Πρόβλημα με μετατροπή υγραερίου LPG

Μηνύματα
943
Reaction score
50
Καλημέρα,

επειδή κάνω αρκετά χλμ καθημερινά αποφάσισα να βάλω LPG. Η εγκατάσταση έγινε πριν 10 μέρες σε Focus II 1,6 (2005).
Από την 1η μέρα έχω τα παρακάτω πρόβήματα
- διακοπή παροχής αερίου - αλάρμ συστήματος. Γυρίζει αυτόματα σε βενζίνη
- Ανάβει το λαμπάκι κινητήρα. Μετά από αρκετά χλμ χρήσης με βενζίνη το λαμπάκι σβήνει.

Το αμάξι έχει πάει 3 φορές στο συνεργείο όπου όλο κάτι φτιάχνουν / αλλάζουν αλλά μετά από 1 μέρα πάλι τα ίδια.

Έχει βάλει κάποιος άλλος στο focus του LPG? έχετε προβλήματα?
 

Μηνύματα
1.988
Reaction score
860
Απάντηση: Πρόβλημα με μετατροπή υγραερίου LPG

Είναι εξουσιοδοτημένο συνεργείο?

Σου έδωσαν χαρτί για κτέο?

Με αυτά δεν παίζουν πήγαινε και απαίτησε να τα ξηλώσουν όλα και πήγαινε αλλού.

Πόσα πλήρωσες για την μετατροπή?
 

Μηνύματα
943
Reaction score
50
Απάντηση: Πρόβλημα με μετατροπή υγραερίου LPG

Δεν είναι συνεργείο ford, αλλά είναι εξουσιοδοτημένο LPG και σοβαρό συνεργείο με ΚΤΕΟ και εγγύηση κλπ.
Οι άνθρωποι είναι συννενοήσιμοι και προσπαθούν να λύσουν το πρόβλημα.
Μάλιστα αν δεν το φτιάξουν είναι πρόθυμοι να το ξηλώσουν, αλλά το θέμα για μένα είναι μήπως υπάρχει γενικά πρόβλημα με το focus.

Άντε και πάω αλλού δλδ, μήπως θα υπάρχει πάλι πρόβλημα λόγο μάρκας/μοντέλου ?
 


Μηνύματα
943
Reaction score
50
Απάντηση: Πρόβλημα με μετατροπή υγραερίου LPG

εδώ οι τιμές παίζουν απο 1300 - 1600€ αναλόγως συνεργείου
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Από επίσημη τεχνική πηγή της Ford (δεν μιλάω για 'μαστόρια'), οι απλοί βενζινοκινητήρες δεν είναι προδιαγραφών για αέριο. Οι κινητήρες Ford που πουλιούνται σε άλλες χώρες (π.χ. Ιταλία) και δέχονται βενζίνη και αέριο από το εργοστάσιο, έχουν άλλες βαλβίδες κλπ.
Δηλαδή, είναι μη υποστηριζόμενη μετατροπή.
Τα αποτελέσματα λοιπόν είναι απρόβλεπτα.
 

Μηνύματα
943
Reaction score
50
Απάντηση: Re: Πρόβλημα με μετατροπή υγραερίου LPG

Σήμερα πήρα το αυτοκίνητο και φαίνεται να είναι όλα καλά, αλλά πρέπει να περάσουν μερικές μέρες για να δω αν υπάρχουν πάλι τα προβλήματα.
Εγινε αλλαγή στα μπουζιά με τύπου LPG. Ειναι της NGK, τα έχω στο αμάξι, θα σας γράψω αύριο τον τύπο για όποιον μπορεί να ενδιαφέρεται.
Το αυτοκίνητο πάει πραγματικά καλά και αν δεν στο πουν δεν νομίζω ότι μπορεί να καταλάβει κάποιος την διαφορά.
Για μακροχρόνια λειτουργία ... ? δεν ξέρω ... θα δείξει, εξάλου κάνω περίπου 27-28.000 χλμ το χρόνο
 


Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Απάντηση: Πρόβλημα με μετατροπή υγραερίου LPG

Κώστα, καλορίζικη η μετατροπή και καλά χιλιόμετρα.
Έχω διαβάσει πως κυκλοφορούν στο εμπόριο ειδικά λιπαντικά για αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν υγραέριο. Ρώτησε στο συνεργείο.

Καλό είναι επίσης (αν δεν γίνεται αυτόματα, που λογικά θα γίνεται), όταν είναι παγωμένο το αυτοκίνητο, να ξεκινάς κάνοντας χρήση της βενζίνης και μετά από λίγο χρόνο (αν θυμάμαι γύρω στο 2λεπτο) το γυρνάς σε υγραέριο.

