Πότε θα έρθει η ώρα για τα diesels;

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Ως γνωστόν, αν η έδρα μας είναι στην Αθήνα ή στη Θεσσαλονίκη δεν επιτρέπεται να αγοράσουμε, εγγράψουμε ή κυκλοφορήσουμε πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, εκτός αν είναι αγροτικά.

Στην πράξη, αρκετοί από τις γύρω περιοχές έχουν αγοράσει πετρελαιοκίνητα, και κυκλοφορούν άνετα μέσα στα αστικά αυτά κέντρα. Δεν έχω δει ή ακούσει κάποιος να έχει πιαστεί ή πληρώσει πρόστιμο για αυτό. Εσείς;

Τα σημαντικότερα μειονεκτήματα είναι τρία:
- Ποιότητα πετρελαίου κίνησης στην πλειοψηφία των πρατηρίων και γενικευμένη νοθεία στην ελληνική αγορά.
- Μεγαλύτερη εκπομπή οξειδίων του αζώτου και καρκινογόνων μικροσωματιδίων από αντίστοιχο βενζινοκινητήρα. Διορθώνεται με ειδικό φίλτρο (DPF) στην εξάτμιση, που πλέον έχουν όλα τα νέα αυτοκίνητα. Παλαιότερα όμως δεν έχουν (και όλα τα taxi).
- Μειωμένη αίσθηση sport οδήγησης από περιορισμένο εύρος στροφών και 'τραχύ' ήχο κινητήρα. "Ακούγεται σαν τρακτέρ". Οι purists λάτρεις της αυτοκίνησης δεν τα προτιμούν. Βέβαια κινητήρες όπως ο 3λιτρος diesel της BMW έχει αλλάξει την γνώμη των κατακριτών, και σίγουρα γίνονται προσπάθειες προς βελτίωση και από άλλους κατασκευαστές.

Τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα είναι τρία:
- Μειωμένη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα.
- Αυξημένη ροπή σε μικρές ταχύτητες περιστροφής κινητήρα, άρα ευκολότερη οδήγηση.
- Μειωμένη κατανάλωση σε σχέση με αντίστοιχο βενζινοκινητήρα.


Δυο παραδειγματάκια για να έχουμε να λέμε:
- VW Polo 1.4 TDI - 80 PS:
0-100: περί τα 13 sec
Τελική: 175 χλμ/ω
Κατανάλωση:
Urban 5.1l/100km
Extra-urban 3.4l/100km
Combined 4.0l/100km
Ντεπόσιτο: 45 λίτρα. Με πόλη και αυτοκινητόδρομο μιλάμε για 1100+ χλμ μεταξύ γεμισμάτων.




- Audi A6 SE 2.0 TDI multitronic - 140 PS
0-100: περί τα 10 sec
Τελική: 200 χλμ/ω
Κατανάλωση:
Urban 7.3l/100km
Extra-urban 4.6l/100km
Combined 5.6l/100km
Ντεπόσιτο: 70 λίτρα. Με πόλη και αυτοκινητόδρομο μιλάμε για περί τα 1200 χλμ μεταξύ γεμισμάτων!




Παρόμοια παραδείγματα θα μπορούσα να πάρω από Citroen, Toyota κλπ.

Πιστεύω ότι αν επιτραπούν στην Αθήνα, η αγορά των diesels θα 'εκραγεί', παρ'ότι είναι λίγο ακριβότερα στην τιμή αγοράς.

Πιστεύετε ότι ήρθε ο καιρός για να μπουν τα diesels στην ελληνική αγορά για τα καλά;
 

Μηνύματα
333
Reaction score
0
Ναι, και πέραν κάθε πλεονεκτήματος ή μειονεκτήματος, για να σταματήσει επιτέλους αυτή η σουρεαλιστική κατάσταση της εξαίρεσης δύο τριγώνων γης σε όλη τη χώρα - άλλη μια παγκόσμια πρωτιά. Έχουμε το εξωφρενικό φαινόμενο, επειδή η Αττική Οδός εξαιρείται, να μπορεί κάποιος να πάρει έναν συγγενή του που θα φτάσει στο αεροδρόμιο, αλλά να μην μπορεί να τον πάει στον Πειραιά να πάρει το καράβι, ή στο σταθμό Λαρίσης να πάρει το τραίνο.... Έλεος πια.
 

VG

Μηνύματα
5.157
Reaction score
0
Δεν ξερω για εσας,εγω συντομα θα παρω diesel.
Μιληστε στον πωλητη σας για τα περαιτερω,θα πρεπει να ειναι και λιγο τσιφτης και να θελει να δωσει λυσεις.
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
εγώ θα πάρω Ντήζελ και θα το γεμίζω απο τον καυστήρα του σπιτιού μου με πετρέλαιο θέρμανσης.

