Πως κατασκευάζονται οι επιτυχίες....

Μηνύματα
2.310
Reaction score
23
Οπου yπάρχει χρήμα και κέρδος υπάρχει και βρωμιά.....
Σε αυτόν τον κανόνα φυσικά υπακούει και η μουσική βιομηχανία προσπαθώντας με κάθε τρόπο να "επιβάλει" καλλιτέχνες και να "δημιουργήσει" Hit.

Χαρακτηριστικό είναι το κείμενο από το avopolis για τις πρακτικες της κας Sony....

Μια από τις μεγαλύτερες δισκογραφικές εταιρίες παγκοσμίως, η Sony BMG Music Entertainment, συμφώνησε να μην προσφέρει πλέον δωράκια, ταξίδια και άλλες παροχές με αντάλλαγμα ραδιοφωνικό χρόνο για τους καλλιτέχνες της, σε ραδιοφωνικούς σταθμούς.

Ο συμβιβασμός αυτός ήρθε στα τέλη του προηγούμενου μήνα, στη Νέα Υόρκη, με 10 εκατομμύρια δολλάρια από την Sony BMG να δίνονται υπέρ οργανισμών μουσικής εκπαίδευσης. Αυτή όμως είναι η αρχή μιας σειράς μεγάλων σχετικών ερευνών του Eliot Spitzer, γενικού εισαγγελέα της Νέας Υόρκης, πάνω στο θέμα των κινήτρων που δίνουν οι δισκογραφικές εταιρίες για να κερδίσουν airtime για τις κυκλοφορίες τους. Γιατί το airtime δεν αυξάνει την αναγνωρισιμότητα και το προφίλ του καλλιτέχνη, αλλά και τη θέση του κομματιού στα charts, υποβοηθώντας έτσι τις πωλήσεις.

Η Sony BMG αποδέχθηκε τις κατηγορίες, αναφέροντας ότι κάποιοι υπάλληλοί της χρησιμοποίησαν αυτές τις τακτικές, λανθασμένα και απολογήθηκε για τις ενέργειές τους. "Η SONY BMG επιθυμεί να καθορίσει ένα νέο, πολύ πιο υψηλό standard στο radio promotion", αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση.

Οι πρακτικές αυτές, βέβαια, δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο της εταιρίας που βρέθηκε στο στόχαστρο, είναι κοινό μυστικό στη μουσική βιομηχανία, αν και οι ομοσπονδιακοί νόμοι των Ηνωμένων Πολιτειών απαγορεύουν κάτι τέτοιο, άμεσα ή έμμεσα.

Και τί δεν δινόταν στους υπαλλήλους/παραγωγούς των ραδιοφωνικών σταθμών: Laptop, πακέτα διακοπων, χρηματοδότηση διαγωνισμών, κάλυψη συγκεκριμένων πακέτων εξόδων, αλλά και πρόσληψη ανεξάτητων promoters προκειμένου εκείνοι να δώσουν χρήματα στους σταθμούς. Κάποιοι, μάλιστα, υπάλληλοι της εταιρίας προσπάθησαν να κρύψουν τα "φακελάκια", καταγράφοντάς τα ως χρηματικά δώρα σε νικητές διαγωνισμών που δεν υπήρξαν ποτέ, σύμφωνα με την έκθεση του γενικού εισαγγελέα.

Για την έρευνα, οι άνθρωποι του εισαγγελέα απόκτησαν πρόσβαση σε απόρρητα έγγραφα, αλλά και e-mail που κατέγραφαν όλα αυτά. Σε ένα γράμμα με ημερομηνία 6 Φεβρουαρίου 2004, ένας promotions executive σημειώνει τα κομμάτια που η εταιρία θέλει να παιχτούν, αλλά και τους όρους πληρωμής για το καθένα! "Η πληρωμή θα γίνει μόνο αφού ένας σταθμός παίξει το κομμάτι 56 φορές σε περίοδο 4 εβδομάδων, από τις 6 το πρωί ως τις 12 τα μεσάνυχτα", αναφέρει χαρακτηριστικά το έγγραφο που δόθηκε στη δημοσιότητα.

Ένα άλλο e-mail, που εστάλη τον Ιανουάριο του 2003, αναφέρει με κεφαλαία γράμματα:

OK, HERE IT IS IN BLACK AND WHITE AND IT'S SERIOUS: IF A RADIO STATION GOT A FLYAWAY TO A CELINE SHOW IN LAS VEGAS FOR THE ADD, AND THEY'RE PLAYING THE SONG ALL IN OVERNIGHTS, THEY ARE NOT GETTING THE FLYAWAY. PLEASE FIX THE OVERNIGHT ROTATIONS IMMEDIATELY.

