Καλησπέρα
Έχω ένα πρόβλημα με τον inkjet εκτυπωτή EPSON R2880. Συγκεκριμένα:
- Ο υπόψη εκτυπωτής χρησιμοποιεί διαφορετικό cartridge μαύρου μελανιού για να τυπώσει σε Matt ή Glossy χαρτί. Η θέση του όμως του cartridge στην κεφαλή είναι κοινή και άρα θα πρέπει να αλλάζεις cartridge κάθε φορά που αλλάζεις τύπο χαρτιού εκτύπωσης.
- Σε μια από τις συχνές αλλαγές, μπλόκαρε ο εκτυπωτής στην Matt επιλογή, με συνέπεια, όταν επιχειρείς να τυπώσεις σε Glossy χαρτί, το αποτέλεσμα να είναι απαράδεκτο για τις δυνατότητες του εκτυπωτή [ασχέτως εάν στο menu του εκτυπωτή φαίνεται να αναγνωρίζει το Glossy cartridge]. Βεβαίως συνεχίζει να εκτυπώνει άριστα στην επιλογή Matt.
- Προσπάθησα ανεπιτυχώς να τον ξεμπλοκάρω με κάθε δυνατό τρόπο [επανεκκίνηση, επανεγκατάσταση λογισμικού, αναβάθμιση λογισμικού, απενεργοποίηση για δύο ημέρες, καθαρισμός κεφαλής, αλλαγή και των οκτώ μελανιών, ικεσίες, απειλές, τάμα στην Μεγαλόχαρη, κτλ]. Επίσης στο internet δεν κατάφερα να βρω κάποια αναφορά.
- Το πρόβλημα μάλλον είναι γνωστό στην αντιπροσωπεία διότι τηλεφωνικά εκτίμησαν το κόστος γύρω στα 500€ για αλλαγή κεφαλής και τρόμπας. Εναλλακτικά [λόγω του υψηλού κόστους], πρότειναν το «φέρτον από εδώ, να τον ψάξουμε και ότι βγει».
- Επειδή έχω βάσιμες υποψίες ότι την επομένη Κυριακή, ο εκτυπωτής δεν πρόκειται να αναστηθεί, μήπως κάποιο μέλος έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα, ή γνωρίζει κάτι παραπάνω επί του θέματος;
Ευχαριστώ
Έχω ένα πρόβλημα με τον inkjet εκτυπωτή EPSON R2880. Συγκεκριμένα:
- Ο υπόψη εκτυπωτής χρησιμοποιεί διαφορετικό cartridge μαύρου μελανιού για να τυπώσει σε Matt ή Glossy χαρτί. Η θέση του όμως του cartridge στην κεφαλή είναι κοινή και άρα θα πρέπει να αλλάζεις cartridge κάθε φορά που αλλάζεις τύπο χαρτιού εκτύπωσης.
- Σε μια από τις συχνές αλλαγές, μπλόκαρε ο εκτυπωτής στην Matt επιλογή, με συνέπεια, όταν επιχειρείς να τυπώσεις σε Glossy χαρτί, το αποτέλεσμα να είναι απαράδεκτο για τις δυνατότητες του εκτυπωτή [ασχέτως εάν στο menu του εκτυπωτή φαίνεται να αναγνωρίζει το Glossy cartridge]. Βεβαίως συνεχίζει να εκτυπώνει άριστα στην επιλογή Matt.
- Προσπάθησα ανεπιτυχώς να τον ξεμπλοκάρω με κάθε δυνατό τρόπο [επανεκκίνηση, επανεγκατάσταση λογισμικού, αναβάθμιση λογισμικού, απενεργοποίηση για δύο ημέρες, καθαρισμός κεφαλής, αλλαγή και των οκτώ μελανιών, ικεσίες, απειλές, τάμα στην Μεγαλόχαρη, κτλ]. Επίσης στο internet δεν κατάφερα να βρω κάποια αναφορά.
- Το πρόβλημα μάλλον είναι γνωστό στην αντιπροσωπεία διότι τηλεφωνικά εκτίμησαν το κόστος γύρω στα 500€ για αλλαγή κεφαλής και τρόμπας. Εναλλακτικά [λόγω του υψηλού κόστους], πρότειναν το «φέρτον από εδώ, να τον ψάξουμε και ότι βγει».
- Επειδή έχω βάσιμες υποψίες ότι την επομένη Κυριακή, ο εκτυπωτής δεν πρόκειται να αναστηθεί, μήπως κάποιο μέλος έχει αντιμετωπίσει παρόμοιο πρόβλημα, ή γνωρίζει κάτι παραπάνω επί του θέματος;
Ευχαριστώ