Ετσι θα σπασω τον τσαμπουκά του κολοκράτους μας, που θέλει να είμαστε ΖΩΑ, ΒΛΑΚΕΣ και ΗΛΙΘΙΟΙ για μια ζωή.

Δεν υπάρχει τίποτε καθαρότερο απο το Ντήζελ και τίποτε οικονομικότερο στην τελική να γράφεις πολλά χιλιόμετρα καθημερινά και να μήν υποφέρεις... αλλά αν δεν υποφέρουμε εμείς πώς θα συντηρείται αυτή η διαολεμμένη οικονομία μας?????
 

Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Απάντηση: Πότε θα έρθει η ώρα για τα diesels;

dream_GR έχεις υπόψιν σου ότι το πετρέλαιο θέρμανσης θα το πληρώνουμε στην τιμή του πετρελαίου κίνησης και θα παίρνεις πίσω την διαφορά μεσω τραπέζης; ακούγεται κουραστική διαδικασία ... Πληροφοριακά το λέω ...

Πρόσφατα διάβαζα για υβριδικά μοντέλα από την PSA ( Peugeot - Citroen ) σε μέγεθος C ( μικρομεσαίο ) 308 και C4 αντίστοιχα ... Είναι πετρελαιοκίνητα με ηλεκτροκινητήρα σε στυλ prius ( άρα και τα αντίστοιχα προτερήματα , όχι σαν το civic ) βέβαια αυτό δεν είναι επιβεβαιωμένο. Μέση κατανάλωση 3,4 lt/100 χλμ υπόθεση 55 λίτρα ρεζερβουάρ θα κάνει 1500+ χλμ !


ΥΓ γνωρίζει κανείς εαν η απαγόρευση θα ισχύει και για hybrids diesel ; εαν όχι , ξέρω τι θα αγοράσω τον Ιούνιο του 2008
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Re: Απάντηση: Πότε θα έρθει η ώρα για τα diesels;

dream_GR έχεις υπόψιν σου ότι το πετρέλαιο θέρμανσης θα το πληρώνουμε στην τιμή του πετρελαίου κίνησης και θα παίρνεις πίσω την διαφορά μεσω τραπέζης; ακούγεται κουραστική διαδικασία ... Πληροφοριακά το λέω ...
για να κάνω την παρανομία μου ακόμα ομορφότερη εγώ θα το παίρνω transit απο μαιμού πετρελαίευση βαποριού! Ετσι για να ρεφάρω σε αυτή την ζωή σε ένα μικρό βαθμό με ότι μας έχουν κάνει οι πολιτικοί μας!
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Όσο για τα hybrid-diesel, δεν νομίζω ότι ο σοφός Έλληνας νομοθέτης έχει ταλαιπωρήσει το μυαλουδάκι του ακόμα με αυτά...προς το παρόν προσπαθεί να σκεφτεί ένα άλλο όνομα για το "Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης" που του απαγόρεψε (πάλι) η Κοινότητα. Μάλλον θα το ονομάσει "Αύξηση Τελών Κυκλοφορίας"...
Κατακαημένη Ελλάδα...
 

Μηνύματα
460
Reaction score
1
Όσο για τα hybrid-diesel, δεν νομίζω ότι ο σοφός Έλληνας νομοθέτης έχει ταλαιπωρήσει το μυαλουδάκι του ακόμα με αυτά...προς το παρόν προσπαθεί να σκεφτεί ένα άλλο όνομα για το "Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης" που του απαγόρεψε (πάλι) η Κοινότητα. Μάλλον θα το ονομάσει "Αύξηση Τελών Κυκλοφορίας"...
Κατακαημένη Ελλάδα...
Άκη στο www.hybridcars.gr λέει οτι τα υβριδικά δεν πληρώνουν τέλος ταξινόμησης.Αυτό τι σημαίνει δηλαδή,... οτι μπορώ να φέρω αυτοκίνητο π.χ. το Lexus RX-400h απο Γερμανία και να μην πληρώσω φόρο εισαγωγής?

Δεν μπορεί να κάνει τέτοιο λάθος το "αγαπητό" κράτος!!!!
Κι άν είναι έτσι γιατί δεν έχει γεμίσει ο τόπος με υβριδικά honda civic και ΒΜW Χ3 ??????
 

Μηνύματα
2.318
Reaction score
1
Απάντηση: Πότε θα έρθει η ώρα για τα diesels;

Υπάρχουν κρυφοί δασμοί , σύμφωνα με το ίδιο site ... Είναι μία περίεργη υπόθεση ...
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Κι άν είναι έτσι γιατί δεν έχει γεμίσει ο τόπος με υβριδικά honda civic και ΒΜW Χ3 ??????
Το BMW X3 δεν έχει βγει ακόμα σε υβριδικό. Από του χρόνου νομίζω...

