναν φιλο μου πριν καιρο
πηγεναμε πλαισιο και λεγαμε σιγα μην μετρανε με πολυμετρο
και βλεπουμε τον τυπο να βγαζει πολυμετρο για να ελεγξει την συσκευη ενος αλλου ανθρωπου
ε και?
τι μπορεί να σου αποδείξει?
ότι δεν παίρνει ρεύμα?
και τι θα σου πει?
ότι κάηκε από το ρεύμα?
ας πάει να πει ότι θέλει...το πρόβλημα είναι ότι δεν λειτουργεί η συσκευή που αγόρασες και είναι μέσα στην εγγύηση.

Για να καταλάβουμε κάτι παιδιά για το πως λειτουργεί μια εγγύηση στα πλαίσια ενός καταστήματος
για να μην μας παραμυθιάζουν με αντιπροσωπίες...σέρβις...στέλνω...στέλνεις κλπ κλπ...

έχει τύχει μερικές φορές να υπάρχει θέμα σε ένα προιόν.
το ότι δεν λειτουργεί σωστά..δεν σημαίνει ότι το κατάστημα θα σκάσει λεφτά από την τσέπη του για να σου το αντικαταστήσει
μαζεύει τις επιστροφές...και κάποια στιγμή(1 φορά το μήνα..ή το 2μηνο) τα στέλνει στην εταιρία από την οποία τα πήρε...και από εκεί και πέρα γίνεται αντικατάσταση από την εταιρία ή πίστωση του προιόντος στο κατάστημα μεταπώλησης

εγώ έτσι λειτουργώ εδώ και 10 χρόνια
και από την ώρα που εγώ μπορώ και λειτουργώ έτσι...ένα μικρό κατάστημα...πόσο μάλλον ένα τεράστιο σε επίπεδο Πλαισίου ή ότι άλλο8-)

όλοι σχεδόν (τις μεγάλες ''μάρκες'') από τους ίδιους τις ψωνίζουμε
δεν γίνεται να έχει άλλο μέτρο εγγύησης σε μένα και άλλο σε άλλη εταιρία;)
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.639
Reaction score
77.062
Καλησπέρα φίλε
Ναι αυτό που ανέφερες ακουγόταν
Μερικές φορές τα έβαζα πολύ δυνατά ίσως να προκλήθηκε απο αυτό το θέμα των ηχείων ..
Ώπα...τώρα το είδα αυτό...αυτά που σου είπα δεν ισχύουν στην περίπτωσή σου...
ενδεχομένως να τα τίναξες τα μπουριά;)
 

Μηνύματα
11
Reaction score
3
τι καλό μου?:)
[DOUBLEPOST=1524558713][/DOUBLEPOST]
ε και?
τι μπορεί να σου αποδείξει?
ότι δεν παίρνει ρεύμα?
και τι θα σου πει?
ότι κάηκε από το ρεύμα?
ας πάει να πει ότι θέλει...το πρόβλημα είναι ότι δεν λειτουργεί η συσκευή που αγόρασες και είναι μέσα στην εγγύηση.

Για να καταλάβουμε κάτι παιδιά για το πως λειτουργεί μια εγγύηση στα πλαίσια ενός καταστήματος
για να μην μας παραμυθιάζουν με αντιπροσωπίες...σέρβις...στέλνω...στέλνεις κλπ κλπ...

έχει τύχει μερικές φορές να υπάρχει θέμα σε ένα προιόν.
το ότι δεν λειτουργεί σωστά..δεν σημαίνει ότι το κατάστημα θα σκάσει λεφτά από την τσέπη του για να σου το αντικαταστήσει
μαζεύει τις επιστροφές...και κάποια στιγμή(1 φορά το μήνα..ή το 2μηνο) τα στέλνει στην εταιρία από την οποία τα πήρε...και από εκεί και πέρα γίνεται αντικατάσταση από την εταιρία ή πίστωση του προιόντος στο κατάστημα μεταπώλησης

εγώ έτσι λειτουργώ εδώ και 10 χρόνια
και από την ώρα που εγώ μπορώ και λειτουργώ έτσι...ένα μικρό κατάστημα...πόσο μάλλον ένα τεράστιο σε επίπεδο Πλαισίου ή ότι άλλο8-)

όλοι σχεδόν (τις μεγάλες ''μάρκες'') από τους ίδιους τις ψωνίζουμε
δεν γίνεται να έχει άλλο μέτρο εγγύησης σε μένα και άλλο σε άλλη εταιρία;)
Έχεις δίκιο και σε ευχαριστώ για της πληροφορίες που λες μιας και εγώ πχ είμαι μικρός σε ηλικία και δεν γνωρίζω απο αυτά
Θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι οταν με το καλό μου δώσουν αντικατάσταση θα πρέπει να μου δώσουν πίσω την αξία τον ηχείων αυτή την στιγμή ή στην τιμή που τα αγόρασα τότε
Σημείωση τα ηχεία τα πήρα στα 45 ευρώ και τώρα τα public τα πουλάνε στα 70 !
[DOUBLEPOST=1524559212][/DOUBLEPOST]
Ώπα...τώρα το είδα αυτό...αυτά που σου είπα δεν ισχύουν στην περίπτωσή σου...
ενδεχομένως να τα τίναξες τα μπουριά;)
Τι εννοείς ?
ότι χάνω την εγγύηση ?
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.639
Reaction score
77.062
Έχεις δίκιο και σε ευχαριστώ για της πληροφορίες που λες μιας και εγώ πχ είμαι μικρός σε ηλικία και δεν γνωρίζω απο αυτά
Θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι οταν με το καλό μου δώσουν αντικατάσταση θα πρέπει να μου δώσουν πίσω την αξία τον ηχείων αυτή την στιγμή ή στην τιμή που τα αγόρασα τότε
Σημείωση τα ηχεία τα πήρα στα 45 ευρώ και τώρα τα public τα πουλάνε στα 70 !
εσύ τι λες?
να βγάλεις και χαρτζιλίκι?:p:D
[DOUBLEPOST=1524559260][/DOUBLEPOST]
Τι εννοείς ?
ότι χάνω την εγγύηση ?
μάλλον ΝΑΙ !
 