H Sony BMG αναφέρει πλέον ότι έχει προσαρμόσει τον τρόπο λειτουργίας της σε όλες τις υποδείξεις, ελέγχοντας τους υπαλλήλους της. Η εταιρία προσέλαβε μάλιστα έναν υπεύθυνο για να τσεκάρει την πρόοδο όλων αυτών των ενεργειών, αλλά και για να φτιάξει ένα σύστημα που θα "πιάνει" όλους τους υπαλλήλους που δεν συμμορφώνονται.

Αναμένονται εξελίξεις που θα αφορούν τους υπόλοιπους...
Οσοι έχουν δουλέψει σε μεγάλους ραδιοφωνικούς σταθμούς της χώρας , ξέρουν καλά....
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Μα καλά, πώς νομίζαμε ότι γίνονται οι χαζοεπιτυχίες και εδώ; Οι 'ταλεντάρες' και οι 'μπουζουκοαηδόνες' μας πώς πουλάνε 50000 αντίτυπα; 3 ακόρντα και έναν/μία να τραγουδάει backing vocal στο CD, είναι η σύγχρονη ελληνική λαϊκή μουσική...(εκτός έντεχνων εξαιρέσεων).
Και όσο σκέφτομαι ότι υπάρχει κόσμος που πάει και πληρώνει καλά λεφτά να δει τον κάθε άχρηστο της κοινωνίας που το παίζει τραγουδιάρης...
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
χαχα...

τώρα το ανακάλυψαν?

Στην Sony γίνονταν και χειρότερα. Όποια τραγουδίστρια παντρευόταν τον εκάστοτε γ.Διευθυντή ή κανέναν μεγαλοπαραγωγό (ηλικίας -ηντα και πάνω) έκανε και μεγάλη καριέρα.

Ψάξτε και θα δείτε πόσες είναι...
 


Μηνύματα
10.483
Reaction score
7
Μα καλά, πώς νομίζαμε ότι γίνονται οι χαζοεπιτυχίες και εδώ; Οι 'ταλεντάρες' και οι 'μπουζουκοαηδόνες' μας πώς πουλάνε 50000 αντίτυπα; 3 ακόρντα και έναν/μία να τραγουδάει backing vocal στο CD, είναι η σύγχρονη ελληνική λαϊκή μουσική...(εκτός έντεχνων εξαιρέσεων).
Και όσο σκέφτομαι ότι υπάρχει κόσμος που πάει και πληρώνει καλά λεφτά να δει τον κάθε άχρηστο της κοινωνίας που το παίζει τραγουδιάρης...
Tα χχχχχχ αντιτυπα που πρεπει να συμπληρωθουν (προσοχη!, οχι να πουληθουν) ωστε να γινει καποιος δισκος χρυσος, επιχρυσος και απο αλλα ευγενη μεταλλα, καθοριζεται απο την αγοραστικη δυναμη της καθε χωρας.

Τωρα αυτα τα ''πουλημενα'' αντιτυπα, που καθιστουν ενα δισκο ''ευγενες μεταλλο'' δεν ειναι καθολου πουλημενα με την κανονικη εννοια της λεξης, οτι δηλ εχουν αγοραστει απο καταναλλωτες...
Αυτα σημαινει οτι ΑΠΛΑ εχουν φυγει απο τις αποθηκες των εταιρειων προς τους μεταπωλητες, ρ/φ παραγωγους, promo, δωρα, στις προωθητικες βιτρινες κλπ. Δε σημαινει σε καμια περιπτωση οτι εχουν αγοραστει και δεν τιθεται καμια εγγυηση οτι θα αγοραστουν στο μελλον (πολλα απο αυτα τα ''πουλημενα'' επιστρεφουν αργοτερα στη μαμα εταιρεια, μολις περασει ο ΠΡΟ-συμφωνημενος χρονος παραμονης τους στο καταστημα...)
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
305
προς πληροφόρηση

1985 πλατινένιος 100.000 αντίτυπα
σήμερα με μόνο 30.000 (αν δεν απατόμαι)

1985 χρυσός 50.000 αντίτυπα
σήμερα με μόνο 20.000

όταν πέφτουν οι πωλήσεις, οι εταιρίες αντί να αναπροσαρμόσουν το ρεπερτόριο και την πολιτική τους, απλά αλλάζαν τα όρια χρυσών και πλατινένιων προς τα κάτω...

το έχω ξαναπεί "Η βλακεία σκοτώνει την μουσική"
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.930
Μηνύματα
3.034.305
Members
38.519
Νεότερο μέλος
papaevagelouv
Top