Πρόβλημα με SONY DVP-N76H

Μηνύματα
11
Reaction score
0
Καλησπέρα,

Πρίν τρείς μέρες αγόρασα απο το πλαίσιο το SONY DVP-N76H.
Την τρίτη μέρα σταμάτησε να διαβάζει οτιπήδοτε έχει σχέση μe CD's (Music CD, vcd κλπ)

1. Παίρνω τηλ. το πλαίσιο με παραπέμπουν στην sony hellas.
2. Tηλ. στην sony hellas και μου λένε ότι υπάρχει πρόγραμμα αντικατάστασης για διάστημα 7 ημέρων σε περίπτωση βλαβης απο το κατάστημα αγοράς. (DOA ή κάπως έτσι)
3. Τηλ. πλαίσιο, μου λένε στην αρχή ότι δεν υπάρχει τέτοιο πρόγραμμα, αλλα όταν το ξανακοίταξε ο υπάλληλος μου είπε ότι υπάρχει και να το πάω στο service
4. Ξεκινάω και πάω Ζαίμη, περιμένω 2 ώρες και με φωνάζει ο τεχνικός.... έχει πρόβλημα το λειζερ αλλά δεν μπορεί να το αλλάξει γιατί η σονυ δεν έχει το πρόγραμμα αλλαγής στο διάστημα 7 ημερών για αυτές τις συσκευές.
Του φώναξα λιγάκι και ξαναπήρε να το πιστοποιήσει... και πράγματι δεν είχε και μάλλον ο υπάλληλος στο τηλεφωνο έκανε λάθος και μου νόμιζε ότι του έλεγα για λαπτοπ σονυ.

Και ρωτάω.....

Την άλλη τετάρτη κλείνω 7 μέρες απο την αγορά.
Μέχρι τότε δικαιούμαι αλλάγη με καινούργιο απο την σονυ? Δεν πολυγουστάρω ανακατασκευασμένο η να περιμένω καμμιά 20αρια μέρες και βάλε λόγω καλοκαιριού να το παραλάβω επισκευασμένο.

Ξέρετε σε ποιά service ενδέχεται να το έχουν σε στοκ μπάς και ξεμπλεξω γρήγορα (1-4 μέρες)? _Με βολεύει στο Χαλάνδρι ή στα άνω πατήσια

Ευχαριστώ
 

Μηνύματα
10.188
Reaction score
62
Δεν τίθεται θέμα συζήτησης ότι πρέπει να απαιτήσεις άμεση αντικατάσταση. Σε άμία περίπτωση μην πάρεις επισκευασμένο το τωρινό σου DVD!!! Βέβαια, απ' ό,τι κατάλαβα θέλουν να τους πιέσεις...
 

Μηνύματα
11
Reaction score
0
DIMITRI K μάλλον έτσι είναι, νόμιζα ότι λόγω καλής εξυπήρέτησης θα ξεμπέρδευα με το πλαίσιο, τώρα με την sony βλέπω ότι θα μπλέξω στον κικεώνα της γραφειοκρατείας. Και απο ότι βλέπω στην εγγύηση δεν λέει τίποτα για 7 μέρες απλά θα πρέπει να πέσω σε καλή περίπτωση. Γιατί νομίζω ότι τα servicε έχουν μεγαλύτερο κέρδος να μου το επισκευάσουν παρά να το αλλάξουν

Αυτοί τα εξουσιοδοτημένα service με τρομάζουν..........
 

Μηνύματα
11
Reaction score
0
Λοιπόν...........

Σήμερα το πήγα σε εξουσιοδοτημένο service και στην παραλαβή μου είπανε ότι πρέπει να επικοινωνήσουν με sony για να τους πει αν το αλλάξουν ή να το επισκευάσουν.

Λέω και εγώ να πάρω τηλ.την sony hellas να δω την πολιτική τους και απο τις 10 έωςτώρα 13:20 το μεσημέρι όχι απλά δεν σηκώνουν το τηλ. αλλά μιλάει ο τηλεφωνητής τους και οταν περιμένεις σε πετάει έξω απο την γραμμή.
Τηλεφώνησα στα 2106782000 και 8011192000 αλλά τίποτα.

Καλά μιλάμε για πολυθνική εταιρεία με τηλ. εξυπηρέτηση? Είμαι πολύ απογοητευμένος .....και δυστυχώς όλα αυτά νομίζω λειτουργούν είς βάρος της ίδιας της εταιρείας.
Πως να προτείνω σε ένα φίλο μου πχ ένα προιόν εταιρείας που δεν απαντά όλη τη μέρα στο τηλ. της κέντρο.
ΚΑι να δω πότε θα το παραλάβω απο το service..............................
 

Μηνύματα
3.216
Reaction score
802
Eπρεπε να πιεζες το πλαισιο και οχι την sony.
Νομιζω οτι δυστυχως θα εχεις τρεχαματα.
 

