Πρόβλημα στη νέα σειρά τηλεοράσεων LG LM860V (ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ!)

Μηνύματα
36
Reaction score
0
Καλημέρα θα ήθελα να επιστήσω σε όλους τους υποψήφιους αγοραστές LG ότι η νέα σειρά (LG 55LM-860)έχει σοβαρά προβλήματα λειτουργίας!!!

Παρέλαβα την πρώτη μου LG 55LM-860 στις 31/08/2012 και άμεσα παρατήρησα ότι μετά από μερικές ώρες παρακολούθησης στο ΣΚΑΪ (ο μόνος που εκπέμπει 16/9) η τηλεόραση έκανε από μόνης της restart.
Επιπρόσθετα μερικές φορές μαύριζε η οθόνη και ακουγόταν μόνο ο ήχος (πάλι όταν παρακολουθούσα ΣΚΑΪ!).

Ειδοποίησα την LG η οποία την πήρε για service.
Μετά από διαμάχη, όσον αφορά τη διάρκεια του DOA όπου η LG ισχυρίζοναν ότι είναι μόνο 5 μέρες (στο διεθνές site δηλώνεται 30 ημέρες!!) και αφού μέσω του LOG FILE που κρατάει μέσα της η τηλεόραση με όλα τα ERRORS τους απέδειξα ότι η τηλεόραση δεν λειτουργούσε σωστά από την πρώτη μέρα, συμφώνησαν να μου την αντικαταστήσουν με νέα ολοκαίνουρια (και όχι να την επισκευάσουν!).
Δυστυχώς όμως και η καινούρια τηλεόραση από την πρώτη μέρα παρουσίαζε τα ίδια ακριβώς συμπτώματα!
Ψάχτηκα λίγο όσον αφορά τις "εγκαταστάσεις" μου:
1)Εξασφάλισα ότι είμαι ΟΚ από ρεύμα τροφοδοτώντας την τηλεόραση μέσω UPS (APC 1500 KVA) και πολύπριζων ασφαλείας (APC).
2) Εγκατέστησα καινούρια κεραία με νέα καλώδια απ' ευθείας προς την τηλεόραση και αντικεραυνική προστασία (APC) (για να αποφύγω τυχόν προβλήματα από το δίκτυο της κεντρικής κεραίας της πολυκατοικίας.
ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!
Ειδοποίησα πάλι λοιπόν την LG η οποία πήρε την τηλεόραση στο service και την έκρινε άμεσα ως προβληματική και μη επισκευάσιμη (κοιτώντας απλά το LOG FILE)!!!
Oπότε αναμένω πλέον την τρίτη υποψήφια συσκευή....
Φυσικά τους εξήγησα ότι είναι περιττό να μου στείλουν και τρίτη τηλεόραση, μιας και στατιστικά είναι αδύνατο και οι 2 να παρουσιάζουν το ίδιο πρόβλημα μιας και είχαν πολύ διαφορετικές ημερομηνίες παραγωγής (6/2012 & 8/2012 made in Poland).
Έκρινα ότι η τηλεόραση έχει κατασκευαστικό πρόβλημα και ζήτησα τα χρήματα μου πίσω για να πάρω άλλη μάρκα!
Επέμειναν ότι μόνη μου εναλλακτική είναι να περιμένω την τρίτη τηλεόραση κλπ κλπ.
Ευτυχώς όλον αυτό τον καιρό που πηγαινοέρχονται οι τηλεοράσεις μου φέρνουν μια παλιά μικρή LG (προσωρινή αντικατάσταση) η οποία παρά τα χρόνια της και την ποιότητα εικόνας παίζει χωρίς διακοπές...
Εν αναμονή της τρίτης τηλεόρασης λοιπόν και όντας βέβαιος ότι το πρόβλημα θα συνεχιστεί θεώρησα σωστό να ενημερώσω τους υποψήφιους αγοραστές στο FORUM για να μην την "πατήσουν" όπως εγώ και πηγαινοέρχονται παίρνοντας άδεια από τη δουλεία τους για να παραδίδουν και να παραλαμβάνουν τηλεοράσεις....
Μάριος Μίκαϊτς
 

Μηνύματα
1.479
Reaction score
106
Απάντηση: Πρόβλημα στη νέα σειρά τηλεοράσεων LG LM860V (ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ!)