Και ποιός σου είπε ότι δεν μπορεί να γεμίσει ο τόπος; Ήδη το Toyota Prius έχει κάποιες πωλήσεις. Οι τιμές τους είναι λίγο τσιμπημένες όμως. Κουβαλούν και τεχνολογία βέβαια.
Το θέμα είναι ότι οι επιλογές δεν είναι πολλές αυτή τη στιγμή. Δεν υπάρχουν τρίπορτα, κουπέ, πώς να το πούμε...sexy υβριδικά. Χρειάζονται και περισσότερα τζιποειδή, και SUV, γιατί αυτά παίρνει ο κόσμος πλέον. Εκτός από το Lexus, δεν υπάρχει κάποιο άμεσα διαθέσιμο στην ελληνική αγορά.

Υπάρχουν κρυφοί δασμοί , σύμφωνα με το ίδιο site ... Είναι μία περίεργη υπόθεση ...
Πού το διάβασες;
 

Μηνύματα
369
Reaction score
44
τα μονα τελη που πληρωνεις για μεταχειρισμενο rx-400 ειναι περιπου 150€.
προσφατα εφερε φιλος απο γερμανια.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Η διαφορά βέβαια με το να κυκλοφορείς με ένα τεράστιο SUV/4x4, έστω και υβριδικό, είναι ότι πάλι ΚΑΙΕΙ πολύ. Μαγικά στην Φυσική δεν υπάρχουν. Όταν το όχημα ζυγίζει 2 τόννους +, και έχει την αεροδυναμική τετράγωνης νταλίκας, θέλει και κατανάλωση ενέργειας για να κινηθεί...
Βέβαια, με τον υβριδικό κινητήρα, καίει λιγότερο από τον απλό βενζινοκινητήρα. Αλλά μέχρι εκεί...
 

Μηνύματα
4.356
Reaction score
1.772
Μειωμένη αίσθηση sport οδήγησης από περιορισμένο εύρος στροφών και 'τραχύ' ήχο κινητήρα. "Ακούγεται σαν τρακτέρ". Οι purists λάτρεις της αυτοκίνησης δεν τα προτιμούν.

οδηγησα ενα skoda 1.9tdi 130ps 6 speed 5 ετιας.

χαλαλη του ο τραχυς ηχος.

μιλαμε για τρελη δυναμη απο το ρελαντι.

σε καθε πατημα του γκαζιου ασχετως σχεσης στο κιβωτιο η μουρη ανασηκωνονταν και σε κολαγε στο καθισμα.

το κακο ειναι οτι δεν ειναι λιγο ακριβοτερα αλλα πολυ.
 


Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
εγώ οδηγούσα το 1986-1988 ενα golf GTD που ήταν πολύ κοντά σε επιδώσεις με το GTI 138Hp που τότε ήταν της μοδώς...!

Ομολογώ ότι πήγαμε απο Μιλάνο Παρίσι και πίσω με 1.5 τεπόζιτο!!! ενώ με το βενζινοκίνητο ήθελα 5 τεπόζιτα... ααα και με το GTD είμασταν καρφωμένοι απο 160 και πάνω συνέχεια! Μιλάμε για τρελή απόδοση και τρελή οικονομία!
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Re: Απάντηση: Πότε θα έρθει η ώρα για τα diesels;

Χμ...για δες όμως:

τα μονα τελη που πληρωνεις για μεταχειρισμενο rx-400 ειναι περιπου 150€.
προσφατα εφερε φιλος απο γερμανια.
Και είναι και μεγάλου κυβισμού...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Eρώτηση!!!
Που με καίει....σήμερα!!

Το ΤΤ (Τέλος ταξινόμησης) έχει καταργηθεί??
Ή ισχύει??
Δηλ. αν αγοράσω μοτ/τα θα το καταβάλω?
Υπάρχει το παραθυράκι της απόσυρσης δικύκλων αυτή τη στιγμή που με βοηθά στο να το αποφύγω.
Αλλά μήπως τρέχω άδικα για αποσύρσεις κλπ???wall_1
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Αν και τώρα που το σκέφτομαι εξακολουθεί να με συμφέρει....
Θα γλυτώσω και τα τέλη κυκλοφορίας για 5 έτη.
Συνολικά είναι πολλά χρήματα!! :cool_4:
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: Πότε θα έρθει η ώρα για τα diesels;

Κοίτα μόνο μην πάρεις κανένα Kawasaki μάπα. Πάρε καμία πραγματική bηχανή.
 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.880
Μηνύματα
3.066.343
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top