Πυρκαγιές, πλημμύρες, φυσικές καταστροφές

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
33.599
Reaction score
69.572
Το λεωφορειο ομως εσβησε με τη σταθμη του νερου στη μεση του υψους του (ισως και πιο κατω) και ας ηταν ο παππας στην οραφη , αν ηταν.
Ο οδηγος θα επρεπε να το ξερει. Δεν θα ειχε δικαιολογια, ΑΝ υπηρχε ενδειξη σταθμης. Τωρα εχει.
το λες και το ξαναλές...λες και πρόκειται για καμιά πετρελαίου ένα πράμα :roflmao:

ειλικρινά...που προβλέπεται να μπαίνει αυτή η ένδειξη? δεν έχω δει ποτέ μου
 
Last edited:

platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.123
Reaction score
1.147
Εδω δεν προβλεπονται σε άλλα σοβαρα θεματα, εδω θα προβλεπόταν?
Την ουσια δειτε...........υποδομες κ.λ.π.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
33.599
Reaction score
69.572
πόση υποδομή να κάνεις?
να περάσουν λούκια κάτω από όλη την Αθήνα?

οι υποδομές στήνονται σύμφωνα με κάποια στάνταρ εποχής....αυτά τα ξεπεράσαμε
δεν πέφτουν τα ίδια χιλιοστά βροχής με κάποτε....

λεφτά δεν υπάρχουν για νέα...οπότε...ας πάρουμε από ένα μέτρο και ας χαράξουμε κάτω από κάθε γέφυρα 2-3 μέτρα σημάδια.....
για να ξέρουν οι οδηγοί αν τους παίρνει να διαβούν :p
 


platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.123
Reaction score
1.147
πόση υποδομή να κάνεις?
να περάσουν λούκια κάτω από όλη την Αθήνα?

οι υποδομές στήνονται σύμφωνα με κάποια στάνταρ εποχής....αυτά τα ξεπεράσαμε
δεν πέφτουν τα ίδια χιλιοστά βροχής με κάποτε....

λεφτά δεν υπάρχουν για νέα...οπότε...ας πάρουμε από ένα μέτρο και ας χαράξουμε κάτω από κάθε γέφυρα 2-3 μέτρα σημάδια.....
για να ξέρουν οι οδηγοί αν τους παίρνει να διαβούν :p
Σωστα.............τι να μας πουν κι αυτοι.........

 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
33.599
Reaction score
69.572
και πως γίνεται η δουλειά στην Νορβηγία δηλαδή..?

όταν πέφτει πολύ νερό...ανεβάζουν την θέρμανση στο φουλ για να βράσει?
 

Μηνύματα
12.163
Reaction score
15.205
Στις περιοχές που το χιόνι είναι κανόνας υπάρχει ενδοδαπεδια θέρμανση σε κρίσιμα δάπεδα πχ πεζοδρόμια.
Στη Βαρσοβία πχ αρκετά πεζοδρόμια έχουν μια θερμαινόμενη λωρίδα (και ένα σύστημα απορροής ) που λιώνει το χιόνι και μένει σχεδόν πάντα καθαρό (λίγη ώρα αφού σταματήσει η χιονόπτωση)
Συνήθως χρησιμοποιούν τους αγωγούς τηλεθέρμανσης της κοντινής βιομηχανίας.
 


gid

Μηνύματα
5.811
Reaction score
6.737
Όχι όχι, έπρεπε να υπάρχει ένδειξη στάθμης!!! Το ότι το λεωφορείο με κάθε μέτρο που προχωρούσε έμπαινε ολοένα και πιο βαθιά στο νερό, το ότι το νερό έμπαινε πλέον από τις πόρτες, δεν αρκούσαν για να καταλάβει ο οδηγός ότι είχε κάνει γκάφα που προσπάθησε καν.... ΜΟΝΟ η ένδειξη στάθμης θα έδινε τη λύση!!! :roflmao:
 


platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.123
Reaction score
1.147
Όχι όχι, έπρεπε να υπάρχει ένδειξη στάθμης!!! Το ότι το λεωφορείο με κάθε μέτρο που προχωρούσε έμπαινε ολοένα και πιο βαθιά στο νερό, το ότι το νερό έμπαινε πλέον από τις πόρτες, δεν αρκούσαν για να καταλάβει ο οδηγός ότι είχε κάνει γκάφα που προσπάθησε καν.... ΜΟΝΟ η ένδειξη στάθμης θα έδινε τη λύση!!! :roflmao:
Συνεχιζεται να βλεπετε μονο το δενδρο,......................το οτι δεν επρεπε να φτασει η σταθμη του νερου εκει που εφτασε, δεν αλλαζει την εικονα, με ή χωρις το λεωφορειο.
 

gid

Μηνύματα
5.811
Reaction score
6.737
Συνεχιζεται να βλεπετε μονο το δενδρο,......................το οτι δεν επρεπε να φτασει η σταθμη του νερου εκει που εφτασε, δεν αλλαζει την εικονα, με ή χωρις το λεωφορειο.
Συνεχίζουμαι, γιατί σ' αυτό εστίασες εξαρχής. Τι να κάνουμαι.
 