ελπιζω την τριτη και την καλυτερη!
 

Μηνύματα
36
Reaction score
0
Απάντηση: Πρόβλημα στη νέα σειρά τηλεοράσεων LG LM860V (ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ!)

Ήρθε και η τρίτη αλλά κάνει ακριβώς τα ίδια!!!
Αναμένω το service για να την παραλάβει για διάγνωση.....

LG = Life is Good ?????
πλάκα κάνουν?
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Πρόβλημα στη νέα σειρά τηλεοράσεων LG LM860V (ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ!)

Το log file της TV, πως το βρήκες?
 

Μηνύματα
36
Reaction score
0
Απάντηση: Πρόβλημα στη νέα σειρά τηλεοράσεων LG LM860V (ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ!)

Δεν έχω άμεση πρόσβαση εγώ αλλά ο τεχνικός που έρχεται με ειδικό τηλεκοντρόλ και password και βγάζει στην οθόνη της τηλεόρασης log files με όλες τις λειτουργίες (ιστορικό).
Εγώ απλά φωτογράφιζα τις οθόνες με τα στοιχεία που εμφανίζονταν στην οθόνη της τηλεόρασης για να τα έχω καταγεγραμμένα....
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Πρόβλημα στη νέα σειρά τηλεοράσεων LG LM860V (ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ!)

Μέχρι και σήμερα απ’ ότι κατανοώ από αυτά που αναφέρεις, η εταιρία σε έχει εξυπηρετήσει με αντικαταστάσεις. Μήπως θα έπρεπε να περιμένεις λίγο για να βρεθεί το πρόβλημα?

Ίσως να μη φταίει το προϊόν και να υπάρχουν άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την σωστή λειτουργία της, ίσως και να είναι ελαττωματική παρτίδα…

Μου κάνει εντύπωση πάντως που αναφέρεις το πρόβλημα μόνο όταν βλέπεις τον Σκάϊ. Σε άλλους σταθμούς στο κάνει?
 

Μηνύματα
36
Reaction score
0
Απάντηση: Πρόβλημα στη νέα σειρά τηλεοράσεων LG LM860V (ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ!)

Ο ΣΚΑΙ όπως μου είπαν και οι τεχνικοί είναι ο μόνος που εκπέμπει 16:9 γι' αυτό πιθανώς το πρόβλημα εμφανίζεται όταν βλέπω ΣΚΑΙ...
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
77.639
Reaction score
94.588
Απάντηση: Πρόβλημα στη νέα σειρά τηλεοράσεων LG LM860V (ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ!)

Δεν είναι το μόνο κανάλι!
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Πρόβλημα στη νέα σειρά τηλεοράσεων LG LM860V (ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ!)

Πράγματι ο Σκάϊ δεν είναι το μόνο που εκπέμπει 16:9.
Λίγο περίεργο μου ακούγεται όλο αυτό πάντως.
Το service της εταιρίας μετά από 3 αλλαγές τι σου είπε? Πήρε θέση επί του θέματος?
 

Μηνύματα
36
Reaction score
0
Απάντηση: Πρόβλημα στη νέα σειρά τηλεοράσεων LG LM860V (ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ!)

Επειδή έχει ανόιξει το θέμα για τις τηλεοράσεις LG και στο site AVCLUB σας παραθέτω το link για την συνέχεια των εντυπώσεων από τα "σκουπίδια" που πουλάει η LG:

http://www.avclub.gr/forum/showthre...Εντυπώσεις-Σχόλια?p=1056683955#post1056683955

Αξίζει να τα διαβάσετε...
 

Μηνύματα
279
Reaction score
40
Απάντηση: Πρόβλημα στη νέα σειρά τηλεοράσεων LG LM860V (ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ!)