Μηνύματα
497
Reaction score
0
Να πας στο Πλαίσιο και να τους τρίξεις τα δόντια... Εγώ εχω αλλάξει πολλά προιόντα σε αυτους και μου κάνει εντυπωση γιατί φημιζονται για το καλό after sales support (ισως τελικά να ισχύει μονο σε οτι σχετίζεται με Η/Υ)

Για την Sony δεν ξερω έχω κόψει διπλωματικές παρτίδες.. (μονο playstation θα αγόραζα απο αυτους... αναγκαστικά)
 

Μηνύματα
11
Reaction score
0
στο Πλάισιο πήγα αλλά εκεί μου το ξεκόψανε ότι το συμβόλαιο που έχουν με την sony δεν περιλαμβάνει τέτοια υπηρεσία αντικατάστασης,

Το μεσημέρι κατάφερα και μίλησα με sony hellas και με διαβεβαίωσαν ότι εφόσον είμαι στο περιθώριο των 7 ημερών θα μου αντικαταστήσουν (και οχι επισκευάσουν) την συσκευή την οποία θα παραλάβω απο το κατάστημα service όπου παράδωσα το προβληματικό....

Είδωμεν......... (πάντως στο τηλ. ήταν ευγενικοί και εδειξαν να ενδιαφέρονται για την περίπτωση)
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Κακώς που έμπλεξες τη Sony. Μόνο με το Πλαίσιο έπρεπε να μιλήσεις και με κανέναν άλλον. Η στάση μου σε αυτές τις περιπτώσεις είναι μια: Μιλάω με τον προϊστάμενο και η μοναδική μου κουβέντα είναι "Δεν ξέρω καμία XYZ Hellas, από εσάς αγόρασα, εσείς έχετε τα λεφτά μου, εσείς μου πουλήσατε χαλασμένο προϊόν, εσείς θα μου δώσετε ΤΩΡΑ καινούριο και σκοτωθείτε εσείς με την αντιπροσωπεία". Ποτέ δεν διαπραγματεύομαι ο,τιδήποτε. Αν πας στο site του INKA θα δεις ότι υπόλογο είναι το κατάστημα πώλησης και μόνο, σε περίπτωση DOA.
Μία φορά το Πλαίσιο δεν μου άλλαζε έναν εκτυπωτή ο οποίος χάλασε σε μία εβδομάδα και ζήτησα την προϊσταμένη του customer service. Η όλη συζήτηση ήταν η εξής:
-Αν αγοράσω κάτι και είναι χαλασμένο, θα μου το αλλάξετε; (με ύφος ψιλοαφελές)
-Και βέβαια! (Με σιγουριά)
-Και τον εκτυπωτή μου που χάλασε γιατί δεν μου τον αλλάζετε; (ψιλοαρπαγμένα).
-Μισό λεπτό παρακαλώ.
Σε ένα λεπτό μου είπε να περάσω να πάρω πιστωτικό.
Ρεζουμέ:
-Μιλάς με υπεύθυνο ή προϊστάμενο. Οι υπάλληλοι νομίζουν ότι αν δεν σου αλλάξουν κάτι κάνουν καλό στην επιχείρηση.
-Δεν δέχεσαι καμία κουβέντα με τη Sony. Ας πλακωθούν αυτοί μεταξύ τους.
 

Μηνύματα
10.188
Reaction score
62
Κακώς που έμπλεξες τη Sony. Μόνο με το Πλαίσιο έπρεπε να μιλήσεις και με κανέναν άλλον. Η στάση μου σε αυτές τις περιπτώσεις είναι μια: Μιλάω με τον προϊστάμενο και η μοναδική μου κουβέντα είναι "Δεν ξέρω καμία XYZ Hellas, από εσάς αγόρασα, εσείς έχετε τα λεφτά μου, εσείς μου πουλήσατε χαλασμένο προϊόν, εσείς θα μου δώσετε ΤΩΡΑ καινούριο και σκοτωθείτε εσείς με την αντιπροσωπεία". Ποτέ δεν διαπραγματεύομαι ο,τιδήποτε. Αν πας στο site του INKA θα δεις ότι υπόλογο είναι το κατάστημα πώλησης και μόνο, σε περίπτωση DOA.
Μία φορά το Πλαίσιο δεν μου άλλαζε έναν εκτυπωτή ο οποίος χάλασε σε μία εβδομάδα και ζήτησα την προϊσταμένη του customer service. Η όλη συζήτηση ήταν η εξής:
-Αν αγοράσω κάτι και είναι χαλασμένο, θα μου το αλλάξετε; (με ύφος ψιλοαφελές)
-Και βέβαια! (Με σιγουριά)
-Και τον εκτυπωτή μου που χάλασε γιατί δεν μου τον αλλάζετε; (ψιλοαρπαγμένα).
-Μισό λεπτό παρακαλώ.
Σε ένα λεπτό μου είπε να περάσω να πάρω πιστωτικό.
Ρεζουμέ:
-Μιλάς με υπεύθυνο ή προϊστάμενο. Οι υπάλληλοι νομίζουν ότι αν δεν σου αλλάξουν κάτι κάνουν καλό στην επιχείρηση.
-Δεν δέχεσαι καμία κουβέντα με τη Sony. Ας πλακωθούν αυτοί μεταξύ τους.
+1000 :cool_4:
 


Staff online

  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.900
Μηνύματα
3.033.251
Members
38.518
Νεότερο μέλος
mrkgeo
Top