Μηνύματα
4.188
Reaction score
4.485
Σωστα.............τι να μας πουν κι αυτοι.........

Επειδή έχω ζήσει στη Νότιο Κορέα, όντως οι υποδομές είναι πολύ πιο ανεπτυγμένες από πολλές άλλες χώρες (είναι στους G20), αλλά αντιμετωπίζουν πιο ακραία καιρικά φαινόμενα και πιο συχνά. Επίσης, πρέπει να ληφθούν υπόψη και ορισμένες άλλοι παράμετροι:
α) Πρόκειται για μία χώρα που είναι μόλις τα 2/3 της έκτασης της Ελλάδος.
β) Έχει πληθυσμό 5 φορές αυτόν της Ελλάδος.
γ) Η επικράτειά της χαρακτηρίζεται από βουνά, λόφους και λίμνες, με αποτέλεσμα να έχει μόλις 10% καλλιεργήσιμη γη και οι κάτοικοί της να ζουν σε πολύ πυκνοκατοικημένες πόλεις, κτισμένες σε δύσκολα διαχειρίσιμες περιοχές (πλαγιές λόφων, κατηφορικά ή ανηφορικά περάσματα κ.λ.π.).
Ως εκ τούτου, όταν τα πράγματα λόγω κάποιου ξαφνικού ακραίου φαινομένου οδηγήσουν σε κάποια κρίση, δεν σημαίνει ότι πάντα οι υποδομές αρκούν. Οι σχετικές υπηρεσίες δεν είναι πάντα στην ώρα τους εκεί που πρέπει ούτε είναι πάντα αρκούντως αποτελεσματικές.
Βέβαια, αυτό που κάνει τη διαφορά εκεί είναι ο λαός, οι άνθρωποι που ζουν εκεί. Σέβονται την ιεραρχία, είναι υπομονετικοί και υπάκουοι προς τις...υποδείξεις, αλλά και οι "αρμόδιοι" μπορούν να ανταποκριθούν πιο ήρεμα, πράγμα που βοηθάει στην πιο "ομαλή" εκτόνωση της όποιας κρίσης.
Quod erat demonstrandum.
 

P

panag 505

Guest
Τις συγκεκριμένες γέφυρες ξέρουν ότι πλημμυρίζουν από κατασκευής τους και τις αποφεύγουν ακόμα και οι πάπιες και τα ψάρια τωρα ο οδηγός πως την είδε δεν καταλαβαίνω
 

platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.123
Reaction score
1.147
Συνεχίζουμαι, γιατί σ' αυτό εστίασες εξαρχής. Τι να κάνουμαι.
Eσεις εστιασατε σ' αυτο, γιατι το προβλημα σας ηταν οτι ο οδηγος ειναι μ@λακας. Τιποτα αλλο.
 

Μηνύματα
26.309
Reaction score
18.962
Επειδή έχω ζήσει στη Νότιο Κορέα, όντως οι υποδομές είναι πολύ πιο ανεπτυγμένες από πολλές άλλες χώρες (είναι στους G20), αλλά αντιμετωπίζουν πιο ακραία καιρικά φαινόμενα και πιο συχνά. Επίσης, πρέπει να ληφθούν υπόψη και ορισμένες άλλοι παράμετροι:
α) Πρόκειται για μία χώρα που είναι μόλις τα 2/3 της έκτασης της Ελλάδος.
β) Έχει πληθυσμό 5 φορές αυτόν της Ελλάδος.
γ) Η επικράτειά της χαρακτηρίζεται από βουνά, λόφους και λίμνες, με αποτέλεσμα να έχει μόλις 10% καλλιεργήσιμη γη και οι κάτοικοί της να ζουν σε πολύ πυκνοκατοικημένες πόλεις, κτισμένες σε δύσκολα διαχειρίσιμες περιοχές (πλαγιές λόφων, κατηφορικά ή ανηφορικά περάσματα κ.λ.π.).
Ως εκ τούτου, όταν τα πράγματα λόγω κάποιου ξαφνικού ακραίου φαινομένου οδηγήσουν σε κάποια κρίση, δεν σημαίνει ότι πάντα οι υποδομές αρκούν. Οι σχετικές υπηρεσίες δεν είναι πάντα στην ώρα τους εκεί που πρέπει ούτε είναι πάντα αρκούντως αποτελεσματικές.
Βέβαια, αυτό που κάνει τη διαφορά εκεί είναι ο λαός, οι άνθρωποι που ζουν εκεί. Σέβονται την ιεραρχία, είναι υπομονετικοί και υπάκουοι προς τις...υποδείξεις, αλλά και οι "αρμόδιοι" μπορούν να ανταποκριθούν πιο ήρεμα, πράγμα που βοηθάει στην πιο "ομαλή" εκτόνωση της όποιας κρίσης.
Quod erat demonstrandum.
ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ ΣΑΦΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...