Ήξερα για θέματα στο smart και σχετικά με την ομοιομορφία του φωτισμού σε αυτές. Αυτο τώρα πρώτη φορά το ακούω.. Ελπίζω να μην αρχίζουν να βαράνε τα τηλεφωνά για παράπονα καθώς εχω δώσει 5 ως τώρα......:111:

Αναβάθμιση λογισμικού στην τηλεόραση, δοκιμασες να κανεις? Ξερω οτι το service λογικα θα το έκανε, αλλα πότε δεν ξέρεις...
 

Μηνύματα
36
Reaction score
0
Απάντηση: Πρόβλημα στη νέα σειρά τηλεοράσεων LG LM860V (ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ!)

Ναι η τηλεόραση είναι συνέχεια online στο internet και ελέγχω τακτικά για αναβαθμίσεις ελπίζοντας να αλλάξει κάτι αλλά δυστυχώς δεν βελτιώνεται τίποτα.
Άλλωστε η διάγνωση και στις 3 που έχω παραλάβει είναι από το service (Μανωλόπουλος service) ότι κατά τη σύνδεση της μέσω simplelink (ON) σε ενισχυτή που διαθέτει ARC (HDMI 4) κάτι συμβαίνει που δημιουργεί μόνιμη ζημιά σε κάποιο εξάρτημα στην "μητρική" και μόνο με αλλαγή μητρικής μπορεί να ξεπεραστεί (ή αλλαγή τηλεόρασης).
Δυστυχώς όμως και τα νέα ανταλλακτικά παθαίνουν άμεσα την ίδια καταστροφική βλάβη.
Αν θές μπορώ να παραθέσω μερικά από τα email που μου έχουν στείλει και περιγράφουν το πρόβλημα, αν και επειδή δεν γνωρίζουν τι συμβαίνει κάθε φορά λένε διαφορετικά σενάρια...
Εννοείται ότι έχω πολύ προσεκτικά αποκλεισει θέματα από ρεύμα, κεραία, γειώσεις κλπ....
 

Μηνύματα
279
Reaction score
40
Απάντηση: Πρόβλημα στη νέα σειρά τηλεοράσεων LG LM860V (ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ!)

Οπότε το πρόβλημα αρχίζει να υφίσταται μόνο μετά την σύνδεση της με τον AV ενισχυτή. Σωστά?

Αν ειναι ειτσι ισως να μην έχω θέμα. Αν θυμάμαι είχα δώσει all in one συστήματα στους 2. Οι άλλοι δεν είχαν κάποιο σύστημα.

Παντως σε ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζι μας. Γλυτώνεις πολύ κόσμο απο μανουρες.

Αν πάραυτα βρεθεί κάποια λυση, δημοσίευσε την να ξέρουμε.
 

Μηνύματα
36
Reaction score
0
Απάντηση: Πρόβλημα στη νέα σειρά τηλεοράσεων LG LM860V (ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ!)

Χωρίς να είμαι απόλυτα βέβαιος μιας και όλα τα διαπίστωσα με αλλεπάλληλες δοκιμές με τις 3 τηλεοράσεις που μου παρέδωσαν και από τα συμφραζόμενα των τεχνικών που ήρθαν 2 φορές και επί τόπου (σπίτι μου) στην προσπάθεια τους να αποδώσουν (ανεπιτυχώς) το πρόβλημα στον ενισχυτή και όχι στην τηλεόραση.
Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι όταν συνδέεις την τηλεόραση μέσω HDMI 1.4 σε AV RECEIVER που έχει τις αντίστοιχες δυνατότητες και ενεργοποιείς το SIMPLELINK ξεκινάει το πρόβλημα.
Δηλαδή όταν συνδέεις την έξοδο HDMI 1 (ARC) της τηλεόρασης με την αντίστοιχη είσοδο του ενισχυτή με δυνατότητες control που σου δίνει το πρωτόκολο hdmi 1.4 και βάζεις το simplelink ON (οπότε ο ενισχυτής δέχεται εντολές control όσον αφορά το ON/OFF το VOLUME κλπ... απ' ευθείας από την τηλεόραση μέσω του hdmi 1.4).
Τότε μάλλον καταστρέφεται κάποια πλακέτα στην μητρική της τηλεόρασης και ξεκινάει το πρόβλημα (που αναβοσβύβει η τηλεόραση ή μαυρίζει η οθόνη και ακούς μόνο ήχο), στην συνέχεια το πρόβλημα εμφανίζεται είτε είναι συνδεδεμένος ό AV RECEIVER είτε όχι, είτε είναι το SIMPLELINK ON είτε OFF κλπ (έχω δοκιμάσει όλα τα πιθανά settings)....
ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΜΗΜΑ ΑΠΟ EMAIL ΠΡΟΣ LG ΠΟΥ ΑΝΑΛΥΕΙ ΤΙ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ:
......η τηλεόραση δυσλειτουργεί είτε είναι συνδεδεμένη στον ενισχυτή είτε δεν είναι.
Όσον αφορά στις υπόλοιπες συνδεδεμένες συσκευές όπως σας έχω προαναφέρει στην τηλεόραση συνδέονται MONO TA ΠΑΡΑΚΑΤΩ:

  1. Ρεύμα 220V (μέσω πολύπριζου προστασίας υπέρτασης APC)
  2. Ενσύρματο δίκτυο internet
  3. AV RECEIVER (PIONEER SC LX-83) μέσω καλωδίου HDMI 1.4
  4. Κεραία εξωτερική καινούρια αυτόνομη (όχι κεντρική πολυκατοικίας)
Όσον αφορά στην δοκιμή διασύνδεσης της τηλεόρασης στην δεύτερη θύρα HDMI OUT (non ARC) του ενισχυτή PIONEER, το έχουμε ήδη δοκιμάσει σε παλιότερες δοκιμές υπό την καθοδήγηση του service σας.
Η δεύτερη θύρα (που δεν είναι controlled) δοκιμάστηκε σε συνδυασμό και με τις δύο εξόδους HDMI της τηλεόρασης (HDMI 1 ARC & HDMI 2).
Αναλυτικότερα σας υπενθυμίζω ότι αν διαβάσετε την αλληλογραφία μας και επικοινωνήσετε και με το service σας θα διαπιστώσετε ότι έχουμε ήδη δοκιμάσει όλους τους πιθανούς συνδυασμούς μεταξύ των παρακάτω παραμέτρων, χωρίς καμία διαφοροποίηση στην συμπεριφορά της τηλεόρασης:
1) TV (LG) HDMI OUT = HDMI1(ARC) / HDMI2 / HDMI3
2) RECEIVER (PIONEER) HDMI 1 = HDMI1(ARC) / HDMI2 (NON CONTROL)
3) RECEIVER (PIONEER) = CONNECTED / NON CONNECTED
4) NETWORK CONNECTION = WIRED / WIRELESS / NO NETWORK
5) SIMPLELINK = ON / OFF
6) ΡΕΥΜΑ 220votl = UPS / ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΥΠΕΡΤΑΣΗΣ / ΑΝΑΓΕΝΝΗΤΗΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
7) ΚΕΡΑΙΑ = ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ / ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ / ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ........

Ο ενισχυτής έχει δοκιμαστεί σε 55 SAMSUNG φίλου και λειτουργεί άψογα, και εκτός αυτού δεν παρουσιάζει καμία δυσλειτουργία σε αντίθεση με την τηλεόραση που κάνει restart και έχει επιβεβαιωθεί από το service ότι έχει κατεστραμένη πλακέτα....
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Πρόβλημα στη νέα σειρά τηλεοράσεων LG LM860V (ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ!)

Τελικά δεν κατάλαβα που είναι το θέμα.
Ξεκίνησες από προβλήματα στο 16:9 της τηλεόρασης, προβλήματα στο panel και κατέληξες σε δυσλειτουργίες του simple-link.

Απ' ότι κατάλαβα είναι η τέταρτη αντικατάσταση τηλεόρασης που σου έγινε.
Διερωτάμαι αν γνωρίζεις πολλές εταιρίες να αντικαθιστούν 4 φορές το ίδιο προϊόν με ολοκαίνουριο σφραγισμένο!