Μηνύματα
11
Reaction score
3
εσύ τι λες?
να βγάλεις και χαρτζιλίκι?:p:D
απλά μηπως έπερνα τιποτα καλύτερο
Αντικατάσταση θα ζητήσω σιγά μην πληρώνω πάλι λεφτά για να καλύψω την διαφορά
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.639
Reaction score
77.062
απλά μηπως έπερνα τιποτα καλύτερο
Αντικατάσταση θα ζητήσω σιγά μην πληρώνω πάλι λεφτά για να καλύψω την διαφορά
κάτσε να δεις τι θα σου πουν
πάντως αν διαπιστωθεί ότι ''τίναξες μπουριά''
δεν θα πάρεις τίποτα
 

Μηνύματα
11
Reaction score
3
κάτσε να δεις τι θα σου πουν
πάντως αν διαπιστωθεί ότι ''τίναξες μπουριά''
δεν θα πάρεις τίποτα
Θα περιμένω να δω τι θα γίνει
Αν και δεν νομίζω να μου πουν οτι εγώ τα χάλασα
εδώ κάνουν τους κουφούς ότι δεν ακούν τίποτα
Επίσης επικοινώνησα με την creative και μου είπαν ότι έχουν στείλει τρεις υπενθυμίσεις στην διοίκηση του Public.
 



vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.104
Reaction score
2.740
μηπως φταει η πηγη σου? το ιδιο αντιμετωπισα με ενα ζευγαρι ακουστικα που εκανα χρηση στο ipad...

το πηγα για επισκευη και εκει επαιζαν μια χαρα, τα παω σπιτι παλι το ιδιο στο ipad, στο κινητο μου και στον ενισχυτη μου επαιζαν μια χαρα...

think out of the box...

βεβαια η συμπεριφορα της τεχνικης εξυπηρετησης θα επρεπε να ειναι αψογη και by the book... σημερα πρωι στο μετρο υπαλληλος εβγαζε τη γλωσσα και τελικα αρνηθηκε να εξυπηρετησει μια κοπελα που ηθελε να αγορασει ενα εισητηριο με 50 ευρω... υπερβολη απο τη πλευρα της? πιθανον

απο την αλλη η δικη του συμπεριφορα? αν το εκανε σε εμενα θα του εκανα γραπτη καταγγελια

η ιδια ειχε προσπαθησει να αγορασει και απο το μηχανημα, χθες δεν μπορουσα να αγορασω απο μηχανημα μετρο ενα η δυο εισητηρια με ...10ευρω! ναι με δεκαευρω... ηθελε μαξ 5ευρω η κερματα
 

Μηνύματα
11
Reaction score
3
μηπως φταει η πηγη σου? το ιδιο αντιμετωπισα με ενα ζευγαρι ακουστικα που εκανα χρηση στο ipad...

το πηγα για επισκευη και εκει επαιζαν μια χαρα, τα παω σπιτι παλι το ιδιο στο ipad, στο κινητο μου και στον ενισχυτη μου επαιζαν μια χαρα...

think out of the box...

βεβαια η συμπεριφορα της τεχνικης εξυπηρετησης θα επρεπε να ειναι αψογη και by the book... σημερα πρωι στο μετρο υπαλληλος εβγαζε τη γλωσσα και τελικα αρνηθηκε να εξυπηρετησει μια κοπελα που ηθελε να αγορασει ενα εισητηριο με 50 ευρω... υπερβολη απο τη πλευρα της? πιθανον

απο την αλλη η δικη του συμπεριφορα? αν το εκανε σε εμενα θα του εκανα γραπτη καταγγελια

η ιδια ειχε προσπαθησει να αγορασει και απο το μηχανημα, χθες δεν μπορουσα να αγορασω απο μηχανημα μετρο ενα η δυο εισητηρια με ...10ευρω! ναι με δεκαευρω... ηθελε μαξ 5ευρω η κερματα
Τα ηχεία τα δοκίμασα σε 4 διαφορετικούς υπολογιστές και εκτός του σπιτιού μου σε υπολογιστές τελευταίας τεχνολογίας (Ryzen ) και έκανε πάλι τα ίδια
Μάλιστα ο φίλος μου έχει ακριβώς τα ίδια ηχεία και έβαζε μια τα δικά του μια τα δικά μου και προφανώς εμένα ήταν χάλια ο ήχος.
όσο για αυτο που λες για την εξυπηρέτηση
Λίγη είναι αυτοί που θέλουν να εξυπηρετούν και να κάνουν σωστά την δουλεία τους
Ο συγκεκριμένος "τεχνικός" όχι μόνο δεν δεχόταν τα ηχεία μου αλλά είχε και ένα υφάκι υποτίμησης.
[DOUBLEPOST=1524564150][/DOUBLEPOST]
Κακομοίρα κριέϊτιβ, τι σου'μελλε να πάθεις...
Το public να δεις τι θα πάθει

Ενεργά είναι αφτα ε;
Δεν κατάλαβα την ερώτηση σου φίλε μου.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.316
Μηνύματα
2.858.286
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top