ΔΙΑΤΑΖΕΙ Ο ΚΙΜ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Η ΒΡΟΧΗ... :party:
 


Μηνύματα
804
Reaction score
736
Πάντως δεν αποκλείεται ο οδηγός να το έκανε επίτηδες, συνειδητά και να μπήκε στην τάφρο ..!!!

Είναι κάποιοι χαρακτήρες (μακριά από εμάς!!) που τους αρέσει να θυματοποιούνται και να φέρνουν την καταστροφή. Σε όλα τα εργασιακά περιβάλλοντα τους συναντάμε!

Θα μπορούσε να είχε σκεφθεί: "Με βγάλατε για βάρδια τέτοια ημέρα ??? Θα σας φτιάξω εγώ!!"

ή

"Γιατί με βάζετε να περνάω κάτω από αυτή την χαμηλή γέφυρα που είναι επικίνδυνο και κλειστοφοβικό??" Θα σας δείξω τώρα εγώ!!"
😜
 

Μηνύματα
4.188
Reaction score
4.485
ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ ΣΑΦΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...

ΔΙΑΤΑΖΕΙ Ο ΚΙΜ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ Η ΒΡΟΧΗ... :party:
Η Βόρειος Κορέα έχει κατά 1/3 μεγαλύτερη έκταση από τη Νότιο γείτονά της με το μισό πληθυσμό από αυτήν, η δε διαμόρφωση του εδάφους είναι πιο "βολική" για την αντιμετώπιση πιο ακραίων καιρικών φαινομένων. Επίσης, οι πόλεις είναι πιο αραιοκατοικημένες (π.χ. Σεούλ πάνω από 10 εκατομ. πληθυσμός. Pyongyang περί τα 3,5 εκατομ.).
Από την άλλη πλευρά όμως, όντας πιο βόρεια της Νότιας, ο καιρός εκεί είναι συχνότερα πιο ενάντιος και δυσμενής. Συχνά αντιμετωπίζουν τρομερές βροχοπτώσεις και καταιγίδες, με αποτέλεσμα να υπάρχουν, ουκ ολίγες φορές, ορισμένες περιοχές που ευρίσκονται αντιμέτωπες με τις θλιβερές συνέπειες μιας πλημμύρας.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
31.382
Reaction score
67.231
Πάντως δεν αποκλείεται ο οδηγός να το έκανε επίτηδες, συνειδητά και να μπήκε στην τάφρο ..!!!

Είναι κάποιοι χαρακτήρες (μακριά από εμάς!!) που τους αρέσει να θυματοποιούνται και να φέρνουν την καταστροφή. Σε όλα τα εργασιακά περιβάλλοντα τους συναντάμε!

Θα μπορούσε να είχε σκεφθεί: "Με βγάλατε για βάρδια τέτοια ημέρα ??? Θα σας φτιάξω εγώ!!"

ή

"Γιατί με βάζετε να περνάω κάτω από αυτή την χαμηλή γέφυρα που είναι επικίνδυνο και κλειστοφοβικό??" Θα σας δείξω τώρα εγώ!!"
😜
Ή να ήταν το τελευταίο δρομολόγιο και να έτρεχε για να να παραδώσει.

Είναι ο κύριος υπεύθυνος και ακατάλληλος για να μεταφέρει κόσμο.

Το ποιος φταίει για την πλημμυρισμένη γέφυρα να το συζητήσουμε, το πόσο ηλίθιος και επικίνδυνος είναι ο οδηγός δεν σηκώνει κουβέντα.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
165.980
Μηνύματα
2.694.898
Members
37.012
Νεότερο μέλος
PlanarFun
Top