Το πρόβλημα (τουλάχιστον το τελευταίο με το simple-link) είναι μάλλον στον ενισχυτή σου.
Κι αυτό γιατί τόσες τηλεοράσεις που έχουν πουληθεί από την LM860, θα είχε γίνει "θέμα" αν καιγόντουσαν έτσι χαλαρά οι μητρικές.
Δεν είναι τυχαίο πως μόνο σε σένα έγιναν 4 αντικαταστάσεις απ' ότι ανέφερες, καταλήγοντας όλες στον κουβά της ανακύκλωσης...
Το κοινό με όλες τους ήταν η μοιραία σύνδεση με τον ενισχυτή σου.

Γιατί δεν πας και στην Intersys να σου αλλάξει κι αυτή τον Pioneer LX-83??
Θα είναι η πρώτη φορά και δε νομίζω να αντιμετωπίσεις θέμα..:116:
 

Μηνύματα
36
Reaction score
0
Απάντηση: Πρόβλημα στη νέα σειρά τηλεοράσεων LG LM860V (ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ!)

Ο PIONEER έχει ελεγχθεί διεξοδικά και δουλεύει μια χαρά.
Άλλωστε έχει συνεργαστεί άψογα με όλες τις τηλεοράσεις που μου αφήνει η LG κάθε φορά που παίρνει την 860V για επισκευή ή αντικατάσταση.
Επιπρόσθετα δοκιμάστηκε και πάνω στην SAMSUNG όπου λειτούργησε άψογα!

Όσον αφορά στις αντικαταστάσεις βρίσκομαι στην 3η τηλεόραση (από 01/10/2012) και δεν έχουν βρει ακόμη καμία λύση (άλλα ούτε πρόκειται να βρουν λόγω ασχετοσύνης).

Πριν όμως γίνει κάθε «ατυχής» αντικατάσταση η LG είχε πρωτύτερα:
1)στείλει τεχνικό να εξετάσει το LOG FILE της τηλεόρασης για να καταγράψει το πρόβλημα,
2)στείλει μεταφορική εταιρεία για να παραλάβει την προβληματική συσκευή αφήνοντας τηλεόραση αντικατάστασης (που παρότι ήταν μικρή και παλιά δούλευε άψογα!!),
3)είχε την κρατήσει στο service μερικές βδομάδες την τηλεόραση μέχρι να καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι δεν επισκευάζεται, και να την στείλουν στο εργοστάσιο κατασκευής της.
4)είχε στείλει τη νέα τηλεόραση…
Αυτός ο κύκλος έχει επαναληφθεί για κάθε τηλεόραση!!
Αν προσθέσεις δε και μερικές έκτακτες επισκέψεις των τεχνικών στο σπίτι για να διαπιστώσουν αν ο PIONEER SC-LX 83 έχει κάποιο πρόβλημα (το service της LG είναι και service της PIONEER), αν ήταν ΟΛΑ σωστά γειωμένα, κλπ…
Τότε θα συνειδητοποιήσεις ότι μόνο αν είσαι άνεργος ή νοικοκυρά μπορείς να υποστηρίξεις όλες αυτές τις επισκέψεις που απαιτούνται σε εργάσιμες ώρες, μιας και υποχρεούσαι να περιμένεις σπίτι τον τεχνικό ή το μεταφορέα.
Προσωπικά έχω σπαταλήσει περισσότερες από 12 ημέρες αδείας από την εργασία μου για χάρη της LG καθώς και δεκάδες επιστολές για να συνεννοηθώ.

Αν όλα αυτά φίλε μου σου ακούγονται για ικανοποιητικό customer service, τότε σε συμβουλεύω να ανεβάσεις «τον πήχη», μιας και οι νομικές αποζημιώσεις που εγείρονται από τέτοιου είδους κακή εξυπηρέτηση και ταλαιπωρία, ξεπερνούν πολλαπλά το κόστος των 3 τηλεοράσεων που έχουν πετάξει μέχρι σήμερα!!!

Όσον αφορά δε, στη μοναδικότητα των συμπτωμάτων μια βόλτα στο AVCLUB & AVSITE θα αποδείξει πολύ εύκολα πόσοι ταλαιπωρούνται από αυτά τα «προϊόντα» που η LG νομίζει ότι εμπορεύεται για smart TV:

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php/102218-LG-LM960V-Reviews-Εντυπώσεις-Σχόλια/page6
 

Μηνύματα
36
Reaction score
0
Απάντηση: Πρόβλημα στη νέα σειρά τηλεοράσεων LG LM860V (ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ!)