Ρίξε μια ματιά και σε αυτό το pdf

Υπάρχουν και μπουζί της Bosch


Αν έχεις χρόνο διάβασε εδώ και εδώ!!
 

Μηνύματα
1.988
Reaction score
860
Απάντηση: Πρόβλημα με μετατροπή υγραερίου LPG

Δεν νομίζω να παίζει θέμα λίπανσης με τα καταλυτικά λόγω κατασκευής για καύση αμόλυβδης.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Απάντηση: Πρόβλημα με μετατροπή υγραερίου LPG

Δεν νομίζω να παίζει θέμα λίπανσης με τα καταλυτικά λόγω κατασκευής για καύση αμόλυβδης.

Όταν δουλεύει ο κινητήρας με υγραέριο ανεβαίνουν οι θερμοκρασίες στην κεφαλή γιατί τα υγρά καύσιμα συγκρατούν την θερμοκρασία σε χαμηλότερα επίπεδα.
Ίσως λοιπόν τα κυκλοφορούν ειδικά λιπαντικά για να μπορούν να αντιμετωπίσουν καλύτερα την αύξηση της θερμοκρασίας χωρίς να ξεπερνιούνται τα όρια αντοχής τους
 

Μηνύματα
1.988
Reaction score
860
Απάντηση: Πρόβλημα με μετατροπή υγραερίου LPG

Καλό είναι να είμαστε και λίγο συγκρατημένοι.

Οικονομία ίσων και πιο νορμάλ οδήγηση.

Αν είναι να το κάψεις γίνεται και με την βενζίνη.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
41
Απάντηση: Πρόβλημα με μετατροπή υγραερίου LPG

Καλό είναι να είμαστε και λίγο συγκρατημένοι.

Οικονομία ίσων και πιο νορμάλ οδήγηση.

Αν είναι να το κάψεις γίνεται και με την βενζίνη.

Συμφωνώ αλλά σκέψου πως παίζει με υγραέριο και νορμάλ οδήγηση, η κεφαλή να δουλεύει σε θερμοκρασίες υψηλές, αντίστοιχες «πλακωμένης» κίνησης με βενζίνη (η οποία βενζίνη εκ των πραγμάτων θα είναι «πλούσια» στις υψηλές στροφές, πλούσιο μείγμα, δημιουργώντας συνθήκες ψύξης)

Και ίσως το πρόβλημα να είναι ακόμα εντονότερο σε αυτοκίνητα άμεσου ψεκασμού που γενικά δουλεύουν με φτωχά μείγματα
 

Μηνύματα
1.988
Reaction score
860
Απάντηση: Πρόβλημα με μετατροπή υγραερίου LPG

Αν είναι έτσι έχουμε θέμα και θα πρέπει η ίδια η εταιρία που κάνει την εγκατάσταση να έχει μεριμνήσει για ξεχωριστό δοχείο λιπαντικού.

Εμείς πως να το αναμείξουμε με το αέριο?
 

Μηνύματα
31.800
Reaction score
26.653
Απάντηση: Πρόβλημα με μετατροπή υγραερίου LPG

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ. ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΗΤΑΝ Ο ΜΟΛΥΒΔΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ TO LRP ΣΤΑ ΜΗ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ "ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΤΟΥΡΑ" ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥΣ.
ΣΤΑ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΑ ΟΙ ΕΔΡΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΕΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΑΛΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΒΡΑΧΥΧΡΟΝΑ ΑΛΛΑ ΜΑΚΡΥΧΡΟΝΑ.
ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΩΡΙΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΑΥΤΟΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΧΤΥΠΑΝΕ ΜΕ ΔΥΣΑΡΕΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ.
ΤΟ 92-93 ΜΕΤΕΤΡΕΨΑ ΕΝΑ BMW 2002 -ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΡΕΚΤΙΦΙΕ ΣΤΗΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗ- ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΑΜΟΛΥΒΔΗ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΕΜΑΘΑ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΠΩ ΕΔΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΩΣ 10% ΛΙΓΟΤΕΡΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.
 

Μηνύματα
31.800
Reaction score
26.653
Απάντηση: Πρόβλημα με μετατροπή υγραερίου LPG

ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΟΤΙ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΜΕ ΤΙΣ ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΔΡΕΣ ΠΡΟΥΠΗΡΧΕ ΑΠΟ ΤΟ 72-73 ΛΟΓΩ ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.413
Μηνύματα
3.011.034
Members
38.453
Νεότερο μέλος
Xatzisjim
Top