Το ότι εργάζεσαι δε, για λογαριασμό της LG (όπως αναφέρεις στο προφίλ σου) δεν δικαιολογεί την προσπάθεια σου να υπερασπιστείς χωρίς ουσιαστικά στοιχεία την εταιρεία σου.
Θα περίμενε κανείς η LG να ανταποκρινόταν με πράξεις και στοιχεία επώνυμα και όχι με "ανώνυμα σχολιάκια και χαιρέκακες φατσούλες" που προσπαθούν να θολώσουν τα νερά και να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις σε όσους παρακολουθούν το forum.
Η LG όμως κρύβεται πίσω από ένα δίκτυο τηλεφωνητών customer service, που απλά διαβιβάζουν ανώνυμα τα αιτήματα των πελατών και η μοναδική τεχνική υποστήριξη που μπορούν να προσφέρουν είναι επισκευές by trial & error ή ολικές αντικαταστάσεις συσκευών.

Κάνεις λάθος αν νομίζεις ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις το forum για εταιρικούς σκοπούς!
Αναρωτιέμαι αν το γνωρίζει η LG?
Εδώ ότι καταγράφουμε γίνεται χωρίς εμπορική σκοπιμότητα με σκοπό να ανταλλάξουμε απόψεις και να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο σε επίπεδο χρηστών και όχι εταιρειών.
Σε καλώ λοιπόν να υπογράψεις επώνυμα την επόμενη επιστολή σου και να δηλώσεις και την επαγγελματική σου ιδιότητα όσον αφορά την LG.
Θα είναι απείρως πιο χρήσιμο αν αντί για σχόλια, μας δώσεις την επίσημη θέση της εταιρείας σου (και λύσεις αν είναι εφικτό) όσον αφορά τις υποθέσεις που συζητιούνται στο forum για τα προϊόντα σας...

Μάριος Μίκαϊτς
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Πρόβλημα στη νέα σειρά τηλεοράσεων LG LM860V (ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ!)

Φίλε μου να ξεκαθαρίσουμε κάτι εδώ και τώρα!
ΔΕΝ μιλάω ως εκπρόσωπος της εταιρίας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Είμαι μέλος του ΑVSite και ως μέλος γράφω.
Δεν ασχολήθηκα με το πρόβλημά σου και δεν είμαι το σωστό πρόσωπο για να ρίξεις τις επιθετικές σου "ωδές", ή ο κατάλληλος για να σου δώσει την τελική λύση!
Η εταιρία έχει συγκεκριμένο τμήμα γι αυτήν τη δουλειά.

Αν κατάλαβες τα παραπάνω, μπορείς να συνεχίσεις το διάβασμα...:116:


























Κατ' αρχήν μια απορία είχα και την εξέφρασα από προηγούμενα posts.
Μου φαίνονται άσχημοι οι αρνητικοί χαρακτηρισμοί για μια εταιρία (μπορεί να εργάζομαι γι αυτήν αλλά και σε άλλη να ήμουν το ίδιο θα έλεγα), που σου έχει κάνει τρεις αντικαταστάσεις, πράγμα που σημαίνει οτι η εταιρία έχει σταθεί στο πρόβλημά σου.

Μέχρι στιγμής αυτό φωτογράφισα, αλλά φαίνεται οτι είσαι πολύ εκνευρισμένος.

Πραγματικά λυπάμαι για το πρόβλημα που σου έχει παρουσιαστεί, αλλά μάλλον δεν έχεις κατανοήσει οτι σε ένα forum ανταλλάσουμε απόψεις, χωρίς να υπάρχει κανένα όφελος μεταξύ μας ή δόλος. Μοιραζόμαστε απλά ιδέες και αν μπορούμε λύσεις.

Αν η δική σου λύση είναι να τα κάνεις όλα γης μαδιάμ προχώρα.. it's up to you!
Απλά όταν κάποιος έχει απορία στο θέμα σου, καλό θα ήταν να μην κρατάς τα πιστόλια σου οπλισμένα... ίσως προσπαθεί να σε κατανοήσει:205:(φατσούλες θα βάζω... μ' αρέσουν!)
 

Μηνύματα
36
Reaction score
0
Απάντηση: Πρόβλημα στη νέα σειρά τηλεοράσεων LG LM860V (ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ!)

Αν και περιγράφω με λεπτομέρεια τα συμπτώματα στα προηγούμενα posts, επαναλαμβάνω:
Το πρόβλημα είναι ότι η τηλεόραση κάνει reboot συνέχεια όπως άλλωστε και του φίλου που έχει πάρει την 960V....
διαβάστε το Link:
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php/102218-LG-LM960V-Reviews-Εντυπώσεις-Σχόλια/page6

Εγώ έχω εντοπίσει μόνος μου σαν πιθανή αιτία την διασύνδεση με HDMI 1.4 (μπορεί όμως να κάνω και λάθος μιας και τα συμπτώματα συνεχίζονται ακόμη και αν η τηλεόραση δεν είναι συνδεδεμένη με καμία άλλη συσκευή), ενώ ο φίλος με την 960V την σύνδεση με το internet....
Όλα αυτά όμως είναι υποθέσεις που κάνουμε παρακολουθώντας τις αντιδράσεις της τηλεόρασης σε διάφορες συνδέσεις.
Το γεγονός είναι ότι η τηλεόραση κάνει reboot συνέχεια λόγω βλάβης και το service κάθε φορά βγάζει διάγνωση καμένης πλακέτας και αντικαθιστά ή την μητρική πλακέτα ή όλη την τηλεόραση.
Δεν έχει ιδέα η LG τι συμβαίνει και τι το προκαλεί γι' αυτό και προσπάθησε ανεπιτυχώς να ρίξει την ευθύνη στα περιφεριακά συνδεδεμένα μηχανήματα (στην περίπτωση μου ΜΟΝΟ ο AV RECEIVER)....
Για κακή τους τύχη το εξουσιοδοτημένο service LG ειναι και εξουσιοδοτημένο για PIONEER και ο τεχνικός που έστειλαν σπίτι δεν βρήκε κανένα πρόβλημα.
Με έχουν λοιπον από 1/10/2012 στην αναμονή με χαλασμένη τηλεόραση να περιμένω.....
Μετά από τόσες λοιπόν μέρες που έχω χάσει από την εργασία μου για να τους περιμένω να παραλάβουν/παραδώσουν τηλεοράσεις και από 3,5 μήνες που βλέπω τηλεόραση από μια συσκευή που αναβοσβύνει συνέχεια έχω κάθε δικαίωμα να είμαι εξοργισμένος και να θέλω να προστατέψω άλλους υποψήφιους αγοραστές από το να τηνπατήσουν σαν εμένα.
 

Μηνύματα
36
Reaction score
0
Απάντηση: Πρόβλημα στη νέα σειρά τηλεοράσεων LG LM860V (ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ!)

Εν αναμονή λοιπόν απαντήσεων από την LG...
στην οποία τους τελευταίους 3,5 μήνες έχω στείλει δεκάδες επιστολές και το μόνο που λαμβάνω είναι η παρακάτω απάντηση:

Αγαπητέ κύριε Μίκαϊτς,

Προς απάντηση σχετικά με το αίτημά σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα, από όπου και εξετάζεται.Το συντομότερο δυνατό θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνηση επικοινωνήστε με την LGE στο 801 11 200 900 ή 210 48 00 564, Δευτέρα με Κυριακή. Επίσης μπορείτε να επισκεφθείτε το site μας www.lg.com/gr
http://www.lg.com/gr και να δείτε όλα μας τα προϊόντα.

Με εκτίμηση,
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
LG Electronics
http://www.lghere4u.gr
http://www.lghere4u.gr/
http://www.bloglg.gr
http://www.bloglg.gr/

To τμήμα εξυπηρέτησης πελατών "πετάει".....
LG Life is Good!!!
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.597
Μηνύματα
2.867.320
Members
37.936
Νεότερο μέλος
albie
Top